abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116545127
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:

[..]

Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
De laffe herders
  zaterdag 8 september 2012 @ 21:27:27 #27
330855 ejiraM
for the greater good
pi_116545682
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef psychosomatic het volgende:

[..]
Mensen die zeggen dat het jammer is dat Faya mag blijven snappen het volgens mij ook niet helemaal. Als je allemaal mensen bij elkaar zet die het goed met elkaar kunnen vinden wordt de show een stuk minder interessant voor de mensen thuis.
Ik vind het inderdaad een hele leuke twist :D Het is geloof ik wel eerder geweest dat er maar één iemand van de afvallers in de race bleef, maar dat was op een eigen eiland. Toen was de proef een soort evenwichtsbalk, waar ze elkaar dan vanaf moesten slaan als ik het goed heb.
Dat ze nu bij de verliezende groep moeten blijven kan mijn inziens heel veel interessante sociale situaties opleveren :D Gaan ze Fajah behandelen als gewoon nog een groepslid? Of zal zij haar eigen eten moeten fixen? En als dat zo is, zal zij het delen als ze een hele goede vangst heeft?
Eigenlijk hoop ik dat hetzelfde team nu een paar proeven op rij wint, gewoon omdat de schok des te groter is als zij straks naar de Mangrove moeten en blijkt dat hun afvaller mee moet om te battelen tegen hun afvaller :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:21:53 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116547909
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Klik voor de grap eens op de TT.
Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:22:33 #29
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116547943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wauw, geweldig. Wist ik niet. Thanx.
Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig. :)
We zullen zien, zei de blinde.
  zaterdag 8 september 2012 @ 22:23:06 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116547976
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Oh oke, dat is bij bijna alle topics zo die uit meerdere delen bestaan, dat werkt superhandig. :)
Yep, zeker handig. Yoeghee...... *O*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 9 september 2012 @ 20:38:44 #31
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_116576378
redelijke eerste aflevering, de proef was wat onoverzichtelijk na het puzzelgedeelte en voor het laatste gedeelte. Had vorige week niet gekeken en vind het heel raar dat 3 pkeraars meedoen waarvan 2 ook nog broers zijn.. En jammer van zowel de nederlanders als belgen dat ze weer op landgenoten stemmen. Het team dat nu in de mangrove zit lijkt me toch wel zwakker dan het team dat op het eiland zit dus ik denk dat ze nog wel wat opdrachten zullen verliezen.
Wat doe ik hier?
  zondag 9 september 2012 @ 23:45:10 #32
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116588087
Het zal helaas weer een soort NL tegen Belgie worden zoals bijna altijd. Wat een kutwijf die Fajah btw. Hopelijk ligt die er snel uit :P

En die dikke rapneger zal het denk ik ook niet lang volhouden, maar is wel leuk voor de kijkers :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_116593745
waarom moeten mensen altijd kunnen 'terugkomen' bij dit programma. Dat is nu al zo vaak geweest ik zou zeggen voor het volgende seizoen weer eens gewoon eruit is ook echt naar huis.
pi_116598663
Zodat je niet de sterkste of meest irritante kwijt kan raken doordat de belgen samenspannen.
pi_116602410
Fajah is een kutwijf omdat ze zegt wat ze denkt? Is misschien niet slim, maar waarom maakt je dat gelijk een kutwijf..

Die Belgen gewoon weer... :r :r :r
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_116632261
Wat blijft het toch eeuwig zonde dat Ernst Paul Hasselbach er niet meer is.

Eddy Zoey deed de presentatie op een respectvolle manier, die Dennis heb ik niks mee.
pi_116632346
Kan iemand die Olivier Bisback een rotschop geven en naar huis sturen, irriteer me nu al mateloos aan die gast.
Wat een vervelend mannetje die alles wel even weet.

Ook wel weer typisch, die Belgen vinden Nederlanders arrogant en dergelijke, terwijl ze zichzelf gedragen alsof ze beter zijn dan Nederlanders.
Moeilijk volk die Belgen.

Welterusten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_116632350
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef agentstarling het volgende:
waarom moeten mensen altijd kunnen 'terugkomen' bij dit programma. Dat is nu al zo vaak geweest ik zou zeggen voor het volgende seizoen weer eens gewoon eruit is ook echt naar huis.
Ik wacht totdat ze eindelijk weer gewoon een seizoen maken met onbekende mensen, dus dat een jij en een ik ook zouden kunnen mee doen.
pi_116633100
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Fopje het volgende:
Het zal helaas weer een soort NL tegen Belgie worden zoals bijna altijd. Wat een kutwijf die Fajah btw. Hopelijk ligt die er snel uit :P

En die dikke rapneger zal het denk ik ook niet lang volhouden, maar is wel leuk voor de kijkers :D
Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beide ;)

Zou trouwens wel lachen zijn als Fajah wel mee mag stemmen :P
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:28:27 #40
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116635997
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 07:28 schreef June. het volgende:

[..]

Misschien ik het kamp waar Fajah nu zit, maar bij Fatima zie ik dat niet zo snel gebeuren (aangezien zij beste maatjes is met de andere 2 Belgische pokeraars). En zit Paul daar ook niet tussen? Hij is geen van beide ;)

Zou trouwens wel lachen zijn als Fajah wel mee mag stemmen :P
Inderdaad, bij het kamp met die pokeraars zal het wel meevallen ja :)
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_116636521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 02:02 schreef schommelstoel het volgende:
Kan iemand die Olivier Bisback een rotschop geven en naar huis sturen, irriteer me nu al mateloos aan die gast.
Je ergert je aan, iets is irritant.
Zo moeilijk is het niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_116639314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Je ergert je aan, iets is irritant.
Zo moeilijk is het niet.
Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.
Of denk jij helemaal de man te zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.
Prachtig geschreven.... :')
pi_116639697
die van damme belg is toch geweldig, wat een irritante gast is dat zeg. dat wordt lachen.
pi_116641609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Och, kom ik in uw topic, voelt u zich aangevallen.
Of denk jij helemaal de man te zijn.

[..]

Prachtig geschreven.... :')
Nee, Nee en nee.
Maar dat is natuurlijk geen reden dat jij niet correct Nederlands hoeft te schrijven.
pi_116641792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Nee, Nee en nee.
Maar dat is natuurlijk geen reden dat jij niet correct Nederlands hoeft te schrijven.
En dat doe ik, en met mij meerdere mensen ook allemaal om jou te pesten.
Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.

Ik denk dat er wel 100 dingen zijn waar ik jou in kan afkraken en verbeteren.
Je verbeter gedrag is echt te sneu voor woorden mannentje.
Je denkt slim en verstandig over te komen, maar als je echt had na gedacht.
Fail.

Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:03:40 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116642000
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Jij moet nog veel leren in deze wereld, en je realiseren dat niet iedereen de zelfde eigenschappen heeft.

Fail.

Je denkt volwassen en slim over te komen, maar je doet eigenlijk juist het tegenovergestelde.
Sociale kennis van de mens heb jij blijkbaar niet, en ben je alleen bezig met je eigen ' hoe geweldig ben ik zelf wel niet' gedrag.
Overdrijven is ook een vak.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_116642037
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:03 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Soms is dat nodig bij mensen met bijdehand gedrag.
pi_116642217
Ik zie liever screencaps van Tess hier dan deze discussies. ;(
pi_116642245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Fail.

Haha, vol met verkeerde aannames en gevolgtrekkingen, maar toch vermakelijk. En dat alleen omdat jij het verschil tussen irritant een ergerlijk niet kent.
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:15:09 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_116642371
Zo, kunnen we het nu weer over het programma gaan hebben in plaats van die vervelende persoonlijke aanvallen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')