Ik heb het meer over de onderdelen die in de PC zitten, uiteraard. Die zijn vast ook ergens gemaakt in een ontwikkelingsland met barre arbeidsomstandigheden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom zelf je PC Assembleren
HDD uit thailand, Ram uit Taiwan/Korea de rest geen ideequote:Op zaterdag 8 september 2012 20:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de onderdelen die in de PC zitten, uiteraard. Die zijn vast ook ergens gemaakt in een ontwikkelingsland met barre arbeidsomstandigheden.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Kinderarbeid moet je altijd vermijden. Voor de rest heb ik bij iets als hardware veel minder keuzevrijheid dan bij anime. Overigens weet ik nog niet of ik 'm ga droppen, maar ik vind het wel jammer.
Het is natuurlijk beter om te mijden, want wij als consumenten hebben er het meest invloed op. Maar goed, wat verander je door de anime niet te kijken? Als je ervoor zou betalen, oké. Maar zoals wij anime kijken hebben we daar verder geen invloed op.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
Kinderarbeid moet je altijd vermijden. Voor de rest heb ik bij iets als hardware veel minder keuzevrijheid dan bij anime. Overigens weet ik nog niet of ik 'm ga droppen, maar ik vind het wel jammer.
Je begrijpt het verkeerd. Het is niet mijn doel iets te veranderen. Het is gewoon dat ik minder zin heb gekregen om deze anime te volgen door dit incident.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is natuurlijk beter om te mijden, want wij als consumenten hebben er het meest invloed op. Maar goed, wat verander je door de anime niet te kijken? Als je ervoor zou betalen, oké. Maar zoals wij anime kijken hebben we daar verder geen invloed op.
Hmm..quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd. Het is niet mijn doel iets te veranderen. Het is gewoon dat ik minder zin heb gekregen om deze anime te volgen door dit incident.
Ja zo makkelijk werkt het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Tja. Gewoon niet aan denken zou ik dan zeggen. Je kwelt er alleen jezelf mee, want het is verder gewoon een leuke anime.
Als ze dat ook bij Azumanga hadden gedaan zou je het dan nog een leuke anime vinden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk werkt het natuurlijk niet
Begrijp het dan toch, ik vind de anime wel leuk. Dat heeft er niet mee te maken. Ik heb er dan alleen minder plezier van.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ze dat ook bij Azumanga hadden gedaan zou je het dan nog een leuke anime vinden?
Hier een topic erover trouwens:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=485897
Heb je ook minder plezier aan je monitor als je weet onder welke arbeidsomstandigheden die is gemaakt? Nu leeft het fenomeen nog een beetje, maar binnen de kortste keren is dit niet meer hot en maak jij je er waarschijnlijk ook niet zo druk meer om.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Begrijp het dan toch, ik vind de anime wel leuk. Dat heeft er niet mee te maken. Ik heb er dan alleen minder plezier van.
Het is niet alsof de wereld vergaat, maar dat heb ik ook nooit beweerd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je ook minder plezier aan je monitor als je weet onder welke arbeidsomstandigheden die is gemaakt? Nu leeft het fenomeen nog een beetje, maar binnen de kortste keren is dit niet meer hot en maak jij je er waarschijnlijk ook niet zo druk meer om.
Lijkt wel een Unity,XFCE of MATE grafische schilquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
Oh mijn god. Kokoro Connect is in mijn achting gestegen:
[ afbeelding ]
Duidelijk een soort van Google+ en de interface van de browser is duidelijk afgeleid van Google Chrome
Hmm, nee. Toch denk ik afgeleid van Windows 7, als ik naar de manier kijk hoe het venster wordt beheerd vanonder.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Lijkt wel een Unity,XFCE of MATE grafische schil
Jammer W7quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, nee. Toch denk ik afgeleid van Windows 7, als ik naar de manier kijk hoe het venster wordt beheerd vanonder.
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 8 desktop modus want er is geen start knop
waarschijnlijk de privacyquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naar
Ik wacht netjes tot [rori] klaar is met episode 10.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:42 schreef Kyubey het volgende:
Maar goed dat ik zelf niet in Kokoro Connect zit, anders had ik allang een paar mensen van de trap gedonderd.
Dat ze van alles door je strot drukken met je telefoon ook ja je moet een gmail account hebben om je telefoon optimaal te gebruiken en dan moet je weer een gmail voor youtube gaan gebruiken als je ene nieuw account wilt, en de privacy mwah.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar wat heb je tegen Google dan? Daar ben ik toch wel benieuwd naar
Ach, ach. Ik vind het wel logisch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat ze van alles door je strot drukken met je telefoon ook ja je moet een gmail account hebben om je telefoon optimaal te gebruiken en dan moet je weer een gmail voor youtube gaan gebruiken als je ene nieuw account wilt, en de privacy mwah.
O ja het seizoen is bijna afgelopen hequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
5 Oktober a.s, JJBA 1e aflevering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |