SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Uitgekauwd.quote:
Hater.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitgekauwd.
En een flutnummer
Ach ja, het heeft wel iets lievvs.
Ze hebben swag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hater.
Ritsu is trouwens ook een hater.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben swag, geef toe.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben swag.
Behalve Ritsu en Yui.
Maar dat wordt weer gecompenseerd door haar irritante "lol ik ben druk en brutaal XD"-houding.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
Ritsu heeft wel swag. Kijk maar.
[ afbeelding ]
Hoe kun je meer swag hebben dan als je met kauwgom in een cabrio zit?
ze ziet anders wel een beetje groen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
Ritsu heeft wel swag. Kijk maar.
[ afbeelding ]
Hoe kun je meer swag hebben dan als je met kauwgom in een cabrio zit?
Boeiend. Iedereen gaat dood, einde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat klinkt dat vreselijk
Spoil jezelf trouwens niet met Fate/Zero.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Boeiend. Iedereen gaat dood, einde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ik zeg niets, maar je zit niet aan het goede eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens gaat het natuurlijk ook om de gebeurtenissen ertussen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 19:04:08 ]
Interessant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je zit niet aan het goede eind.
Tevens gaat het natuurlijk ook om de gebeurtenissen ertussen.
Alleen dan met foute grapjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is hetzelfde kaliber als K-on
[ afbeelding ]
Ik hoor er ook de OP van Lovely Complex een beetje inquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef Kyubey het volgende:
Dit filmpje heeft een fuwafuwafactor van:
[ afbeelding ]
10 dus.
Deze dan? Komt zelfs Madoka ED-achtige muziek in voor!quote:
Oh man. Dat was zo epischquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Deze dan? Komt zelfs Madoka ED-achtige muziek in voor!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben swag.
Behalve Ritsu en Yui.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Valt me nu trouwens pas op dat Yui een beetje rasta-achtig haar heeft.
Met al die plukjes zo apart.
http://fc09.deviantart.ne(...)rasawa_by_Zagtul.png
Waarschijnlijk ook nog eens vettig
Ik noem het liever K-ON!-sceptici.quote:
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem het liever K-ON!-sceptici.![]()
Op zijn tijd vind ik het ook wel leuk, net als De Telegraaf lezen op zijn tijd ook wel leuk is. Maakt dat iets goed, nee.
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.
Twilightquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Is Twilight goed? En wat maakt K-ON! beter dan Twilight?
Antwoord op mijn vraag s.v.p.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 20:38:20 ]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.
Vanwaar de vergelijking?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?
En leuk en plezier zijn weer van die subjectieve dingen. Geen feitelijke constateringen over een serie.
Waarom de vergelijking: omdat het voor mij hetzelfde principe is. Ik kan me voorstellen dat Twilight voor veel tienermeisjes ook gewoon heel leuk is, maar dat maakt het niet goed.
Ik heb eerlijk gezegd meer zin in mijn verjaardag dan het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk is het snel 19 en 23 september
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er overquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Duidelijk. Dit is het antwoord dat ik zocht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er over
[..]
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.
Wat K-ON beter maakt dan Twilight kan ik dus ook niet met volle zekerheid beantwoorden, maar K-ON tovert altijd een glimlach op mijn gezicht en ik betwijfel ten zeerste of Twilight dat ook gaat doen.
Bovendien is er in K-ON geen tienerangst, wat volgens mij in Twilight wel met emmerladingen vol aanwezig is. Wederom, nooit gezien maar die indruk krijg ik.
K-ON leert je het plezier dat je kan hebben met goede vrienden terwijl je iets doet dat je leuk vindt. Dat thema heb ik altijd erg leuk gevonden, omdat ik ook ooit in een bandje zat en we allerlei vage dingen er om heen deden. Erg leuk om dat ook daarin terug te zien. Twilight leert je (denk ik, niet gezien) dat vampieren niet meer bad-ass zijn maar eerder een beetje moiboy.
Weet je waar dat van is? Van:quote:
Lachbandenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Weet je waar dat van is? Van:
Die lachband is alleen wel enorm![]()
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animusquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Okquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animus
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant opquote:
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,
[..]
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant op
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keer
Geld als je ook ziet hoe sommige anime studio's erbij liggen kwa kantoren enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.
De animatie van Avatar is wel beter dan het gros van de anime. Niet omdat ze meer talent hebben - sterker nog, ik denk dat de Japanse animators en regisseurs dat meer hebben - maar omdat ze het geld hebben.
die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mechaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Niets mis met mecha an sich toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mecha
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leukerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
No count!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
hoe vaak ik die al niet voorbij heb zien komen op de chansquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mocht hopen dat mijn kamer zo netjes was:quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mis het alu hoedje..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef AnimeFan het volgende:
Ok sorry dit is de echte
[ afbeelding ]
Ja maar die werken niet!quote:
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leuker
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?quote:
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijken
[..]
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijd
quote:
Nantoka Nare!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.quote:
Kaiji gaat om alles wat met gokken te maken heeft en is meer een survival anime. Akagi is meer gericht op Mah-Jong.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Weet ik eigenlijk niet, maar Kaiji is tof.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...maar ik doe het toch (nog?) niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Accel World wordt steeds erger. Van chubby's naar senpai's naar childhood friends naar Imouto's naar handicaps naar voetfetishisten naar furry's
EDIT: en nu weer op naar childhood friend
Wel een pluspuntje voor een nieuw Noumi-hoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...
quote:maar ik doe het toch (nog?) niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beetje NSFW, misschien.Een klein beetje maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Die is er allang uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kyubey en andere GTST kijkers wat vinden jullie van Pip Pellens in haar Wiet van Houten rol?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kijk geen GTST maar ik ben voor de BELG. Ik hoop dat de BELG gaat ownen. BELG is de beste.
Omdat ik het sinds Ep19 niet meer kijk en het gewoon algeheel kut vind.quote:
Maar maar je hebt de furry-episode dus gemistquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat ik het sinds Ep19 niet meer kijk en het gewoon algeheel kut vind.
Furry'squote:Op zaterdag 8 september 2012 16:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar maar je hebt de furry-episode dus gemist
Vanaf nu ga je 14 uur gamen? Je moet er maar zin in hebben...quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Tot 08:00 aan het gamen(Tekken 6 en FF13),daarna slapen
Pas rond 22:00 was ik begonnen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vanaf nu ga je 14 uur gamen? Je moet er maar zin in hebben...
Als ik langer dan 10 uur achter elkaar game dan heb ik het gevoel dat m'n hersenen in pap veranderen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pas rond 22:00 was ik begonnen!
even slapen en eten doen wonderen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik langer dan 10 uur achter elkaar game dan heb ik het gevoel dat m'n hersenen in pap veranderen.
Vastquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
even slapen en eten doen wonderen!
Het is al een hele week aan de gang(sinds ik afgelopen zondag mijn PS3 weer had)quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vast
Ik zeg niet dat ik het druk heb... maar zoveel gamen... dat zou ook weer niet lukken denk ik.
34quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:36 schreef Kyubey het volgende:
Kokoro 10 is uit
Nee wacht watVoetbal anime? Serieus?
Het bleek uiteindelijk Area no Kishi 34 te zijn, maar een verkeerde naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
Kijkon gaat. sssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: waaaaaaat nog steeds niet binnen?![]()
Inderdaad...wacht even... watquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
http://shrine.lowyat.net/(...)t-bullying-incident/
Wacht, wat?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad...wacht even... wat
kom je nu pas achterquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Wacht, wat?
En de regisseur toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kom je nu pas achter
en het waren 2 finnen en een paar mongooltjes van /b/ die het hadden gedaan
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even... dat betekent dat... Yui...
Boku no Pico is een geweldige lachserie. Maar goed... vertel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb een ergere anime dan boku no picu gevonden
Suki de Suki de, Suki de The Animationquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Boku no Pico is een geweldige lachserie. Maar goed... vertel.
Ha, loli time?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Suki de Suki de, Suki de The Animation
denk dat het een loli is als ik het goed zie op /a/quote:
quote:I threw a wish in the well, don’t ask me I’ll never tell
I looked to you as it fell and now you’re in my way
I’d trade my soul for a wish, pennies and dimes for a kiss
Apart inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Wacht, wat?
Klopt inderdaad niet...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Apart inderdaad.
Ook echt mensen die daarom negatieve reviews gaan schrijven op Amazon.
Het doet toch niets aan de anime af?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet...
Maar ik zit er nu wel over te denken 'm niet meer te volgen. Ik weet het nog niet.
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het doet toch niets aan de anime af?
Of heb je gewoon een hekel aan
[ afbeelding ]
?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.
Ach joh, het gaat om het product. Niet om dit soort randzaken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.
Daarom zelf je PC Assemblerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, het gaat om het product. Niet om dit soort randzaken.
Of voel jij je ook schuldig wanneer jij op je in China geassembleerde PC zit?
Ik heb het meer over de onderdelen die in de PC zitten, uiteraard. Die zijn vast ook ergens gemaakt in een ontwikkelingsland met barre arbeidsomstandigheden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom zelf je PC Assembleren
HDD uit thailand, Ram uit Taiwan/Korea de rest geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de onderdelen die in de PC zitten, uiteraard. Die zijn vast ook ergens gemaakt in een ontwikkelingsland met barre arbeidsomstandigheden.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Kinderarbeid moet je altijd vermijden. Voor de rest heb ik bij iets als hardware veel minder keuzevrijheid dan bij anime. Overigens weet ik nog niet of ik 'm ga droppen, maar ik vind het wel jammer.
Het is natuurlijk beter om te mijden, want wij als consumenten hebben er het meest invloed op. Maar goed, wat verander je door de anime niet te kijken? Als je ervoor zou betalen, oké. Maar zoals wij anime kijken hebben we daar verder geen invloed op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Kinderarbeid moet je altijd vermijden. Voor de rest heb ik bij iets als hardware veel minder keuzevrijheid dan bij anime. Overigens weet ik nog niet of ik 'm ga droppen, maar ik vind het wel jammer.
Je begrijpt het verkeerd. Het is niet mijn doel iets te veranderen. Het is gewoon dat ik minder zin heb gekregen om deze anime te volgen door dit incident.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is natuurlijk beter om te mijden, want wij als consumenten hebben er het meest invloed op. Maar goed, wat verander je door de anime niet te kijken? Als je ervoor zou betalen, oké. Maar zoals wij anime kijken hebben we daar verder geen invloed op.
Hmm..quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Het is niet mijn doel iets te veranderen. Het is gewoon dat ik minder zin heb gekregen om deze anime te volgen door dit incident.
Ja zo makkelijk werkt het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Tja. Gewoon niet aan denken zou ik dan zeggen. Je kwelt er alleen jezelf mee, want het is verder gewoon een leuke anime.
Als ze dat ook bij Azumanga hadden gedaan zou je het dan nog een leuke anime vinden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk werkt het natuurlijk niet
Begrijp het dan toch, ik vind de anime wel leuk. Dat heeft er niet mee te maken. Ik heb er dan alleen minder plezier van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ze dat ook bij Azumanga hadden gedaan zou je het dan nog een leuke anime vinden?
Hier een topic erover trouwens:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=485897
Heb je ook minder plezier aan je monitor als je weet onder welke arbeidsomstandigheden die is gemaakt? Nu leeft het fenomeen nog een beetje, maar binnen de kortste keren is dit niet meer hot en maak jij je er waarschijnlijk ook niet zo druk meer om.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Begrijp het dan toch, ik vind de anime wel leuk. Dat heeft er niet mee te maken. Ik heb er dan alleen minder plezier van.
Het is niet alsof de wereld vergaat, maar dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je ook minder plezier aan je monitor als je weet onder welke arbeidsomstandigheden die is gemaakt? Nu leeft het fenomeen nog een beetje, maar binnen de kortste keren is dit niet meer hot en maak jij je er waarschijnlijk ook niet zo druk meer om.
Lijkt wel een Unity,XFCE of MATE grafische schilquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Oh mijn god. Kokoro Connect is in mijn achting gestegen:
[ afbeelding ]
Duidelijk een soort van Google+ en de interface van de browser is duidelijk afgeleid van Google Chrome
Hmm, nee. Toch denk ik afgeleid van Windows 7, als ik naar de manier kijk hoe het venster wordt beheerd vanonder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lijkt wel een Unity,XFCE of MATE grafische schil
Jammer W7quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, nee. Toch denk ik afgeleid van Windows 7, als ik naar de manier kijk hoe het venster wordt beheerd vanonder.
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 8 desktop modus want er is geen start knop
waarschijnlijk de privacyquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naar
Ik wacht netjes tot [rori] klaar is met episode 10.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:42 schreef Kyubey het volgende:
Maar goed dat ik zelf niet in Kokoro Connect zit, anders had ik allang een paar mensen van de trap gedonderd.
Dat ze van alles door je strot drukken met je telefoon ook ja je moet een gmail account hebben om je telefoon optimaal te gebruiken en dan moet je weer een gmail voor youtube gaan gebruiken als je ene nieuw account wilt, en de privacy mwah.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naar
Ach, ach. Ik vind het wel logisch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat ze van alles door je strot drukken met je telefoon ook ja je moet een gmail account hebben om je telefoon optimaal te gebruiken en dan moet je weer een gmail voor youtube gaan gebruiken als je ene nieuw account wilt, en de privacy mwah.
O ja het seizoen is bijna afgelopen hequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
5 Oktober a.s, JJBA 1e aflevering
quote:
CLI is leuk voor een server, niet voor een werkomgeving... het is namelijk contra-productief. (zeker als je je sneltoetsen weet..)quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet verder op in. We moeten de discussie een keer maar ergens anders voeren.
Mensen die niet normaal met een CLI-omgeving om kunnen gaan
En denken dat het DOS,terwijl Unix al sinds Juli 1969 ermee werktquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet verder op in. We moeten de discussie een keer maar ergens anders voeren.
Mensen die niet normaal met een CLI-omgeving om kunnen gaan
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
CLI is leuk voor een server, niet voor een werkomgeving... het is namelijk contra-productief. (zeker als je je sneltoetsen weet..)
Zeker met verschillende GUIquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.
dat doe ik nooit, daar het nooit nodig is.., dus dan heb je wel gelijk ja.. maarja.. zoals gezegd: dat doe je niet tenzij je iets fundamenteels verkeerd hebt gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik nooit, daar het nooit nodig is.., dus dan heb je wel gelijk ja.. maarja.. zoals gezegd: dat doe je niet tenzij je iets fundamenteels verkeerd hebt gedaan
ls -l *txt of *nfoquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.
Of je wilt alleen alle *nfo en *txt bestanden weghebben. Dan ben ik sneller.
alle nfo's en txt's zijn zo weg... das geen punt..quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.
Of je wilt alleen alle *nfo en *txt bestanden weghebben. Dan ben ik sneller.
Fixed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja gaat meteen K-ON kijken
Daarom een combinatie van beide.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
alle nfo's en txt's zijn zo weg... das geen punt..
releasename uit bestandsnaam... zou ik uberhaupt nooit doen, zou juist alles hernoemen naar de juiste originele naam..
maar met sporadische acties kan je inderdaad sneller zijn... in dagelijkse werkzaamheden heb je er zo weinig aan
Je hebt nog genoeg in je to-watch list staan zie ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer wat voor animes hij moet kijken
ik zit al even met een algemene kijk dip, terwijl ik echt veels te veel te kijken hebquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer wat voor animes hij moet kijken
Hartstikke interessant juist.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
Morgen SOA 10 en dan weer aan de bak met mijn werkstuk over het IJzeren Gordijn
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan makenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
volgens mij moet ik morgen helpen klussen in nieuwe huis van m'n broerquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit al even met een algemene kijk dip, terwijl ik echt veels te veel te kijken heb
pas ook de oude sitcom 8 simple rules gedownload, om de een of andere reden vind ik dat zo af en toe wel grappig.. al vind ik die lachband eigenlijk te irritant aanwezig...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom een combinatie van beide.
[..]
Je hebt nog genoeg in je to-watch list staan zie ik
* Blue_Panther_Ninja gaat gamen op zijn PS3 tot ~ 05:00quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan maken
Sowieso jammer dat je stage af is gelopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan maken
moet nog tot november stagequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat je stage af is gelopen.
Stage > school.
40 uur per week doe ik voor stage alquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef mschol het volgende:
stage was chill, net als school.. wacht maar tot je full time moet werken
*lucky you*quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
40 uur per week doe ik voor stage al
Huhquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn oma gesproken,voor het eerst in meer dan 20 jaar!!![]()
Ahwquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik had haar nummer niet(sinds vorige jaar zomer wilde ik met haar en de rest spreken)quote:
5 minuutje maar,morgen middag langer!!quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
ik kan hele flauwe grappen gaan maken.. maar doe het nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had haar nummer niet(sinds vorige jaar zomer wilde ik met haar en de rest spreken)
[..]
5 minuutje maar,morgen middag langer!!![]()
quote:X says:
hey ik heb een vraagje
X says:
Als je op zaterdag werkt bijvoorbeeld in de coolcat
X says:
heb je recht op toeslag omdat het zatedag is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 9 september 2012 00:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sword Art Online episode 10.. my heart ;_;wat moet ik daarbij voor scene denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asuna gaat dood natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet ik daarbij voor scene denken?
duidelijk.. dacht even het iets metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter eindigd die serie snel, ga ik em ook kijken![]()
Allebei zijn ze wel leuk.quote:
Akagi is vooral Mahjong en Akagi is erg briljant. Je zult Akagi bijvoorbeeld nooit zien janken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ohayoquote:Op zondag 9 september 2012 00:43 schreef outcast_within het volgende:
Basketbal anime, heerlijk simpel vermaak.
Ik was even bang dat zoiets nog echt zou gebeuren ookquote:
Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat niet geanimeerd
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Kijkon. Nu.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Kyubey het volgende:
Nu SOA 10 kijken, na het openen van de spoilers. Een hand? Hmm.
Wat stond hier.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi. Kijkon. Nu.
[..]
Wat stond hier.
Was 16.5 nu er tussen?quote:
Ze zijn praktisch hetzelfde!quote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was 16.5 nu er tussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zitquote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef gniffie het volgende:
Waarom schreeuwen en kermen ze zo in SOA als ze toch geen pijn voelen?
Zenuw. Ga je schamen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zit
Edit: Nervous system weet de nederlandse naam niet
het laatstequote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ben ik ziek (en morgen waarschijnlijk ook). Dit doet me denken aan een aantal jaar geleden.
Toen ik koorts had heb ik Clannad ~After Story~ helemaal afgekeken. Op den duur wist ik niet meer of ik huilde van de emotie of van de branderige ogen.
Robin is ziek. Lees: Ik zit de komende tijd de hele dag op FOK! terwijl ik deep anime kijk.quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ben ik ziek (en morgen waarschijnlijk ook). Dit doet me denken aan een aantal jaar geleden.
Toen ik koorts had heb ik Clannad ~After Story~ helemaal afgekeken. Op den duur wist ik niet meer of ik huilde van de emotie of van de branderige ogen.
Het is "Dorama".quote:
Hihi.quote:Op zondag 9 september 2012 17:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin is ziek. Lees: Ik zit de komende tijd de hele dag op FOK! terwijl ik deep anime kijk.grapke
Klopt, maar wel leuk. Geforceerde drama hoeft niet per definitie slecht te zijn.quote:
Niet zeker of serieus of spottend.quote:Op zondag 9 september 2012 18:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar wel leuk. Geforceerde drama hoeft niet per definitie slecht te zijn.
Daarnaast zijn het pubers, die zijn altijd al een beetje zoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker.quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef Kyubey het volgende:
Hihi bij het sushirestaurant stond op zo'n kommetje "おいしい" en nu vindt mijn broer me een hipster dat ik het kan lezen
valt best wel mee dan!quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef Kyubey het volgende:
Hihi bij het sushirestaurant stond op zo'n kommetje "おいしい" en nu vindt mijn broer me een hipster dat ik het kan lezen
quote:Op zondag 9 september 2012 19:16 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 10:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedenmorgen.
Normaal potje basketbal.
Lets get fired up!
[ afbeelding ]
Secret move Super pass
[ afbeelding ]
Dafaq!
[ afbeelding ]
Of in shoujos.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Behalve in reverse harems met bishies.
Klopt, daarvan zijn de protagonisten tienerchicky's van het scala 'Yuji Everyleads' met een normale bouw en geen bijzondere karakteristieken waar hele groepen van verschillende kapsels en handgrootes smoorverliefd op worden. Om even O_W's woorden te stelen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Behalve in reverse harems met bishies.
quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Klopt, daarvan zijn de protagonisten tienerchicky's van het scala 'Yuji Everyleads' met een normale bouw en geen bijzondere karakteristieken waar hele groepen van verschillende kapsels en handgrootes smoorverliefd op worden. Om even O_W's woorden te stelen.
quote:I've watched enough hentai to know where this is going.
MrInnominate | 7 months ago | 162 likes
Oh, here you go:quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
idd breng ons een loli.
...of bedoelde je dat niet?
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:rquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn dat... zijn dat afgehakte tentakels?
Klopt. Best... apart.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:r
Wel minpuntje voor het verschrikkelijk irritante Britse accent.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:r
quote:
Code Geass is goed, maar mecha. Weet niet of het iets voor jou is dus.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk moet ik Code Geass en -monogatari kijken. En laat ik daar net over denken.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Code Geass is goed, maar mecha. Weet niet of het iets voor jou is dus.
Wel zonde.quote:
Koi Suru Boukun is de eerste serie op de lijstquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Koi Suru Boukun is de eerste serie op de lijst. Gevolgd door een paar Shoujo, wat vervolgen, wat sp'anime en een paar series die ik al gezien heb.
Ik heb er niet veel aan maar dit lijkt me op zich wel een site voor in de OP?
Wat kijk jijquote:Being in love with your not-gay sempai isn't easy, but being in love with your not-gay, homophobic, and (to top it off) tyrannical sempai can be hell! And that's something Tetsuhiro Morinaga can relate to... especially now that he's had a taste of the forbidden fruit!
Dan volg je alleen maar bagger animees.quote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
er staan alleen maar bagger anime's tussen bij mij
quote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem maar nog niet op doen.
Van het MAL forum opgevist. En ik overweeg Koi Suru Boukun nu ook nog eens echt te kijken omdat de synopsis zo verdomde hilarisch is. /nohomoquote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie opmaak van je mal trouwens Repel
Nu je het zegt inderdaad. Ziet er echt tof uit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie opmaak van je mal trouwens Repel
quote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heineken X Heineken
In de Space Bros de week werd KLM gespeld als KKM.
Het hoeft natuurlijk niet gezegd te worden dat ik 't hier mee eens ben.quote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad. Ziet er echt tof uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |