Voor mij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef muzas het volgende:
[..]
De meeste hier zijn mij onbekend hoor
Daarom kwam Sascha vorig jaar toch ook zo ver. Gewoon onopvallend zijn. En natuurlijk wel een redelijk sterke speler zijn (niet te sterk of te zwak).quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef truedestiny het volgende:
Volgende week dus duel tussen Faja en Wartaal..
Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
So You Think You Can Dance kan je geloof ik niet winnen als je geen drama hebt meegemaakt in je leven
Duidelijke taal in ieder gevalquote:
Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
Dat ook. Maar ik heb het een seizoen gezien toen ik nog huisgenoten had. Best een aardig programma, maar het is wel erg typisch dat ze bijna allemaal wel een dode vader hebben, gevangen hebben gezeten, verlegenheid moeten overwinnen etc. Je mag blijkbaar niet meedoen als je gewoon goed kan dansen, maar geen drama hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilen
Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |