SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Uitgekauwd.quote:
Hater.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uitgekauwd.
En een flutnummer
Ach ja, het heeft wel iets lievvs.
Ze hebben swag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hater.
Ritsu is trouwens ook een hater.
[ afbeelding ]
Maar ze hebben swag, geef toe.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben swag.
Behalve Ritsu en Yui.
Maar dat wordt weer gecompenseerd door haar irritante "lol ik ben druk en brutaal XD"-houding.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
Ritsu heeft wel swag. Kijk maar.
[ afbeelding ]
Hoe kun je meer swag hebben dan als je met kauwgom in een cabrio zit?
ze ziet anders wel een beetje groen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
Ritsu heeft wel swag. Kijk maar.
[ afbeelding ]
Hoe kun je meer swag hebben dan als je met kauwgom in een cabrio zit?
Boeiend. Iedereen gaat dood, einde.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat klinkt dat vreselijk
Spoil jezelf trouwens niet met Fate/Zero.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Boeiend. Iedereen gaat dood, einde.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ik zeg niets, maar je zit niet aan het goede eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens gaat het natuurlijk ook om de gebeurtenissen ertussen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 19:04:08 ]
Interessant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar je zit niet aan het goede eind.
Tevens gaat het natuurlijk ook om de gebeurtenissen ertussen.
Alleen dan met foute grapjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is hetzelfde kaliber als K-on
[ afbeelding ]
Ik hoor er ook de OP van Lovely Complex een beetje inquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef Kyubey het volgende:
Dit filmpje heeft een fuwafuwafactor van:
[ afbeelding ]
10 dus.
Deze dan? Komt zelfs Madoka ED-achtige muziek in voor!quote:
Oh man. Dat was zo epischquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Deze dan? Komt zelfs Madoka ED-achtige muziek in voor!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben swag.
Behalve Ritsu en Yui.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:07 schreef robin007bond het volgende:
Valt me nu trouwens pas op dat Yui een beetje rasta-achtig haar heeft.
Met al die plukjes zo apart.
http://fc09.deviantart.ne(...)rasawa_by_Zagtul.png
Waarschijnlijk ook nog eens vettig
Ik noem het liever K-ON!-sceptici.quote:
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem het liever K-ON!-sceptici.![]()
Op zijn tijd vind ik het ook wel leuk, net als De Telegraaf lezen op zijn tijd ook wel leuk is. Maakt dat iets goed, nee.
Ok.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik Clannad- en NGE-scepticus.
Twilightquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Is Twilight goed? En wat maakt K-ON! beter dan Twilight?
Antwoord op mijn vraag s.v.p.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2012 20:38:20 ]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Ik wil een vraag beantwoord zien van de K-ON!-fans, dan stop ik heeel lang met kritiek op K-ON! geven.
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
K-ON! is leuk en gaat om plezier. Twilight gaat om Edwards sixpack.
Vanwaar de vergelijking?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaat Twilight dan ook niet om plezier?
En leuk en plezier zijn weer van die subjectieve dingen. Geen feitelijke constateringen over een serie.
Waarom de vergelijking: omdat het voor mij hetzelfde principe is. Ik kan me voorstellen dat Twilight voor veel tienermeisjes ook gewoon heel leuk is, maar dat maakt het niet goed.
Ik heb eerlijk gezegd meer zin in mijn verjaardag dan het nieuwe seizoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hopelijk is het snel 19 en 23 september
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er overquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef robin007bond het volgende:
Duidelijk. Dit is het antwoord dat ik zocht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Objectief gezien? Ik vond dat stripje dat jij laatst zelf had gepost de spijker op z'n kop slaan. Ook met NGE zijn dingen mis, anders was er niet zo'n uiteenlopend scala aan meningen er over
[..]
Ik weet niet of Twilight goed is, ik kijk het niet.
Wat K-ON beter maakt dan Twilight kan ik dus ook niet met volle zekerheid beantwoorden, maar K-ON tovert altijd een glimlach op mijn gezicht en ik betwijfel ten zeerste of Twilight dat ook gaat doen.
Bovendien is er in K-ON geen tienerangst, wat volgens mij in Twilight wel met emmerladingen vol aanwezig is. Wederom, nooit gezien maar die indruk krijg ik.
K-ON leert je het plezier dat je kan hebben met goede vrienden terwijl je iets doet dat je leuk vindt. Dat thema heb ik altijd erg leuk gevonden, omdat ik ook ooit in een bandje zat en we allerlei vage dingen er om heen deden. Erg leuk om dat ook daarin terug te zien. Twilight leert je (denk ik, niet gezien) dat vampieren niet meer bad-ass zijn maar eerder een beetje moiboy.
Weet je waar dat van is? Van:quote:
Lachbandenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Weet je waar dat van is? Van:
Die lachband is alleen wel enorm![]()
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animusquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lachbanden
Gelukkig niet in anime.
Okquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als dat gaat gebeuren dan moeten we overgaan (hipster als wij zijn) naar bollywood films of zo.
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Overstappen op koreaanse animus of desnoods chinese animus
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant opquote:
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen grap, maar ik denk dat de Amerikanen nog veel potentie hebben als het gaat om animatie. Avatar is best goed geanimeerd en de stijl doet toch een beetje anime-achtig aan. Alleen jammer dat animatie daar vooral gericht is op kinderen,
[..]
Zie jij dan nog alternatieven? K-Drama gaat ook een beetje die kant op
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar die amerikaanse stemmen klinken zo verneukt 9 van de 10 keer
Geld als je ook ziet hoe sommige anime studio's erbij liggen kwa kantoren enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen omdat we die taal beter kennen. Door ons onvermogen om goed de intonatie in Japanse stemmen te horen zien we minder snel dat voice acting slecht is.
De animatie van Avatar is wel beter dan het gros van de anime. Niet omdat ze meer talent hebben - sterker nog, ik denk dat de Japanse animators en regisseurs dat meer hebben - maar omdat ze het geld hebben.
die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mechaquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ok.
Hoewel er objectief gezien natuurlijk weinig mis is aan die laatste. Clannad valt nog een beetje wat voor te zeggen.
Niets mis met mecha an sich toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
die laatste van alles mee mis,, ten eerste: mecha
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leukerquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
No count!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:39 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Niets mis met mecha an sich toch?
Shiiiiit man, Kaiji S2 is spannender dan menig andere serie die ik ken!!!
Ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
hoe vaak ik die al niet voorbij heb zien komen op de chansquote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mocht hopen dat mijn kamer zo netjes was:quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:52 schreef AnimeFan het volgende:
Pics van m'n studentenkamer
[ afbeelding ]
ik mis het alu hoedje..quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef AnimeFan het volgende:
Ok sorry dit is de echte
[ afbeelding ]
Ja maar die werken niet!quote:
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond hem ook echt tof. Stiekem vond ik het eerste seizoen wel leuker
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:46 schreef Kyubey het volgende:
Kaji zijn toch die gokkers met die rare neuzen?
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?quote:
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijdquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I know, I know! Hij staat op mijn to watch-list, maar er is nog zo veel te kijken
[..]
Haha, lekker. Hebben jullie een loempiazaak of zo?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder maakt ze gewoon eens in de zoveel tijd
quote:
Nantoka Nare!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik deze wel spannender. En hij jankt wat minder, dat is ook wel fijn.
Jij hebt Akagi nooit gezien of wel? Die vond ik zelf nog beter dan Kaiji S1
Om het aantrekkelijk te maken voor je:
[..]
Jep. Tekenstijl is apart, maar dat maakt het wel af voor mij!
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.quote:
Kaiji gaat om alles wat met gokken te maken heeft en is meer een survival anime. Akagi is meer gericht op Mah-Jong.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Weet ik eigenlijk niet, maar Kaiji is tof.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...maar ik doe het toch (nog?) niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Accel World wordt steeds erger. Van chubby's naar senpai's naar childhood friends naar Imouto's naar handicaps naar voetfetishisten naar furry's
EDIT: en nu weer op naar childhood friend
Wel een pluspuntje voor een nieuw Noumi-hoofd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik 'm wel moet zien...
quote:maar ik doe het toch (nog?) niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Beetje NSFW, misschien.Een klein beetje maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |