abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:04:40 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116508345

quote:
Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.

Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).

Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.

Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .

Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.

Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.

Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 10-09-2012 04:25:58 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:18:01 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116508840
Toch maar geen 'Kankermakkelijk' als TT? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Haha ik zou Tes ook wel helpen ja! "Wacht, ik geef je wel even een kontje". Snap ik dat ie haar helpt. Dadelijk samen ff een hut bouwen zeker.
Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ook familie kan wat hem betreft de tering krijgen. Lekkere gast.
Ja ach, ik snap z'n redenering wel.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:22:14 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116508995
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:
Dan zouden de mods de TT wijzigen. :+

Die Paul mag er van mij zo snel mogelijk uit. Alleen al vanwege dat accent.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:25:47 #4
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116509135
Ach van mij mag hij blijven, als hij maar Nederlands praat dan.

Maar ik denk dat als z'n NL echt zo gebrekkig is dat hij er dan wel snel uit vliegt, want dan kun je toch slecht meedoen met discussies enzo.
pi_116511787
Jammer dat die Faja nog mag blijven, nu al irritant.
pi_116512004
Ah nee, Paul is leuk!! Al denk ik dat ie elders beter tot zijn recht komt dan in Expeditie Robinson.

Ik wil eigenlijk nog steeds een keer het eerste seizoen eens terugkijken, gewoon om te kijken of dat écht zoveel toffer was, of dat het alleen maar toffer leek omdat we het toen nog niet kenden. Idem voor het eerste seizoen van Wie is de mol.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_116517842
Faja moet echt zo snel mogelijk eruit. Huilie huilie hoer
pi_116525284
Willie 'kanker' wartaal, baas.
pi_116526456
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over sex met Fajah :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:58:14 #10
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116527952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef Naamah het volgende:
Ah nee, Paul is leuk!! Al denk ik dat ie elders beter tot zijn recht komt dan in Expeditie Robinson.

Ik wil eigenlijk nog steeds een keer het eerste seizoen eens terugkijken, gewoon om te kijken of dat écht zoveel toffer was, of dat het alleen maar toffer leek omdat we het toen nog niet kenden. Idem voor het eerste seizoen van Wie is de mol.
Dat is die uit het jaar 2000, en die kun je (of iig ik) nergens terugvinden helaas. ;(
Ik hoop nog steeds op de dag dat ik iemand tegenkom die ze op dvd of videoband heeft... enkel 2000 en 2002 mis ik. ;(

Kijk dan seizoen 2005 (met Douwe) of 2003 (met Björn), of nog beter: 2008 (met Hiu Kwan _O_ en Hans en Yin O+ ). Als je van complotjes houdt dan is 2008 zeker een aanrader.

De onbekende-mensen-seizoenen zijn ook veel beter blijven hangen dan deze laatste seizoenen. :') De proeven waren leuker en vooral ook waren de mensen leuker, of misschien is 'boeiender' een beter woord, want leuk waren ze niet allemaal. :P
BN'ers zijn toch vooral gewend om met camera's om te gaan en hebben een reputatie te behouden, onbekende mensen denken daar toch veel minder over na, en daarom is 't vooral zo leuk denk ik... Maarja, kijk er maar eens een. :) Je krijgt er geen spijt van.
pi_116528703
Daarbij zijn mensen die "iets" voor tv doen, dezelfde types. Haal je ze uit het gewone leven, dan zijn de persoonlijkheden diverser. Het was écht veel leuker toen ze onbekende mensen lieten spelen. Dat zeg ik elk jaar weer, als een roepende op een een onbewoond eiland.

Dennis trouwens. Loser en daar nu zgn eerlijk over doen. :') Ja duh, wat moet hij dan? "Een Dennisje doen." hi-la-risch. Wat een lul.
Go hard or go home
pi_116531157
Hoe is Dennis er uit gegaan toen dan? Ben ik eigenlijk vergeten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:54:36 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_116531592
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:09 schreef Noek het volgende:
Daarbij zijn mensen die "iets" voor tv doen, dezelfde types. Haal je ze uit het gewone leven, dan zijn de persoonlijkheden diverser. Het was écht veel leuker toen ze onbekende mensen lieten spelen. Dat zeg ik elk jaar weer, als een roepende op een een onbewoond eiland.

Dennis trouwens. Loser en daar nu zgn eerlijk over doen. :') Ja duh, wat moet hij dan? "Een Dennisje doen." hi-la-risch. Wat een lul.
Roepende op een onbewoond eiland :?
Ik ben het geheel met je eens :Y
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:00:04 #14
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116531695
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Dennis er uit gegaan toen dan? Ben ik eigenlijk vergeten.
hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
zoiets was het volgens mij...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_116531910
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Roepende op een onbewoond eiland :?
Ik ben het geheel met je eens :Y
Ipv een roepende in een woestijn. Ze zitten immers op een eiland, ik deed eigenlijk een Dennisje. Iets hilarisch zeggen wat niet grappig is. Excuus! 8-)
Go hard or go home
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:23:22 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116539586
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
Klopt en heel toevalig was hij net terug voor het begin van het WK.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116540254
Volgende week dus duel tussen Faja en Wartaal..
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:52:04 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116540282
Jammer, geen link naar de vorige topics. :'(
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:54:43 #19
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116540344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:58:41 #20
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116540452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, geen link naar de vorige topics. :'(
Klik voor de grap eens op de TT.
pi_116540607
Dit jaar wordt het een Willietje ;)
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116540665
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnen :D

[..]

Ja ach, ik snap z'n redenering wel.
Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_116542057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
Juist daarom hebben ze die gasten in hetzelfde team geplaatst. Dat maakt het alleen maar interessanter. Als je ze gaat scheiden, dan zijn ze niet zo bijzonder meer.

Mensen die zeggen dat het jammer is dat Faya mag blijven snappen het volgens mij ook niet helemaal. Als je allemaal mensen bij elkaar zet die het goed met elkaar kunnen vinden wordt de show een stuk minder interessant voor de mensen thuis.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:05:40 #24
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116542515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:

[..]

Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
ow ja, zo zat het :) zat ik er niet ver naast. bedankt voor de aanvulling :)
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:10:50 #25
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116542698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ja inderdaad :D

Jammer dat ze er niet precies hetzelfde uit zien, dan was het nog leuker geweest :')
pi_116545127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:

[..]

De laffe herders
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:27:27 #27
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116545682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef psychosomatic het volgende:

[..]
Mensen die zeggen dat het jammer is dat Faya mag blijven snappen het volgens mij ook niet helemaal. Als je allemaal mensen bij elkaar zet die het goed met elkaar kunnen vinden wordt de show een stuk minder interessant voor de mensen thuis.
Ik vind het inderdaad een hele leuke twist :D Het is geloof ik wel eerder geweest dat er maar één iemand van de afvallers in de race bleef, maar dat was op een eigen eiland. Toen was de proef een soort evenwichtsbalk, waar ze elkaar dan vanaf moesten slaan als ik het goed heb.
Dat ze nu bij de verliezende groep moeten blijven kan mijn inziens heel veel interessante sociale situaties opleveren :D Gaan ze Fajah behandelen als gewoon nog een groepslid? Of zal zij haar eigen eten moeten fixen? En als dat zo is, zal zij het delen als ze een hele goede vangst heeft?
Eigenlijk hoop ik dat hetzelfde team nu een paar proeven op rij wint, gewoon omdat de schok des te groter is als zij straks naar de Mangrove moeten en blijkt dat hun afvaller mee moet om te battelen tegen hun afvaller :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:21:53 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116547909
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Klik voor de grap eens op de TT.
Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:22:33 #29
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116547943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.
Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig. :)
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:23:06 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116547976
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig. :)
Yep, zeker handig. Yoeghee...... *O*
  zondag 9 september 2012 @ 20:38:44 #31
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_116576378
redelijke eerste aflevering, de proef was wat onoverzichtelijk na het puzzelgedeelte en voor het laatste gedeelte. Had vorige week niet gekeken en vind het heel raar dat 3 pkeraars meedoen waarvan 2 ook nog broers zijn.. En jammer van zowel de nederlanders als belgen dat ze weer op landgenoten stemmen. Het team dat nu in de mangrove zit lijkt me toch wel zwakker dan het team dat op het eiland zit dus ik denk dat ze nog wel wat opdrachten zullen verliezen.
Wat doe ik hier?
  zondag 9 september 2012 @ 23:45:10 #32
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116588087
Het zal helaas weer een soort NL tegen Belgie worden zoals bijna altijd. Wat een kutwijf die Fajah btw. Hopelijk ligt die er snel uit :P

En die dikke rapneger zal het denk ik ook niet lang volhouden, maar is wel leuk voor de kijkers :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_116593745
waarom moeten mensen altijd kunnen 'terugkomen' bij dit programma. Dat is nu al zo vaak geweest ik zou zeggen voor het volgende seizoen weer eens gewoon eruit is ook echt naar huis.
pi_116598663
Zodat je niet de sterkste of meest irritante kwijt kan raken doordat de belgen samenspannen.
pi_116602410
Fajah is een kutwijf omdat ze zegt wat ze denkt? Is misschien niet slim, maar waarom maakt je dat gelijk een kutwijf..

Die Belgen gewoon weer... :r :r :r
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_116632261
Wat blijft het toch eeuwig zonde dat Ernst Paul Hasselbach er niet meer is.

Eddy Zoey deed de presentatie op een respectvolle manier, die Dennis heb ik niks mee.
pi_116632346
Kan iemand die Olivier Bisback een rotschop geven en naar huis sturen, irriteer me nu al mateloos aan die gast.
Wat een vervelend mannetje die alles wel even weet.

Ook wel weer typisch, die Belgen vinden Nederlanders arrogant en dergelijke, terwijl ze zichzelf gedragen alsof ze beter zijn dan Nederlanders.
Moeilijk volk die Belgen.

Welterusten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_116632350
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef agentstarling het volgende:
waarom moeten mensen altijd kunnen 'terugkomen' bij dit programma. Dat is nu al zo vaak geweest ik zou zeggen voor het volgende seizoen weer eens gewoon eruit is ook echt naar huis.
Ik wacht totdat ze eindelijk weer gewoon een seizoen maken met onbekende mensen, dus dat een jij en een ik ook zouden kunnen mee doen.
pi_116633100
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Fopje het volgende:
Het zal helaas weer een soort NL tegen Belgie worden zoals bijna altijd. Wat een kutwijf die Fajah btw. Hopelijk ligt die er snel uit :P

En die dikke rapneger zal het denk ik ook niet lang volhouden, maar is wel leuk voor de kijkers :D
Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beide ;)

Zou trouwens wel lachen zijn als Fajah wel mee mag stemmen :P
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:28:27 #40
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116635997
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:28 schreef June. het volgende:

[..]

Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beide ;)

Zou trouwens wel lachen zijn als Fajah wel mee mag stemmen :P
Inderdaad, bij het kamp met die pokeraars zal het wel meevallen ja :)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_116636521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef schommelstoel het volgende:
Kan iemand die Olivier Bisback een rotschop geven en naar huis sturen, irriteer me nu al mateloos aan die gast.
Je ergert je aan, iets is irritant.
Zo moeilijk is het niet.
pi_116639314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Je ergert je aan, iets is irritant.
Zo moeilijk is het niet.
Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.
Of denk jij helemaal de man te zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.
Prachtig geschreven.... :')
pi_116639697
die van damme belg is toch geweldig, wat een irritante gast is dat zeg. dat wordt lachen.
pi_116641609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.
Of denk jij helemaal de man te zijn.

[..]

Prachtig geschreven.... :')
Nee, Nee en nee.
Maar dat is natuurlijk geen reden dat jij niet correct Nederlands hoeft te schrijven.
pi_116641792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nee, Nee en nee.
Maar dat is natuurlijk geen reden dat jij niet correct Nederlands hoeft te schrijven.
En dat doe ik, en met mij meerdere mensen ook allemaal om jou te pesten.
Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.

Ik denk dat er wel 100 dingen zijn waar ik jou in kan afkraken en verbeteren.
Je verbeter gedrag is echt te sneu voor woorden mannentje.
Je denkt slim en verstandig over te komen, maar als je echt had na gedacht.
Fail.

Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:03:40 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116642000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.

Fail.

Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
Overdrijven is ook een vak.
pi_116642037
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Soms is dat nodig bij mensen met bijdehand gedrag.
pi_116642217
Ik zie liever screencaps van Tess hier dan deze discussies. ;(
pi_116642245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Fail.

Haha, vol met verkeerde aannames en gevolgtrekkingen, maar toch vermakelijk. En dat alleen omdat jij het verschil tussen irritant een ergerlijk niet kent.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:15:09 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116642371
Zo, kunnen we het nu weer over het programma gaan hebben in plaats van die vervelende persoonlijke aanvallen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_116642510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef tralalala het volgende:
Ik zie liever screencaps van Tess hier dan deze discussies. ;(
Ze heeft een tweelingzus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door schommelstoel op 11-09-2012 14:35:21 ]
pi_116642753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ze heeft een tweeling zus.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweelingzus is 1 woord. :Y

Ik ben overigens benieuwd of ze echt zo'n pittig typje is. Zo omschreef ze zichzelf bij het voorstellen.
pi_116642817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Tweelingzus is 1 woord. :Y

Ik ben overigens benieuwd of ze echt zo'n pittig typje is. Zo omschreef ze zichzelf bij het voorstellen.
Kijk, op deze manier kan het ook karrel.

Dat zelfde idee had ik ook toen ik de eerste aflevering had gezien, misschien beetje overmoedig.
pi_116643067
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
Zo, kunnen we het nu weer over het programma gaan hebben in plaats van die vervelende persoonlijke aanvallen?
Inderdaad zeg ;(
Shine bright like a diamond.
pi_116643990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ze heeft een tweelingzus.
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_116644585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
jammer,
ik hoopte op kinky foto's van Tess
pi_116644657
Get a room, kinders.

Ik begrijp dat Tess echt heter dan peper is. Nog nooit van het meiske gehoord. Waar zou ik haar van kunnen kennen?
Go hard or go home
pi_116645177
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef Noek het volgende:
Get a room, kinders.

Ik begrijp dat Tess echt heter dan peper is. Nog nooit van het meiske gehoord. Waar zou ik haar van kunnen kennen?
Sterren springen natuurlijk!
pi_116645441
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:38 schreef tralalala het volgende:

[..]

Sterren springen natuurlijk!
Ah natuurlijk! Springt ze een beetje schoon?
Go hard or go home
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:01:36 #60
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116646245
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Noek het volgende:

[..]

Ah natuurlijk! Springt ze een beetje schoon?
Ze springt niet, maar voert ongemakkelijke gesprekjes met de kandidaten *)
pi_116646992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik wacht totdat ze eindelijk weer gewoon een seizoen maken met onbekende mensen, dus dat een jij en een ik ook zouden kunnen mee doen.
tering wat zou ik dolgraag mee willen doen!!!
pi_116647095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Zekers, dan zou ik ook meteen inschrijven.

Hoe lang is het eigenlijk al geleden dat ze het nog met onbekende mensen deden?
Neem aan dat er na al die jaren wel weer animo voor is.
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:21:02 #63
38396 mazaru
pi_116647124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het een waanzinnige ervaring is, kan er ook geen Atkins dieet tegenop ;)
pi_116647265
Ik heb me wel een paar keer voor peking express ingeschreven.. helaas nooit iets van gehoord. Die Fajah Louwens zegt dat je het er daarna 10 keer zo hard aan vreet om dat je van gekkigheid niet meer kan ophouden met eten als je van de expeditie terugkomt.
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:25:00 #65
38396 mazaru
pi_116647300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:24 schreef agentstarling het volgende:
Ik heb me wel een paar keer voor peking express ingeschreven.. helaas nooit iets van gehoord. Die Fajah Louwens zegt dat je het er daarna 10 keer zo hard aan vreet om dat je van gekkigheid niet meer kan ophouden met eten als je van de expeditie terugkomt.
_O-
Ja, dat kan natuurlijk ook nog!
pi_116740999
vanavond is het weer zo ver: zin in!
  donderdag 13 september 2012 @ 15:31:59 #67
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116742861
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef agentstarling het volgende:
Ik ook. Vanavond eigenlijk de eerste normale aflevering.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_116743270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef agentstarling het volgende:
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:28:29 #69
176766 zoem
zoemt
pi_116754161
Verder na de samenvatting *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 20:28:34 #70
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754165
Ik verheug me er al op: over drie minuten reclame *O*
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:29:52 #71
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754235
Even duimen dat Olivier vandaag zijn nek breekt ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:30:54 #72
176766 zoem
zoemt
pi_116754292
Ik erger me nu weer al aan het Engels van de Belgen :{
  donderdag 13 september 2012 @ 20:31:33 #73
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116754336
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Ja echt he, mafkezen.

Weird boys.
pi_116754355
Fajah heeft sinds haar borstverkleining haar hele toekomst weggegooid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:31:56 #75
176766 zoem
zoemt
pi_116754360
Nou, wat een leuke grap...
pi_116754362
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Dat ondertitelen is veel erger.
sig verwijderd door FA
  donderdag 13 september 2012 @ 20:32:00 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754364
Die grap :')
pi_116754388
Die grap idd -O-

Maar ook je grap 'aankondigen' |:(
pi_116754423
Willie WarNeger _O_
  donderdag 13 september 2012 @ 20:33:05 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Die grap idd -O-

Maar ook je grap 'aankondigen' |:(
Hij ontbeert echt alles wat een goede vertelling van een grap is ja :X
  donderdag 13 september 2012 @ 20:33:11 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116754437
Fajah. :D
  donderdag 13 september 2012 @ 20:33:40 #82
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  donderdag 13 september 2012 @ 20:33:42 #83
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:33:58 #84
176766 zoem
zoemt
pi_116754486
Ik kan al van Olivier's gezicht aflezen dat hij die Johnny Bravo-grap niet leuk vond. Net goed!
pi_116754503
GOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEMORGEN DAMES EN HEREN
pi_116754507
Wat een broodmongool.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:34:37 #87
176766 zoem
zoemt
pi_116754532
Ready for the proef :')
pi_116754537
Ready for THE proef :')
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_116754542
Paul O+
  donderdag 13 september 2012 @ 20:34:58 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754569
Ze hebben blijkbaar na vorige week door, dat die reclame direct na het begin toch niet zo'n goed idee is :) :)
  donderdag 13 september 2012 @ 20:35:08 #91
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116754581
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEMORGEN DAMES EN HEREN
Deze week delen we de straatprijs uit van boom vier tot boom achttien.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:35:29 #92
176766 zoem
zoemt
pi_116754608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben blijkbaar na vorige week door, dat die reclame direct na het begin toch niet zo'n goed idee is :) :)
Daar raken ze volgens mij een hoop "zwevende" kijkers mee kwijt. Maar ik denk dat de reclame binnen 5 minuten alsnog komt.
pi_116754627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Zal nu ook vast niet zo lang duren.
sig verwijderd door FA
  donderdag 13 september 2012 @ 20:35:54 #94
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116754642
Ik hoop dat kamp noord nog wint, het is veel leuker als ze pas over een tijdje ontdekken dat de afvaller er nog in zit :D
pi_116754650
Vorige week niet gezien ivm vakantie maar Fajah is dus weggestemd maar nog niet weg?

En god wat is die Paul Turner nu al weer bloedirritant :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_116754660
Fajah :r

Zeikwijf :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:36:11 #97
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754665
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Daar raken ze volgens mij een hoop "zwevende" kijkers mee kwijt. Maar ik denk dat de reclame binnen 5 minuten alsnog komt.
Oh dat zeker, straks net voor de proef. Maar dan is het wel al wat acceptabeler.
pi_116754681
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Voor de proef in ieder geval :P
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:36:54 #99
176766 zoem
zoemt
pi_116754703
Of tijdens de proef, dat durven ze ook wel.
pi_116754704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Voor de proef in ieder geval :P
Ik hoop 't. Zit met m'n benen gekruist op m'n stoel te wiebelen... pfffff...
  donderdag 13 september 2012 @ 20:36:56 #101
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116754706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Vorige week niet gezien ivm vakantie maar Fajah is dus weggestemd maar nog niet weg?

:Y Zij zit bij het verliezende kamp in de Mangrove en moet het elke week opnemen tegen de nieuwe afvaller. Er zit dus altijd één afvaller in het Mangrovekamp, ongeacht welk team er verblijft.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:37:10 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:

Nee, de afvaller blijft in het kamp, neemt niet deel aan proeven. De nieuwe afvaller neemt het vervolgens op tegen de oude afvaller. Degene die het duel wint, mag blijven.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:37:52 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754774
Dennis is volgens mij met dat hoedje op geboren.
pi_116754791
Immuniteitstotum :')

Maak er dan meteen en scheepsanker van
  donderdag 13 september 2012 @ 20:38:28 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754813
So you think you can puzzle.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:38:44 #106
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116754825
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef muzas het volgende:
Immuniteitstotum :')

Maak er dan meteen en scheepsanker van
Is bij de USA-versie ook altijd.
pi_116754837
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Is bij de USA-versie ook altijd.
Een anker? Vet! Dik slepen :')
pi_116754839
Dennis Weening als presentator als voormalige opgever in dit programma... het blijft jammer
pi_116754840
We weten nu al wie er winnen. De rechterkant.

Bedankt voor de spoilers RTL 5
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:39:35 #110
176766 zoem
zoemt
pi_116754870
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:
We weten nu al wie er winnen.
Bedankt voor jouw spoiler. Tip: spoilertag ;)
  donderdag 13 september 2012 @ 20:39:47 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754880
Ruud jij doet de puzzel, dus als we falen ga jij er uit!
pi_116754891
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef zoem het volgende:

[..]

Bedankt voor jouw spoiler. Tip: spoilertag ;)
Kan niet op mobiel
  donderdag 13 september 2012 @ 20:40:29 #113
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116754932
quote:
6s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef muzas het volgende:

[..]

Een anker? Vet! Dik slepen :')
:P 'Jullie winnen de immuniteits-cementzak!'
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:40:37 #114
176766 zoem
zoemt
pi_116754941
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Kan niet op mobiel
Jawel, typen: blokhaakje openen 'spoiler' blokhaakje sluiten etc.. :Y
  donderdag 13 september 2012 @ 20:40:46 #115
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116754951
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Kan niet op mobiel
Zeg t dan niet..

Ik gok op straks pauze halverwege de proef..
pi_116754985
DOE nou reclame.. ik knap zowat.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:41:21 #117
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116754990
WAAROM wordt Paul niet ondertiteld? :{ Vind het lastiger hem te verstaan dan de Belgen...
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:41:24 #118
176766 zoem
zoemt
pi_116754992
quote:
15s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
DOE nou reclame.. ik knap zowat.
wc?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:41:24 #119
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116754993
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Zeg t dan niet..

Ik gok op straks pauze halverwege de proef..
Dat denk ik ook, maar is wel beter dan vorige week.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:41:45 #120
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_116755010
Lijkt me wel een leuk baantje, de spellen bedenken en opbouwen op het eiland
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_116755015
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef zoem het volgende:

[..]

wc?
:Y -O-
pi_116755028
Tess :9~ :9~
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:42:17 #123
176766 zoem
zoemt
pi_116755039
Taaie tante zeg, Fatima.
pi_116755041
quote:

[..]

Kan niet op mobiel
Jawel..
sig verwijderd door FA
pi_116755042
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef muzas het volgende:

[..]

:Y -O-
Gewoon in je broek :P
  donderdag 13 september 2012 @ 20:42:32 #126
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755051
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef muzas het volgende:
Tess Ruud :9~ :9~
Fixed :D
  donderdag 13 september 2012 @ 20:42:37 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116755058
Dat ziet er toch niet uit, die kledingcombinatie van Fatima.
pi_116755065
Fatima _O_

Zal wel weer weggestemd worden net zoals Nicolas vorig jaar vanwege te veel Robinson :')
pi_116755093
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Fixed :D
Worden jullie vrouwtjes niet helemaal wild van 'Gaston' turner? :P
  donderdag 13 september 2012 @ 20:43:33 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Fatima _O_

Zal wel weer weggestemd worden net zoals Nicolas vorig jaar vanwege te veel Robinson :')
Ja, al is Lodewijk daarmee ook een groot risico.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:43:53 #131
176766 zoem
zoemt
pi_116755119
Het eerste gedeelte is het zwaarst, daarna gaat het makkelijker.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:44:05 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755129
quote:
5s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef muzas het volgende:

[..]

Worden jullie vrouwtjes niet helemaal wild van 'Gaston' turner? :P
Oh dat ook natuurlijk, man in dat jurkje :9~ :9~
pi_116755136
Wat is trouwens de aantrekkingskracht van deze groep CN'ers en CB'ers boven een groep met onbekende Nederlanders?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:44:41 #134
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_116755154
Fatima, the bitch from camp south
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:44:41 #135
176766 zoem
zoemt
pi_116755155
Shame, really? Zeg gewoon schaamte...
pi_116755157
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef zoem het volgende:

[..]

Jawel, typen: blokhaakje openen 'spoiler' blokhaakje sluiten etc.. :Y
Teveel moeite :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:44:54 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat is trouwens de aantrekkingskracht van deze groep CN'ers en CB'ers boven een groep met onbekende Nederlanders?
Dat is een vraag voor de programmamakers. En niet alleen bij ER trouwens -O-
pi_116755180
Ik heb m'n riem al los :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:45:16 #139
176766 zoem
zoemt
pi_116755197
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Teveel moeite :')
Dan kun je het beter niet zeggen. Nu spoiler je voor iedereen hier. Maar goed, het is gebeurd.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:45:32 #140
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116755213
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat is een vraag voor de programmamakers. En niet alleen bij ER trouwens -O-
Leveren toch hogere kijkcijfers op is gebleken.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:45:34 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755214
Oh ja Willie gaat straks natuurlijk zijn graf graven door terechte kritiek.
pi_116755245
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef zoem het volgende:

[..]

Dan kun je het beter niet zeggen. Nu spoiler je voor iedereen hier. Maar goed, het is gebeurd.
Ik zal het niet meer doen, maar het was een grote faal van RTL montage
  donderdag 13 september 2012 @ 20:46:15 #143
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755248
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Het klopt soms wel.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:46:16 #144
176766 zoem
zoemt
pi_116755249
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Je zou denken dat onbekenden meer spanningen opleveren, omdat men geen voorkennis heeft van elkaar en men ook niets te verliezen heeft.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:46:31 #145
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116755264
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
Oh ja Willie gaat straks natuurlijk zijn graf graven door terechte kritiek.
Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.
pi_116755270
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef zoem het volgende:

[..]

Je zou denken dat onbekenden meer spanningen oplevert, omdat men geen voorkennis heeft van elkaar en men ook niets te verliezen heeft.
De meeste hier zijn mij onbekend hoor :P
pi_116755282
Willie _O_
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:47:00 #148
176766 zoem
zoemt
pi_116755294
Willy, let op je woorden :X
pi_116755296
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.
Ja en Belgen zijn altijd extra schijnheilig :r
pi_116755307
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Chai het volgende:
Willie _O_
Hij heeft gelijk idd.
sig verwijderd door FA
pi_116755316
Stuntbelg :r
pi_116755320
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef muzas het volgende:

[..]

De meeste hier zijn mij onbekend hoor :P
Voor mij ook
  donderdag 13 september 2012 @ 20:47:23 #153
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Daarom kwam Sascha vorig jaar toch ook zo ver. Gewoon onopvallend zijn. En natuurlijk wel een redelijk sterke speler zijn (niet te sterk of te zwak).
pi_116755330
JAAAAAAAA!! :D
pi_116755332
Respect voor Willie.... en die bruinharige Belg is de gladjakker van het stel
pi_116755334
Ga huilen Willie
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:47:37 #157
176766 zoem
zoemt
pi_116755344
Reclame ná de proef :P
pi_116755373
Wartaal is goed.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 13 september 2012 @ 20:48:13 #159
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755388
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef zoem het volgende:
Reclame ná de proef :P
Ja, ik ben verbaasd :o
  donderdag 13 september 2012 @ 20:48:20 #160
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_116755399
Willy wat doe je daar?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:48:25 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755405
So You Think You Can Dance kan je geloof ik niet winnen als je geen drama hebt meegemaakt in je leven :')
pi_116755412
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef truedestiny het volgende:
Volgende week dus duel tussen Faja en Wartaal..
pi_116755425
Willie doet zelf ook niet veel en loopt dan wel te zeiken. De wereld op zijn kop..
pi_116755429
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
So You Think You Can Dance kan je geloof ik niet winnen als je geen drama hebt meegemaakt in je leven :')
Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilen ;)
pi_116755441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef marcodej het volgende:
Wartaal is goed.
Duidelijke taal in ieder geval :P
  donderdag 13 september 2012 @ 20:49:36 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755467
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
pi_116755512
Valt me wel mee; vorig jaar hadden we nu al 50 feestmaaltijden gehad en 14 rookworstchallenges.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:50:32 #168
176766 zoem
zoemt
pi_116755519
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:50:59 #169
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116755546
WiWa de baasneger _O_ _O_
  donderdag 13 september 2012 @ 20:51:06 #170
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
:Y Vooral met BN'ers vind ik de sociale ontwikkelingen vaak niet heul boeiend.. Dan liever inderdaad een luxe én immuniteitsproef, en dan de eliminatie er maar wat sneller doorheen jagen
pi_116755567
Wat een domme hond die Willie. :')
That's all folks!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:51:36 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755583
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilen ;)
Dat ook. Maar ik heb het een seizoen gezien toen ik nog huisgenoten had. Best een aardig programma, maar het is wel erg typisch dat ze bijna allemaal wel een dode vader hebben, gevangen hebben gezeten, verlegenheid moeten overwinnen etc. Je mag blijkbaar niet meedoen als je gewoon goed kan dansen, maar geen drama hebt meegemaakt.
pi_116755594
Ik vind het wel echt zonde dat Belgen zoveel schijnheiliger zijn dan Nederlanders waardoor zij er langer in blijven.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:52:03 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755613
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef zoem het volgende:

[..]

Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.
Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:52:21 #175
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755630
Godverdomme he, eindelijk unbannen, maargoed, die Paul Turner is ook een faggot :')
Mijn Signature is Signature.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:52:33 #176
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755635
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.
Ja. Zie je toch :P
  donderdag 13 september 2012 @ 20:52:57 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755657
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef ejiraM het volgende:

[..]

:Y Vooral met BN'ers vind ik de sociale ontwikkelingen vaak niet heul boeiend.. Dan liever inderdaad een luxe én immuniteitsproef, en dan de eliminatie er maar wat sneller doorheen jagen
Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".
  donderdag 13 september 2012 @ 20:53:52 #178
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755706
Vind het echt kut voor Fayah.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:54:06 #179
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".
Of in een grot klagen dat ze zo eenzaam zijn inderdaad :+

Ik mis de excentrieke personen een beetje, een Klaar, een Björn :D
  donderdag 13 september 2012 @ 20:54:38 #180
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755748
Kutpaul :')
pi_116755798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Ongedierte het volgende:
Godverdomme he, eindelijk unbannen, maargoed, die Paul Turner is ook een faggot :')
Je voegde zeker weinig toe?
That's all folks!
  donderdag 13 september 2012 @ 20:56:05 #182
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755824
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je voegde zeker weinig toe?
Minderjarige porno. Maargoed, offtopic. Vette proef wel trouwens ;)
  donderdag 13 september 2012 @ 20:56:24 #183
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:54 schreef Ongedierte het volgende:
Kutpaul :')
Met zijn PvdA fetish :P
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 20:56:28 #184
176766 zoem
zoemt
pi_116755848
Stelletje pannekoekuhh! :D

Huge => enorm }:|
  donderdag 13 september 2012 @ 20:56:59 #185
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116755883
Duidelijk uitgelegd ja :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:57:10 #186
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755892
Fatima weer aan de leiding hoor, godverdomme he, wannebe-Marokaan denkt dat ze Professor Layton is, maar dat ging vorige week ook lekker hoor :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:57:27 #187
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116755908
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:56 schreef ejiraM het volgende:
Duidelijk uitgelegd ja :')
Altijd toch, maar als ie eenmaal begint snap je het wel.
  donderdag 13 september 2012 @ 20:57:36 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755921
Allemaal mongolen in mijn team. Willie _O_
pi_116755946
Dag Willie dus.
sig verwijderd door FA
  donderdag 13 september 2012 @ 20:58:14 #190
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116755965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Dag Willie dus.
Dat zou je wel denken ja. Jammer genoeg.
pi_116755966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Ongedierte het volgende:
Fatima weer aan de leiding hoor, godverdomme he, wannebe-Marokaan denkt dat ze Professor Layton is, maar dat ging vorige week ook lekker hoor :')
Wannebe :')
Marokaan :')
Jouw post :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:58:57 #192
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756005
Ik wil ook een schommel *O*
pi_116756013
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:59:14 #194
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116756023
Oh kut, ik ga hier weg, ik merk net dat me ma op pauze had gezet omdat we nog wat moesten doen en nu wordt alles dus gespoiled.. see ya guys later :')
  donderdag 13 september 2012 @ 20:59:31 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756036
quote:
15s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Waarom zou Paul Vlaams spreken?
  donderdag 13 september 2012 @ 20:59:33 #196
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756037
quote:
Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voice
pi_116756044
quote:
Hij is geen Nederlander en ook geen Belg :)
pi_116756061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarom zou Paul Vlaams spreken?
Weet ik veel, ik weet niet of hij Nederlans of Vlaams is. :')
pi_116756072
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voice
Wacht, hij is Brits en deed mee met the Voice of 'Holland'?

:') :')
pi_116756075
Die pokerboybroers en Fatima zijn uberhaupt al een trio ja... dat is echt niet slim gepland van de programmamakers....
  donderdag 13 september 2012 @ 21:00:12 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756077
Ah daar begint het Pita plan tegen Lodwijk al.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:00:35 #202
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756105
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:

[..]

Jup, of X-factor ofzo kan ook hoor
  donderdag 13 september 2012 @ 21:00:48 #203
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116756117
quote:
Zoon van Anne.
pi_116756126
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Jup, of X-factor ofzo kan ook hoor
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:01:07 #205
176766 zoem
zoemt
pi_116756136
En ja hoor, daar zijn de pokerkaarten :')
pi_116756142
quote:

[..]

En nog erger... hij heeft een belabberde stem :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:01:34 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756159
quote:

[..]

Winnaar Nederlands Dictee :Y
  donderdag 13 september 2012 @ 21:01:34 #208
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756160
quote:

[..]

Nee het was toch echt de voice :+ Heb t even nagekeken :9
pi_116756176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Ongedierte het volgende:

[..]

Zoon van Anne.
Anne van vorig jaar? echt?
pi_116756181
quote:

[..]

Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
  donderdag 13 september 2012 @ 21:02:17 #211
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_116756200
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Anne van vorig jaar? echt?
Vandaar dat ie geen Nederlands spreekt :')
pi_116756207
quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
En dat vraag je aan mij? :P
  donderdag 13 september 2012 @ 21:02:25 #213
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756213
Nee dat is geen ananas, it's a pineapple :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 september 2012 @ 21:03:22 #214
163650 Greys
pi_116756268
quote:
17s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Jup. En ik snap niet dat hij alleen Engels spreekt nu, want maaaanden geleden tijdens The Voice deed ie het supergoed op Nederlandse les.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116756274
Meer energie verspillen dan dat er in zo'n ananas zit :')
pi_116756281
quote:
12s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef muzas het volgende:

[..]

En dat vraag je aan mij? :P
Wellicht dat iemand anders t wel zeker weet maar zoiets hangt nog in mijn hoofd van vorig jaar.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:03:30 #217
176766 zoem
zoemt
pi_116756283
Olivier, mag wel een tikkeltje minder overdreven allemaal...
  donderdag 13 september 2012 @ 21:03:40 #218
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756296
Wat een geweldenaar: één vrucht uit een boom gehaald _O_
  donderdag 13 september 2012 @ 21:04:19 #219
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116756340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
Wat een geweldenaar: één vrucht uit een boom gehaald _O_
Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:04:26 #220
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756348
Was dat een rompertje? :')
pi_116756353
'kijk uit malloot...' :D
  donderdag 13 september 2012 @ 21:04:52 #222
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756376
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.
Maar dan nog heroïscher.
pi_116756383
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef zoem het volgende:
Olivier, mag wel een tikkeltje minder overdreven allemaal...
Is dat die gast met die bruine haren en die haarband? Echt vreselijk die gast ja :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:05:02 #224
176766 zoem
zoemt
pi_116756387
Hey het regent! Oh nee, het is zweet van Paul :')
pi_116756390
Als jij je ogen sluit, dan heb je een heel ander beeld bij dit verhaal
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:05:12 #226
176766 zoem
zoemt
pi_116756400
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Is dat die gast met die bruine haren en die haarband? Echt vreselijk die gast ja :')
:Y
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:05:31 #227
176766 zoem
zoemt
pi_116756421
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Met een uitbundig hoogtepunt :D
  donderdag 13 september 2012 @ 21:05:45 #228
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756434
Hebben ze straks eindelijk een kokosnoot, is die totaal niet rijp.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:05:47 #229
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756439
Hee een pleister, die groeien zeker ook aan bomen :D
pi_116756446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
:D
pi_116756456
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef zoem het volgende:

[..]

Met een uitbundig hoogtepunt :D
Uiteraard
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:06:34 #232
176766 zoem
zoemt
pi_116756478
Muntthee :X
pi_116756502
Dan doen van die hipsters ook op m'n werk :') :')

Douwen dan een glas vol met heg onder 't koffiezetapparaat :')

"joah échte muntthee!!"

:')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:07:06 #234
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756506
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
Dan kun je nog beter water zonder smaak hebben.
pi_116756514
coconutkreker :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116756528
Zapmoment
pi_116756532
Uh wtf.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:07:35 #238
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756536
The Coconut Drama
pi_116756545
Wie is die Aagje?
pi_116756560
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:06 schreef zoem het volgende:
Is lekker joh, mits je het goed maakt
pi_116756562
Die heeft echt issues. Kom op he :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:07:58 #242
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756563
Misschien moet ze maar mee doen aan SYTYCD, het drama heeft ze al!
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 13 september 2012 @ 21:07:58 #243
176766 zoem
zoemt
pi_116756564
En het eerste breekmoment!
pi_116756565
Dat verschil in baardgroei bij Paul _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 13 september 2012 @ 21:08:00 #245
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116756566
Ze is geadopteerd.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:08:03 #246
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756572
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die Aagje?
Belgisch beste turnster ooit. Voor wat het waard is.
pi_116756603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die Aagje?
De beste turnster ooit in België. Zo kondigen ze haar aan tenminste.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116756615
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef ejiraM het volgende:
Misschien moet ze maar mee doen aan SYTYCD, het drama heeft ze al!
Kan ze over de grond rollen?
pi_116756655
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Belgisch beste turnster ooit. Voor wat het waard is.
Oh is zij Van Walleghem? Ken die naam wel maar nooit geweten dat dat een adoptiekindje was :D
  donderdag 13 september 2012 @ 21:09:18 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756671
Vissen vangen met een klamboe. Heet complotten smeden tegenwoordig zo?
pi_116756682
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze is geadopteerd.
Hadden we nog niet door..
pi_116756700
Serieus, zit bij die mensen gewoon in 't bloed hoor :')
pi_116756702
Oh de Belgen klitten al weer lekker samen :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:09:48 #254
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh is zij Van Walleghem? Ken die naam wel maar nooit geweten dat dat een adoptiekindje was :D
Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.
pi_116756732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.
_O-
pi_116756745
Willie _O-
pi_116756769
Willie vs Fajah _O_
  donderdag 13 september 2012 @ 21:11:07 #258
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756804
Willie doet het slim, maar waarom dan het richten op Ruud :{
pi_116756806
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt... :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:11:14 #260
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116756812
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef roos85 het volgende:

[..]

Hadden we nog niet door..
Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:11:25 #261
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756836
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef muzas het volgende:
Willie vs Fajah _O_
Ben benieuwd wat voor proef het is :D
pi_116756841
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Nederlanders zijn niet zoals die Belgen.
pi_116756858
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ach, wij Nederlanders doen tenminste niet zo moeilijk door er een NL vs BE van te maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116756877
Rambo, het lampie, hapt.
Go hard or go home
pi_116756893
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Noek het volgende:
Rambo, het lampie, hapt.
Echt he _O-
  donderdag 13 september 2012 @ 21:12:12 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756905
Willie is geboren als Belg.
pi_116756915
'snapje'
  donderdag 13 september 2012 @ 21:12:34 #268
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756928
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Noek het volgende:
Rambo, het lampie, hapt.
Hij is blij dat hij het complot niet hoeft te bedenken.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:12:35 #269
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116756930
Willie *O*
pi_116756931
:D :D
pi_116756939
quote:
13s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.

Dat wordt wel gesnapt.
pi_116756958
Het zou nu briljant zijn als Willie met de rest samenspant en op Rambo stemt :D
pi_116756979
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef ejiraM het volgende:
Willie *O*
  donderdag 13 september 2012 @ 21:13:15 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116756980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Het zou nu briljant zijn als Willie met de rest samenspant en op Rambo stemt :D
Dan zou hij echt een held zijn.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:13:49 #275
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757016
Dude Paul praat maar gewoon Nederlands, ik wil geen Engels :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:14:04 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116757036
Engels spreken omdat er 1 bij is die geen Nederlands spreekt :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:14:05 #277
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757039
SURPRISE *O*

Ooh ik vond het zó'n goeie grap :D
pi_116757053
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dan zou hij echt een held zijn.
pi_116757057
:W ben er ook weer, samen met roos85 op de bank!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116757058
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
Ook zoiets ja :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:14:29 #281
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116757064
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dat wordt wel gesnapt.
Oké. :O
pi_116757084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef franklop het volgende:
:W ben er ook weer, samen met roos85 op de bank!
Net op tijd :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:14:50 #283
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757093
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ook zoiets ja :')
Jouw onderschrift _O- _O-
pi_116757100
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef muzas het volgende:

[..]

Net op tijd :')
keken al
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_116757124
quote:
Het Nederlands van Paul is echt _O-
pi_116757131
quote:
Zo doe je dat in het normale leven toch ook..

Dat ze er voor hebben gekozen om een kandidaat te nemen die geen Nederlands spreekt is weer een ander verhaal..dat is gewoon dom.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 13 september 2012 @ 21:16:01 #287
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116757171
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zijn Nederlands is: five words in English and one word in Nederlands :')
  donderdag 13 september 2012 @ 21:16:06 #288
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757179
quote:
1s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Maar volgens mij verstaat hij het best goed..
pi_116757200
Willie _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_116757208
Ik denk dat het komt omdat die Belgen van nature underdogfiguren zijn, ze zijn dusdanig weinig overtuigd van eigen kwaliteiten dat ze zich automatisch gaan verschuilen in gekonkel en complotten
pi_116757232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Die pokerboybroers en Fatima zijn uberhaupt al een trio ja... dat is echt niet slim gepland van de programmamakers....
Brengt straks wel een bijzondere dynamiek in het spel.
That's all folks!
  donderdag 13 september 2012 @ 21:17:09 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116757249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo doe je dat in het normale leven toch ook..

Dat ze er voor hebben gekozen om een kandidaat te nemen die geen Nederlands spreekt is weer een ander verhaal..dat is gewoon dom.
Nee dat ligt heel erg aan de situatie. Bovendien verstaat hij gewoon voldoende Engels.

En zelf werk ik met diverse Engels sprekenden, dus kom vrij vaak in die situatie.
  donderdag 13 september 2012 @ 21:17:40 #293
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757287
Waarom zenden ze reclame voor Robinson uit tijdens Robinson? :')
pi_116757291
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zijn Nederlands is: five words in English and one word in Nederlands :')
Bij the voice zei hij dingen als: dankjeblieft en heb vlinders in mijn broek _O-
pi_116757295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee dat ligt heel erg aan de situatie. Bovendien verstaat hij gewoon voldoende Engels.

En zelf werk ik met diverse Engels sprekenden, dus kom vrij vaak in die situatie.
Hij verstaat Nederlands bedoel je? Dat idee heb ik ook wel, maar weet niet hoeveel hij nou eigenlijk verstaat :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116757306
quote:
99s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Jouw onderschrift _O- _O-
Lucille? :D
  donderdag 13 september 2012 @ 21:18:14 #297
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757323
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lucille? :D
Ja :D
  donderdag 13 september 2012 @ 21:18:16 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116757326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het komt omdat die Belgen van nature underdogfiguren zijn, ze zijn dusdanig weinig overtuigd van eigen kwaliteiten dat ze zich automatisch gaan verschuilen in gekonkel en complotten
Bovendien heerst er bij veel (zo lijkt het iig) Belgen het idee dat den Hollanders altijd arrogant en kut zijn, dus dan ga je er al vrij snel op stemmen.
pi_116757353
Ohja dat komt nu!
  donderdag 13 september 2012 @ 21:18:55 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116757373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij verstaat Nederlands bedoel je? Dat idee heb ik ook wel, maar weet niet hoeveel hij nou eigenlijk verstaat :)
Engels moet Nederlands zijn inderdaad :P
  donderdag 13 september 2012 @ 21:19:05 #301
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116757388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bovendien heerst er bij veel (zo lijkt het iig) Belgen het idee dat den Hollanders altijd arrogant en kut zijn, dus dan ga je er al vrij snel op stemmen.
Zijn we toch ook :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')