En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
Jup. En ik snap niet dat hij alleen Engels spreekt nu, want maaaanden geleden tijdens The Voice deed ie het supergoed op Nederlandse les.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
Wellicht dat iemand anders t wel zeker weet maar zoiets hangt nog in mijn hoofd van vorig jaar.quote:
Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
Wat een geweldenaar: één vrucht uit een boom gehaald
Maar dan nog heroïscher.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.
Is dat die gast met die bruine haren en die haarband? Echt vreselijk die gast jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef zoem het volgende:
Olivier, mag wel een tikkeltje minder overdreven allemaal...
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat die gast met die bruine haren en die haarband? Echt vreselijk die gast ja
Met een uitbundig hoogtepuntquote:Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als jij je ogen sluit, dan heb je een heel ander beeld bij dit verhaal
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als jij je ogen sluit, dan heb je een heel ander beeld bij dit verhaal
Uiteraardquote:
Dan kun je nog beter water zonder smaak hebben.quote:
Is lekker joh, mits je het goed maaktquote:
Belgisch beste turnster ooit. Voor wat het waard is.quote:
De beste turnster ooit in België. Zo kondigen ze haar aan tenminste.quote:
Kan ze over de grond rollen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:07 schreef ejiraM het volgende:
Misschien moet ze maar mee doen aan SYTYCD, het drama heeft ze al!
Oh is zij Van Walleghem? Ken die naam wel maar nooit geweten dat dat een adoptiekindje wasquote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Belgisch beste turnster ooit. Voor wat het waard is.
Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh is zij Van Walleghem? Ken die naam wel maar nooit geweten dat dat een adoptiekindje was
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.
Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.quote:
Ben benieuwd wat voor proef het isquote:
Nederlanders zijn niet zoals die Belgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt...
Ach, wij Nederlanders doen tenminste niet zo moeilijk door er een NL vs BE van te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt...
Echt hequote:
Hij is blij dat hij het complot niet hoeft te bedenken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.
Dan zou hij echt een held zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Het zou nu briljant zijn als Willie met de rest samenspant en op Rambo stemt
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou hij echt een held zijn.
Ook zoiets jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
Engels spreken omdat er 1 bij is die geen Nederlands spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |