Ik zal het niet meer doen, maar het was een grote faal van RTL montagequote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan kun je het beter niet zeggen. Nu spoiler je voor iedereen hier. Maar goed, het is gebeurd.
Dat is niet helemaal waar. Het klopt soms wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leveren toch hogere kijkcijfers op is gebleken.
Je zou denken dat onbekenden meer spanningen opleveren, omdat men geen voorkennis heeft van elkaar en men ook niets te verliezen heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Leveren toch hogere kijkcijfers op is gebleken.
Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Redefine het volgende:
Oh ja Willie gaat straks natuurlijk zijn graf graven door terechte kritiek.
De meeste hier zijn mij onbekend hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Je zou denken dat onbekenden meer spanningen oplevert, omdat men geen voorkennis heeft van elkaar en men ook niets te verliezen heeft.
Ja en Belgen zijn altijd extra schijnheiligquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.
Voor mij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef muzas het volgende:
[..]
De meeste hier zijn mij onbekend hoor
Daarom kwam Sascha vorig jaar toch ook zo ver. Gewoon onopvallend zijn. En natuurlijk wel een redelijk sterke speler zijn (niet te sterk of te zwak).quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat je wordt gestraft als je niet schijnheilig, maar gewoon recht voor z'n raap bent. Net als Fajah.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:50 schreef truedestiny het volgende:
Volgende week dus duel tussen Faja en Wartaal..
Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
So You Think You Can Dance kan je geloof ik niet winnen als je geen drama hebt meegemaakt in je leven
Duidelijke taal in ieder gevalquote:
Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
Blijf het overigens erg jammer vinden dat er slechts één proef is, waarbij de plek van de kamp mee wordt beslist, de eliminatie wordt verdeeld en er zeer waarschijnlijk eten ofzo valt te verdienen.
Dat ook. Maar ik heb het een seizoen gezien toen ik nog huisgenoten had. Best een aardig programma, maar het is wel erg typisch dat ze bijna allemaal wel een dode vader hebben, gevangen hebben gezeten, verlegenheid moeten overwinnen etc. Je mag blijkbaar niet meedoen als je gewoon goed kan dansen, maar geen drama hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet heel goed over de grond kunnen rollen en huilen
Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Er komt toch ook nog een proef voor luxe te winnen? Zo eens in de gaten houden.
Ja. Zie je tochquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt er nog wel een proef aan? Ok, dat zou mooi zijn.
Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".quote:Op donderdag 13 september 2012 20:51 schreef ejiraM het volgende:
[..]Vooral met BN'ers vind ik de sociale ontwikkelingen vaak niet heul boeiend.. Dan liever inderdaad een luxe én immuniteitsproef, en dan de eliminatie er maar wat sneller doorheen jagen
Of in een grot klagen dat ze zo eenzaam zijn inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan krijg je zoals vorig jaar dat je de hele tijd naar mensen zit te kijken die zich de hele tijd vervelen en ook alleen maar zeggen: "Ik verveel me zo".
Je voegde zeker weinig toe?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Ongedierte het volgende:
Godverdomme he, eindelijk unbannen, maargoed, die Paul Turner is ook een faggot
Met zijn PvdA fetishquote:
Dat zou je wel denken ja. Jammer genoeg.quote:
Wannebequote:Op donderdag 13 september 2012 20:57 schreef Ongedierte het volgende:
Fatima weer aan de leiding hoor, godverdomme he, wannebe-Marokaan denkt dat ze Professor Layton is, maar dat ging vorige week ook lekker hoor
Waarom zou Paul Vlaams spreken?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voicequote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Ik heb het vast gemist, maar waarom spreekt de Paul zo weinig NL? Niet eens Vlaams?
Hij is geen Nederlander en ook geen Belgquote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Weet ik veel, ik weet niet of hij Nederlans of Vlaams is.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom zou Paul Vlaams spreken?
Wacht, hij is Brits en deed mee met the Voice of 'Holland'?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hij is Brits en vorig jaar naar NL gekomen voor the Voice
Jup, of X-factor ofzo kan ook hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Wacht, hij is Brits en deed mee met the Voice of 'Holland'?![]()
Zoon van Anne.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:59 schreef Chai het volgende:
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jup, of X-factor ofzo kan ook hoor
En nog erger... hij heeft een belabberde stemquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Winnaar Nederlands Dicteequote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'
Nee het was toch echt de voicequote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat lijkt me logischer dan 'de stem van nederland'
Hij woonde toch al in Nederland omdat hij gevraagd was om o.a. in We Will Rock You te spelen?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef muzas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |