Ach, ach. Ik vind het wel logisch.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat ze van alles door je strot drukken met je telefoon ook ja je moet een gmail account hebben om je telefoon optimaal te gebruiken en dan moet je weer een gmail voor youtube gaan gebruiken als je ene nieuw account wilt, en de privacy mwah.
O ja het seizoen is bijna afgelopen hequote:Op zaterdag 8 september 2012 22:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
5 Oktober a.s, JJBA 1e aflevering
quote:
CLI is leuk voor een server, niet voor een werkomgeving... het is namelijk contra-productief. (zeker als je je sneltoetsen weet..)quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet verder op in. We moeten de discussie een keer maar ergens anders voeren.
Mensen die niet normaal met een CLI-omgeving om kunnen gaan
En denken dat het DOS,terwijl Unix al sinds Juli 1969 ermee werktquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet verder op in. We moeten de discussie een keer maar ergens anders voeren.
Mensen die niet normaal met een CLI-omgeving om kunnen gaan
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
CLI is leuk voor een server, niet voor een werkomgeving... het is namelijk contra-productief. (zeker als je je sneltoetsen weet..)
Zeker met verschillende GUIquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.
dat doe ik nooit, daar het nooit nodig is.., dus dan heb je wel gelijk ja.. maarja.. zoals gezegd: dat doe je niet tenzij je iets fundamenteels verkeerd hebt gedaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sneller ben met het renamen van honderden bestanden dan jij met een GUI.
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik nooit, daar het nooit nodig is.., dus dan heb je wel gelijk ja.. maarja.. zoals gezegd: dat doe je niet tenzij je iets fundamenteels verkeerd hebt gedaan
ls -l *txt of *nfoquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.
Of je wilt alleen alle *nfo en *txt bestanden weghebben. Dan ben ik sneller.
alle nfo's en txt's zijn zo weg... das geen punt..quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een anime als One Piece van meer dan honderden episodes download en je wilt bijvoorbeeld de releasenaam uit de bestandsnaam hebben. Om zo maar een voorbeeld te geven.
Of je wilt alleen alle *nfo en *txt bestanden weghebben. Dan ben ik sneller.
Fixed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja gaat meteen K-ON kijken
Daarom een combinatie van beide.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
alle nfo's en txt's zijn zo weg... das geen punt..
releasename uit bestandsnaam... zou ik uberhaupt nooit doen, zou juist alles hernoemen naar de juiste originele naam..
maar met sporadische acties kan je inderdaad sneller zijn... in dagelijkse werkzaamheden heb je er zo weinig aan
Je hebt nog genoeg in je to-watch list staan zie ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer wat voor animes hij moet kijken
ik zit al even met een algemene kijk dip, terwijl ik echt veels te veel te kijken hebquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
ls -l *txt of *nfo
* Blue_Panther_Ninja weet niet meer wat voor animes hij moet kijken
Hartstikke interessant juist.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
Morgen SOA 10 en dan weer aan de bak met mijn werkstuk over het IJzeren Gordijn
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan makenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
volgens mij moet ik morgen helpen klussen in nieuwe huis van m'n broerquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:27 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit al even met een algemene kijk dip, terwijl ik echt veels te veel te kijken heb
pas ook de oude sitcom 8 simple rules gedownload, om de een of andere reden vind ik dat zo af en toe wel grappig.. al vind ik die lachband eigenlijk te irritant aanwezig...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom een combinatie van beide.
[..]
Je hebt nog genoeg in je to-watch list staan zie ik
* Blue_Panther_Ninja gaat gamen op zijn PS3 tot ~ 05:00quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan maken
Sowieso jammer dat je stage af is gelopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit en nu je het over werkstukken hebt ik moet mijn stageverslag nog gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |