En anders misschien bij dierenwinkels?quote:
Thx. Dat soort stenen had ik ook al gevonden, maar die vinden we te klein.quote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders misschien bij dierenwinkels?
Van die stenen voor in aquaria enzo;
http://www.dierenwinkelxl(...)rystal-pebbles-blauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Dat precies. Jullie kleine mannetje met zijn prachtige naam. Ook ik hield het niet droog, toen niet toen ik nog meelas een jaar geleden, maar ook nu niet. Heel veel sterkte vandaag en een knuffel.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:13 schreef Roosje84 het volgende:
Lieve Inca en fam heel veel sterkte vandaag![]()
Wat mooi geschreven, de allesomvattende liefde voor jullie Gabriël straalt er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:33 schreef maffemuts het volgende:
Gisteren 4 jaar geleden stopte mijn wereld met draaien, overmorgen 4 jaar geleden brak de grond onder mijn voeten open. Nog steeds vraag ik me af hoe het geweest zou zijn als het anders gelopen was...
De 'feestdagen' zijn geen feest meer, maar een 'sociale' verplichting
Lieve Yoeri ik mis je gewoon, niemand zal je ooit kunnen vervangen
Te dichtbij en zo ver weg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef MarMar het volgende:
Had je die vlinder onthouden Reintji? Wat lief!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:53 schreef Reintji het volgende:
Bij de dienst van Quinten zat er ook zomaar een vlinder in de zaal, midden in de winter. Vlakbij zijn kistje, heel bijzonder. Dat blijft bij.
Wat mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:14 schreef simmu het volgende:
foto komt nog, maar we hadden dus een stukje voor kiro ingericht vandaag. de quilt, met daarop zn knuffels (waar de kinderen aan mochten komen). de urn, bedekt en beschermd door ecmobeer en foto's en zijn schriftje.
ik storte helemaal in bij de rondleiding langs waar ze gelegen hebben op de nicu en toen was opeens de rondleidster (een nicuverpleegster) er die zo lief troostte, zei dat het toch heel gewoon is dat dit moeilijk is en het hele verhaal graag wilde horen en zei "och meiske, wij weten toch wel hoe dat is, laat het nou eens los, hier mag je huilen. je tranen zijn hier welkom"quote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar kun je daar niet je gevoelens van het gemis kwijt? Het hoéft toch niet alleen maar happyhappy en feest te zijn? Is er geen ruimte om te uiten dat je niets liever had dan dat Kiro er ook bij was?
9 jaar alweer....quote:Op zondag 9 juni 2013 11:49 schreef maffemuts het volgende:
En iedereen die het nodig heeft ook eennatuurlijk, verdriet houd zich nou eenmaal niet aan datum
sterkte gewenstquote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Helaas mag ik me ook in dit topic "thuisvoelen"![]()
Onze Duckling (koosnaampje) is 28-8 overleden en 29-8 geboren. Met 5 maanden heeft ze een heel mooi hoofdje, en een alien lijfje. Precies zoals de vele echo's lieten zien.
Morgenochtend is de crematie
ik ben voor het eerst weer gaan werken op deze dag. Vandaag doen we er niks aan, al heb ik wel een taartje voor vanavond bij de koffie en thee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:50 schreef klumsy het volgende:
Lieve Bar en SoaringCondor, veel sterkte vandaag
Gaan jullie vandaag nog iets speciaals doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |