Ja. Zie je tochquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.
Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]Vooral met BN'ers vind ik de sociale ontwikkelingen vaak niet heul boeiend.. Dan liever inderdaad een luxe én immuniteitsproef, en dan de eliminatie er maar wat sneller doorheen jagen
Of in een grot klagen dat ze zo eenzaam zijn inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".
Je voegde zeker weinig toe?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Ongedierte het volgende:
Godverdomme he, eindelijk unbannen, maargoed, die Paul Turner is ook een faggot
Met zijn PvdA fetishquote:
Dat zou je wel denken ja. Jammer genoeg.quote:
Wannebequote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Ongedierte het volgende:
Fatima weer aan de leiding hoor, godverdomme he, wannebe-Marokaan denkt dat ze Professor Layton is, maar dat ging vorige week ook lekker hoor
Waarom zou Paul Vlaams spreken?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voicequote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Hij is geen Nederlander en ook geen Belgquote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, ik weet niet of hij Nederlans of Vlaams is.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou Paul Vlaams spreken?
Wacht, hij is Brits en deed mee met the Voice of 'Holland'?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |