De laffe herdersquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:
[..]
Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
Ik vind het inderdaad een hele leuke twistquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat het jammer is dat Faya mag blijven snappen het volgens mij ook niet helemaal. Als je allemaal mensen bij elkaar zet die het goed met elkaar kunnen vinden wordt de show een stuk minder interessant voor de mensen thuis.
Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klik voor de grap eens op de TT.
Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.
Yep, zeker handig. Yoeghee......quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig.
Ik wacht totdat ze eindelijk weer gewoon een seizoen maken met onbekende mensen, dus dat een jij en een ik ook zouden kunnen mee doen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef agentstarling het volgende:
waarom moeten mensen altijd kunnen 'terugkomen' bij dit programma. Dat is nu al zo vaak geweest ik zou zeggen voor het volgende seizoen weer eens gewoon eruit is ook echt naar huis.
Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beidequote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Fopje het volgende:
Het zal helaas weer een soort NL tegen Belgie worden zoals bijna altijd. Wat een kutwijf die Fajah btw. Hopelijk ligt die er snel uit![]()
En die dikke rapneger zal het denk ik ook niet lang volhouden, maar is wel leuk voor de kijkers
Inderdaad, bij het kamp met die pokeraars zal het wel meevallen jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:28 schreef June. het volgende:
[..]
Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beide
Zou trouwens wel lachen zijn als Fajah wel mee mag stemmen
Je ergert je aan, iets is irritant.quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef schommelstoel het volgende:
Kan iemand die Olivier Bisback een rotschop geven en naar huis sturen, irriteer me nu al mateloos aan die gast.
Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je ergert je aan, iets is irritant.
Zo moeilijk is het niet.
Prachtig geschreven....quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.
Nee, Nee en nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.
Of denk jij helemaal de man te zijn.
[..]
Prachtig geschreven....
En dat doe ik, en met mij meerdere mensen ook allemaal om jou te pesten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, Nee en nee.
Maar dat is natuurlijk geen reden dat jij niet correct Nederlands hoeft te schrijven.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat doe ik, en met mij meerdere mensen ook allemaal om jou te pesten.
Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.
Ik denk dat er wel 100 dingen zijn waar ik jou in kan afkraken en verbeteren.
Je verbeter gedrag is echt te sneu voor woorden mannentje.
Je denkt slim en verstandig over te komen, maar als je echt had na gedacht.
Fail.
Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
Soms is dat nodig bij mensen met bijdehand gedrag.quote:
Haha, vol met verkeerde aannames en gevolgtrekkingen, maar toch vermakelijk. En dat alleen omdat jij het verschil tussen irritant een ergerlijk niet kent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat doe ik, en met mij meerdere mensen ook allemaal om jou te pesten.
Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.
Ik denk dat er wel 100 dingen zijn waar ik jou in kan afkraken en verbeteren.
Je verbeter gedrag is echt te sneu voor woorden mannentje.
Je denkt slim en verstandig over te komen, maar als je echt had na gedacht.
Fail.
Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |