moet nog tot november stagequote:Op zaterdag 8 september 2012 23:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat je stage af is gelopen.
Stage > school.
40 uur per week doe ik voor stage alquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef mschol het volgende:
stage was chill, net als school.. wacht maar tot je full time moet werken
*lucky you*quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
40 uur per week doe ik voor stage al
Huhquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Mijn oma gesproken,voor het eerst in meer dan 20 jaar!!![]()
Ahwquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik had haar nummer niet(sinds vorige jaar zomer wilde ik met haar en de rest spreken)quote:
5 minuutje maar,morgen middag langer!!quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
ik kan hele flauwe grappen gaan maken.. maar doe het nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had haar nummer niet(sinds vorige jaar zomer wilde ik met haar en de rest spreken)
[..]
5 minuutje maar,morgen middag langer!!![]()
quote:X says:
hey ik heb een vraagje
X says:
Als je op zaterdag werkt bijvoorbeeld in de coolcat
X says:
heb je recht op toeslag omdat het zatedag is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op zondag 9 september 2012 00:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sword Art Online episode 10.. my heart ;_;wat moet ik daarbij voor scene denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Asuna gaat dood natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 01:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wat moet ik daarbij voor scene denken?
duidelijk.. dacht even het iets metquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter eindigd die serie snel, ga ik em ook kijken
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Allebei zijn ze wel leuk.quote:
Akagi is vooral Mahjong en Akagi is erg briljant. Je zult Akagi bijvoorbeeld nooit zien janken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat mijn vader in de auto zou luisteren. Maar dan in het Engels of Italiaans.
Wat is het verschil tussen Akagi en Kaiji?
Ohayoquote:Op zondag 9 september 2012 00:43 schreef outcast_within het volgende:
Basketbal anime, heerlijk simpel vermaak.
Ik was even bang dat zoiets nog echt zou gebeuren ookquote:
Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dat niet geanimeerd
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is dat Kirito zo'n nette jongen is, als het aan Asuna gelegen had...
SPOILER: SAO episode 10 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi. Kijkon. Nu.quote:Op zondag 9 september 2012 13:19 schreef Kyubey het volgende:
Nu SOA 10 kijken, na het openen van de spoilers. Een hand? Hmm.
Wat stond hier.quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 13:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hihi. Kijkon. Nu.
[..]
Wat stond hier.
Was 16.5 nu er tussen?quote:
Ze zijn praktisch hetzelfde!quote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was 16.5 nu er tussen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zitquote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef gniffie het volgende:
Waarom schreeuwen en kermen ze zo in SOA als ze toch geen pijn voelen?
Zenuw. Ga je schamen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Erm ze werken dacht ik met zon systeem dat in je .... zit
Edit: Nervous system weet de nederlandse naam niet
het laatstequote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
Vandaag ben ik ziek (en morgen waarschijnlijk ook). Dit doet me denken aan een aantal jaar geleden.
Toen ik koorts had heb ik Clannad ~After Story~ helemaal afgekeken. Op den duur wist ik niet meer of ik huilde van de emotie of van de branderige ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |