Ik noem het liever K-ON!-sceptici.quote:
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem het liever K-ON!-sceptici.![]()
Op zijn tijd vind ik het ook wel leuk, net als De Telegraaf lezen op zijn tijd ook wel leuk is. Maakt dat iets goed, nee.
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.
Twilightquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Is Twilight goed? En wat maakt K-ON! beter dan Twilight?
Antwoord op mijn vraag s.v.p.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 20:38:20 ]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.
Vanwaar de vergelijking?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?
En leuk en plezier zijn weer van die subjectieve dingen. Geen feitelijke constateringen over een serie.
Waarom de vergelijking: omdat het voor mij hetzelfde principe is. Ik kan me voorstellen dat Twilight voor veel tienermeisjes ook gewoon heel leuk is, maar dat maakt het niet goed.
Ik heb eerlijk gezegd meer zin in mijn verjaardag dan het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk is het snel 19 en 23 september
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er overquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Duidelijk. Dit is het antwoord dat ik zocht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er over
[..]
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.
Wat K-ON beter maakt dan Twilight kan ik dus ook niet met volle zekerheid beantwoorden, maar K-ON tovert altijd een glimlach op mijn gezicht en ik betwijfel ten zeerste of Twilight dat ook gaat doen.
Bovendien is er in K-ON geen tienerangst, wat volgens mij in Twilight wel met emmerladingen vol aanwezig is. Wederom, nooit gezien maar die indruk krijg ik.
K-ON leert je het plezier dat je kan hebben met goede vrienden terwijl je iets doet dat je leuk vindt. Dat thema heb ik altijd erg leuk gevonden, omdat ik ook ooit in een bandje zat en we allerlei vage dingen er om heen deden. Erg leuk om dat ook daarin terug te zien. Twilight leert je (denk ik, niet gezien) dat vampieren niet meer bad-ass zijn maar eerder een beetje moiboy.
Weet je waar dat van is? Van:quote:
Lachbandenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Weet je waar dat van is? Van:
Die lachband is alleen wel enorm![]()
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animusquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Okquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animus
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant opquote:
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,
[..]
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant op
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keer
Geld als je ook ziet hoe sommige anime studio's erbij liggen kwa kantoren enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.
De animatie van Avatar is wel beter dan het gros van de anime. Niet omdat ze meer talent hebben - sterker nog, ik denk dat de Japanse animators en regisseurs dat meer hebben - maar omdat ze het geld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |