abonnement Unibet Coolblue
pi_116673597
The Capital of the World:



<plaatjes in ieder geval tijdelijk weg>
(thnx to wytze voor deze guide)



Hotels in NYC

Hotel Carter

http://www.carterhotel.com/

Goedkoop hotel met zeer gunstige ligging, 150 m van times square. W 43rd st. 7 ave - 8 ave. Hotel heeft de benodigde basics, en de bedden zijn zeer aangenaam. De kamers zien er wel wat oud uit, en de badkamer glimt niet, maar daar is de prijs dat ook naar. Er is een tv in de kamer maar je kan daar haast nix op ontvangen. (eigen ervaring)

The New Yorker

http://www.newyorkerhotel.com/

Centraal gelegen, ruime kamers maar niet supernieuw.

Hotel Pennsylvania

http://www.hotelpenn.com/

Goede ervaringen, na de renovatie mooier dan New Yorker Hotel.

Milford Plaza

http://www.milfordplaza.com

Ongeveer 1300 kamer, en kost ongeveer 100 dollar per nacht. Er schijnen veel stewardessen te slapen! Hebben ook een eigen reisburo, die korting kan regelen!

Southgate Suite Hotel

Southgate Suite Hotel, 371 Seventh Avenue.

Grote kamers, enorm bed met dito tv (met goede ontvangst.. plus game mogelijkheden). Kamers $ 189,- .. luxe entree, netjes, perfect. Enig nadeel vond ik de piepkleine badkamertjes. Damn, nu ben ik niet dik, maar enigszins gezette mensen hebben een probleem!

Novotel

http://www.novotel.com/novotel/index.html

Ik ben in het Novotel geweest. Het ligt vlakbij Time Square en Central Park. Kwaliteit van het ontbijt e.d. weet ik niet. Ze hebben in ieder geval wel een restaurant waar je kan ontbijten. Ook een winkeltje waar je de krant kan kopen en wat snoep. Onze kamer had uitzicht op Time Square. Kamer was groot genoeg, net zoals de douche. TV m�t HBO! Receptie werden we goed geholpen. Tevens een fitnissruimte en computer met internet. En een servicebalie waar je kan reserveren voor bustours e.d.

Website vermeld volgende prijs: Price of rooms* : 199 USD >> 359 USD. Wellicht dat het met arrangementen anders ligt. Ik was tevreden en geef het hotel een 8.

Uitgaan

Webster Hall
Grote Club waar veel grote namen hebben gestaan. 19 to Enter 21 to drink. Entree $10 Dollar voor mannen. Vrouwen gratis
Capaciteit 2500 Mensen
http://www.websterhall.com

Cream NYC
Exclusieve Club. VIP gasten moeten 21 zijn. Verder staat er niks bij Capaciteit ongeveer 1000 mensen.
http://www.creamnyc.com

quote:
Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:

- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet)
- Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging
- Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant
- Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest
- Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door
- Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree
- Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal
- PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking)
- 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer
- Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM

Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
Korting

New York City Pass
Voor een vast bedrag mag je met die pass gratis in alle grote attracties van New York. Het scheelt een hoop geld, en vaak ook wachttijden. Bij benadering zijn de prijzen:

1 dag $69
2 dagen $99
3 dagen $125
7 dagen $165

Klik hier om de pas aan te vragen, actuele prijzen te bekijken en van kortingen op de hoogte te blijven.

Studenten korting

Met je OV en studentenpas verschillende kortingen!

Internetkorting

Als je, 30 dagen voor vertrek, hier je gegevens invult:

Krijg je een kortingskaart van $20, te besteden aan eten of ESPN-artikelen en een koeltasje. Daarnaast krijg je een gamecard met 40 punten erop, waarmee je in de ESPNZONE spelletjes kunt spelen (boxen enzo).
Toch mooi een keer goedkoop eten of een leuk T-shirt voor nop!

Bezienswaardigheden

Restaurants/eetgelegenheden:
• B.B. King Blues Club & Grill
• Hard Rock Cafe
• Cold Stone Creamery
• Juniors Restaurant
• Planet Hollywood (Prijzen zijn redelijk)

Musea:
• American Museum of the Moving Image (Museum over o.a. films)
• Museum of Television & Radio (Museum over TV enz)
• Solomon R. Guggenheim Museum (Bekendste museum van NY)
• South Street Seaport Museum (Hier liggen mooie ouder handelschepen)
• Statue of Liberty and Ellis Island Immigration Museum (Vrijheidsbeeld en een interessant museum met aantal NL'rs in NY)
• Intrepid Sea, Air & Space Museum (Hier ligt een groot vliegdekschip)

• Winkels/warenhuizen:
• Bloomingdales (Groot warenhuis, wat duurder dan Macy's)
• Macy*s Herald Square Visitors Center (Grootste warenhuis ter wereld, dus wel de moeite waard lijkt me)
Woodbury Common Premium Outlets/ Short Line/ Coach USA Bus (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)
• Manhattan Mall (Groot winkelcentrum met glazen liften)
Century 21 Department Store (Kledingwinkel met interessant lage prijzen)

Dierentuinen:
• Bronx Zoo (Grootste dierentuin ter wereld, zo vermeld de site, wel een bezoek waard lijkt me)
• Central Park Zoo (Andere grote dierentuin)

Stadstoertjes:
• Circle Line Sightseeing Cruises (Zoals eerder aangegeven in dit topic: DE boottrip, met name de 3 uurs versie)
• Gray Line New York (Toer met dubbeldekker door de stad en rijdt langs de bezienswaardigheden)
• Helicopter Flight Services Inc. (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• Liberty Helicopter Tours (Met de helicopter over en rond Manhattan vliegen)
• New York Water Taxi (Boot met typisch taxi uiterlijk die je rond Manhattan vaart)
• New York Visions Sightseeing Tours (Een bus die je door verschillende wijken kan rijden en langs de bekendste bezienswaardigheden rijdt.
On Location Tours (Movie, serie en nog wat tours met een bus, misschien wel leuk. Er stond ergens Sopranos tour)
• New York Skyride (IMAX idee, maar dan een soort virtuele tour door de stad, volgens mij wel leuk)

Gebouwen te bezichtigen:
• Carnegie Hall Tours (Hele grote operazaal, misschien ff kort een kijkje nemen)
• Empire State Building Observation Deck (Spreekt voor zich)
• Madison Square Garden, All Access Tour (Is wel interessant volgens mij, oude bokswedstrijden, basketballstadion enz. Leuk om op foto vast te leggen)
• NBC Experience Store (Kunnen ze je met blue sceen projecteren als gast bij Jay Leno en dat op foto zetten, leuk voor thuis)
NBC Studio Tour (Alle grote studios van de TV in de VS, je kunt misschien nog een stukje zien van iets in pre-productie)
• Rockefeller Center Tour (volgens mij wel interessant, misschien dat iemand er wat meer over kan vertellen)
• Tour at Lincoln Center (Groot opera gebouw ofzo, misschien leuk om ff bij de stoppen)
• United Nations Tour (Bij iedereen wel bekend, misschien ff een kijkje nemen)
• Grand Central Station (heel groot trein/metrostation)
• Times Square (adembenemend!)
• Ground Zero (spreekt voor zich)
• Yankee Stadium

Wijken/Parken:
• Little Italy (Pizza)
• Chinatown (Ook lekker eten)
• Central Park (spreekt ook voor zich)
• Battery Park ( rustig parkje op het punte van Manhattan met uitzicht over de zee)

Misschien dat mensen hier wat aan kunnen toevoegen of weghalen. Of maak een eigen lijst met de leuke dingen. Misschien iets voor in de OP.

Misschien dat mensen ook tegenvallers/afrader kunnen aangeven (op deze lijst).

Vervoer

Subway
Het slimste en snelste is met de metro, brengt je bijna overal voor weinig geld.
7-day fun pass: 29 dollar. Mag je een week lang met de metro/bus (geen express-bus)
Zie voor meer info: http://www.mta.info/metrocard/mcgtreng.htm

Taxi
En dan zijn er ook nog taxis, wat iedereen minstens 1 keer gedaan moet hebben!
Initial fare.............$2.50
Each 1/5 mile (4 blocks).$0.30
Each 1 minute idle.......$0.20
Night surcharge..........$0.50 (after 8pm until 6am)
Additional riders........FREE

Luchthavens in New York

Manieren om er te komen:
JFK
Newark
La Guardia

de nieuwe termijn voor paspoort 6 maanden (was 3) en het visum mbt biometrische kenmkerken

Vliegtickets van en naar New York

www.skybreakers.nl
www.ebookers.nl
www.dreizen.nl
www.cheaptickets.nl
www.americanairlines.com
www.klm.nl
www.expedia.nl
www.vliegwinkel.nl
www.continental.com
www.delta.com
www.unitedairlines.nl
vliegtickets.pagina.nl

Foto's New York van FOK users!

MaxMark
Kre$J
Jaguarized
Keijs
mr.Marcus
Cidex
renz0r
WooZ
mechatronics
jakkeluchtgitaar
Dennisskyscrapers 1
Dennisskyscrapers 2
Dennisskyscrapers 3
Dennisskyscrapers 4
Dr_Evil
Dr_Evil 2
Dr_Evil 3
miss_sly
edsuit
Max-Westerman

Reviews van hotels in New York

www.tripadvisor.com

Meeting in New York

New York (mini)meet

Vorige NYC topics

New York City Part I
New York City Part II
New York City Part III
New York City Part IV
New York City Part V
New York City Part VI
New York City Part VII
New York City Part VIII
New York City Part IX
New York City Part IIV
New York City Part XVI
New York City Part XIX
New York City Part XX
New York City Part XXI
New York City Part XXII
New York City Part XXIII
New York City Part XXIV
New York City Part XXV
New York City Part XXVI
New York City Part XXVII
New York City Part XXVIII
New York City Part XXIX
New York City Part XXX
New York City Part XXXII
New York City Part XXXIII
New York City Part XXXIV
New York City part XXXV
New York City part XXIX
New York City part XL
New York City Part XLI
New York City Part XLII
New York City Part XLVIII
New York City Part XLIX

Deze OP is hier te vinden
Tap tap tap
pi_116673610
Oh kak, Romeinse cijfers :')
Tap tap tap
  Public Relations / Redactie Film woensdag 12 september 2012 @ 09:10:26 #3
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_116676415
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:03 schreef Eierdop het volgende:

[..]

Het is wellicht persoonlijk. Misschien dat ik mij meer onveiliger voelde, omdat we al die ellende van die verloren portemonnee hadden. We waren iig veel voorzichtiger en controleerder alles wel 3 keer.
En idd de Queensboro bridge! Oeps!

Voor ons was Amerika waarschijnlijk een eenmalig tripje. Dus we waren naast NY ook naar Orlando en Miami. Wij waren naar Orlando voor de pretparken en het bleek dat je daar ook heel goed en goedkoop kunt winkelen. Wil je veel en goed kunnen winkelen, dan zou ik Orlando met NY combineren. Dan hoef je de waardevolle dagen in NY ook niet te spenderen aan winkelen maar gewoon aan sightseeing.
Tijdens onze reis naar NY zijn we erna ook (via Washington) naar Orlando doorgevlogen. Orlando is echt het shoppingwalhalla. We konden via goede adviezen alles binnen 1 vliegtickets boeken waardoor we niet veel kwijtwaren voor een binnenlandse vlucht.
pi_116677706
Ik zit er over na te denken om alleen ( backpackstyle 8-) ) te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_116678152
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit er over na te denken om alleen ( backpackstyle 8-) ) te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Na 2x met familie/vriendin te zijn geweest zit ik hier ook aan te denken.. weet mijn weg in NY inmiddels prima te vinden en ben eigenlijk wel eens toe om mijn eigen invulling te geven gedurende een dag of 5/6.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 12 september 2012 @ 11:31:35 #6
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116680218
De KLM Wereldweken-deal voor NYC valt wat tegen: 499 euro + 10 euro boekingskosten. Opzich geen slechte prijs, maar op Kayak.com zijn nu veel tickets voor 451 euro te vinden (wellicht exclusief boekingskosten).
pi_116692325
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:07 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit er over na te denken om alleen ( backpackstyle 8-) ) te gaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Been there, done that. Was vorig jaar op doorreis naar Midden-Amerika en had toen een tussenstop in New York genomen. Paar dagen alleen op pad geweest, paar dagen met wat random people op pad geweest die ik mijn hostel had ontmoet (HI Hostel, Upper West Side). Ik vond het zeker een aanrader, je verveelt je geen moment :).
  woensdag 12 september 2012 @ 17:41:27 #8
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_116694735
heeft iemand tips voor dingente doen in de boroughs buiten mahattan?
Wat doe ik hier?
pi_116697364
quote:
9s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:31 schreef MissionPhailed het volgende:
De KLM Wereldweken-deal voor NYC valt wat tegen: 499 euro + 10 euro boekingskosten. Opzich geen slechte prijs, maar op Kayak.com zijn nu veel tickets voor 451 euro te vinden (wellicht exclusief boekingskosten).
Voor welke periode zijn die tickets voor 451 euro te verkrijgen?
Ik zit te denken om in februari 2013, 10 dagen naar NY te gaan, maar bij Kayak kom ik dan op dezelfde prijs uit (ongeveer 480 euro)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116697387
Waarom zijn de hotels in NY zo duur. 800 euro voor 10 overnachtingen. 920 euro incl. 15% toeristenbelasting. ;(
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116699594
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zijn de hotels in NY zo duur. 800 euro voor 10 overnachtingen. 920 euro incl. 15% toeristenbelasting. ;(
Location, location, location. Probeer het eens in Queens..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116700019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Location, location, location. Probeer het eens in Queens..
Ik zit op Priceline en wil maximaal 100 dollar per nacht uitgeven.
Dan kom ik uit op Wyndham Garden, wat qua faciliteiten er uitstekend uitziet.

Is Long Island een goede locatie om te verblijven?

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116700073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Location, location, location. Probeer het eens in Queens..
Veiligheid is belangrijk voor mij, Brooklyn en Queens zijn dan al uitgesloten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116700198
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Veiligheid is belangrijk voor mij, Brooklyn en Queens zijn dan al uitgesloten.
Queens is gewoon veilig hoor, mits je niet te ver het stadsdeel ingaat :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116700363
Priceline wat een kut site :).

Gisteren om 20 uur hotel geboekt voor dezelfde nacht op Times square.
200 USD.

Wij naar hotel niks bekend.
Mochten toch slapen. Na uitchecken vanmorgen kwam de boeking net binnen.
pi_116700371
Iemand ervaringen met de 'Boek Nu Een Onbekende 4* sterren hotel met 20 tot 40% korting en krijg pas na de boeking (die niet te annuleren is) te horen welke dit is systeem' op Hotwire.com?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116700828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand ervaringen met de 'Boek Nu Een Onbekende 4* sterren hotel met 20 tot 40% korting en krijg pas na de boeking (die niet te annuleren is) te horen welke dit is systeem' op Hotwire.com?
Jep, werkt prima. Je kan al aardig achterhalen welk hotel het is. Kijk eens op www.betterbidding.com.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:53:16 #18
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116704774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Voor welke periode zijn die tickets voor 451 euro te verkrijgen?
Ik zit te denken om in februari 2013, 10 dagen naar NY te gaan, maar bij Kayak kom ik dan op dezelfde prijs uit (ongeveer 480 euro)
Oh, vergat te zeggen dat ik prijzen van de route Brussel - NYC bekeek. Die prijzen gelden voor de wintermaanden (meestal november t/m maart) ... !
pi_116713625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Veiligheid is belangrijk voor mij, Brooklyn en Queens zijn dan al uitgesloten.
Ik ben in juni ook naar NY geweest met mijn vrouw. In het Country Inn & Suites By Carlson. Op aanraden van Jor_Dii. Ook ik zat in over de veiligheid en of mijn vrouw dat wel wat vond. Zelf ben ik niet zo bang aangelegd. En dat viel echt reuze mee. Je hoeft maar een paar honderd meter te lopen vanaf de metro halte en tuurlijk loopt er wel eens iemand alleen maar ik heb nooit een onveilig gevoel gehad. En mijn vrouw ook niet. Het was zelf zo dat we een keer savonds op 5th avenue liepen. En dan gewoon echt het dure stukje richting de apple store en het plaza hotel en daar liepen toen wel aardig wat zwervers te bedelen. En dat vond mijn vrouw onveiliger qua gevoel dan de stukjes van de Metro naar het hotel.

Dus het blijft een puur persoonlijke kwestie. Maar wij hebben daar uitstekende ervaringen mee.
pi_116715116
Toen ik in New York was sliepen we in het Howard Johnson op Long Island. Het hotel is wel gelegen in een 'zwarte buurt' maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld. De metro was nog geen 300 meter lopen. Ik zou het iedereen aanraden, het scheelt zoveel geld en je bent binnen no time op Manhattan.
pi_116718529
Iemand ideeën voor en feest met oud en nieuw? En verder leuke restaurants? Ben er 28-12 tot 4-1:)
pi_116744002
Hoeveel waren jullie kwijt voor vlucht + hotel (per persoon gerekend) voor jullie reis naar New York en voor hoeveel dagen was dat?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116745641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel waren jullie kwijt voor vlucht + hotel (per persoon gerekend) voor jullie reis naar New York en voor hoeveel dagen was dat?
700-800 voor een dag of 6-7
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116746635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

700-800 voor een dag of 6-7
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, in een hostel verbleven?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 13 september 2012 @ 21:17:13 #25
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116757260
Ik ongeveer 1100 euro voor een week in september 2010, uiteraard exclusief overige kosten (vreten, parkeren auto bij luchthaven, bezienswaardigheden, etc). Ik ga ook eens kijken of d'r een vlieg-hotel combinatie voor maximaal 800 euro mogelijk is in bijvoorbeeld april of mei 2013, minimale verblijfsduur 5 dagen.
pi_116761134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, in een hostel verbleven?
Kijk eens op expedia; hotel+vlucht combi.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116767496
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Kijk eens op expedia; hotel+vlucht combi.
Voor de maanden januari, februari, maart, april en mei kom ik met vluchten vanuit Brussel, Dusseldorf of Amsterdam niet uit op totaalprijzen minder dan 1.100 euro. Ik heb hostels/shared dorms en hotels bij vliegvelden natuurlijk uitgesloten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116768742
Pod 51 in Midtown voor iets meer dan 800 euro.. het is er wel hoor, alleen goed zoeken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116769105
Mei 2010, 6 dagen, ¤ 650 pp. ¤ 350 tickets (met swiss vanaf Brussel), ¤ 100 per nacht in The Roosevelt 4 sterren tussen grand central en Times square in via priceline.com.

Juli 2012, 4 dagen ¤ 500 tickets vanaf Brussel, ¤ 100 per nacht in St Giles The Court, 4 sterren vlakbij Grand Central via www.booking.com (special deal, die krijg je als je je inschrijft).

Die in juli was dus een stuk duurder in ticketkosten. Helaas...in de zomer was dit het goedkoopste wat wij konden vinden. Kijk ook eens op brussels airlines voor tickets. Die zijn vaak lekker goedkoop. Als je via Frankfurt vliegt (zoals wij terug) heb je kans dat je in de A380 zit, wat een enorm vliegtuig is dat zeg!
pi_116769201
Brussel was in oktober bijna 300 euro goedkoper (naar Newark) dan Schiphol :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 14 september 2012 @ 21:20:40 #31
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116795221
Via connections.be nu retourtickets vanaf ongeveer 420 euro exlusief annulerings- en reisverzekering voor de maanden januari, februari en maart 2013, in de periode daarna ongeveer 465 euro. Mét annulerings- en reisverzekering enkele tientjes duurder.
pi_116796764
In november ga ik een weekje naar NYC. Ik vroeg me af of het zin heeft om er ook een dagje Washington DC bij te doen. Het is namelijk best goedkoop als je er met de bus naartoe gaat ($40).
pi_116808210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef raika29 het volgende:
In november ga ik een weekje naar NYC. Ik vroeg me af of het zin heeft om er ook een dagje Washington DC bij te doen. Het is namelijk best goedkoop als je er met de bus naartoe gaat ($40).
reken wel dat je dan 3 a 4 uur onderweg ben (enkele reis)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116809379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:50 schreef raika29 het volgende:
In november ga ik een weekje naar NYC. Ik vroeg me af of het zin heeft om er ook een dagje Washington DC bij te doen. Het is namelijk best goedkoop als je er met de bus naartoe gaat ($40).
Washington is op zichzelf zeker de moeite waard. Maar voor een dag lijkt het me niet zo praktisch. Dan eerder twee en daar overnachten.
  zaterdag 15 september 2012 @ 12:16:25 #35
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116810975
Ik had zo'n dagexcursie vanuit NYC naar Washington in april '09; rondom 7:00 uur vertrokken, 11:00 uur aankomst, 16:00 uur weer aanvang terugreis en terug in NYC om 21:00 uur. Werkelijk de gehele dag strómende regen en buschauffeur die bijna op een file inreed in de Holland Tunnel :') Wel een stel foto's kunnen maken maar moest steeds oppassen dat de camera niet verzoop. Al met al toch een leuke excursie.
pi_116812307
Ben vanuit NYC ook een dag naar Washington geweest, om 6:45 de trein heen en 's avonds om 20:30 de trein terug. Heb wel behoorlijk wat kunnen zien waaronder the Mall en omgeving en nog een stukje van het centrum. Vond het goed te doen.
  Public Relations / Redactie Film zaterdag 15 september 2012 @ 16:28:50 #37
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_116817653
In Washington vond ik toch verrassend veel leuks te zien. Om het echt goed te ervaren zal ik toch twee dagen adviseren.

Wij zijn vanuit NYC met de trein gegaan. Uitgestapt in Philadelphia (korte omweg, maar historisch gezien belangrijke stad en daar is ook nog veel van te zien). Na een paar uurtjes verder naar DC, daar twee overnachtingen zodat je twee hele dagen hebt in DC. We hebben één dag de Mall verkend, en de andere dag het Air & Space Museum en een tour door het Capitool voordat we weer vertrokken.
Vergeet de National Archives niet!
pi_116818364
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel waren jullie kwijt voor vlucht + hotel (per persoon gerekend) voor jullie reis naar New York en voor hoeveel dagen was dat?
900e, zit ik wel 7 blocken vanaf timesquare dus toplocatie. Slaap bij het chelsea/meatpacking district. Slaapplek geregeld via airbnb. 27-12 tot 4-1
pi_116820307
Heeft iemand een goede tip mbt een hostel?
pi_116838660
Zo ben weer terug na een week New York.
  zondag 16 september 2012 @ 11:04:16 #41
64792 Mryc
play me one more song
pi_116840436
Als je naar Washington gaat, en je hebt tijd over, bezoek dan ook eens Georgetown. Leuk om te winkelen en een hapje te eten
pi_116849575
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 08:03 schreef nelisb het volgende:
Zo ben weer terug na een week New York.
Weinig indruk gemaakt? ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116856255
Eerst ff slapen. Vannacht niet geslapen in het vliegtuig, mis dus een nachtje haha.

Ja mooi stad, gaaf om een keer geweest te zijn. Anders dan het Amerika dat ik ken, meer Europees. Verder moet ik er nog even over nadenken. Foto's sorteren volgende week.

Jersey Shore was ook erg leuk! Mooie stranden.
pi_116856669
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:04 schreef Mryc het volgende:
Als je naar Washington gaat, en je hebt tijd over, bezoek dan ook eens Georgetown. Leuk om te winkelen en een hapje te eten
idd prima vermaakt! Zijn vier nachten geweest toen en was echt leuk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 16 september 2012 @ 19:24:49 #45
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116859162
Eens kijken of er een NYC-trip voor me mogelijk is in april '13. De wintermaanden zijn weliswaar goedkoper maar qua vakantiebestemming heb ik dan liever Oostenrijk :P
pi_116881012
In mijn hotel zat het raampje op het toilet vlak achter de wc-pot. Dus voor de kantoorlui aan de overkant was het ook genieten :')
Tap tap tap
  maandag 17 september 2012 @ 11:27:50 #48
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_116883734
Ik kan niet wachten tot ik weer naar NYC kan :9~
pi_116883801
Over 2 weken ga ik al O+ Noem nog eens wat leuke avond-activeiteiten?

Wij gaan o.a. al naar baseball kijken, naar blue note, naar een broadway voorstelling. Wat zijn nog meer absolute aanraders voor in de avond?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116887295
Sommige Airports zijn cheaper dan anderen, maar de reis naar het centrumgebied zal wel een boel kosten! Dat schiet dus niet op :')

Iemand een idee welk Airpot ik het beste kan nemen? JFK? Newark? Andere... :? Wil de kerstweken doorbrengen.
pi_116887489
La Guardia is het dichts bijzijnde, maar de meeste vluchten vanuit NL gaan naar Newark of JFK. Vanuit Newark kun je de airtrain nemen richting Penn Station (Midtown Manhattan). Kost je een 15 dollar voor een enkeltje. Vanaf JFK is er een flat rate met de taxi voor 45 dollar of je pakt de metro.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116888686
ow die air train moet ik even onthouden, wij zitten ongeveer 5 minuten lopen van Penn geloof ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116888706
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 11:30 schreef Norrage het volgende:
Over 2 weken ga ik al O+ Noem nog eens wat leuke avond-activeiteiten?

Wij gaan o.a. al naar baseball kijken, naar blue note, naar een broadway voorstelling. Wat zijn nog meer absolute aanraders voor in de avond?
een (goede) comedy show is altijd wel vermakelijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116888788
Van JFK kun je beste airtrain pakken waarna je overstapt op metrolijn. Als je die helemaal uitzit zit je in manhattan. Al met al ongeveer een uurtje, iets langer
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_116889140
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 13:59 schreef franklop het volgende:
ow die air train moet ik even onthouden, wij zitten ongeveer 5 minuten lopen van Penn geloof ik
Haha, dat dachten wij ook de 1e keer dat we naar NY gingen, hotel op 'loopafstand' vanaf Penn maar het is echt een gedoe om met je koffer door druk Midtown te gaan. Neem een taxi en bespaar je de moeite is mijn advies.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116889902
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:27 schreef Jor_Dii het volgende:
La Guardia is het dichts bijzijnde, maar de meeste vluchten vanuit NL gaan naar Newark of JFK. Vanuit Newark kun je de airtrain nemen richting Penn Station (Midtown Manhattan). Kost je een 15 dollar voor een enkeltje. Vanaf JFK is er een flat rate met de taxi voor 45 dollar of je pakt de metro.
pi_116890438
Ik had een shuttle genomen, 17 dollar voor een enkele reis. Zet je voor je hotel af. Hij nam wel een toeristische route, maar dan zie je gelijk de stad. Aangezien je ook een toerist bent enzo.
Tap tap tap
  maandag 17 september 2012 @ 15:39:45 #58
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116892783
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een shuttle genomen, 17 dollar voor een enkele reis. Zet je voor je hotel af. Hij nam wel een toeristische route, maar dan zie je gelijk de stad. Aangezien je ook een toerist bent enzo.
In je eentje een optie, maar als je met 2-3 man bent is een taxi goedkoper (en sneller).

Ooit verhaal gehoord van toerist die in Las Vegas (oke andere stad) ook zo'n shuttle voor 7 dollar nam en een uur onderweg was, terwijl een taxi 18 dollar was (dus 4 dollar duurder, voor twee personen) en de rit nog geen 20 minuten duurde.
pi_116892925
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Haha, dat dachten wij ook de 1e keer dat we naar NY gingen, hotel op 'loopafstand' vanaf Penn maar het is echt een gedoe om met je koffer door druk Midtown te gaan. Neem een taxi en bespaar je de moeite is mijn advies.
Ja das ook weer waar, was alweer vergeten dat ik de laatste keer met een backpack aan het reizen was en niet met een koffer.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116898796
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:39 schreef tcr het volgende:

[..]

In je eentje een optie, maar als je met 2-3 man bent is een taxi goedkoper (en sneller).

Ooit verhaal gehoord van toerist die in Las Vegas (oke andere stad) ook zo'n shuttle voor 7 dollar nam en een uur onderweg was, terwijl een taxi 18 dollar was (dus 4 dollar duurder, voor twee personen) en de rit nog geen 20 minuten duurde.
Die shuttles zijn als je pech hebt 4 uur onderweg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_116898945
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Haha, dat dachten wij ook de 1e keer dat we naar NY gingen, hotel op 'loopafstand' vanaf Penn maar het is echt een gedoe om met je koffer door druk Midtown te gaan. Neem een taxi en bespaar je de moeite is mijn advies.
Wat een gemiep. Je moet een keer met je koffer naar het hotel toe en een keer terug. Twee loopjes met je koffer. Zolang je niet over Times Square loopt valt het met de drukte ook nog wel mee. Zonde van het geld lijkt me, zo'n taxi.
pi_116909846
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat een gemiep. Je moet een keer met je koffer naar het hotel toe en een keer terug. Twee loopjes met je koffer. Zolang je niet over Times Square loopt valt het met de drukte ook nog wel mee. Zonde van het geld lijkt me, zo'n taxi.
Ja want enkel Times Square is druk in New York :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116909916
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 18:18 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat een gemiep. Je moet een keer met je koffer naar het hotel toe en een keer terug. Twee loopjes met je koffer. Zolang je niet over Times Square loopt valt het met de drukte ook nog wel mee. Zonde van het geld lijkt me, zo'n taxi.
Mijn hotel zat op TS ;(
Tap tap tap
pi_116910084
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja want enkel Times Square is druk in New York :')
Buiten Times Square vond ik het inderdaad erg meevallen.
pi_116910171
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn hotel zat op TS ;(
Wij om de hoek. Metro uit, twee keer oversteken en we stonden voor het hotel.
pi_116910312
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 21:30 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij om de hoek. Metro uit, twee keer oversteken en we stonden voor het hotel.
Leuk he, 's avonds. Ik werd een beetje agressief van de drukte.
Tap tap tap
pi_116910387
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Leuk he, 's avonds. Ik werd een beetje agressief van de drukte.
Bizar hoeveel mensen daar dan nog staan. En dat licht, de noordkaap is er niks bij ;)
pi_116924417
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2012 14:00 schreef franklop het volgende:

[..]

een (goede) comedy show is altijd wel vermakelijk
Daar dacht ik ook aan, maar ik heb daar totaal geen verstand van. Wat zijn daar de goede locaties voor? En waar moet je op letten? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116924661
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, maar ik heb daar totaal geen verstand van. Wat zijn daar de goede locaties voor? En waar moet je op letten? :)
Je moet er op letten/voor waken dat je op Times Square aangesproken wordt door voorbijgangers die je een kaartje willen verkopen. Vaak zijn dat er 2 voor de prijs van 1 (10 of 20 dollar), maar eenmaal binnen ben je verplicht een minimum van 2 drankjes per persoon te nuttigen tegen een prijs van 6-8 dollar per drankje. Al met al dus nog best een dure aangelegenheid voor een klein uur vermaak.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116924664
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn hotel zat op TS ;(
Haha die heb ik ook een keer gedaan. Elke keer 4-5 blocks door een menigte toeristen banjeren. Volgende keer gewoon lekker upper east of west side. Rondom TS toch weinig boeiends.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_116925481
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan, maar ik heb daar totaal geen verstand van. Wat zijn daar de goede locaties voor? En waar moet je op letten? :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je moet er op letten/voor waken dat je op Times Square aangesproken wordt door voorbijgangers die je een kaartje willen verkopen. Vaak zijn dat er 2 voor de prijs van 1 (10 of 20 dollar), maar eenmaal binnen ben je verplicht een minimum van 2 drankjes per persoon te nuttigen tegen een prijs van 6-8 dollar per drankje. Al met al dus nog best een dure aangelegenheid voor een klein uur vermaak.
War jordii zegt :) Helpt al als je Hotel/Hostel vraagt voor goede shows.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:37:39 #72
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_116951446
Nog een maand!!!! *O*

Ik zoek nog recente ervaringen met hotel 31 en hotel 17. We hebben nu beiden gereserveerd en moeten dus nog kiezen. Iemand hier???

We hebben een bliksembezoek, 5 nachten, dingen die nu op het lijstje staan: top of THE rock, een musical, meatpacking, we hebben een new yorker geboekt, brooklyn, shoppen. Nog aanvullingen, tips?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_116953953
5 nachten is geen bliksembezoek hoor, prima te doen.
Aanvulling; natural American history museum vond ik erg cool!

Zijn er in oktober alweer nba wedstrijden? Ook de moeite waard. Concert meepakken is ook een leuke ervaring. :Y
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:20:41 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_116954377
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:14 schreef staticdata het volgende:
5 nachten is geen bliksembezoek hoor, prima te doen.
Aanvulling; natural American history museum vond ik erg cool!

Zijn er in oktober alweer nba wedstrijden? Ook de moeite waard. Concert meepakken is ook een leuke ervaring. :Y
Ik begreep dat we voor basketball een week of twee te vroeg zijn :'( , maar hè dan zijn we genoodzaakt nog een keer te gaan. Thanks for the tip!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 19 september 2012 @ 00:23:58 #75
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_116965560
Ook aan te raden:

-observatiedekken ESB en Top of the Rock bij avondscherming (indien grotendeels helder weer)
-veerboot richting Staten Island (gratis én goed uitzicht)
-Central Park uiteraard

Vóór de zomer van 2013 wil ik weer eens richting NYC. Als natuur- en bergliefhebber moet ik toegeven dat die enorme steenbak toch blijft fascineren ...
  woensdag 19 september 2012 @ 09:03:27 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116969217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Takkembah het volgende:
Nog een maand!!!! *O*

Ik zoek nog recente ervaringen met hotel 31 en hotel 17. We hebben nu beiden gereserveerd en moeten dus nog kiezen. Iemand hier???

We hebben een bliksembezoek, 5 nachten, dingen die nu op het lijstje staan: top of THE rock, een musical, meatpacking, we hebben een new yorker geboekt, brooklyn, shoppen. Nog aanvullingen, tips?
Ik zou het hierbij laten en de stad gewoon op je af laten komen.
Als je nog iets anders wilt doen: de stranden van Staten Island vond ik ook leuk. En daar dan hotdogs en oesters eten in een snackbar oid :Y)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116969382
Coney Island vond ik ook erg leuk :P Maar ik was er in juli, lekker weer O+
Tap tap tap
  woensdag 19 september 2012 @ 09:24:33 #78
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_116969644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Takkembah het volgende:
Nog een maand!!!! *O*

Ik zoek nog recente ervaringen met hotel 31 en hotel 17. We hebben nu beiden gereserveerd en moeten dus nog kiezen. Iemand hier???

We hebben een bliksembezoek, 5 nachten, dingen die nu op het lijstje staan: top of THE rock, een musical, meatpacking, we hebben een new yorker geboekt, brooklyn, shoppen. Nog aanvullingen, tips?
Over The High Line wandelen bij goed weer ^O^ Daarnaast een hotdog eten bij Crif Dogs ter hoogte van 1st Ave + St Marks street (8th Street). Voor de rest natuurlijk een bezoekje brengen aan MoMa.
  woensdag 19 september 2012 @ 20:08:30 #79
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_116996123
Staat genoteerd. Ik moet nu al een keer terug...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 19 september 2012 @ 20:18:16 #80
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_116996656
Oh, een klein vraagje nog: welke creditcard kunnen we het beste meenemen. Ik Meende hier laatst ergens iets gelezen te hebben dat er een soort was die bijna overal werd geaccepteerd, en een andere wat minder???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_116999176
Wij hebben altijd een MasterCard en een visa bij ons.
Beide werken prima overal.
pi_117160714
Over 4 dagen gaan we naar NYC! *O*

Krijgen we alleen eergisteren een mailtje dat er wat aan de hand is met ons appartement.... In het complex waar het ligt is vorige week voor de 3e keer ingebroken, en is er van alles van de gasten gejat. Nu willen ze ons daar natuurlijk niet meer in laten gaan en krijgen we ons geld terug....super vervelend natuurlijk maar nu moeten we op het laatste moment ineens wat anders gaan regelen...
We zijn er ondertussen wel een beetje uit dat we niet opgelicht worden, want we hebben uitvoerig contact met de eigenaresse gelukkig en die doet er alles aan om ons te helpen. Heel wellicht heeft ze toch een ander soortgelijk appartement vrij voor ons, maar dat weet ze morgen pas.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? De kans is natuurlijk groot dat als we nu iest anders zoeken dat het allemaal ten eerste veel duurder gaat zijn en ten tweede wellicht vooral erg ingewikkeld...Advies! Vervelende situatie ;(

----

Iets anders: Wat zijn de leuke jazz-clubs in NYC? We willen eigenlijk naar Blue Note, maar dat is natuurlijk vrij standaard en waarschijnlijk veels te toeristisch (iedereen die naar NYC gaat hoor ik van dat ze hier zijn geweest....)...er zijn vast nog veel andere hele vette jazz-clubs, maar ik ging even googlen en het zijn er echt heel veel! Wat zijn de betere? Hebben jullie hier ervaring mee? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 23 september 2012 @ 18:42:26 #83
64792 Mryc
play me one more song
pi_117161207
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:

----

Iets anders: Wat zijn de leuke jazz-clubs in NYC? We willen eigenlijk naar Blue Note, maar dat is natuurlijk vrij standaard en waarschijnlijk veels te toeristisch (iedereen die naar NYC gaat hoor ik van dat ze hier zijn geweest....)...er zijn vast nog veel andere hele vette jazz-clubs, maar ik ging even googlen en het zijn er echt heel veel! Wat zijn de betere? Hebben jullie hier ervaring mee? :)
The Village Vanguard op zondag- of maandagavond. Ligt in Greenwich Village. Kleine club, heel veel sfeer, fantastische muzikanten en alle groten der aarde hebben er opgetreden.

Ben er nu twee keer geweest, zou de volgende keer zo weer gaan :)
pi_117162394
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef Mryc het volgende:

[..]

The Village Vanguard op zondag- of maandagavond. Ligt in Greenwich Village. Kleine club, heel veel sfeer, fantastische muzikanten en alle groten der aarde hebben er opgetreden.

Ben er nu twee keer geweest, zou de volgende keer zo weer gaan :)
Ja the Village Vanguard is vet ja. Birdland is natuurlijk ook wel leuk, Dat waren de voornaamste die ik naast Blue Note nog in mijn hoofd had :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117171833
Appartement in Harlem, hoe zit dat nou precies? Bang zijn daar te zitten, je onveilig voelen...dat is toch niet meer van deze tijd??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 23 september 2012 @ 22:30:35 #86
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117174797
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Over 4 dagen gaan we naar NYC! *O*

Krijgen we alleen eergisteren een mailtje dat er wat aan de hand is met ons appartement.... In het complex waar het ligt is vorige week voor de 3e keer ingebroken, en is er van alles van de gasten gejat. Nu willen ze ons daar natuurlijk niet meer in laten gaan en krijgen we ons geld terug....super vervelend natuurlijk maar nu moeten we op het laatste moment ineens wat anders gaan regelen...
We zijn er ondertussen wel een beetje uit dat we niet opgelicht worden, want we hebben uitvoerig contact met de eigenaresse gelukkig en die doet er alles aan om ons te helpen. Heel wellicht heeft ze toch een ander soortgelijk appartement vrij voor ons, maar dat weet ze morgen pas.

Wat zouden jullie in deze situatie doen? De kans is natuurlijk groot dat als we nu iest anders zoeken dat het allemaal ten eerste veel duurder gaat zijn en ten tweede wellicht vooral erg ingewikkeld...Advies! Vervelende situatie ;(

----

Iets anders: Wat zijn de leuke jazz-clubs in NYC? We willen eigenlijk naar Blue Note, maar dat is natuurlijk vrij standaard en waarschijnlijk veels te toeristisch (iedereen die naar NYC gaat hoor ik van dat ze hier zijn geweest....)...er zijn vast nog veel andere hele vette jazz-clubs, maar ik ging even googlen en het zijn er echt heel veel! Wat zijn de betere? Hebben jullie hier ervaring mee? :)
hier kun je info over nightlife vinden: http://www.frommers.com/destinations/newyorkcity/21_indnight.html
Wat doe ik hier?
pi_117182031
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Norrage het volgende:
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Geen idee waar dat eerste hotel was, maar ik zou meteen op zoek gaan naar een hotel waar je een metrostation op loopafstand kan vinden. Dat vergroot je opties van alleen Manhattan naar ook Brooklyn of Queens.
  maandag 24 september 2012 @ 10:35:02 #88
189961 ex
aperture science
pi_117184470
Of even kijken op www.airbnb.com of je nog wat leuks vind, is meestal wel te regelen op korte termijn.
The cake is a lie!
pi_117184608
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 07:38 schreef Justinn het volgende:

[..]

Geen idee waar dat eerste hotel was, maar ik zou meteen op zoek gaan naar een hotel waar je een metrostation op loopafstand kan vinden. Dat vergroot je opties van alleen Manhattan naar ook Brooklyn of Queens.
We hadden een appartement in Brooklyn.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:35 schreef ex het volgende:
Of even kijken op www.airbnb.com of je nog wat leuks vind, is meestal wel te regelen op korte termijn.
Ik heb er al 6 gemaild maar ze zijn allemaal volledig volgeboekt. Ook mijn reisgenoten hebben al meerdere adressen gemaild, zit allemaal vol. We hebben dus wel 1 optie in Harlem, en wellicht dus dat alternatief dat de eigenaresse probeert te regelen voor ons.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 24 september 2012 @ 10:42:30 #90
189961 ex
aperture science
pi_117184644
Harlem is op zich wel spannend (ligt een beetje aan de plek natuurlijk) 's avonds. Hotel boeken gaat gelijk dik in de kosten lopen.. Ik zie je probleem.

Je kan eventueel ook denken aan een motel bij het vliegveld, die zijn vaak wat goedkoper.
The cake is a lie!
pi_117186634
spam

[ Bericht 99% gewijzigd door Snakey op 24-09-2012 12:13:00 ]
  maandag 24 september 2012 @ 13:40:53 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117190111
Die bangmakerij voor Harlem, Brooklyn, the Bronx is wat overdreven hoor. Het is niet zo dat daar elke avond om 18:00 gangwars beginnen. Ik vond die wijken juist veel aantrekkelijker dan Manhattan. Veel oprechter dan dat openlucht museum
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117194071
Vorige week een week (6 dagen) naar New York geweest. Wat gaaf en wat een ervaring(en)!! Even een korte samenvatting: we sliepen in het Verve Hotel in Queens. Prima hotel, niet duur. Wel ruim, modern en schoon. Vlak bij het metro station waardoor je binnen 15 min op Times Square stond.

Hebben een hoop gedaan:
- Woodburry Commons outlet (50 mile buiten New York)
- 9/11 memorial
- Time Square (aantal keren)
- Wall Street
- Little Italy
- China Town
- SoHo
- Pier 17 (mooi uitzicht over Brooklyn)
- Central Parc (op de fiets is het fantastisch)
- Musical op Broadway (Marry Poppins)
- Empire State Building
- Grand Central Terminal
- Public Library
- Highline Park (in Chelsea)
- Vrijheidsbeeld (via ferry naar Staten Island bekeken)
- America Museum of Natural History
- Veel geshopped tussendoor....

We hadden nog een honkbal wedstrijd op dinsdagavond staan maar die werd verplaatst door slecht weer. Daar moet ik dus nog de refund voor krijgen. Overigens geen moment onveilig gevoeld. Niet in Queens, niet in Manhattan, ook niet in de metro. Ik voel mij in mijn eigen woonplaats (Schiedam) onveiliger dan daar....

Al met al is New York echt mijn favoriete stad geworden. Echt super vet! Gaan we snel weer naar terug :)
BlackBerry Hub | www.bbhub.nl
pi_117213458
Dit dat appartement trouwens:
http://www.only-apartments.com/nl/new-york/BEAUTIFUL3BR_24936/
wat zeggen jullie ervan? (Niet ineens zelf boeken he! ;))

Ik ken die site trouwens niet, is die betrouwbaar? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 24 september 2012 @ 22:14:50 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_117214158
Ik kom er niet eens op ;)
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_117214203
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Ik kom er niet eens op ;)
haha bij mij ligt hij er ook even af :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117226004
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

haha bij mij ligt hij er ook even af :)
En nog steeds...pff, ons NYC avontuur wordt ons niet makkelijk gemaakt....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117228117
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ik begreep dat we voor basketball een week of twee te vroeg zijn :'( , maar hè dan zijn we genoodzaakt nog een keer te gaan. Thanks for the tip!
Er zijn dan wel waarschijnlijk wat preseason games waar je naartoe kunt gaan:
http://www.nba.com/gameline/knicks/
http://www.nba.com/gameline/nets/

En dan nog even voor de NY gangers:
NY City Pass Coupon Code
Only this Sep - Use code "sep15v1" Save 15% on New York City Pass
newyorkpass.com/special-offer
Every living creature on earth dies alone
pi_117243202
Kan nog iemand bevestigen of dit een goede site is? Die bovenstaande die hier staat, dan kunnen we die boeken...ik vertrouw het nog niet helemaal ;)

Edit: zucht doet het niet....het zit ook niet mee hè :/

[ Bericht 12% gewijzigd door Norrage op 25-09-2012 19:43:11 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117247415
@Norrage

Dat appartement zit in spanish harlem, ik heb het even opgezocht. Als ik het zo lees weet ik niet of ik daar zou willen zitten. :P Niet vanwege de latino's, maar het komt wel over als een wijk die niet bij de toppers behoort.

http://en.wikipedia.org/wiki/East_Harlem

Maar wellicht dat er mensen zijn geweest en aangeven dat er niets aan de hand is :)
pi_117251753
Spanish Harlem is nog steeds 1 v d slechtere delen van Harlem. Tijdens onze tour werd het afgeraden te ver die richting op te gaan.. wij verbleven zelf op east 123rd street bij de 1 2 3 lijnen...
Be brave. Be kind.
  donderdag 27 september 2012 @ 14:35:28 #102
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117312244
Guggenheim of MoMa, welke is leuker?
Wat doe ik hier?
pi_117312502
Guggenheim is wel een Nederlandse tentoonstelling nu :) Weet niet toe hoelang. MoMa weet ik niet hoe leuk dat is. Guggenheim gaan we wel even heen :)

En morgenochtend weg! Ons Spanish Harlem appartement is gewoon gelukt dus daar gaan we zitten. Gewoon na 22.00 's avonds lekker met de taxi terug...sowieso zouden we dat wel doen, waar we ook zouden zitten. Wel zo relaxed.

Morgen 11.00 vliegen! Zin in!!!! :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117318947
MoMa vond ik leuker, maar dat idd ook wel afhankelijk van de tijdelijke exposities.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:34:38 #105
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_117319252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
MoMa vond ik leuker, maar dat idd ook wel afhankelijk van de tijdelijke exposities.
wat zijn de grote verschillen dan tussen de twee?
Wat doe ik hier?
pi_117322375
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef tdrone het volgende:
Guggenheim of MoMa, welke is leuker?
MoMa is op vrijdagavond gratis! Dus dan loop je zo even naar binnen om te kijken.
pi_117322499
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

MoMa is op vrijdagavond gratis! Dus dan loop je zo even naar binnen om te kijken.
En dan is het oneindig druk of wat? :) Maar goede tip. Jammer dat we op vrijdagavond aankomen en op zaterdagochtend vertrekken (met een week ertussen) en daar dan waarschijnlijk net onhandig niet gebruiken van kunnen maken :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117322572
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef Norrage het volgende:

[..]

En dan is het oneindig druk of wat? :) Maar goede tip. Jammer dat we op vrijdagavond aankomen en op zaterdagochtend vertrekken (met een week ertussen) en daar dan waarschijnlijk net onhandig niet gebruiken van kunnen maken :P
Dan is het wel druk ja. Als je echt een enorm liefhebber bent van moderne kunst is dat misschien niet het moment. Als het meer is 'om het gezien te hebben' of om te kijken of je het uberhaupt iets vind of gewoon voor de leuk is dat wel een handig moment. Volgens mij is dat van 18 tot 21 oid.
pi_117323393
Bij het Guggenheim mag je zaterdagavond zelf je entreeprijs bepalen (dan is het vast ook druk :+).
pi_117325502
Ik zou hoe dan ook naar het MoMa gaan! Daar hangen alle grote namen.

Kost je wel zo een dag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_117391372
Hier het plan om komend voorjaar naar New York, Philadelphia en Washington te gaan (10 dagen). Waarschijnlijk 1 nacht in Philadelphia en 4 in zowel NY als Washington. Bezienswaardigheden genoeg in de steden gevonden. Echter zijn we nog op zoek naar leuke dingen tussen de steden. Misschien wat natuur? Iemand wat tips toevallig? We gaan in ieder geval een auto huren dus zijn niet gebonden aan OV.
pi_117391862
4 dagen NY lijkt me wel krap, zou eerder 6 dagen NY en 4 dagen Washington en Philadelphia doen, lijkt me meer dan voldoende.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_117392151
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
4 dagen NY lijkt me wel krap, zou eerder 6 dagen NY en 4 dagen Washington en Philadelphia doen, lijkt me meer dan voldoende.
Ben daar zelf ook over aan het denken ja. Het lijkt zo op het eerste gezicht dat er in NY meer te doen is dan in Washington. Exacte indeling gaan we ook maken als we weten wat er overal te doen is.
pi_117392907
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:28 schreef Habork het volgende:

[..]

Ben daar zelf ook over aan het denken ja. Het lijkt zo op het eerste gezicht dat er in NY meer te doen is dan in Washington. Exacte indeling gaan we ook maken als we weten wat er overal te doen is.
Oh, niet direct mee eens. In Washington is ook heel veel te doen! Alleen in het Air and Space Museum ben je al zo een hele middag kwijt!

Habork, ik pm je de link van onze reisblog van afgelopen zomer. Misschien vind je daar nog wat tips :)
pi_117392975
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, niet direct mee eens. In Washington is ook heel veel te doen! Alleen in het Air and Space Museum ben je al zo een hele middag kwijt!
Ik bedoel niet dat er niet veel te doen is in Washington. Genoeg zelfs. Air and Space Museum staat ook optioneel op het lijstje. Even kijken of dit icm het Intrepid Museum in NY nog veel toevoegd. Ben momenteel vooral op zoek naar bezigheden buiten de steden.
pi_117395635
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:51 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, niet direct mee eens. In Washington is ook heel veel te doen! Alleen in het Air and Space Museum ben je al zo een hele middag kwijt!

Habork, ik pm je de link van onze reisblog van afgelopen zomer. Misschien vind je daar nog wat tips :)
al de smithsonian musea _O_

Washington is ook echt gaaf
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117414464
Yaaay eerste berichtje uit NYC! Vandaag Chelsea gedaan, supermooi :) high line heel vet en wat een gezellige buurtjes :)morgen gaan we brooklyn en de markt doen, en s avonds in een kroeg football kijken voor de sfeer. Nog tips aangaande brooklyn? Goede lunch plaats? :)

En is Willuamsburg vet? Ligt niet echt op de route van onze dagplanning maar hoor er leuke dingen over :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 30 september 2012 @ 09:34:35 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_117415947
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 03:30 schreef Norrage het volgende:
Yaaay eerste berichtje uit NYC! Vandaag Chelsea gedaan, supermooi :) high line heel vet en wat een gezellige buurtjes :)morgen gaan we brooklyn en de markt doen, en s avonds in een kroeg football kijken voor de sfeer. Nog tips aangaande brooklyn? Goede lunch plaats? :)

En is Willuamsburg vet? Ligt niet echt op de route van onze dagplanning maar hoor er leuke dingen over :)
Bar Tabac, Smith street
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_117418638
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:53 schreef Habork het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat er niet veel te doen is in Washington. Genoeg zelfs. Air and Space Museum staat ook optioneel op het lijstje. Even kijken of dit icm het Intrepid Museum in NY nog veel toevoegd. Ben momenteel vooral op zoek naar bezigheden buiten de steden.
Ik ben in beide musea geweest en vond ze allebei de moeite waard. Intrepid is wat klein en ben je vrij snel klaar, maar is wel erg vet om op een vliegdekschip te staan. Air and Space Museum is heel erg groot en er is heel veel te zien. Een groot voordeel is dat je voor het laatste museum geen entree betaalt, dus dan ben je sneller geneigd om even naar binnen te gaan. Hetzelfde geldt voor de andere Smithsonian Musea trouwens.

Voor DC zou ik minstens 2 volledige dagen uittrekken. 1 dag om een rondje te lopen (of fietsen) van het Capitol, naar Washington Monument, Lincoln Memorial, Vietnam War Memorial en het Witte Huis bijvoorbeeld en een aparte dag voor musea. 4 dagen is natuurlijk ook prima, Washington DC is een supermooie stad, maar er is m.i. meer te zien en te doen in New York City.
pi_117421053
quote:
99s.gif Op zondag 30 september 2012 09:34 schreef XL het volgende:

[..]

Bar Tabac, Smith street
Ik zal het onthouden :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117453461
Mensen, wat is nou de beste manier om aan Broadway tickets te komen? Welke musical dan ook. De verhalen hier zijn wisselend:)

Brooklyn trouwens erg leuk, nu football kijken en bar tabac was gezellig, dank XL ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117453722
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 04:35 schreef Norrage het volgende:
Mensen, wat is nou de beste manier om aan Broadway tickets te komen? Welke musical dan ook. De verhalen hier zijn wisselend:)

Brooklyn trouwens erg leuk, nu football kijken en bar tabac was gezellig, dank XL ;)
Wij hebben 's middags kaartjes gehaald bij TKTS op Times Square. Veel keuze en je krijgt nog korting.
pi_117453773
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wij hebben 's middags kaartjes gehaald bij TKTS op Times Square. Veel keuze en je krijgt nog korting.
kan je daar ook voor de grote musicals halen? Las ergens dat het voornamelijk de wat kleinere zijn waarvoor ze kaarten verkopen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  ESF Reporter maandag 1 oktober 2012 @ 07:22:48 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_117453798
Grotere musicals zijn er ook verkrijgbaar, maar Wicked bijvoorbeeld niet.
  Public Relations / Redactie Film maandag 1 oktober 2012 @ 08:37:03 #125
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117454360
Als je zéker wilt zijn van de musical die je wilt zien met goede plekken, dan moet je van tevoren even online bestellen (duur).

Op Theatermania.com zijn veel kortingen.

Wil je gewoon een musical zien, dan kan je ze inderdaad op Times Square halen. Redelijke prijzen en ook voor de grote musicals.
pi_117461039
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 03:30 schreef Norrage het volgende:
Yaaay eerste berichtje uit NYC! Vandaag Chelsea gedaan, supermooi :) high line heel vet en wat een gezellige buurtjes :)morgen gaan we brooklyn en de markt doen, en s avonds in een kroeg football kijken voor de sfeer. Nog tips aangaande brooklyn? Goede lunch plaats? :)

En is Willuamsburg vet? Ligt niet echt op de route van onze dagplanning maar hoor er leuke dingen over :)
Williamsburg vond ik erg leuk om even rond te lopen. Veel leuke restaurantjes enzo. In de Music Hall of Williamsburg spelen vaak leuke bands. Metro nemen naar Bedford Av.

South Street Seaport (vlakbij de Brooklyn Bridge) zit trouwens ook een vestiging van TKTS voor goedkope musicalkaartjes. Is vaak wat rustiger dan op Times Square.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 01-10-2012 12:58:59 ]
pi_117463130
Bedankt voor de reacties mensen. Broadway lukt dus wel. Ik dacht dat het een beetje zoals in Londen was. Maar hier maar 1 (ok 2) ticket boots. Betekent dat wel heel lang in de rij staan of wat?

Ach sowieso valt me de drukte hier wel mee nu lekker in oktober :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Public Relations / Redactie Film maandag 1 oktober 2012 @ 14:30:57 #128
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117463965
Nee binnen 10 mins ben je aan de beurt.
pi_117466876
En is het belangrijk daar op tijd te zijn of kan je om 18.00 ook nog wel een kaartje fixen? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Public Relations / Redactie Film maandag 1 oktober 2012 @ 16:10:46 #130
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117467647
Het is altijd een gok, maar zover ik gezien heb waren er elke avond nog voldoende kaarten te halen.
pi_117490009
Ja gelukt :) vnv naar Newsies :)

Nu nieuwe vraag: hoe werkt blue note nou? Eet je voor de show? Tijdens de show? Moet je eten als je een tafeltje wilt? Hebben jullie ervaring met wet leuker is? 15 dollar meer voor zitten of gewoon binnenlopen en ervaren als concert? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117510684
Newsies was heel leuk :) Goede theater ook, in de Nederlander. Vanavond dus Blue Note op de planning met John Scofield. Ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Wij hebben nu kaartjes gereserveerd die je dan aan de deur kan ophalen. En hopen dan te kunnen zitten :)

Maar vooralsnog: NYC topstad!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117565039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Takkembah het volgende:
Nog een maand!!!! *O*

Ik zoek nog recente ervaringen met hotel 31 en hotel 17. We hebben nu beiden gereserveerd en moeten dus nog kiezen. Iemand hier???

We hebben een bliksembezoek, 5 nachten, dingen die nu op het lijstje staan: top of THE rock, een musical, meatpacking, we hebben een new yorker geboekt, brooklyn, shoppen. Nog aanvullingen, tips?
In mei in Hotel 31 gezeten. Absoluut geen probleem gehad, gewoon een standaardhotel. Zou zeker terug gaan...

De Yankees gaan zeker door naar de playoffs, dus misschien heb je geluk. Wij hebben een Yankees wedstrijd gedaan, helemaal top. Gegarandeerd een avond plezier. Central Park is een must.
pi_117565343
MoMA is mooi... zijn er op vrijdag geweest. Veel te druk. Debiele russen die als een soort popeye gaan poseren voor een van Gogh of zo...
pi_117597598
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 07:22 schreef Cee het volgende:
Grotere musicals zijn er ook verkrijgbaar, maar Wicked bijvoorbeeld niet.
Wicked gewoon bij de box zelf kopen. Hebben heel vaak nog wel paar kaartjes voor mooie prijs liggen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_117728552
Zo NYC was mooi *O*

Hoogtepunten:

Ground Zero: spectaculair, niet zozeer om de memorial (die watervallen zijn erg vet), maar meer om het gevoel dat je daar krijgt..je herleeft 9/11 echt volledig...ongelooflijk wat er gebeurd is en welke impact het gehad heeft..en mooi om te zien hoe die nieuwe wolkenkrabbers opgebouwd wordne.

Ellis Island: Zelfde als met Ground Zero. Het eiland zelf was niet zo boeiend natuurlijk (museum fantastisch) mara het gevoel dat je krijgt dat je daar de geschiedenis van het hele land gewoon aan het ervaren bent, overweldigend.

Times Square: Gewoon leuk

Musical (we zijn naar Newsies geweest): Leuke musical, leuk om het te doen. Niet heel veel toe te voegen aan andere musicals die ik heb gezien..

Honkbal (Yankees vs Red Sox): fantastisch die sfeer, ondanks dat we de allerbovenste zitplaatsen hadden. Mooie ervaring en alle grote honkballers gezien omdat het toch de laatste wedstrijd was van het regular season.

Rockefeller uitzicht: schitterend...en we hadden een hele mooie dag uitgekozen, strak blauw, oneindig ver uitzicht. Erg leuk. Kan me niet voorstellen dat Empire State dat kan toppen.

Dieptepunten (of net wat minder leuke dingen):
MoMA: wat een saai museum zeg, en de zaal met topstukken was gesloten...alleen nog wat van Goghs, en de Modern art ten opzichte van wat er in het Met stond viel me vies tegen. Wel leuke dingen gezien wat betreft architectuur en fotokunst, maar verder vond ik het maar wat tegenvallen.

Blue Note: Ok, dat wist ik vantevoren, en de muziek was er cool en supermooi om er eens geweest te zijn...maar wat is dat een commerciele fabriek geworden zeg. Ondankbare bediening, hutje mutje
tafels neergezet...

Uitgaan in NYC: Wij konden nergens binnenkomen, want ze hadden meestal gewoon geen garderobes (hoe doen ze dat in midwinter???) ...staan wij dan met onze tassen... (ons appartement was tever weg om even op en neer te gaan)...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2012 @ 13:12:45 #137
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_117728673
Gewoon een sportsbar instappen, net zo gezellig 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_117729193
Waar kon je niet binnen komen, clubs of barretjes? Ik ken geen enkele club zonder garderobe, maar je moet voor clubs in NY wel enigzins gekleed zijn en tassen helpen dan niet echt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117729240
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:27 schreef Bajskorv het volgende:
Waar kon je niet binnen komen, clubs of barretjes? Ik ken geen enkele club zonder garderobe, maar je moet voor clubs in NY wel enigzins gekleed zijn en tassen helpen dan niet echt.
Clubs in Chelsea. Zeker aan de deur voor minstens 5 clubs geweigerd (met als reden dat ze geen garderobe hadden.we konden wel een tafel nemen voor 400 dollar ofzo :P) .. omdat we tassen bij ons hadden...netjes gekleed waren we wel (dat was de reden dat we tassen meehadden, zodat we ons konden verkleden).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117729292
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Clubs in Chelsea. Zeker aan de deur voor minstens 5 clubs geweigerd (met als reden dat ze geen garderobe hadden.we konden wel een tafel nemen voor 400 dollar ofzo :P) .. omdat we tassen bij ons hadden...netjes gekleed waren we wel (dat was de reden dat we tassen meehadden, zodat we ons konden verkleden).
Is een beetje te verwachten, maar als je ver moet reizen inderdaad irritant. Het is niet erg Hollands, maar je went er in het buitenland wel snel aan. Zitten wel leuke clubs in Chelsea, hoewel het alweer een tijdje geleden is voor mij. Oh, en tafels zijn (zeker voor kerels) snel een vereiste. Die paar honderd dollar drink je toch wel op als je met een paar man bent.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117846998
Kan iemand mij misschien helpen? Ik wil in de voorjaarsvakantie voor 6 dagen naar NY en de Knicks spelen dan ook thuis. Nou lees ik op verschillende sites dat er erg goedkope kaarten zijn voor rond de 10 dollar. Als ik echter op van die ticketsites ga zoeken, vind ik alleen tickets vanaf 55 dollar. Hoe kan dit? Moet ik gewoon langer wachten? Of aan de deur kopen? Thanks!
pi_117847692
Heb je stubhub geprobeerd? Kaarten voor 10 dollar lijkt me enigszins wat aan de goedkope kant, maar voor een dollar of 30 moet je toch wel kaartjes kunnen krijgen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_117847963
Nog 9 dagen en dan vliegen roos85 en ik *O*
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_117848470
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb je stubhub geprobeerd? Kaarten voor 10 dollar lijkt me enigszins wat aan de goedkope kant, maar voor een dollar of 30 moet je toch wel kaartjes kunnen krijgen!
Ja, heb ik ook gekeken. Daar is het vanaf 48 dollar (27-02) en ook andere wedstrijden zie ik niet voor een veel lagere prijs..
pi_117849062
Tja, als je er toch bent zou ik het gewoon doen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_117849390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef franklop het volgende:
Nog 9 dagen en dan vliegen roos85 en ik *O*
Heb er zo zin in!!! *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117940886
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb je stubhub geprobeerd? Kaarten voor 10 dollar lijkt me enigszins wat aan de goedkope kant, maar voor een dollar of 30 moet je toch wel kaartjes kunnen krijgen!
In het voorjaar pas? Wacht nog even zou ik zeggen, genoeg mensen die in de tussentijd nog kaartjes kopen..ineens niet meer kunnen en ze dan toch goedkoper op internet gaan aanbieden. Ook als het het helemaal niks gaat worden met de Knicks dit seizoen kan het zijn dat de kaartjes goedkoper worden aangeboden (zowel op de officiele als onofficiele sites). :)
pi_117940927
Volgende week ben ik er *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:14:00 #149
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118001910
April 2013 wellicht weer naar NYC. Als ik ergens een retourvlucht vind met totaalprijs beneden 550 euro (dus inclusief verzekeringen) hap ik wellicht toe ... !
pi_118018943
OP doorgelezen, maar veel tekst. Misschien heb ik erover heen gelezen hoor. Maar wat is de goedkoopste maand om naar New York te vliegen?
pi_118020526
Die is er niet denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118021120
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Die is er niet denk ik.
Dus 365 dagen lang dezelfde prijs... ok, knap :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 22:44:05 #153
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_118021145
NBA begint ook weer over 2 weken: dit jaar voor het eerst met de Brooklyn Nets.
Misschien cool als je dr binnenkort bent.

Januari / februari zijn het goedkoopst qua hotels...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_118021299
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef matthijst het volgende:

Januari / februari zijn het goedkoopst qua hotels...
Dank je wel :)

Vliegtickets heel het jaar door rond dezelfde prijs?
pi_118021965
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:22:42 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_118023394
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
OP doorgelezen, maar veel tekst. Misschien heb ik erover heen gelezen hoor. Maar wat is de goedkoopste maand om naar New York te vliegen?
Nu als je 3 mnd geleden geboekt had. After summer is goed en pre-spring ook, die aanbiedingen gaan bijna komen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 15 oktober 2012 @ 23:44:18 #157
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118024329
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank je wel :)

Vliegtickets heel het jaar door rond dezelfde prijs?
Heb de indruk dat de prijzen gedurende de zomermaanden wat hoger zijn dan in andere jaargetijden. Grootste kans op prijsklappers tijdens de wintermaanden (voornamelijk dan januari en februari)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:43:21 #158
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118033647
Zo, gisteren aangekomen in NY baby!!!!! *O*

Vandaag Chinatown en omstreken op het programma, en wellicht stukje brooklyn.

Ilikeilikeilike
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118033712
quote:
99s.gif Op maandag 15 oktober 2012 23:22 schreef XL het volgende:

[..]

Nu als je 3 mnd geleden geboekt had. After summer is goed en pre-spring ook, die aanbiedingen gaan bijna komen
Het is voor volgend jaar of eventueel begin 2014 :)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:25:49 #160
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_118037887
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
OP doorgelezen, maar veel tekst. Misschien heb ik erover heen gelezen hoor. Maar wat is de goedkoopste maand om naar New York te vliegen?
Ik heb afgelopen januari geboekt voor 1 juni t/m 10 juni en ik was 380 euro kwijt retour. Vloog met Delta heen en KLM terug.
PSN-ID: SoliD_S
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:46:44 #161
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118040845
Goedkoopste retourtje voor mij was 502 euro inclusief reis- en annuleringsverzekering. Heenreis was wel Brussel - Atlanta - NYC (JFK) :o
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:09 #162
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118174108
Ik wil hier nooit meer weg denk ik, zoveel al gezien en zoooooveel nog niet. Vandaag de laatste volledige dag, morgen vliegen we 1830 hier terug.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118178812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Takkembah het volgende:
Ik wil hier nooit meer weg denk ik, zoveel al gezien en zoooooveel nog niet. Vandaag de laatste volledige dag, morgen vliegen we 1830 hier terug.
wij vliegen morgen erheen. Wisseling van de macht
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:03:09 #164
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118179613
Nu retourvluchten Amsterdam - NYC vanaf 501 euro mogelijk. Wel met tussenstop in Istanbul (Turkish Airlines) dus aantal uren extra reistijd.
pi_118179871
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:03 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu retourvluchten Amsterdam - NYC vanaf 501 euro mogelijk. Wel met tussenstop in Istanbul (Turkish Airlines) dus aantal uren extra reistijd.
Via Istanbul? Say what?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118180111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Via Istanbul? Say what?
ja wtf _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:22:25 #167
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118180187
Ja nogal bizar. Ik beschouw mezelf als een redelijke centenneuker maar voor 50-100 euro zou ík niet 3000 km omvliegen :6
  zondag 21 oktober 2012 @ 15:39:10 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118242730
Ik wil volgend jaar nu echt, in maart ben ik eindelijk klaar met mijn studie en lijkt het me een mooie afsluiter ga dan eind april, want dan spelen de Yankees een aantal thuis wedstrijden en die wil ik niet missen. 5/6 dagen in NY dan richting Washington voor 3 dagen met misschien een stop in Philly. Terugvlucht vanaf Washington.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118242811
mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd en dan willen ze mij en mijn zus meenemen naar new york. is het mogelijk om met 4-en daar een dag of 6 te verblijven met een budget van ongeveer 5k in euro's?

als het een hotel wordt, worden het ook meteen 3 kamers. nu las ik ook dat je appartementen kunt huren van particulieren, iemand daar ervaring mee? tips en aanbevelingen zijn welkom! :)
pi_118243158
Wat is er mis met zijn vieren op 1 kamer te verblijven? Genoeg prima hotels met dubbele Kingsize bedden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118243196
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is er mis met zijn vieren op 1 kamer te verblijven? Genoeg prima hotels met dubbele Kingsize bedden.
wmb niets, maar daar zijn we het dus niet over eens. so be it.
pi_118243352
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef dawg het volgende:
mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd en dan willen ze mij en mijn zus meenemen naar new york. is het mogelijk om met 4-en daar een dag of 6 te verblijven met een budget van ongeveer 5k in euro's?

als het een hotel wordt, worden het ook meteen 3 kamers. nu las ik ook dat je appartementen kunt huren van particulieren, iemand daar ervaring mee? tips en aanbevelingen zijn welkom! :)
Dat appartementen huren van particulieren is echt heel relaxed hoor: www.wimbu.com, www.airbnb.com

Zou ik altijd aanraden als je met een groep van meer dan 4 mensen gaat. Is echt veel goedkoper. Wij konden met zijn 6en in een echt luxe appartement in Brooklyn voor 30 euro per nacht (manhattan kan ook wel voor 45 ofzo)...(maar goed, dat werd uiteindelijk door omstandigheden gecancelled _O- foutje). Maar je hebt dan echt je eigen huisje, en je kan zelfs zelf een beetje koken meestal. Maar het hangt een beetje af of je veel geld te besteden hebt of niet, anders kan je natuurlijk ook gewoon een echt goed hotel boeken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118243379
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef dawg het volgende:

[..]

wmb niets, maar daar zijn we het dus niet over eens. so be it.
:') Wat is dat voor kinderachtig gedoe. 3 kamers zullen iig een behoorlijk deel van die 5000 euro op gaan slokken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118243518
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat appartementen huren van particulieren is echt heel relaxed hoor: www.wimbu.com, www.airbnb.com

Zou ik altijd aanraden als je met een groep van meer dan 4 mensen gaat. Is echt veel goedkoper. Wij konden met zijn 6en in een echt luxe appartement in Brooklyn voor 30 euro per nacht (manhattan kan ook wel voor 45 ofzo)...(maar goed, dat werd uiteindelijk door omstandigheden gecancelled _O- foutje). Maar je hebt dan echt je eigen huisje, en je kan zelfs zelf een beetje koken meestal. Maar het hangt een beetje af of je veel geld te besteden hebt of niet, anders kan je natuurlijk ook gewoon een echt goed hotel boeken
thanks. zal eens op die websites kijken. :)
pi_118243527
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

:') Wat is dat voor kinderachtig gedoe. 3 kamers zullen iig een behoorlijk deel van die 5000 euro op gaan slokken.
leuk, maar heb je verder nog constructieve tips ipv dit gezanik?
pi_118243710
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef dawg het volgende:

[..]

leuk, maar heb je verder nog constructieve tips ipv dit gezanik?
Ja. Country Inn & Suites boeken in Queens. Prima prijzen voor een meer dan prima hotel. Ruime kamers met goede bedden en een steenworp afstand van de metro die je binnen 10 minuten op Times Square zet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118243782
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja. Country Inn & Suites boeken in Queens. Prima prijzen voor een meer dan prima hotel. Ruime kamers met goede bedden en een steenworp afstand van de metro die je binnen 10 minuten op Times Square zet.
en queens is veilig?

heb je ook ervaring met appartementen huren?
pi_118243801
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef dawg het volgende:

[..]

en queens is veilig?

heb je ook ervaring met appartementen huren?
Queens is veilig ja. Geen ervaring met app. huren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118243864
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef dawg het volgende:

[..]

en queens is veilig?

heb je ook ervaring met appartementen huren?
Wij waren ook bang voor onveiligheid, maar zelfs de meest onveilige wijken blijken gewoon veilig te zijn. Geen enkel probleem, en er is altijd overal veel politie, ook om 4uur 's nachts.

en appartementen is echt heel goed hoor, zeker via airbnb. Hoor zelden slecht verhalen. Behalve van mijzelf dan bij Wimbu, maar dat was denk ik een beetje toevallig. Maar informeer graag naar andere meningen hoor!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118244024
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wij waren ook bang voor onveiligheid, maar zelfs de meest onveilige wijken blijken gewoon veilig te zijn. Geen enkel probleem, en er is altijd overal veel politie, ook om 4uur 's nachts.

en appartementen is echt heel goed hoor, zeker via airbnb. Hoor zelden slecht verhalen. Behalve van mijzelf dan bij Wimbu, maar dat was denk ik een beetje toevallig. Maar informeer graag naar andere meningen hoor!
wimbu staat te koop. :P

heb je toevallig ook ervaring met homeaway.nl? daar kun je ook appartementen huren, en is in het nederlands, wat wellicht voor mijn ouders wel prettig is..
pi_118244239
quote:
19s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef dawg het volgende:

[..]

wimbu staat te koop. :P

heb je toevallig ook ervaring met homeaway.nl? daar kun je ook appartementen huren, en is in het nederlands, wat wellicht voor mijn ouders wel prettig is..
Sorry, spelfoutje ;)

http://www.wimdu.nl/

In het Nederlands, net als airbnb. Gewoon de nederlandse site intikken ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118244315
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Sorry, spelfoutje ;)

http://www.wimdu.nl/

In het Nederlands, net als airbnb. Gewoon de nederlandse site intikken ;)
thanks. ik ga het mijn ouders voorleggen. :)
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:06:19 #183
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118248092
Voor mezelf denk ik aan Hotel 17 als verblijfplaats tijdens een eventuele trip in april of mei 2013; niet schreeuwend duur, gelegen in zuidelijk Manhattan en goede recensies, wél gedeelde badkamers maar da's geen ramp. Nu nog een gunstig geprijsde retourvlucht zien te regelen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:11:54 #184
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_118248292
Wat mis ik NYC... zou zo graag nog eens terug willen, heb er nog wat af te maken :D.
Voor de mensen die een verblijfplaats willen regelen.... check www.housetrip.com

heb er prima ervaring mee gehad... mooi appartement op 46TH street midden in manhattan gezeten... wat een ervaring was dat :D
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_118265997
Zijn hier mensen die een helikoptervlucht hebben gedaan? Heb even gekeken naar de prijzen en het valt me reuze mee. Dit ga ik dus doen met als ik er in december heen ga. Verder wil ik een sport bezoeken.

Maakt het nog uit welke of is alles vet? Zo even kijken of er überhaupt wedstrijden zijn als ik ga.
Ga 27-12 tot 4-1
pi_118268209
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef stoeltafel het volgende:
Zijn hier mensen die een helikoptervlucht hebben gedaan? Heb even gekeken naar de prijzen en het valt me reuze mee. Dit ga ik dus doen met als ik er in december heen ga. Verder wil ik een sport bezoeken.

Maakt het nog uit welke of is alles vet? Zo even kijken of er überhaupt wedstrijden zijn als ik ga.
Ga 27-12 tot 4-1
basketball is dan bezig. Moet je even kijken of bijv de knicks thuis spelen. Vandaag lower Manhattan ( incl vrijheidsbeeld) gedaan. Morgen naar Coney Island en central park!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 22 oktober 2012 @ 10:46:11 #187
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118272873
NFL is dan ook al kan dat wel een dure business zijn denk ik. 30-12 spelen de Giants tegen de Eagles in Metlife Stadium.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118275273
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Dos37 het volgende:
NFL is dan ook al kan dat wel een dure business zijn denk ik. 30-12 spelen de Giants tegen de Eagles in Metlife Stadium.
Ik ben vorig jaar naar de Giants geweest op nieuwjaarsdag, toen ze de playoffs haalden (net als 30 december dit jaar de laatste reguliere speeldag). Bij de Giants zou ik lekker kaartjes pakken voor de bovenste vakken, is prima zicht en het spel is goed te volgen. Maar de ervaring alleen al is geweldig. Wij donderden op 3 rijen na bijna uit het stadion, maar er is genoeg te zien, en soms zoveel tegelijk dat je de wedstrijd vergeet. :P
pi_118275668
Klinkt vet. Weet je waar ik een kaartje kan halen? NFL heeft ook mijn voorkeur. Zal dan wel lekker koud zijn maar las al dat er zoveel gebeurd. Wist helemaal niet dat ze in de winter spelen.

Ga is kijken voor een kaartje. Helikoptervlucht valt gelukkig ook mee.

http://www.ticketexchange(...)-30-2012?PID=1273783

175dollar is het goedkoopste kaartje, klopt dit een beetje?
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:28:16 #190
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_118276332
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:28 schreef franklop het volgende:

[..]

basketball is dan bezig. Moet je even kijken of bijv de knicks thuis spelen. Vandaag lower Manhattan ( incl vrijheidsbeeld) gedaan. Morgen naar Coney Island en central park!
Vergeet je hotdog niet bij Nathan's! Reken er wel op dat het strand dicht is.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_118277677
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:28 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Vergeet je hotdog niet bij Nathan's! Reken er wel op dat het strand dicht is.
hotdog stond al op t lijstje!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:56:44 #192
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_118279659
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef franklop het volgende:

[..]

hotdog stond al op t lijstje!
Je kan er natuurlijk ook 100 eten. :+ De wedstrijd is helaas altijd in juli.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_118281102
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Je kan er natuurlijk ook 100 eten. :+ De wedstrijd is helaas altijd in juli.
denk dat roos85 dat niet naar binnen kan werken :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118283379
Voor degene die er nu zijn en 28-10 nog steeds of na 28-10 gaan: De kroon gaat weer open van het vrijheidsbeeld. Misschien oud nieuws :@

Wij zijn in 2010 in de kroon geweest en dat was wel erg gaaf. We mochten maar met 10 tegelijk, behoorlijke controle (de douane was er niets bij), maar nergens in de rij en verder...wow!

Hier kan je kaarten bestellen: http://www.statuecruises.com/choose_tickets.aspx
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:49:44 #195
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118284440
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef exode het volgende:
Voor degene die er nu zijn en 28-10 nog steeds of na 28-10 gaan: De kroon gaat weer open van het vrijheidsbeeld. Misschien oud nieuws :@

Wij zijn in 2010 in de kroon geweest en dat was wel erg gaaf. We mochten maar met 10 tegelijk, behoorlijke controle (de douane was er niets bij), maar nergens in de rij en verder...wow!

Hier kan je kaarten bestellen: http://www.statuecruises.com/choose_tickets.aspx
dus dan ben je voor 17 dollar en met de boot en in de kroon?

hoe laat zijn jullie gegaan en hoe lang hebben jullie toen overal moeten wachten?
Wat doe ik hier?
pi_118286016
Als je naar beide eilanden gaat, ga dan vroeg is mijn devies. Zorg dat je rond 8u-8.30u de kaarten hebt, dan kun je vrij snel door alle security op Manhattan en hoef je niet zo lang te wachten op de boot.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:26:51 #197
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118286410
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je naar beide eilanden gaat, ga dan vroeg is mijn devies. Zorg dat je rond 8u-8.30u de kaarten hebt, dan kun je vrij snel door alle security op Manhattan en hoef je niet zo lang te wachten op de boot.
met hoeveel wachttijd moet ik dan rekening houden, ben nog steeds zwaar aan het twijfelen tussen statuecruises en de staten island cruise
Wat doe ik hier?
pi_118288824
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef tdrone het volgende:

[..]

dus dan ben je voor 17 dollar en met de boot en in de kroon?

hoe laat zijn jullie gegaan en hoe lang hebben jullie toen overal moeten wachten?
Even graven in mijn geheugen...wij ging vroeg in de ochtend de eerste of tweede boot kan ik me herinneren. Verder hebben we nergens in de rij gestaan, als je in de kroon in mag, heb je een andere rij en die is veel korter. Daarnaast reserveer je een tijd om de kroon in te mogen.

Als je gaat, ga de kroon in, dat is bijzonder en wie weet hoe lang deze bereikbaar blijft voor publiek.
pi_118292846
inderdaad, wij waren er om negen uur en hadden nergens last van wachtrijen o.i.d.
Hooray for boobies!
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:55:51 #200
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118295841
Hoe is het wachten op het vliegveld trouwens, lees daar nog wel eens horror verhalen over?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118295983
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is het wachten op het vliegveld trouwens, lees daar nog wel eens horror verhalen over?
Ben 3 keer op JFK gevlogen (2008, 2010, 2012). Eerste 2 keer binnen 10 minuten langs customs, laatste keer 1,5 uur moeten wachten.
pi_118296370
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Hoe is het wachten op het vliegveld trouwens, lees daar nog wel eens horror verhalen over?
Check of er meerdere vluchten aankomen wanneer jij aan komt. Is dat het geval; loop dan zsm naar customs, anders sta je heel lang in de rij!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:36:23 #203
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118298293
Hmm okee thx, nog geen vlucht geboekt want nog geen leuke aanbieding. Alleen die van Turkish Air maar ga niet eerst naar Istanboel en daarna op weg richting NY
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118316010
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:26 schreef tdrone het volgende:

[..]

met hoeveel wachttijd moet ik dan rekening houden, ben nog steeds zwaar aan het twijfelen tussen statuecruises en de staten island cruise
wij waren vrij laat zondag, 09:30, toen uur moeten wachten voor boot. Was wel heerlijk weer en dus extra druk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:03:51 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_118316759
Als je uit het vliegtuig stapt een beetje snelwandelen naar de douane wil ook wel helpen; als je achteraan de 250 man uit je veligtuig staat duurt het nog wel even voor je erdoor bent; afgekeurde Burger King medewerkers als douanebeambten en dombo's voor je in de rij die nog nooit een douanedesk gezien hebben en ondanks 10x gehoord te hebben hun papieren niet hebben ingevuld :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_118318025
Vooral het hele gebeuren met de vingerafdrukken neemt veel tijd in beslag.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118404655
Voor t eerst naar musical geweest! Lion King was een goede keuze
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 07:10:10 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118404861
Vergeet ook niet je zwitsers zakmes en de deo oid. uit je tas te halen als je naar een museum gaat. In washington moet je ook door den scanner en kom je geen enkel gebouw binnen als je zoiets op zak hebt. In NY lijkt het wel iets makkelijker te gaan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  ESF Reporter donderdag 25 oktober 2012 @ 07:27:22 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_118404947
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 05:08 schreef franklop het volgende:
Voor t eerst naar musical geweest! Lion King was een goede keuze
^O^
  donderdag 25 oktober 2012 @ 12:50:46 #210
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_118413344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 07:10 schreef Tinkepink het volgende:
Vergeet ook niet je zwitsers zakmes en de deo oid. uit je tas te halen als je naar een museum gaat. In washington moet je ook door den scanner en kom je geen enkel gebouw binnen als je zoiets op zak hebt. In NY lijkt het wel iets makkelijker te gaan.
Nee hoor. Je moet voor elke bezienswaardigheid je tas door de scanner halen in NYC. Juist daar zijn ze paranoia.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:26:01 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118414559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 12:50 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Nee hoor. Je moet voor elke bezienswaardigheid je tas door de scanner halen in NYC. Juist daar zijn ze paranoia.
Nouja, ik ben net terug uit zowel Washington en New York (en nog een aantal andere plaatsen) en in Washington vond ik ze nog meer paranoia dan in NY. In NY mochten we zelfs naar binnen bij het WTC-memorrial, terwijl we toch weer perongeluk een zakmes mee hadden. Kwestie van mes afgeven en later weer ophalen.

In Washington zijn we met pek en veren een museum uitgejaagd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118415283
Maar even serieus, waarom neem je überhaupt een zakmes mee in het land dat sinds 9/11 alles strikt beveiligd heeft..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 25 oktober 2012 @ 14:05:49 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118416039
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:44 schreef franklop het volgende:
Maar even serieus, waarom neem je überhaupt een zakmes mee in het land dat sinds 9/11 alles strikt beveiligd heeft..
Waarom niet? Wij hebben een rondreis gemaakt en dan kan een zakmesje hartstikke handig zijn. Je moet 'm alleen niet in je tas laten zitten als je een openbaere instelling bezoekt >:O

Daarbij: een zakmesje valt natuurlijk in het niet bij de uitwerking van het amerikaanse recht op zelfbescherming.....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 19:36:38 #214
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_118429515
In hoeveel dagen kan je New York een beetje fatsoenlijk zien? Dus de stad fatsoenlijk verkennen?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 20:20:16 #215
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_118431653
5
Haters everywhere but I don't really care.
  ESF Reporter donderdag 25 oktober 2012 @ 23:18:19 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_118441558
Ik wilde '4' zeggen, maar 5 is ook goed, als je het reizen meetelt. :P
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:51:36 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_118452001
Ja, idd; eerste dag ben je meestal aan het reizen, dus ws rond etenstijd in NY.
- avond: Times square
- dag 1: uptown & Central Park, Manhattan Library, Grand Central Station etc
- dag 2: downtown, Brooklyn Bridge, Wall Street, Ground Zero
- dag 3: Rondvaart & high line, winkels
- dag 4: Brooklyn / Harlem / Empire State / Top of The Rock / whatever
Haters everywhere but I don't really care.
pi_118455964
Tickets zijn nu wel prijzig..
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:58:24 #219
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_118457494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:17 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand ideeën voor en feest met oud en nieuw? En verder leuke restaurants? Ben er 28-12 tot 4-1:)
Ik ben er ook in die periode :D
Ga wel iets eerder weg :P
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:34:00 #220
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_118468004
Wat is een normale prijs wat je betaald voor een vlucht met hotel voor zeg maar een week? Rond mei/juni?
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:36:04 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118468061
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:08 schreef Craptacular het volgende:
Tickets zijn nu wel prijzig..
Nu als in op dit moment om te vliegen? of nu als in om dit moment te boeken?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118472102
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 19:36 schreef egelhond het volgende:
In hoeveel dagen kan je New York een beetje fatsoenlijk zien? Dus de stad fatsoenlijk verkennen?
Fatsoenlijk? Wat versta je daar onder? Ik zou dan zeggen, minstens 2 weken. :') Dan heb je alle tijd om veel te bezichtigen, ook buiten Manhattan, en pak je veel sfeer mee (als in veel 'verkent' zoals jij graag wilt).

Wil je binnen zo min mogelijk tijd zoveel mogelijk van de belangrijkste dingen bezichtigen, dan toch wel minstens 5 overnachtingen inderdaad. Al zijn die zo om, heb je een gehaaste vakantie in één van de vetste steden die er zijn, en heb je in mijn ogen de stad niet 'fatsoenlijk' bezocht. Maargoed, dat is verschil van interpretatie.

Kijk voor prijzen, op een website als www.ebookers.nl ofzo. Dat soort websites bieden combinaties van vluchten en hotels aan. Een plaatselijk reisbureau kan je eventueel ook verder helpen. Wat jij graag wilt bepaalt de prijs. Wil je persé een non-stop vlucht? Wil je een hotel midden in Manhattan? Dit soort zaken kunnen jouw trip zo een paar 100 euro duurder maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Justinn op 26-10-2012 20:32:30 ]
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:33:09 #223
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_118472688
Wij zijn 6 dagen geweest vorige week, en dat zie ik meer als een try-out. Alles globaal gezien, meer dan we op het lijstje hadden, maar toch globaal. Zoveel tips gekregen van NY'ers zelf. Ik ga zeker terug om dat lijstje weer af te gaan.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_118491032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 18:36 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nu als in op dit moment om te vliegen? of nu als in om dit moment te boeken?
Dit moment boeken.
pi_118491962
Spijt dat ik niks met de werelddeal weken heb geboekt. Prijzen liggen nu tegen de 800 euro aan...
pi_118566935
Sandy's coming!!
pi_118566964
Je zult er nu maar zitten of op het punt staan er naartoe te gaan :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118568855
we hebben geluk dat Sandy niet twee dagen eerder was
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118569044
Mijn vriendin zit er nu, zou eigenlijk vandaag weer terug gaan, dus die blijft nog even ;)
pi_118569653
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:39 schreef Pielemuisje het volgende:
Mijn vriendin zit er nu, zou eigenlijk vandaag weer terug gaan, dus die blijft nog even ;)
Die van mij zit er ook, maar vliegt vrijdag pas weer terug.
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:05:44 #231
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118576210
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118580746
Ik vertrek 19nov naar N.Y (United airlines)
Hopelijk heeft de orkaan/storm niet al te grote gevolgen :P
pi_118585353
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:00 schreef consio het volgende:
Ik vertrek 19nov naar N.Y (United airlines)
Hopelijk heeft de orkaan/storm niet al te grote gevolgen :P
Vanaf Brussel?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118585640
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:33 schreef franklop het volgende:

[..]

Vanaf Brussel?
Schiphol--> Newark
pi_118585665
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:39 schreef consio het volgende:

[..]

Schiphol--> Newark
Hmm Brussel was bij ons toen iets van 250 euro goedkoper toen we boekten, ook via United.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118585729
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef franklop het volgende:

[..]

Hmm Brussel was bij ons toen iets van 250 euro goedkoper toen we boekten, ook via United.
Hebben het via ebookers gedaan (hotel+vlucht). Met zelf een hotel regelen + zelf vliegticket, kwamen wij duurder uit dan de pakketprijs die ebookers aanbied.
pi_118585768
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef consio het volgende:

[..]

Hebben het via ebookers gedaan (hotel+vlucht). Met zelf een hotel regelen + zelf vliegticket, kwamen wij duurder uit dan de pakketprijs die ebookers aanbied.
ah ok. Have fun alvast.

Extra tip; Top of the Rock savonds doen!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118585856
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef franklop het volgende:

[..]

ah ok. Have fun alvast.

Extra tip; Top of the Rock savonds doen!
Moet lukken,
Ja willen die idd in de avond doen en Empire state building overdag.

Moeten nog even een lijstje maken met alles wat we willen zien, en dan bekijken we of we een city pass aanschaffen of niet
pi_118588060
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 17:44 schreef consio het volgende:

[..]

Moet lukken,
Ja willen die idd in de avond doen en Empire state building overdag.

Moeten nog even een lijstje maken met alles wat we willen zien, en dan bekijken we of we een city pass aanschaffen of niet
Wij hebben geen city pass genomen, we wilden maar een aantal van de aangeboden attracties bezoeken.
Die voor een week werd te duur, en om alles verplicht in 3 dagen te doen hadden we niet zoveel zin in.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_118589120
Zag net beelden van Times square.
Geen hond op straat te zien.

Metro's etc rijden ook niet. Hopelijk hebben de mensen een goed hotel waar nog wat te beleven valt.
pi_118589667
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:29 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wij hebben geen city pass genomen, we wilden maar een aantal van de aangeboden attracties bezoeken.
Die voor een week werd te duur, en om alles verplicht in 3 dagen te doen hadden we niet zoveel zin in.
Ja dat idee heb ik op voorhand ook.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:14:49 #242
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_118616125
Balen als je net deze week op vakantie bent in New York. Ik hoop dat iedereen veilig blijft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:18:47 #243
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_118616258
Dit is zo'n surrealistisch beeld.

pi_118617093
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:54 schreef nelisb het volgende:
Zag net beelden van Times square.
Geen hond op straat te zien.

Metro's etc rijden ook niet. Hopelijk hebben de mensen een goed hotel waar nog wat te beleven valt.
Als je er nu zit is je vakantie gewoon verpest, het is een puinhoop in grote delen van New York City.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118617391
wij hebben echt superveel geluk gehad wat dat betreft, we hadden echt gewoon drie dagen strakblauwe hemel + 25 graden weekje geleden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_118659115
Weet iemand nog een leuke hostel om te verblijven?
  donderdag 1 november 2012 @ 12:44:29 #247
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118701909
Zeg, is een retourticket naar NYC voor 510-520 euro inclusief boekingskosten maar éxclusief annulerings- en reisverzekering redelijk voor een aprilmaand ... ?
  donderdag 1 november 2012 @ 13:15:49 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_118702921
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:59 schreef Craptacular het volgende:
Weet iemand nog een leuke hostel om te verblijven?
Waar ben je zelf al op gekomen? :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_118845060
Hi Hostel.

Ik ben nog in dubio of ik wel moet gaan ivm Sandy. Ik zou de laatste week van deze maand gaan.
  maandag 5 november 2012 @ 16:13:25 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_118851966
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef franklop het volgende:
wij hebben echt superveel geluk gehad wat dat betreft, we hadden echt gewoon drie dagen strakblauwe hemel + 25 graden weekje geleden
Dat heet de stilte voor de storm :D
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_118852338
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:14 schreef Craptacular het volgende:
Hi Hostel.

Ik ben nog in dubio of ik wel moet gaan ivm Sandy. Ik zou de laatste week van deze maand gaan.
Da's over drie weken, zou me daar niet sappel over maken.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118992017
Nog 11 dagen voor ik ga
Hopelijk is het weer er dan wat beter als nu met de storm die er weer aan komt en alle sneeuwval nu :o
  donderdag 8 november 2012 @ 21:46:37 #253
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118997097
Nog even gekeken naar retourtickets richting NYC voor de maanden april en mei 2013; vanuit zowel Brussel als Amsterdam prijzen vanaf 497 euro mogelijk, dat wel exlusief annulerings- en kortlopende reisverzekering.
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:26:12 #254
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119012440
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Nog even gekeken naar retourtickets richting NYC voor de maanden april en mei 2013; vanuit zowel Brussel als Amsterdam prijzen vanaf 497 euro mogelijk, dat wel exlusief annulerings- en kortlopende reisverzekering.
Dat is die blucht via Istanboel daar pas ik persoonlijk voor. :P

KLM heeft nu ook een deal 548 maar tot half maart.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119115186
Iemand een aanrader wbt een leuk gezellig restaurant? Mijn vriendin is namelijk jarig en ik wil dat gepast vieren met een mooi lunch en/of diner.
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_119115442
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:31 schreef Katseviool het volgende:
Iemand een aanrader wbt een leuk gezellig restaurant? Mijn vriendin is namelijk jarig en ik wil dat gepast vieren met een mooi lunch en/of diner.
Voor een ontbijt/lunch/high tea naar Alice's teacup gaan!
Zijn drie vestigingen, geïnspireerd op Alice in Wonderland.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119116169
En als je ontbijt/brunch voor twee neem dan heb je in ieder geval genoeg om de dag door te komen :D :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119116300
The River Café in Brooklyn is ook goed en qua uitzicht erg mooi

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 12 november 2012 @ 10:17:30 #259
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_119116365
Is het zo dat ik per se een visum 2 weken voor vertrek moet aanvragen? Een paar jaar terug deed ik dat namelijk in het vliegtuig zelf...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_119116637
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 09:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Voor een ontbijt/lunch/high tea naar Alice's teacup gaan!
Zijn drie vestigingen, geïnspireerd op Alice in Wonderland.
Thx! Ik lees alleen dat het nogal druk is met allerlei kids die rondrennen. Enige ervaring hiermee?

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
The River Café in Brooklyn is ook goed en qua uitzicht erg mooi

Thx! Echter is deze momenteel gesloten door Sandy:
http://www.rivercafe.com/closure-information/
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_119116799
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef corehype het volgende:
Is het zo dat ik per se een visum 2 weken voor vertrek moet aanvragen? Een paar jaar terug deed ik dat namelijk in het vliegtuig zelf...
Ja, je moet reistoestemming aanvragen (ESTA). Kan tot 72 uur voor vertrek. Dat was vroeger dat groene formuliertje dat je inderdaad in het vliegtuig invulde. Kost $ 14,-.
Nu vul je alleen nog de douaneverklaring in (blauw/wit formulier) in het vliegtuig.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119117640
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef Katseviool het volgende:

[..]

Thx! Ik lees alleen dat het nogal druk is met allerlei kids die rondrennen. Enige ervaring hiermee?

[..]
Bij ons was het vrij rustig, geen rennende kids. We zaten in die op de 63e straat geloof ik.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119120881
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef Katseviool het volgende:

[..]

Thx! Ik lees alleen dat het nogal druk is met allerlei kids die rondrennen. Enige ervaring hiermee?

Geen kids gezien :) wij waren op een doordeweekse dag gegaan, en dan eind van de ochtend.
Wat ik begreep is dat ze wel een aparte ruimte voor kids hebben.

Echt de scones daar _O_
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119195052
Hoe staat de stad er momenteel bij na Sandy?
pi_119204399
Ben vanochtend teruggekomen uit NYC, maar behalve dat Lower Manhattan vol staat met generatoren en een paar musea/attracties nog gesloten zijn is er niet heel veel meer aan de hand. Je ziet nog wel wat auto's waar bomen op zijn gevallen (vooral in Coney Island, ben niet naar de Rockaways geweest) maar het leven gaat voor een groot deel van de New Yorkers gewoon weer door. Het is wel heel interessant om te zien hoe hoog het water heeft gestaan in Lower Manhattan, dat is bijna niet voor te stellen. Als je richting het noorden van Manhattan gaat blijft het vooral bij wat omgewaaide bomen in Central Park.
pi_119204485
Aha en hoe was je tijd daar? Eerste keer?
pi_119204666
Ja was m'n eerste keer, ben er een week geweest en kan nu al niet wachten om terug te gaan. Fantastische stad. Echt eindeloos. Iedereen moet deze stad ooit eens hebben gezien.

Ik heb wel wat foto's, gisteren gemaakt in Lower Manhattan (excuses voor de manier van posten):




pi_119204730
Cool. Wat heb je er gedaan en verbleef je in een hotel of hostel?
pi_119205169
Ik verbleef in een hotel in Queens, en heb eigenlijk gewoon een algemeen bezoekje gebracht. Beetje rondgelopen en zo langs de hotspots getrokken. Dagje Central Park, dagje Chinatown en Little Italy, vul het maar in. Vooral niet te vaak de subway genomen, want onder de grond zie je natuurlijk niet veel.

In een week kun je New York nooit ontdekken, je hebt daarvoor veel langer nodig. Deze keer was het slechts een 'kennismaking' met de stad, de volgende keer ga ik natuurlijk niet meer naar het 9/11 memorial enzo.

De stad heeft echt zo veel te bieden, ik liep bijvoorbeeld een klein winkeltje binnen nabij Times Square, en toen bleek er een deur te zijn naar een Jazzclub waar 200 mensen de tijd van hun leven hadden.
Volgens mij moet je wel heel erg levensmoe zijn wil je het niet naar je zin hebben in New York.
pi_119258263
Moest je kaartjes voor het 911 memorial vooraf reserveren? De site is offline. Of kan dit ook gewoon bij het monument zelf?

Hoe is het pinnen in newyork? stel je pint ergens $400 oid, krijg je dan 4x een briefje van 100? Of is ero ook een optie om aan te geven dat je enkel 20jes wilt?

Ik vertrek a.s maandag voor 7 dagen :D
pi_119258382
Pinnen altijd maar 20tjes gehad.
pi_119258905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:46 schreef consio het volgende:
Moest je kaartjes voor het 911 memorial vooraf reserveren? De site is offline. Of kan dit ook gewoon bij het monument zelf?

De rij voor mensen die niet gereserveerd hebben is een stuk langer. Mensen die gereserveerd hebben moeten ook wel wachten, maar minder lang. Zij hebben, net als veteranen, een aparte rij. Hou dus maar rekening met een wachttijd van minstens een uur.
pi_119311029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef raika29 het volgende:

[..]

De rij voor mensen die niet gereserveerd hebben is een stuk langer. Mensen die gereserveerd hebben moeten ook wel wachten, maar minder lang. Zij hebben, net als veteranen, een aparte rij. Hou dus maar rekening met een wachttijd van minstens een uur.
Oke bedankt!
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:48:48 #274
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_119321023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:46 schreef consio het volgende:
Moest je kaartjes voor het 911 memorial vooraf reserveren? De site is offline. Of kan dit ook gewoon bij het monument zelf?

Hoe is het pinnen in newyork? stel je pint ergens $400 oid, krijg je dan 4x een briefje van 100? Of is ero ook een optie om aan te geven dat je enkel 20jes wilt?

Ik vertrek a.s maandag voor 7 dagen :D
Ikzelf zou er niemand heensturen, dat 9/11 memorial. Ik vond St. Pauls Church en de verhalen van de eigenaar van de Irish pub om de hoek vele malen meer impressive.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_119321897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:48 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Ikzelf zou er niemand heensturen, dat 9/11 memorial. Ik vond St. Pauls Church en de verhalen van de eigenaar van de Irish pub om de hoek vele malen meer impressive.
toch deed het wel iets met me (ons eigenlijk als ik ook voor roos mag praten). Blijft wel een indrukwekkend geheel. Al vond ik St Pauls Church zeker indrukwekkend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 17 november 2012 @ 20:15:16 #276
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_119322114
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 20:10 schreef franklop het volgende:

[..]

toch deed het wel iets met me (ons eigenlijk als ik ook voor roos mag praten). Blijft wel een indrukwekkend geheel. Al vond ik St Pauls Church zeker indrukwekkend
Het is ook vrij persoonlijk denk ik. Maar wij stapten drie dagen voordat we gereserveerd hadden dus Pete's Tavern in..... ... Zijn kroeg was ongeveer nonstop open en gratis voedsel voor de rescueworkers. Die man heeft alles van dichtbij meegemaakt en een boek bijgehouden, inclusief foto's, bedankverhalen er cetera. Dat vond ik meer 'memorial' dan die site.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_119377092
De prijzen zijn weer wat gunstiger! 599 voor een retourtje.
  maandag 19 november 2012 @ 11:39:44 #278
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119378138
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 11:06 schreef Craptacular het volgende:
De prijzen zijn weer wat gunstiger! 599 voor een retourtje.
Wanneer en met wie? :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119382932
Ga er de week voor kerst heen (voor het eerst), een week. Any christmasshows die ik niet mag missen?
Patience is a virtue
pi_119421806
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 11:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Wanneer en met wie? :P
Check cheaptickets. :)

Hoef je alleen online die waiver in te vullen trouwens?
pi_119422114
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119422213
Wij zaten in King&grove. Wel prijzig, maar zaten wel releaxt (29e straat, Empire state op steenworp en lekker dichtbij veel metrolijnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119422222
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
Wat is je budget?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119422225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
hi hostel :P
pi_119422232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
Wij zaten op Times square. Hilton hotel. 150 euro per nacht.

Weet niet wat je wil uitgeven natuurlijk.
pi_119422319
Kijk eens rond op booking.com, ruim aanbod voor (vaak) scherpe prijzen.
pi_119424593
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:55 schreef nelisb het volgende:

[..]

Wij zaten op Times square. Hilton hotel. 150 euro per nacht.

Weet niet wat je wil uitgeven natuurlijk.
Dat lijkt me lastig in slaap vallen, of ging dat wel?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119425482
Wij hebben niks gemerkt van het geluid en drukte.
Ja sirenes zo nu en dan, maar dat heb je altijd en overal wel in Amerika :P
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:20:08 #289
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_119425599
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:56 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat lijkt me lastig in slaap vallen, of ging dat wel?
Ik was daar ook (Suites by Hilton Doubletree tegenover die theater kaartjes trappen), maar op de 38ste verdieping. Dan hoor je helemaal niks.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_119425848
Hotels zijn prima geïsoleerd, je hoort echt niks.
pi_119426018
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef XL het volgende:

[..]

Ik was daar ook (Suites by Hilton Doubletree tegenover die theater kaartjes trappen), maar op de 38ste verdieping. Dan hoor je helemaal niks.
haha ja das waar
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_119457062
Probeer anders via priceline. Heb net zelf ook weer voor 5 nachten in maart geboekt.
The Roosevelt hotel in midtown east voor 107 euro per nacht :)
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  woensdag 21 november 2012 @ 11:18:57 #293
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_119457979
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:40 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Probeer anders via priceline. Heb net zelf ook weer voor 5 nachten in maart geboekt.
The Roosevelt hotel in midtown east voor 107 euro per nacht :)
Oeh dat schijnt een heel mooi hotel te zijn met een rooftop bar
Wat doe ik hier?
pi_119459592
Hmm het hostel dat ik heb geboekt heeft wel erg slechte reviews lees ik nu. :{
  woensdag 21 november 2012 @ 12:11:13 #295
67174 Dos37
Come on Twente
pi_119459631
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef Craptacular het volgende:
Hmm het hostel dat ik heb geboekt heeft wel erg slechte reviews lees ik nu. :{
Welke is het?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_119459639
Chelsea International Hostel
pi_119459653
Ik vlieg vrijdag dus nogal kort dag denk om nog iets anders te vinden...
pi_119460091
Wat kost het je?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119476827
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
Hilton fashion district zelf erg goede ervaring mee

http://www.tripadvisor.nl(...)k_City_New_York.html
pi_119478260
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:11 schreef Craptacular het volgende:
Chelsea International Hostel
Daar ben ik vorig jaar geweest, is erg goed bevallen hoor! Ik weet niet of je vaker in hostels slaapt? Voor een hostel is het in ieder geval prima. :)
pi_119496204
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
ik zie door de bomen het bos niet meer :X Kan iemand me ajb. een hotel aanraden :?

We verblijven in februari 5 nachten in New York.
Ik wil in april gaan en ben van plan om dan via housetrip.com iets te nemen :).
I would date the hell out of me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')