die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mechaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Niets mis met mecha an sich toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mecha
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leukerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
No count!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
hoe vaak ik die al niet voorbij heb zien komen op de chansquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mocht hopen dat mijn kamer zo netjes was:quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mis het alu hoedje..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef AnimeFan het volgende:
Ok sorry dit is de echte
[ afbeelding ]
Ja maar die werken niet!quote:
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leuker
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?quote:
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijken
[..]
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijd
quote:
Nantoka Nare!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.quote:
Kaiji gaat om alles wat met gokken te maken heeft en is meer een survival anime. Akagi is meer gericht op Mah-Jong.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Weet ik eigenlijk niet, maar Kaiji is tof.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...maar ik doe het toch (nog?) niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Accel World wordt steeds erger. Van chubby's naar senpai's naar childhood friends naar Imouto's naar handicaps naar voetfetishisten naar furry's
EDIT: en nu weer op naar childhood friend
Wel een pluspuntje voor een nieuw Noumi-hoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...
quote:maar ik doe het toch (nog?) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |