Die is er allang uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kyubey en andere GTST kijkers wat vinden jullie van Pip Pellens in haar Wiet van Houten rol?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kijk geen GTST maar ik ben voor de BELG. Ik hoop dat de BELG gaat ownen. BELG is de beste.
Omdat ik het sinds Ep19 niet meer kijk en het gewoon algeheel kut vind.quote:
Maar maar je hebt de furry-episode dus gemistquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat ik het sinds Ep19 niet meer kijk en het gewoon algeheel kut vind.
Furry'squote:Op zaterdag 8 september 2012 16:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar maar je hebt de furry-episode dus gemist
Vanaf nu ga je 14 uur gamen? Je moet er maar zin in hebben...quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Tot 08:00 aan het gamen(Tekken 6 en FF13),daarna slapen
Pas rond 22:00 was ik begonnen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vanaf nu ga je 14 uur gamen? Je moet er maar zin in hebben...
Als ik langer dan 10 uur achter elkaar game dan heb ik het gevoel dat m'n hersenen in pap veranderen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Pas rond 22:00 was ik begonnen!
even slapen en eten doen wonderen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik langer dan 10 uur achter elkaar game dan heb ik het gevoel dat m'n hersenen in pap veranderen.
Vastquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
even slapen en eten doen wonderen!
Het is al een hele week aan de gang(sinds ik afgelopen zondag mijn PS3 weer had)quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vast
Ik zeg niet dat ik het druk heb... maar zoveel gamen... dat zou ook weer niet lukken denk ik.
34quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:36 schreef Kyubey het volgende:
Kokoro 10 is uit
Nee wacht watVoetbal anime? Serieus?
Het bleek uiteindelijk Area no Kishi 34 te zijn, maar een verkeerde naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |