Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh is zij Van Walleghem? Ken die naam wel maar nooit geweten dat dat een adoptiekindje was
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist ik ook niet hoor. Maar gelukkig was er de kokosnoot, anders hadden we het nooit geweten.
Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.quote:
Ben benieuwd wat voor proef het isquote:
Nederlanders zijn niet zoals die Belgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt...
Ach, wij Nederlanders doen tenminste niet zo moeilijk door er een NL vs BE van te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat Willie nu zijn pijlen op een Nederlander richt...
Echt hequote:
Hij is blij dat hij het complot niet hoeft te bedenken.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik post dat omdat het een verklaring is waarom ze zo verdrietig was.
Dan zou hij echt een held zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Het zou nu briljant zijn als Willie met de rest samenspant en op Rambo stemt
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zou hij echt een held zijn.
Ook zoiets jaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
Engels spreken omdat er 1 bij is die geen Nederlands spreekt
Oké.quote:
Net op tijdquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef franklop het volgende:
ben er ook weer, samen met roos85 op de bank!
keken alquote:
Het Nederlands van Paul is echtquote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
Zo doe je dat in het normale leven toch ook..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:14 schreef Redefine het volgende:
Zijn Nederlands is: five words in English and one word in Nederlandsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het Nederlands van Paul is echt
Maar volgens mij verstaat hij het best goed..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het Nederlands van Paul is echt
Brengt straks wel een bijzondere dynamiek in het spel.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Die pokerboybroers en Fatima zijn uberhaupt al een trio ja... dat is echt niet slim gepland van de programmamakers....
Nee dat ligt heel erg aan de situatie. Bovendien verstaat hij gewoon voldoende Engels.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo doe je dat in het normale leven toch ook..
Dat ze er voor hebben gekozen om een kandidaat te nemen die geen Nederlands spreekt is weer een ander verhaal..dat is gewoon dom.
Bij the voice zei hij dingen als: dankjeblieft en heb vlinders in mijn broekquote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is: five words in English and one word in Nederlands
Hij verstaat Nederlands bedoel je? Dat idee heb ik ook wel, maar weet niet hoeveel hij nou eigenlijk verstaatquote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat ligt heel erg aan de situatie. Bovendien verstaat hij gewoon voldoende Engels.
En zelf werk ik met diverse Engels sprekenden, dus kom vrij vaak in die situatie.
Lucille?quote:
Bovendien heerst er bij veel (zo lijkt het iig) Belgen het idee dat den Hollanders altijd arrogant en kut zijn, dus dan ga je er al vrij snel op stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het komt omdat die Belgen van nature underdogfiguren zijn, ze zijn dusdanig weinig overtuigd van eigen kwaliteiten dat ze zich automatisch gaan verschuilen in gekonkel en complotten
Engels moet Nederlands zijn inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij verstaat Nederlands bedoel je? Dat idee heb ik ook wel, maar weet niet hoeveel hij nou eigenlijk verstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |