quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:13 schreef Kyubey het volgende:
Kijkon gaat. sssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: waaaaaaat nog steeds niet binnen?![]()
Inderdaad...wacht even... watquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
http://shrine.lowyat.net/(...)t-bullying-incident/
Wacht, wat?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Inderdaad...wacht even... wat
kom je nu pas achterquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Wacht, wat?
En de regisseur toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
kom je nu pas achter
en het waren 2 finnen en een paar mongooltjes van /b/ die het hadden gedaan
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even... dat betekent dat... Yui...
Boku no Pico is een geweldige lachserie. Maar goed... vertel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heb een ergere anime dan boku no picu gevonden
Suki de Suki de, Suki de The Animationquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Boku no Pico is een geweldige lachserie. Maar goed... vertel.
Ha, loli time?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Suki de Suki de, Suki de The Animation
denk dat het een loli is als ik het goed zie op /a/quote:
quote:I threw a wish in the well, don’t ask me I’ll never tell
I looked to you as it fell and now you’re in my way
I’d trade my soul for a wish, pennies and dimes for a kiss
Apart inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:46 schreef Kyubey het volgende:
Wacht, wat?
Klopt inderdaad niet...quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Apart inderdaad.
Ook echt mensen die daarom negatieve reviews gaan schrijven op Amazon.
Het doet toch niets aan de anime af?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet...
Maar ik zit er nu wel over te denken 'm niet meer te volgen. Ik weet het nog niet.
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het doet toch niets aan de anime af?
Of heb je gewoon een hekel aan
[ afbeelding ]
?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.
Ach joh, het gaat om het product. Niet om dit soort randzaken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik vind de anime leuk. Maar als ik moet denken hieraan terwijl ik het kijk, dan liever niet.
Daarom zelf je PC Assemblerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach joh, het gaat om het product. Niet om dit soort randzaken.
Of voel jij je ook schuldig wanneer jij op je in China geassembleerde PC zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |