Inderdaad. Maar elk jaar weer is het bizar hoe ver de zwakken en slappen steeds komen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Plus dat het in dit geval ook terecht leek. Madam lag op dag 1 al te puffen en kreunen en moest op dag 2 ondersteund worden tijdens het lopen.
Redemption Island, Survivor.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef Naamah het volgende:
Wel leuk dat ze toch weer met nieuwe dingen komen met dat mangrove-eiland en dat duel. Dat duel doet me trouwens heel erg denken aan een ander programma, maar weet niet meer wat, frustrerend! :/
Vrij kinderachtig is dat altijd. Die zowy was veruit de zwakste en kon na 1 dag al niet meer. Dan moet die gewoon naar huis.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Fixed.
Nederland stemt op een Belg, België stemt op een Nederlander, dat is normaal.
The Farm? Waar overigens ook een Nederlandse versie van is geweest.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Naamah het volgende:
Nee, Terra Incognita, Survivor en Redemption Island heb ik nooit gekeken, volgens mij. Het was wel iets buitenlands, niet echt overleven, volgens mij zaten ze meer op het platteland in een soort landhuis/boerderij en voor ze dat duel aangingen, gingen ze zich een dag/nacht afzonder.
Ja, dat zal het geweest zijn! Jeej, kan ik weer slapen vannachtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Farm? Waar overigens ook een Nederlandse versie van is geweest.
Het lijkt daar iig wel op, alleen heb ik het zelf nooit gekeken.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, dat zal het geweest zijn! Jeej, kan ik weer slapen vannacht
Ben wel benieuwd naar dit seizoen ER ook, moet er nog wel een beetje inkomen.
Iddquote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Gelukkig kwam Paul niet veel in beeld, heb mee niet heel erg geërgerd, maar voor volgende week vrees ik het ergste gezien de voorstukjes
Dan krijg je dat gezeik met Francois etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Gelukkig kwam Paul niet veel in beeld, heb mee niet heel erg geërgerd, maar voor volgende week vrees ik het ergste gezien de voorstukjes
Mwah, lijkt zo ook dat de show nog om hem draait, dat is natuurlijk niet zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goedzo, gelijk afbeulen die BNners/BBers.
goed begin![]()
en die paul, lol. wat een mongool.
ook geen moeite met dennis. hij heeft al twee keer gehint op zn eigen falen, heb je ook lef voor nodig.
Zie het ook nog niet, wel allerlei fragmentenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Stevenzenl het volgende:
Huh? Ben ik nou scheel of staat het nog niet op RTLGemist?
Mwah, komt een beetje geforceerd over vind ikquote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goed begin![]()
ook geen moeite met dennis. hij heeft al twee keer gehint op zn eigen falen, heb je ook lef voor nodig.
Het zou kwalijker zijn als hij daar niet over begon, wat een sissy was dat zeg.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef okiokinl het volgende:
goed begin![]()
Ja, een of andere idioot heeft weer eens iets niet goed gedaan bij het uploaden. Gebeurt wel vaker bij RTLquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:09 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zie het ook nog niet, wel allerlei fragmenten
Gemistvoornmt.nlquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dacht het even terug te gaan kijken.Paupers bij RTL.
Wat lul je nou? De NLers hebben op de Belgen gestemd en andersomquote:
Zoë was gewoon duidelijk de zwakste.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat lul je nou? De NLers hebben op de Belgen gestemd en andersom
Maar Faya is wel een kutwijf.quote:Op vrijdag 7 september 2012 04:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoë was gewoon duidelijk de zwakste.
[insert attentionwhore.jpg]quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar Faya is wel een kutwijf.
Alsof de Nederlanders niet zo stemmenquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik krijg altijd zo'n hekel aan Belgen met ER.
Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de Nederlanders niet zo stemmen
Het was anders nu Zoe tegen Faya, dus wie hebben er allemaal op Zoe gestemdquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nederlander worden elk jaar keihard genaaid door de Belgen.
Je moeder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat is dan toch mooi? Al die bescheidenheid altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend mannetje hoor deze stuntman heel vol van zichzelf.
Normaail zijn Belgen juist bescheiden.
Bescheiden in het openbaar. Nu weet ik niet of het door ER komt, ben bang van wel, zo simpel ben ik wel, maar ik vind het een schijnheilig volkje. Elk jaar bevestigen ze dat ook weer. Nee ja, Hollanders zijn ook kut maar die zijn dat altijd. Dat is fijn, dat is voorspelbaar. Belgen zijn viessssss.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vervelend mannetje hoor deze stuntman heel vol van zichzelf.
Normaail zijn Belgen juist bescheiden.
Superstrak hoeft ook niet, maar ik vond dit echt een beetje suffig.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zal er ook verder wel zijn, hoeft van mij allemaal niet zo strak.
Ze is tenminste niet zo schijnheilig als die Belgen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
die dude die haar hielp die liep ook alleen zijn pik achterna.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb vanmiddag zitten kijken, ik vond Willie erg leuk, beetje grof in de mond, maar ik vind dat niet zo erg.
Die twee broers lijken me ook wel tof. En die doos die niet zelf in het touw klom, zwak hoor. Wel aardig dat ze werd geholpen.
De Mangrove leek mij eigenlijk niet eens zo heel erg, er was al bijna een hele hut gebouwd en er hoefde alleen nog maar een dak op.
Uh ja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
die dude die haar hielp die liep ook alleen zijn pik achterna.
haha zo zijn mannen. een leijk wijf had hij echt niet geholpen:p.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |