quote:I've watched enough hentai to know where this is going.
MrInnominate | 7 months ago | 162 likes
Oh, here you go:quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef Arashimashou het volgende:
idd breng ons een loli.
...of bedoelde je dat niet?
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:rquote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zijn dat... zijn dat afgehakte tentakels?
Klopt. Best... apart.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:r
Wel minpuntje voor het verschrikkelijk irritante Britse accent.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Lees de beschrijving. Overigens... levende inktvis/octopus/garnalen worden wel gegeten...:r
quote:
Code Geass is goed, maar mecha. Weet niet of het iets voor jou is dus.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kennelijk moet ik Code Geass en -monogatari kijken. En laat ik daar net over denken.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Code Geass is goed, maar mecha. Weet niet of het iets voor jou is dus.
Wel zonde.quote:
Koi Suru Boukun is de eerste serie op de lijstquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Koi Suru Boukun is de eerste serie op de lijst. Gevolgd door een paar Shoujo, wat vervolgen, wat sp'anime en een paar series die ik al gezien heb.
Ik heb er niet veel aan maar dit lijkt me op zich wel een site voor in de OP?
Wat kijk jijquote:Being in love with your not-gay sempai isn't easy, but being in love with your not-gay, homophobic, and (to top it off) tyrannical sempai can be hell! And that's something Tetsuhiro Morinaga can relate to... especially now that he's had a taste of the forbidden fruit!
Dan volg je alleen maar bagger animees.quote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
er staan alleen maar bagger anime's tussen bij mij
quote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem maar nog niet op doen.
Van het MAL forum opgevist. En ik overweeg Koi Suru Boukun nu ook nog eens echt te kijken omdat de synopsis zo verdomde hilarisch is. /nohomoquote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie opmaak van je mal trouwens Repel
Nu je het zegt inderdaad. Ziet er echt tof uit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie opmaak van je mal trouwens Repel
quote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heineken X Heineken
In de Space Bros de week werd KLM gespeld als KKM.
Het hoeft natuurlijk niet gezegd te worden dat ik 't hier mee eens ben.quote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad. Ziet er echt tof uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |