Zei ze Robert? Het viel me niet eens op, haha.quote:
'Wat leuk dat jullie je huwelijksfeest bij ons willen vieren!'quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Heel Meerdijk viert zijn huwelijksfeest in de Rozenboom? Zelfs Turken?
Ja, of ze gebruiken het gewoon als Aysen er een keer moet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Danny moest uit de serie, de schrijvers wisten niks origineels te verzinnen zoals gebruikelijk, dus hopla, snel een afgeraffeld verhaal verzonnen en klaar ermee. Verwacht niet dat er nog iets mee gedaan gaat worden, tenzij het gebrek aan inspiratie weer optreedt.
Amy?quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken ja, zal wel over een paar jaar komen
En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....quote:Op woensdag 19 september 2012 07:47 schreef loezzzje het volgende:
AntonHij heeft flink lopen rond batsen zo te horen
Inderdaad jaquote:Op woensdag 19 september 2012 11:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En er was nog iemand... (...), en een flirt... maar ik wou.. eh zij wou niet verder.... (....) en er was nog iemand... (...)... en nog iemand.....
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
Astrid heeft hij spijt van. Ohja en de rest was natuurlijk ook erg, maar Astrid was echt erg.
Geloof het welquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?
daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...quote:
je zou bijna verwachten dat er volgende week weer een nieuw kind op de stoep staatquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg
Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
daar moet je toch niet aan denken... dat je man vreemdgaat met je vriendin... en dat beiden daarover zwijgen... sterker nog; daar niks van laten merken...
hem ook nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik vreemd zou gaan met de man van mijn vriendin zou ik haar daarna niet eens meer onder ogen durven komen.
Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaamquote:Op woensdag 19 september 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Er kwam maar geen eind aan de opsomming van Anton.. wat een walgelijke man zeg
Screenshot(s) graagquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Is trouwens het huis van Max en Sophie in Westenwind niet het huis wat ze later gebruiken als het huis van de familie Huygens/Bouwhuis?
Whaha ja nou je het zegtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als je het zo hoort was Robert Alberts nog behoorlijk monogaam![]()
blijkbaar ja...quote:Op woensdag 19 september 2012 20:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu ook al reclame voor GTST op woensdag?
jaquote:Op woensdag 19 september 2012 20:15 schreef amaranta het volgende:
Poep, ik zag niet wat BIlal deed, kwam hij met zn vuist tegen de muur?
Video, plaatje, laat eens zien?quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Woelli het volgende:
Is trouwens het huis van Max en Sophie in Westenwind niet het huis wat ze later gebruiken als het huis van de familie Huygens/Bouwhuis?
Jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
was dat waar Bianca steeds koffie mee ging drinken?
inderdaad! of het baby's zijn die aan een yoghurtzakje lurken... en dan bij de reclame die mega-koelkast in beeld die helemaal volstaat met die zooi... pfffffffff ben benieuwd wanneer ze ook die texmex-zooi in beeld gaan brengen... (dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door...)quote:Op woensdag 19 september 2012 20:30 schreef amaranta het volgende:
Dat van die Breaker is echt irritant storend.
Het hele verhaallijntje is niksquote:Op woensdag 19 september 2012 21:02 schreef maily het volgende:
en telkens weer het gedonder tussen Rick en Yvon... geloof niet dat dat nog wat wordt...
Ik snap nog steeds niets van het personage Yvon.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het hele verhaallijntje is niks
ik ook niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niets van het personage Yvon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die dubbele agenda was waarschijnlijk die vorige (?) relatie... maar ik krijg ook af en toe de indruk dat er nog wat moet komen... die zwangerschapstest was dan wel "negatief"... maar wie weet heeft ze dat ding gewoon onder de kraan gehouden, en is ze toch gewoon zwanger.... en heeft ze het onderwerp aangekaart om te kijken wat rick ervan zou vinden... heerlijk om te zien hoe ze elkaar overal "toevallig" af staan te luisteren...quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet.
er werd toch ooit gesuggereerd dat ze een soort van verborgen agenda zou hebben?
ik blijf maar wachten tot het duveltje uit het doosje komt, maar kennelijk zijn de schrijvers dat alweer vergeten.
Wowquote:Christophe Haddad heeft BBC-rol te pakken
HILVERSUM - Christophe Haddad speelt in een nieuwe kostuumserie van de BBC. De voormalig GTST-acteur vertolkt de rol van edelman John Grey in de serie The White Queen. Dat meldt RTL Boulevard. Helaas zal de Vlaming alleen in de allereerste aflevering te zien zijn.
Vandaag waren de opnames voor de aflevering in de buurt van Brugge. "Ik heb mijn eigen trailer en alles gaat hier heel professioneel", aldus Haddad.
De serie komt in 2013 op de buis, zowel op de BBC als het Amerikaanse HBO.
http://www.tv-visie.be/ni(...)art-in-brugge_53512/quote:Op donderdag 20 september 2012 11:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WowHet is hem meer dan gegund
Dan nog is het geweldigquote:Op donderdag 20 september 2012 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
http://www.tv-visie.be/ni(...)art-in-brugge_53512/
de serie wordt mede geproduceerd en uitgezonden door de Belgische omroep "één"
nee das waarquote:Op donderdag 20 september 2012 11:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het geweldigIk bedoel, hij komt zowel op de Engelse als Amerikaanse tv
Dat kan niet iedere (GTST)acteur zeggen
Straks wordt dat zijn doorbraak in het buitenlandquote:Op donderdag 20 september 2012 11:27 schreef maily het volgende:
[..]
nee das waar![]()
ik vond hem in GTST een ontzettend kwal, maar denk dat hij in die nieuwe serie best tot zijn recht komt... vind hem wel een kostuummannetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ludo wordt n beetje soft...quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Golden19871 het volgende:
Ludo liet zich gisteren wel heel makkelijk inpakken door Mike...
zelfs janine had haar twijfels en ludo laat zich inpalmenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef Golden19871 het volgende:
Ludo liet zich gisteren wel heel makkelijk inpakken door Mike...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |