Goed bezig. Was dit een eerste date?quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Dat klinkt goed! Leuk zeg!quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Da's juist veul!quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Pvoesss het volgende:
yeeeeeeeey![]()
Ik vind het wel bizar om te lezen hoor na paar dates al seks.
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?
Goed teken toch?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.quote:
Waarom is dat zonde? Ik mag aannemen dat jij daar toch ook gewoon van geniet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.
En zonder diepere gevoelens in het geheel niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geniet meer van seks met iemand die er voor mij echt toe doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |