Ze heeft een tweelingzus.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:10 schreef tralalala het volgende:
Ik zie liever screencaps van Tess hier dan deze discussies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door schommelstoel op 11-09-2012 14:35:21 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze heeft een tweeling zus.
[ afbeelding ]Tweelingzus is 1 woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben overigens benieuwd of ze echt zo'n pittig typje is. Zo omschreef ze zichzelf bij het voorstellen.
Kijk, op deze manier kan het ook karrel.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Tweelingzus is 1 woord.![]()
Ik ben overigens benieuwd of ze echt zo'n pittig typje is. Zo omschreef ze zichzelf bij het voorstellen.
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
Zo, kunnen we het nu weer over het programma gaan hebben in plaats van die vervelende persoonlijke aanvallen?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze heeft een tweelingzus.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoopte op kinky foto's van Tess![]()
Get a room, kinders.
Ik begrijp dat Tess echt heter dan peper is. Nog nooit van het meiske gehoord. Waar zou ik haar van kunnen kennen?Go hard or go home![]()
Sterren springen natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:25 schreef Noek het volgende:
Get a room, kinders.
Ik begrijp dat Tess echt heter dan peper is. Nog nooit van het meiske gehoord. Waar zou ik haar van kunnen kennen?![]()
Ze springt niet, maar voert ongemakkelijke gesprekjes met de kandidatenquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah natuurlijk! Springt ze een beetje schoon?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
tering wat zou ik dolgraag mee willen doen!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 02:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ze eindelijk weer gewoon een seizoen maken met onbekende mensen, dus dat een jij en een ik ook zouden kunnen mee doen.![]()
Zekers, dan zou ik ook meteen inschrijven.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef agentstarling het volgende:
[..]
tering wat zou ik dolgraag mee willen doen!!!
Hoe lang is het eigenlijk al geleden dat ze het nog met onbekende mensen deden?
Neem aan dat er na al die jaren wel weer animo voor is.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Afgezien van het feit dat het een waanzinnige ervaring is, kan er ook geen Atkins dieet tegenopquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef agentstarling het volgende:
[..]
tering wat zou ik dolgraag mee willen doen!!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb me wel een paar keer voor peking express ingeschreven.. helaas nooit iets van gehoord. Die Fajah Louwens zegt dat je het er daarna 10 keer zo hard aan vreet om dat je van gekkigheid niet meer kan ophouden met eten als je van de expeditie terugkomt.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:24 schreef agentstarling het volgende:
Ik heb me wel een paar keer voor peking express ingeschreven.. helaas nooit iets van gehoord. Die Fajah Louwens zegt dat je het er daarna 10 keer zo hard aan vreet om dat je van gekkigheid niet meer kan ophouden met eten als je van de expeditie terugkomt.![]()
Ja, dat kan natuurlijk ook nog!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ook. Vanavond eigenlijk de eerste normale aflevering.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef agentstarling het volgende:
vanavond is het weer zo ver: zin in!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef agentstarling het volgende:
vanavond is het weer zo ver: zin in!Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.![]()
Ik verheug me er al op: over drie minuten reclame
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Even duimen dat Olivier vandaag zijn nek breekt
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja echt he, mafkezen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef zoem het volgende:
Ik erger me nu weer al aan het Engels van de Belgen
Weird boys.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: