Jup, of X-factor ofzo kan ook hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Wacht, hij is Brits en deed mee met the Voice of 'Holland'?![]()
Zoon van Anne.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jup, of X-factor ofzo kan ook hoor
En nog erger... hij heeft een belabberde stemquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Winnaar Nederlands Dicteequote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'
Nee het was toch echt de voicequote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
Jup. En ik snap niet dat hij alleen Engels spreekt nu, want maaaanden geleden tijdens The Voice deed ie het supergoed op Nederlandse les.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?
Wellicht dat iemand anders t wel zeker weet maar zoiets hangt nog in mijn hoofd van vorig jaar.quote:
Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
Wat een geweldenaar: één vrucht uit een boom gehaald
Maar dan nog heroïscher.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Net Rambo inderdaad. Die beroemde appelplukscène.
Is dat die gast met die bruine haren en die haarband? Echt vreselijk die gast jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef zoem het volgende:
Olivier, mag wel een tikkeltje minder overdreven allemaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |