Tja... In feite is Nina een enorm blok om het been van Ludoquote:Op donderdag 20 september 2012 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
ik snap het niet, want "alles voor zijn prinsesje"...
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ook niet.
er werd toch ooit gesuggereerd dat ze een soort van verborgen agenda zou hebben?
ik blijf maar wachten tot het duveltje uit het doosje komt, maar kennelijk zijn de schrijvers dat alweer vergeten.
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
Als ik de spoilers zo mag geloven zal het uitdraaien op Sjoke. Of Sjike, of Miors.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze was/is getrouwd met een ander, maar dat was al uitgekomen.
Zou MIke écht op Nina zijn?
HIj keek haar verlekkerd aan ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:51 schreef maily het volgende:
[..]
in één van zijn eerste uitzendingen was hij toch op Sjors?
daar zat ik ook heel even aan te denken... maar ze kan toch geen kinderen meer krijgen? zou wel een bak zijn... eerst zit mike nina te pushen om te gaan scheiden (en als je dan die blikken van haar ziet, hahaha), en dan zijn ze strax helemaal officieel een stelletje, en dan komt sjors met haar zwangerschap...quote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBongquote:Op donderdag 20 september 2012 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
HIj keek haar verlekkerd aan ja.
En hij heeft haar geneukt. Dus ze zal nu wel zwanger zijn van hem. En/of Nina natuurlijk ook.
Je weet dat we het over gtst hebben?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Yeah.. so?quote:Op donderdag 20 september 2012 13:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors was toch onvruchtbaar geraakt dankzij BingBong
Oh ja, natuurlijk... Dat zijn de schrijvers allang weer vergetenquote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet dat we het over gtst hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What de...?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Is dat het enige of is er ook een artikel(tje) bij?quote:Op vrijdag 21 september 2012 00:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vooruit, ik duik voor jullie eens het archief in. Laat de memeposts tot ons komen met de volgende foto:
[ afbeelding ]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:07 schreef Beeertjee het volgende:
AysenEerst komt ze zo goed weg met Danny, en nu zeker weer met dat gedoe van Bing.
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In het geval van Bing maakt dat totaal niets uitZolang hij maar lijdt, vind ik het best
Van mij mogen ze hem in een pikdonkere isoleercel stoppenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:17 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze hem ging helpen vrij te komen! En dat is natuurlijk niet de bedoeling
dan stop maar meteen, want volgens mij komt die er niet..quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:20 schreef Kyubey het volgende:
Ik probeer te stoppen met kijken nubehalve Nuran's bruiloft hoef ik niets meer te zien.
Oh, pardon:quote:Op vrijdag 21 september 2012 08:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is dat het enige of is er ook een artikel(tje) bij?
Zelfs in de krant wordt de naam Hogendoorn nog verkeerd geschrevenquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oh, pardon:
[ afbeelding ]
En nog iets opgedoken:
[ afbeelding ]
En Ninaquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
dat ligt wel in de lijn der verwachtingen ja.
en dan kan het natuurlijk ook wel misschien weer van bing zijn (het is en blijft een soap natuurlijk)
en met een beetje mazzel is zowel sjors als aysen zwanger.
en bij nina kan het natuurlijk ook nog van noud zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 12:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
En Ninadan is het helemaal compleet
Degene die dit geschreven heeft slaat de spijker écht goed op z'n kopquote:Het wordt inderdaad tijd dat gtst eens wat dieper ingaat op de personage Mike, echter vraag ik me af of kijkers hier nu nog wel op zitten te wachten..
Miike kwam in GTST na de dood van Danny onder het mom van ‘kijk-hier-een-nieuwe-hunk!’. Vervolgens zendden ze een rare scene uit waarbij Rikki, Nina en Maxime zich op een karikatuurachtige manier tot hem aangetrokken voelen. Hier werd verder niks meer mee gedaan en de schrijvers van GTST stuurden Mike achter Nina aan met de hint dat hij achter haar geld aanzit. Wel werd even verwarring gecreërt middels een scene waarbij Mike een soort liefde-op-het-eerste-gezicht ervaart als hij Sjors voor het eerst ziet.
Inmiddels heeft hij Nina (bijna) te pakken en is hij verliefd op Sjors, tegen wie hij zich verder merkwaardig gedraagd (zelfs na sex met haar te hebben gehad). Het verhaal lijkt te vertellen dat Mike geld belangrijker vind dan liefde of een of ander emotionele beschadiging met betrekking tot liefde heeft opgelopen in het verleden.
Ondertussen wordt het hele beeld van Mike als hunk net zo slecht neergezet als het verhaal van Danny als hunk destijds. Danny was een knappe kerel, maar gedroeg zich geirriteerd, introvert en arrogant op een manier die eigenlijk een laag zelfbeeld verraad. Verder verloor hij van Bing in zijn strijd om Sjors.
Ook Mike is een knappe kerel. Maar ook hij gedraagt zich niet als een knappe kerel. De schrijvers van GTST zijn schijnbaar te wereldvreemd om te weten hoe ze een aantrekkelijke man op een geloofwaardige manier zodoende moeten neerzetten. Ze zouden kunnen leren van hoe ATWT nieuwe hunks introduceerde en de aansluitende persoonlijkheid die ze voor deze hunks hadden bedacht (Dusty Donovan, Simon Frashier, Mike Kasnoff, etc)
Maargoed,
Ook het VERHAAL rond Mike is matig. Wie is hij nu eigenlijk? Een broer van Bianca uit België? Hoe zit dat?
Waarom zit hij achter Nina aan voor het geld? Waarom doet hij zo raar tegen Sjors? Waarom is hij zo geworden zoals hij nu is? Heeft hij eigenlijk problemen met verliefde gevoelens?
Allemaal onbeantwoordde vragen. Het grappige is dat niemand eigenlijk echt geinterresseerd lijkt in antwoorden op deze vragen. De schrijvers van GTST denken wellicht dat ze een mysterieuze personage hebben gecreëerd waar iedereen nu benieuwd naar is. Het enige wat ik lees is echter “oh hij is irritant”.
Als Mike ook de persoonlijkheid van een knappe kerel had gehad, waren kijkers wellicht meer geinterresseerd geweest in wie deze man nu eigenlijk is. Volgens mij kan niemand Mike echt nog iets schelen en hij inmiddels in de hoofden van de kijkers gezonken als (weer) een eendimensionele personage.
Ik heb niks tegen de personage Mike, maar ik ben van mening dat dit wel eens een van de meest slecht geintroduceerde personages ooit is. Foei schrijvers van GTST!
Inderdaad erg triest ja, geeft maar weer aan hoe "spannend" of "interessant" de serie is op het moment - of liever gezegd, hoe het níét is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:09 schreef Messina het volgende:
Ik was vorig seizoen weer begonnen met kijken, maar dit seizoen alleen de eerste twee afleveringen gezien.
Ik vind het wel amusant om hier te blijven meelezen![]()
Wel triest dat alle spannende / interessante momenten hier vaak in twee zinnen per avond samengevat kunnen worden.
Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk de shorties kijk. Hele afleveringen "kijk" ik terug via internet, dan kan ik saaie momenten tenminste doorspoelenquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:38 schreef Messina het volgende:
Waarom blijf je toch kijken, dan? Is dat gewoonte? Hoop?
Ziequote:Op vrijdag 21 september 2012 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
Maar in feite is het een soort gewoonte, en daarbij hoop ik inderdaad, en wel op het moment waarop al die flutpersonages de serie verlaten en belachelijke verhaallijnen op een degelijke manier teruggedraaid worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie
GTST #455: Ludo Sanders, van kunsthandelaar tot koffiezetter
en
GTST #455: Ludo Sanders, van kunsthandelaar tot koffiezetter
En het schijnt dat spoedig ookAls dat zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Iemand overigens al iets van een seizoen 7-coverart gezien?
Anders had je weer een verkeerd logo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, eindelijk een goede werknemer bij Bridge!
Mwah, het seizoen 20 logo had ook gekunnen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Anders had je weer een verkeerd logo.
Of het logo van seizoen 26.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, het seizoen 20 logo had ook gekunnen.
...Ach ja, plak d'r meteen de kop van Rohan Gottschalk op.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
...Ach ja, plak d'r meteen de kop van Rohan Gottschalk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |