Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is alleen maar genant.
Het word genant als het plichtsmatig of afgezaagd is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ja en je weet dus niet of je date leuk zou zijn of niet.
Oftewel, het kan genant/ongemakkelijk zijn, maar ook juist heel erg meevallen. Ik kies dan het zekere voor het onzekere en koop gewoon niks.
Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja
had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Ach ja deze hele reeks is toch een beetje een herhaling uiteindelijk van eerder gegeven onderwerpen en antwoorden. * zit na te denken over een nieuw onderwerp *quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.
Drankjes is wat anders als een presentje en hebben we het laatst ook al over gehad
Even on topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Het onderwerp is datingsite-ervaringen
Van bonbons van die chocolaterie ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
Indruk maken op iemand doe je toch echt zelf en niet de chocolaatjes
Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Even on topic
paiq bevalt me aardig goed, met name het chatten. Zijn er meer sites die ongeveer zo werken?
was weer niet duidelijk genoeg, het daten staat wel voorop, dat gaat nogal lastig met blurry en chatroulettequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.
Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xDquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen
Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het warequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
Je kan prachtige dingen meenemen op een eerste date, als je maar creatief bent. Date je met een vrouw met rammelende eierstokken? Niets maakt ze blijer dan een schattig kindertruitje te kopen! Zou ik gewoon meteen meenemen.
En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen
Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xD
Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het ware
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.
Ja, en wat voor 'n massage.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeft
Ja en dat zegt dus niks hequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Maar zoals gezegd, waarschijnlijk ga ik morgenavond weer naar haar toe
Lijkt me logisch héquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en dat zegt dus niks hega je dan wel doen? thats the question
Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Maar zoals gezegd, waarschijnlijk ga ik morgenavond weer naar haar toe
Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed danquote:
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed dansucces
Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.
Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jemaar goed ik begrijp je en pak je goed aan dan. Go get em
Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.
Thanks, zal mijn best doen
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.
Keep us updatedquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.
Uiteraard.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?
Fappen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nog tips nodig voor tongzoenen ofzo? Geen wasdroger nadoen bijvoorbeeld. En niet te diep erin. Just trying to help
Waarom denk je dat het uit isquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie
Niet om die reden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het uit is
Dit dus. Back ontopic.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?![]()
Veel datingsite-ervaringen trouwens...
Nog mensen die sites kennen (behalve paiq) zonder profielen?quote:
Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?![]()
Veel datingsite-ervaringen trouwens...
Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?
Oke mijn excuses dan aan vinniiee, dat was niet mijn bedoeling. back ontopic sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komen![]()
En nu weer ontopic
Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja
had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook isquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.
Hoe zou een man het dan vinden als de vrouw op de date ineens met een doos bonbons of bos bloemen aan komt zetten?
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelostquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook is
Was geen issuequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelost
1 tip: niet teruglezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef macondo het volgende:
Sil, Bol en Diz ; teruglezend moet ik concluderen:
Vroegah was het hier beter.
Don't know. Ze heeft al wel vaker gezoend, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"maar gewoon zeggen dat je het fijn hebt, maar het gevoel hebt dat zij fysiek een beetje afstand neemt en of daar misschien een reden achter zit.
Arme Spirit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1 tip: niet teruglezen.
Vroeger was idd alles beter. Toen Spiriet nog niet zwanger was enzo.
Bah.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vinden jullie van sex op de eerste date? Vaak gehad?
In principe niet, maar afgelopen vrijdag toch een soort van seks gehad (geen penetratie, wel handelingen om de vraag voor te zijn) na de eerste date. Het is niet dat ik tegen seks op de eerste date ben, maar meestal voel ik er zelf niet zoveel voor. Alleen bij mensen bij wie ik een prettig gevoel heb wil ik dus wel toegevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gadverdamme zeg, doe normaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
De grootste onzin... stelletje sarcasten zitten hier hoor...
Iedereen heeft wel eens sex op de eerste date.
Daarbij komt, definieer dan maar eens wat onder een eerste echte date valt... etc etc...
Ik ben van Hitch.... 3 dates is all I need
pak de rivella fles :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nou, nee. Als je dat meerdere keren te horen hebt gekregen kun je er rustig vanuit gaan dat wat ze zeggen klopt; je bent gewoon niet seksueel aantrekkelijk genoeg. Anders had je alsnog wel actie kunnen verwachten na een paar dates.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nooit, pas na drie maanden vaste verkeringquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat stuurde je: hey vet feel drnken jongenss hier joh!1! echt leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
Note to self; date geen onleesbare dronken berichten sturen
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van sex op een eerste date vind:quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een roos.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie nu de TT.... maar uhm cadeaus op je eerste date?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb volgens mij vaker wel dan géén seks gehad op de eerste date.Niks mis mee dus. En één en ander is nogal afhankelijk van de omstandigheden ook natuurlijk. Al vorkjes prikkend in één of ander etablissement wordt het al een lastiger verhaal.
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.
Heb je een bank?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.Laat ons jou helpen
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:08 schreef Dizorn het volgende:
Sorry, jij hebt in je eentje wederzijdse gevoelens? Date met jezelf, probleem opgelost!
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.
Als het dan wederzijds is heb je wederzijdse gevoelens.
Vanuit daar kan je dus een bericht sturen.
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Take a seat right over here, yes right here
Dat is geen stroopwafelquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Dat snap ik, maar dan nog ...quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijvquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
Best wel vreemd, ik ben zelf al een tijdje lid van badoo.
Ik stuur regelmatig wat berichten, maar krijg vrijwel nooit een reactie terug.
En als ik een bericht terug krijg is het vrijwel altijd kortaf, waardoor ik zelf eigenlijk al geen zin heb om daar op terug te reageren.
Ik heb het ook wel gerelativeerd voor mijzelf, en ik weet dat vrouwen op zn site ongelooflijk veel berichten krijgen. Maar dan nog ....
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:32 schreef Doum het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat vrouwen heel erg veel requesten krijgen op paiq bijvoorbeeld. Zou best wel eens willen zien hoe het is om vrouw te zijn in de online dating wereld. Of hoe de verhouding man/vrouw daar is. Maar om daar nou een fake profiel voor aan te maken?
Ik kan me dat niet voorstellen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50
Nope is het niet, ik weet dondersgoed hoe ik vrouwen moet benaderen op chat sites.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef Doum het volgende:
[..]
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijv
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef eefje801 het volgende:
Hm nou mijn ervaring op badoo is juist dat een aantal mannen daar: nu, nu, nu!!! contact willen en als je dan niet snel genoeg naar hun zin reageert doen ze heel erg gepikeerd. Maar of dit Badoo eigen is weet ik niet, misschien eerder een verschijnsel van het constant online zijn van mensen tegenwoordig.
Dat is het nadeel van dat chatten, heb het nu maar op offline gezet als ik rustig even wil kijken. Maar ik knap daar dus enorm op af, dat soor reacties. Vandaag ook iemand: maar je had al wel het berichtje gelezen en nog niet gereageerd dus toen dacht ik dat je me niet leuk vond! Ik blokkeer dat soort gasten nu gewoon want als je netjes wat terug stuurt hebben ze weer een strohalm. Tip van mij: relax!
Trouwens gister wel een leuk nieuw contact opgedaan op BadooBinnenkort een date
Ja, op de derde date moet je toch echt wel sex hebben, anders gaat het gewoon over.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned.
Nou nee hoor, zoveel leuke mannen zitten daar niet tussen. Het gaat niet om kwantiteit hé..dus ja logisch dat we filteren. Daarbij zijn er in mijn leeftijdscategorie niet eens zoveel mannen op datingsites. Ik kijk altijd naar een profiel voor ik reageer en zal nooit iemand afkappen omdat een berichtje niet aan de maatstaven van een leuk bericht voldoet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.
Vrouwen hebben niet de problemen die mannen hebben op het gebied van zulke sites.
Een vrouw kan gewoon mannen weg filteren en gewoon kiezen.
Als man zijnde moet je al in de lucht springen als je een berichtje terugkrijgt.
En je moet altijd maar leuk reageren en belangstelling tonen, ook op dit punt komt het vaak maar van 1 kant.
Ik krijg ook gewoon reacties en berichten hoor, dus je zult wel iets fout doen. Daarnaast is er hier om de zoveel tijd wel iemand die gefrustreerd binnen komt vallen en het komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer; zelfbeklag. Vrouwen met een attitude zullen er zijn ja, maar ik kom ze in de regel niet zo gek veel tegen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.
Vrouwen hebben niet de problemen die mannen hebben op het gebied van zulke sites.
Een vrouw kan gewoon mannen weg filteren en gewoon kiezen.
Als man zijnde moet je al in de lucht springen als je een berichtje terugkrijgt.
En je moet altijd maar leuk reageren en belangstelling tonen, ook op dit punt komt het vaak maar van 1 kant.
Misschien ben jij trouwens een uitzondering,.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik krijg ook gewoon reacties en berichten hoor, dus je zult wel iets fout doen. Daarnaast is er hier om de zoveel tijd wel iemand die gefrustreerd binnen komt vallen en het komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer; zelfbeklag. Vrouwen met een attitude zullen er zijn ja, maar ik kom ze in de regel niet zo gek veel tegen.
Iedereen doet iets fout.quote:
Welke maatstaven? Voor een eerste bericht bestaat dat toch praktisch niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar een profiel voor ik reageer en zal nooit iemand afkappen omdat een berichtje niet aan de maatstaven van een leuk bericht voldoet.
Fout!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef justme1234 het volgende:
Over het algemeen begint een bericht vrij standaard,
Fout!!!! Je bent te nieuwsgierig, je maakt er een verhoor van.quote:ik stel altijd veel vragen,
Pfff.. ik bedóelde ook dat er geen standaard "leuk" bericht is. En dat het van zoveel dingen afhangt waarom je wel of niet met iemand verder wilt praten dat je dat helemaal niet kunt afvangen. Het is gewoon vallen en opstaan. Als iemand niet zoveel reageert of niks vraagt kun je ook gewoon zeggen: nou ik ga weer even verder, spreek je later weer. Of je laat het gewoon lekker en kijkt of het met iemand anders beter klikt. Met deze sites is het gewoon vaak zo dat mensen met meerdere personen in gesprek zijn, vooral bij Badoo of Paiq. Of je vraagt msn, skype, tel.nr zodat je wat makkelijker contact kunt houden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Welke maatstaven? Voor een eerste bericht bestaat dat toch praktisch niet?
Over het algemeen begint een bericht vrij standaard, er bestaat ook geen ideale openingszin.
Je weet pas als het gesprek leuk is als het wat langer duurt.
En vaak komt het ook van 1 kant, ik stel altijd veel vragen, maar vrouwen hebben nogal de neiging om niet vaak wat terug te vragen. Dan hoeft het van mij op den duur ook niet meer.
Dan ga je echt naar de verkeerde tenten, genoeg kroegen met 60/40, 50/50 en soms zelfs 40/60quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:09 schreef Doum het volgende:
In de gemiddelde uitgaansgelegenheid is er ook een verhouding van 80-20, waar komen al die vrijgezelle mannen vandaan, en waar zijn de vrijgezelle vrouwen?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dan ga je echt naar de verkeerde tenten, genoeg kroegen met 60/40, 50/50 en soms zelfs 40/60
Oh god... hebben we weer dit soort personen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Dizorn het volgende:
if someone calls you a horse, you call him a jerk. if he calls you a horse again, you punch him on the nose. when he calls you a horse for the third time, you'd better buy yourself a saddle.
dit als reactie op 'ik doe niets fout' en dat gehuil over vrouwen. arrogante vrouwen.kan.je zelf ook meteen.afkappen hoor.
Haha neequote:Op zaterdag 8 september 2012 10:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat stuurde je: hey vet feel drnken jongenss hier joh!1! echt leuk!
Okequote:Op zondag 9 september 2012 02:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee
iets met dat ik het jammer vond dat we niet konden afspreken dit weekend, maar dan met veel meer spelfouten
Klinkt goed! Wist ze zelf niks te doen in de omgeving dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef -Splash- het volgende:
Oh ja... daten...
Gisteren een date gehad. Kort, leuk en gezellig. Leuke dame ook. Ik had me even erin moeten verdiepen wat we konden gaan doen in die omgeving. Uiteindelijk na wat drinken het vinden van een poolcafe opgegeven en een casino binnen gehobbeld. Wat een saai geheel daar, teveel fruitautomaten en te weinig leuke dingen. Helaas moest ze vroeg weg. Maar wie weet komt er eens een vervolg (of niet, time will tell).
Of gewoon in de verkeerde stad. In Utrecht zijn in werkelijk elke kroeg de vrouwen in de meerderheid. Which is finneeeee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dan ga je echt naar de verkeerde tenten, genoeg kroegen met 60/40, 50/50 en soms zelfs 40/60
Ok, ik overdrijf, maar mijn punt is dat mannen online niet zoveel in de meerderheid zijn dan vrouwen. Zoals sommigen beweren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
klinkt niet alsof het je heel erg uitmaakt of er.nog een tweede keer komt..quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef -Splash- het volgende:
Oh ja... daten...
Gisteren een date gehad. Kort, leuk en gezellig. Leuke dame ook. Ik had me even erin moeten verdiepen wat we konden gaan doen in die omgeving. Uiteindelijk na wat drinken het vinden van een poolcafe opgegeven en een casino binnen gehobbeld. Wat een saai geheel daar, teveel fruitautomaten en te weinig leuke dingen. Helaas moest ze vroeg weg. Maar wie weet komt er eens een vervolg (of niet, time will tell).
Of je kunt natuurlijk vragen hoe laat ze kan zondag op het moment dat ze het voorsteltquote:Op zondag 9 september 2012 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen zijn stom
Date, nou ja, afspraakje van vanavond; eerst stelde zij van de week voor om het zondagavond te doen.
Dus ik vroeg gister, wat spreken we precies af. Krijg ik berichtje; ja ik ga naar het zwembad en daarna bbq-en, weet niet hoe laat het wordt....
Nevermind..... NEXT!
Toen kwam er ook al geen duidelijk antwoord uit....quote:Op zondag 9 september 2012 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of je kunt natuurlijk vragen hoe laat ze kan zondag op het moment dat ze het voorstelt
Hmm da's minder, het enige wat je dan nog kan doen is voorstellen om een andere datum te prikken. Maar idd: next!quote:Op zondag 9 september 2012 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Toen kwam er ook al geen duidelijk antwoord uit....
Mja, ze woont dus vlakbij mijn ouders... nou ja, ik rijd langs haar dorp als ik naar mijn ouders ga... dus het was eerder al de bedoeling om dan even langs te droppen voor een bakkie koffie... Want ja, als het dan niet klikt, hup in de auto en weer weg.quote:Op zondag 9 september 2012 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm da's minder, het enige wat je dan nog kan doen is voorstellen om een andere datum te prikken. Maar idd: next!
Ik snap haar eigenlijk wel een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 14:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ze woont dus vlakbij mijn ouders... nou ja, ik rijd langs haar dorp als ik naar mijn ouders ga... dus het was eerder al de bedoeling om dan even langs te droppen voor een bakkie koffie... Want ja, als het dan niet klikt, hup in de auto en weer weg.
Dus zei ze al van; oh woensdag kan dan wel... dus ik vroeg woensdag hoe laat ze thuis zou zijn... vraagt ze: ga je naar je ouders dan? dus ik; nee, dat niet, maar kleine moeite om even langs te rijden.
Vraagt ze: heb je een lease auto?
WTF
Hopelijk leest ze niet mee hahaha.....
Ach, ze ziet er leuk uit en voorderest wil ik het wel een afspraakje geven... maar als het zo vermoeiend moet gaan....
hoezo moet ik duidelijker zijn? ik geef toch al aan dat het een kleine moeite is.... en ik vraag aan haar een tijd... immers heeft het voor mij geen zin om heen en weer te rijden als zij er toch niet isquote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap haar eigenlijk wel een beetjeJe wordt namelijk niet concreet, je mag best wat duidelijker zijn. Zo van: Ik heb geen lease auto maar rijd graag voor jou naar ..... (vul plaats in) Acht uur bij.......(vul café in)?
Dat snap ik maar als je niet daadwerkelijk een dag én tijd afspreekt en op de dag zelf of vlak ervoor nog eens informeert is de kans gewoon heel groot dat iemand al iets anders heeft gepland, helemaal met dit mooie weer. Maar het klinkt allemaal niet alsof het vanzelf ging dus idd: nextquote:Op zondag 9 september 2012 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
hoezo moet ik duidelijker zijn? ik geef toch al aan dat het een kleine moeite is....
ik vroeg daarna ook; heb je alleen maar gasten gehad die niks voor je over hadden ofzo?
Tja zij komt met voorstellen van dagen dat ze kan en daarna vraag ik om specifieke details... en dan gaat zij met zulke vragen komen.... ipv "Ja ik ben 8 uur thuis" of wat dan ookquote:Op zondag 9 september 2012 14:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar als je niet daadwerkelijk een dag én tijd afspreekt en op de dag zelf of vlak ervoor nog eens informeert is de kans gewoon heel groot dat iemand al iets anders heeft gepland, helemaal met dit mooie weer. Maar het klinkt allemaal niet alsof het vanzelf ging dus idd: next
Misschien moet je je (voor)oordelen over vrouwen wat bijstellen...vindt je nog eens een datequote:Op zondag 9 september 2012 15:02 schreef Spezza19 het volgende:
Het is echt een vrouwenkwaal hè? Een probleem maken van 1 simpele vraag.... Sjonge jonge...
Dat was Badoo date 1..tja ik weet niet hij bleef maar om afspreken heendraaien, leek opeens niet meer te durven. Dus nog een keer gevraagd en gister sms dat hij me graag wil zien. Dus aangegeven dat het mooi weer was voor een terrasje aangezien dat wat neutraler is maar nu weer geen antwoord. Ik snap het niet helemaal. Wel jammer want was best een leuk idee.quote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik heb even gemist hoe het is het afgelopen met die kliekjesdate eefje?
Mooi laten voor wat het is. Initiatief tonen is prima, maar je blijft natuurlijk niet bezig.quote:Op zondag 9 september 2012 15:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat was Badoo date 1..tja ik weet niet hij bleef maar om afspreken heendraaien, leek opeens niet meer te durven. Dus nog een keer gevraagd en gister sms dat hij me graag wil zien. Dus aangegeven dat het mooi weer was voor een terrasje aangezien dat wat neutraler is maar nu weer geen antwoord. Ik snap het niet helemaal. Wel jammer want was best een leuk idee.
Inderdaad, mag toch wel een beetje van twee kanten komen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Mooi laten voor wat het is. Initiatief tonen is prima, maar je blijft natuurlijk niet bezig.
jup, actiecode nazomerquote:
Gewoon eens afspreken zou ik zeggen. Dat kan imho nooit kwaad, en als het dan niks word, maakt die afstand ja ook niet meer uit.quote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef Doum het volgende:
Ik heb eergisteren een contact opgedaan die ik graag een keertje wil zien, maar ze woont een 100 km ver weg. Dat is niet reeel voor mij denk ik. Echter zij is enthousiast en ik ben toch nieuwsgierig.
Als het wel wat wordt, dan is het een probleem, want we kunnen allebei niet verhuizen. Ik voorlopig niet in ieder geval.quote:Op zondag 9 september 2012 17:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gewoon eens afspreken zou ik zeggen. Dat kan imho nooit kwaad, en als het dan niks word, maakt die afstand ja ook niet meer uit.
Goed bezig. Was dit een eerste date?quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Dat klinkt goed! Leuk zeg!quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Da's juist veul!quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Pvoesss het volgende:
yeeeeeeeey![]()
Ik vind het wel bizar om te lezen hoor na paar dates al seks.
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?
Goed teken toch?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.quote:
Waarom is dat zonde? Ik mag aannemen dat jij daar toch ook gewoon van geniet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.
En zonder diepere gevoelens in het geheel niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geniet meer van seks met iemand die er voor mij echt toe doet.
Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakkenquote:Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ken daar nog een mooi ondervonden voorbeeld van, dat het seksueel niet klikte, of nu ja, sort of. Het had met een hond te maken maar is nogal een lap tekst geworden.
Dit. Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakken
Niet dat ik ooit iemand gedate heb die zoiets doet, maar gewoon random people die dat doen erger ik me KAPOT aan. Zelfde als mensen die dat bij baby's doen op zo'n raar pieptoontjequote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, "of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he "
![]()
Nouja verder was ie ook niet leuk, dus het was snel afgelopen daarna
Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, "of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he "
![]()
Nouja verder was ie ook niet leuk, dus het was snel afgelopen daarna
Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangenquote:Op zondag 9 september 2012 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.quote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangen
Achja jij hebt weer een andere leuke date nuquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.
Nou ja meer dat ik wel gelijk dacht: leuk! En andersom ook. En dat is alleen maar erger geworden en dat maakt het spannend. Ook al is het maar onlinequote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?
Dát spreek ik niet tegen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja jij hebt weer een andere leuke date nu
Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaalquote:Op zondag 9 september 2012 20:00 schreef Doum het volgende:
Ieder z'n ding, als je je daar niet fijn bij voelt moet je dat niet doen. Er zijn genoeg mannen die dat leuk vinden.
En de ene vind sex belangrijk, de ander geld, of kinderen, of intellectuele diepgang. Whatever works for you.
Zie je wel, langzaam ontpop je tot een ware nimf hier op fokquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaal![]()
Maar dan wil ik het dus niet doen met iemand die ik nog niet goed genoeg ken en een paar dates mee heb gehad.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, een waar gebeurde date ervaring uit de oude doosch dan maar:
Is het wel echt een jongen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij heeft seks leuk en belangrijk vinden niet zoveel te maken met op welke date je dat doet. Ik heb in ieder geval geen stelregel daarvoor maar meestal is het de tweede of derde date, als het klikt. De date van woensdag weet ik het niet van hoe het normaal zit maar wel tussen de regels door gelezen dat hij graag rustig aan wil doen mocht het klikken. En hebben in een andere stad op een neutrale plek afgesproken.Geen moeite mee, dan.
Ik heb na 2 of 3 dates al een relatiequote:Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe nee maar ik doelde op het rest van het topic.
Ik heb geen seks voor het een relatie is
Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?
Van mij hoeft er echt niet direct op de 1e of 2e date ofzo al sex plaats te vinden..
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallon
Ik ga mij ook weer eens in het land der datenden begeven. Weet alleen nog niet op welke site ik me ga inschrijven. Heb in het verleden Paiq en RP geprobeerd maar dat was niet echt wat
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.
Misschien zou dat dus wel zo zijn, juist omdat jij al zegt dat je twee totaal verschillende sites niets vond. Dus nu vraag ik me af wat jou eraan tegenviel
Ik vond het op zich nog wel meevallen met de tijd dat het duurde voordat de foto's zichtbaar waren. Het was meer het vrijblijvende van het geheel dat me tegenstond. "Ach, ik kom hier gewoon voor de gezelligheid", "Gewoon wat kletsen en dan zien we wel", dat soort dingen. Terwijl het natuurlijk toch een datingsite bleef en de gesprekken dus ergens toch weer een andere lading hadden dan 'gewoon wat kletsen'. Maar dan niet op een prettige manier.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Vind ik ook niet. Maar dat komt ook omdat veel gesprekken oppervlakkig blijven tot je die foto's ziet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.
Zo proberen ze je dus over te halen een abonnement te nemen, lijkt me toch logisch?quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Enige jammere vind ik het aantal standaard matches zo laag ligt. Je ziet bovenin die Paiq selectie functie, waarbij je elke dag dus een match krijgt, en daar zie ik bijvoorbeeld vandaag een heel leuk meisje voorbij komen (met ook een hele hoge Paiq-score), maar een gesprek mee voeren kan je daar dus niet mee. Dat vind ik best jammer.
Dat klinkt helemaal super, fijn!quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn picknick was leuk dit weekend
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Bovendien hebben we ons allebei uitgeschreven van Lexa...
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Ik denk de 10e ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 08:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?
Dat lijkt dan maar zo...quote:Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt niet alsof het je heel erg uitmaakt of er.nog een tweede keer komt..
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn voor julliequote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer dat het raar is dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoonquote:
Waarom niet? Ja ligt natuurlijk beetje aan de context. Maar in jouw situatie vind ik het niet heel raar. Met mijn date stond ik op een gegeven moment ook met iemand anders te praten en toen ik terug kwam van de wc hij met (bleek achteraf) de vrouw van die kerel waarmee ik stond te praten. Ja geen probleem hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef -Splash- het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer raar dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoon).
Ik zou het in ieder geval niet doen, minuten met iemand anders gaan praten.
quote:Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....
Dus eigenlijk is het rond, you are officially screwed.
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee we zoenen niet
Ik heb wel over haar rug gestreeld
Sorry Vin, beetje inkoppertje
Maar thanksis zeker fijn
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doenquote:Op maandag 10 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebben![]()
Stond niet veel meer in die post dan wat ik net zei hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doen
Gefeliciteerd man!
drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.quote:Op maandag 10 september 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Hopen dat ze van de week 's avonds nog even tijd heeft.
Jup, haar studie is weer begonnen en moet vaak tot laat naar school en dan is het nog een uur terug reizen voor haar.quote:Op maandag 10 september 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.
Er is verschil tussen praten tegen je kat en dom tegen je kat pratenquote:Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en die discussie over katten, ik praat ook tegen m'n kat
Maar da's meer in het niveau van: ETEN! en soms vraag ik: "wil je een snoepje", dan staat ze op en loopt ze richting de keuken, want dan weet ze dondersgoed dat ze een snoepje krijgt
Wat wel grappig was, was dat m'n kat (normaal relatief voorzichtig met andere mensen) gewoon bij m'n date op d'r benen ging slapen
Waardoor ontstonden de frustraties dan?quote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef JoeBravo het volgende:
ben er ook weer ingetrapt: ingeschreven bij lexa.
gaat weer een frustrerende ervaring worden
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik.quote:Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor ontstonden de frustraties dan?
Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe hequote:Op maandag 10 september 2012 10:12 schreef JoeBravo het volgende:
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik.
Nu klinkt dat laatste een stuk negatiever dan ik het bedoel wss.
't is meer geconfronteerd worden met de gebreken van mezelf die ik normaal gesproken wel accepteer, maar voor het succes op zo'n site totaal niet werken.
Daarom had ik mezelf 2 jaar terug voorgenomen om het niet nog eens te doen (friendscout destijds), maar dus toch gezwicht.
stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe. Daar had ik even geen rekening mee gehouden.quote:Op maandag 10 september 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vrees dat met deze (nog steeds) negatieve houding het niet ineens wél succesvol gaat worden.
Enthousiasme is natuurlijk goedquote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperenErvaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is
Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
Daarbij heeft, wonderbaarlijk genoeg, iedereen zijn gebreken. Als jij er geen issue van maakt hoeft de ander dat ook niet te doen, al helemaal niet aan het begin.
PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperenErvaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is
Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk?quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk?
No need to stress, wat kan je nou gebeuren? Ga gewoon lekker wat rondneuzen, stuur een berichtje hier en daar...kijk maar wat het wordt. En als het niets wordt, dan niet. Nu heb je ook niets dus op zich is er weinig verschil.
Vanaf woensdag, dit weekend heel intensief. Hele avonden op msn en gister de hele dag. Dus tja..quote:Op maandag 10 september 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)
Dat is ook weer zoquote:
Cue's advies is wel heel goed, probeer dat niet teveel te laten doorschemeren en gewoon een beetje om je heen kijken welke site of vorm bij je past. En zie het als een avontuur,de kans is over het algemeen niet enorm groot dat je gelijk iemand tegen het lijf loopt met wie het helemaal goed klikt dus probeer van de ervaring te genieten die je opdoet ermee. Verder is het best leuk om verschillende mensen te ontmoeten zo.quote:Op maandag 10 september 2012 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
*mompelt 'zie je wel Joe, ff je stress ventileren helpt.'![]()
![]()
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.quote:Op maandag 10 september 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe he
Al eerder bij lexa gezeten? en anders eens andere sites proberen. Of ga speeddaten of wat dan ook
Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.
de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen.
ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is.quote:Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?
voor die eerste ingeving gaan, zeker IRL. altijd weer!quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.
de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen.
Daar ging mijn punt niet omquote:Op maandag 10 september 2012 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is.![]()
Ga voor die eerste ingeving. Mocht het ooit iets worden dan zal ze er ook mee moeten leren leven, nietwaar?quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
toch die nonconformistische profieltekst maar eens schrijven, of zou dat wat al te drastisch zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga voor die eerste ingeving. Mocht het ooit iets worden dan zal ze er ook mee moeten leren leven, nietwaar?
In elk geval geen kritiekloos, nikszeggend middle-of-the-road stukje.quote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toch die nonconformistische profieltekst maar eens schrijven, of zou dat wat al te drastisch zijn?
Haha...tja, dan is het opeens het date-stadium voorbij...maar nog een beetje te inbetween om het een (serieuze) relatie te noemen, niet waar ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk de 10e ofzo
Ben benieuwd hoe het verder gaat, nu het wat "serieuzer" ismaar goed, da's altijd afwachten
Precies, vreemde fase vind ik dat altijd, want het kan nog alle kanten opgaan eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haha...tja, dan is het opeens het date-stadium voorbij...maar nog een beetje te inbetween om het een (serieuze) relatie te noemen, niet waar ?
We hopen er maar het beste van, niet waarquote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, vreemde fase vind ik dat altijd, want het kan nog alle kanten opgaan eigenlijk
Je kan opeens over een maand ofzo denken: pfffffff geen zin meer...
Altijdquote:Op maandag 10 september 2012 13:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We hopen er maar het beste van, niet waar?
Gaan jullie al samenwonen dan?quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijdmaar het kan natuurlijk ook nog van mijn kant misgaan
dat is waar ik banger voor ben...
Dat ik er opeens achter kom dat ik m'n vrije leventje mis ofzo, ach we zien wel
Probeer er niet bij stil te staan eigenlijk en niet over na te denken
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat doe jij nu weer terug in dit topic ?
En nog niet zwanger?quote:Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijdmaar het kan natuurlijk ook nog van mijn kant misgaan
dat is waar ik banger voor ben...
Dat ik er opeens achter kom dat ik m'n vrije leventje mis ofzo, ach we zien wel
Probeer er niet bij stil te staan eigenlijk en niet over na te denken
Precies en dat hoor ik vrienden in een relatie ook wel eens zeggen. Wel vooral de mannen trouwens.quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie. Je hebt wel je eigen dingen, eigen vrienden en eigen hobbies : maar je gaat dan rekening met elkaar houden. Een andere chick scoren moet je ook niet meer willen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie. Je hebt wel je eigen dingen, eigen vrienden en eigen hobbies : maar je gaat dan rekening met elkaar houden. Een andere chick scoren moet je ook niet meer willen.
Tenzij je elkaar 1x per week ziet misschien - dan doe je nog helemaal je eigen ding (behalve vreemdgaan dan).
Ik denk dat ik het heel vreemd zou vindenquote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.
Dan is mijn relatie geen echte relatiequote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie.
Dat zie je toch maar weinig tegenwoordig, die open relaties. Hij mag gewoon een andere chick scoren van jou? Lekker hele weekend zuipen en als er iets van verplichtingen zijn (een bruiloft bezoeken, een keertje naar jouw ouders) kan hij gewoon bedanken voor de eer en in bed blijven liggen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan is mijn relatie geen echte relatie![]()
Hij is zo vrij als een vogeltje, en kan en mag altijd zijn eigen ding doen.
Net zoals ik het heel raar vond om na jaren weer vrijgezel te zijn was het ook heel onwennig om weer in een relatie te zitten. Maar dat overleggen is maar net hoeveel je nodig vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.
Goed nieuws!!quote:Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.
Nogal ja, na 9 jaar echt vrijgezel te zijn en eigenlijk altijd jezelf prima te redden in je eentje, is dat wel wennen... Had ook niet echt behoefte aan een relatie verder, heb het nooit gemist in m'n leven en redde me prima, dus het is wennen om rekening te houden met iemand. Maar het is het waardquote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stel hé..stel dat mijn date erg leuk is en het wat wordt. Dan wordt dat noodgedwongen ook veel overleggen, dat weet ik nu al. Maar klopt, is net zo goed wennen om na samenwonen weer opeens alles in je eentje te doen. Ik ben officieel ook alweer vier jaar vrijgezel.quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net zoals ik het heel raar vond om na jaren weer vrijgezel te zijn was het ook heel onwennig om weer in een relatie te zitten. Maar dat overleggen is maar net hoeveel je nodig vindt.
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stel hé..stel dat mijn date erg leuk is en het wat wordt. Dan wordt dat noodgedwongen ook veel overleggen, dat weet ik nu al. Maar klopt, is net zo goed wennen om na samenwonen weer opeens alles in je eentje te doen. Ik ben officieel ook alweer vier jaar vrijgezel.
Ik had gister trouwens iemand op Badoo die heel gefrustreerd was over vrouwen op datingsites. Ik heb hem gemeld bij Badoo. Werd gewoon uitgescholden omdat ik niet vlug genoeg naar zijn zin reageerde. Was echt tien min. ofzo. Nou het was
Lastig dat je daar alleen een chat/berichtfunctie hebt. Voor mij werken die chatberichtjes namelijk gewoon als normale berichtjes. Ik beantwoord ze als ik er echt de tijd voor heb.
Vandaar ook de 'stel dat..'quote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...
Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).quote:
Weet het, weet het..gelukkig ben jij er nog voor de reality checkquote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...
Snap wel wta je bedoelt. Ze had precies hetzelfde kunnen zeggen zonder de verwijzing naar haar datequote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).
Yes, dat klopt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap wel wta je bedoelt. Ze had precies hetzelfde kunnen zeggen zonder de verwijzing naar haar date
Vorige keer was het mijn date die on-neutraal was. Deze keer beide niet helemaal neutraal en me daar heus wel van bewust. Ga ook bewust vandaag en morgen niet te lang op msn.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Date van gisteren was wel leuk, maar foi foi foi
Ik moest daar echt mijn best doen om daar wat uit te krijgen
Als je foi foi foi zegt zou ik ook dichtklappen uit plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Eindelijk een soort van reactie gehad van de date van vorige week zondag, tenminste ik ben nu geblokkeerd![]()
Ik heb na een paar maanden jouw posts lezen toch wel een beetje het idee dat jij snel een iets te positief beeld van iemand hebt en dat het nogal eens tegenvalt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vorige keer was het mijn date die on-neutraal was. Deze keer beide niet helemaal neutraal en me daar heus wel van bewust. Ga ook bewust vandaag en morgen niet te lang op msn.
Met het weer van gisteren had ik sowieso het al leuk gehad op een terras, al was het een zak uien geweestquote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.
Nouja het ligt natuurlijk een beetje aan de persoon. Zo'n zoutzak past niet bij jou, maar misschien wel bij zalkc. En aan z'n positieve commentaar erover ondanks dat er nog geen 200 woorden uit zijn gekomen ..quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.
Het mocht ook een zak uien zijn, lees ik net.quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het ligt natuurlijk een beetje aan de persoon. Zo'n zoutzak past niet bij jou, maar misschien wel bij zalkc. En aan z'n positieve commentaar erover ondanks dat er nog geen 200 woorden uit zijn gekomen ..
Al vraag ik me dan weer af of ie niet gewoon blij is met het daten ansich, ongeacht of zij het is of een ander
Enkel bij goed weerquote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het mocht ook een zak uien zijn, lees ik net.
Au.quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Eindelijk een soort van reactie gehad van de date van vorige week zondag, tenminste ik ben nu geblokkeerd![]()
Dan zit er binnenkort iemand tot tranen toe geroerd met mooi weer op een terras tegen een zak uien te praten.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon. Klein nuanceverschilquote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zij helemaal het einde is vind ik een slecht begin...quote:Op maandag 10 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon. Klein nuanceverschil
En ja ik kan me al uitstekend vermaken zelfstandig, dat er ook iemand anders bij was maakte het wel interessanter, maar ik heb niet zoiets nu dat zij het einde is
Jij doet regelmatig een zak uien?quote:Op maandag 10 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon.
Denk de meesten van ons wel.quote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Kreator het volgende:
...ik had het denk ik gewoon een ernstige faal gevonden als mijn date zo was verlopen.
Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.quote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef eefje801 het volgende:
Natuurlijk valt iemand tegen, dat doe ik ook. Dat is net als een boek lezen en dan de film kijken.
Natuurlijk hoop je dat.. alleen valt het soms wel eens tegenquote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.
Och, ik gun iedereen een tweede kans, heb ik ook al mijn hele leven zo gedaan. Als je een beetje door de facade heen kijkt merkte ik wel dat ze absoluut niet wist wat ze moest zeggen. Maar ik vermoed dat het ook een kwestie van gewenning is. Niet iedereen komt direct over als dat hij/zij isquote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk de meesten van ons wel.
Als er niets uitkomt en je krijgt zowat alleen maar eenzijdige interesse dan houdt het snel op. Zou dan echt niet denken aan een vervolgdate. Hoe zenuwachtig iemand misschien ook geweest kon zijn.
Dan moet je leren om er beter doorheen te prikken.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop je dat.. alleen valt het soms wel eens tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |