Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat niet geanimeerd
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Kijkon. Nu.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Kyubey het volgende:
Nu SOA 10 kijken, na het openen van de spoilers. Een hand? Hmm.
Wat stond hier.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi. Kijkon. Nu.
[..]
Wat stond hier.
Was 16.5 nu er tussen?quote:
Ze zijn praktisch hetzelfde!quote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was 16.5 nu er tussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zitquote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef gniffie het volgende:
Waarom schreeuwen en kermen ze zo in SOA als ze toch geen pijn voelen?
Zenuw. Ga je schamen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zit
Edit: Nervous system weet de nederlandse naam niet
het laatstequote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ben ik ziek (en morgen waarschijnlijk ook). Dit doet me denken aan een aantal jaar geleden.
Toen ik koorts had heb ik Clannad ~After Story~ helemaal afgekeken. Op den duur wist ik niet meer of ik huilde van de emotie of van de branderige ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |