Dat ondertitelen is veel erger.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Ik erger me nu weer al aan het Engels van de Belgen
Hij ontbeert echt alles wat een goede vertelling van een grap is jaquote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef Chai het volgende:
Die grap idd![]()
Maar ook je grap 'aankondigen'
Deze week delen we de straatprijs uit van boom vier tot boom achttien.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEMORGEN DAMES EN HEREN
Daar raken ze volgens mij een hoop "zwevende" kijkers mee kwijt. Maar ik denk dat de reclame binnen 5 minuten alsnog komt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben blijkbaar na vorige week door, dat die reclame direct na het begin toch niet zo'n goed idee is![]()
Zal nu ook vast niet zo lang duren.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Redefine het volgende:
Ze hebben blijkbaar na vorige week door, dat die reclame direct na het begin toch niet zo'n goed idee is![]()
Oh dat zeker, straks net voor de proef. Maar dan is het wel al wat acceptabeler.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar raken ze volgens mij een hoop "zwevende" kijkers mee kwijt. Maar ik denk dat de reclame binnen 5 minuten alsnog komt.
Voor de proef in ieder gevalquote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar raken ze volgens mij een hoop "zwevende" kijkers mee kwijt. Maar ik denk dat de reclame binnen 5 minuten alsnog komt.
Ik hoop 't. Zit met m'n benen gekruist op m'n stoel te wiebelen... pfffff...quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Voor de proef in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |