quote:Op maandag 17 september 2012 21:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De geheime code om de aflevering van morgen te kijken, isWaar vul je die in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Erg goede aflevering.

waar haal je die code dan vandaan?quote:Op maandag 17 september 2012 23:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik weet het nietdacht dat je het gewoon kon invullen

Die krijg je als je betaald hebtquote:Op maandag 17 september 2012 23:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
waar haal je die code dan vandaan?

Fuck is de Vos dood?quote:

Dat kon hij toch niet weten?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan klagen mensen over dat men hier over oude verhaallijnen praat, nee, geheime codes waarvan niemand weet waar die in te voeren, dát is interessante gespreksstof.

afl 407 aka 27 oktober 1992quote:Op maandag 17 september 2012 19:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, pas in seizoen 3Precieze aflevering weet ik niet

Bij welke dvd zit je nu? Of ben je al klaar met kijken?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:45 schreef LetsGame het volgende:
Ook al heb ik Linda 100x voorbij zien komen in de seizoen 6 leader, soms vraag je je nog steeds af of ze wel is geweest vanwege het korte en snelle shot

Tuurlijk wel. Op FOK kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users een hele topicreeks uit elkaar drijven.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat kon hij toch niet weten?

Op wie doel je nu?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Op FOK kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users een hele topicreeks uit elkaar drijven.

Ik heb het bericht een beetje aangepast. Gewoon omdat het kan. Op FOK! kan namelijk alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Op FOK Bij GTST kan alles. Daar kunnen ook 2 klagende users slechte prutschrijvers een hele topicreeks serie uit elkaar drijven verkloten.

Kunnen we ook vanaf hier het script wijzigen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het bericht een beetje aangepast. Gewoon omdat het kan. Op FOK! kan namelijk alles.

We kunnen het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Kunnen we ook vanaf hier het script wijzigen?

Want op FOK! kan alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
We kunnen het altijd proberen

laatste afl disc 17, en jij?quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke dvd zit je nu? Of ben je al klaar met kijken?

Bij klaar dus, jij hebt mij ingehaald!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Disc 19 heb ik van het weekend afgerond, komend weekend is disc 20 aan de beurt

Disc 18 is de disc vanquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Bij klaar dus, jij hebt mij ingehaald!![]()
Ik vind het zo spannend nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Disc 18 is de disc vanBegint al bij 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.

Er is daar maar één zo'n gelegenheidquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?

Zelfs recepties na een begrafenis worden georganiseerd door Lauraquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is daar maar één zo'n gelegenheid

"GEEF ME NOG WAT TE DRINKEN! VERDORIE!!!"quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:14 schreef Frey het volgende:
Ze kunnen altijd nog naar de Perenboom.

Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistentequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beperkt lijstje, ik had meer verwacht.

Heb je gezien waarmee ie getrouwd is? Dan doet ie het nog beter met een 62 jarige assistente!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Doet ie toch wel goed een 26 jarige assistente

Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...

Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:34 schreef amaranta het volgende:
Het lijkt wel alsof compleet vergeten is dat Aysen een moord heeft gepleegd.
Nooit een stille hint niks..gewoon niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |