Goed bezig. Was dit een eerste date?quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Dat klinkt goed! Leuk zeg!quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond
Date was gezellig gisteren en vandaag. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend
Da's juist veul!quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Pvoesss het volgende:
yeeeeeeeey![]()
Ik vind het wel bizar om te lezen hoor na paar dates al seks.
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?
Goed teken toch?quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.quote:
Waarom is dat zonde? Ik mag aannemen dat jij daar toch ook gewoon van geniet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.
En zonder diepere gevoelens in het geheel niet?quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geniet meer van seks met iemand die er voor mij echt toe doet.
Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakkenquote:Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ken daar nog een mooi ondervonden voorbeeld van, dat het seksueel niet klikte, of nu ja, sort of. Het had met een hond te maken maar is nogal een lap tekst geworden.
Dit. Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakken
Niet dat ik ooit iemand gedate heb die zoiets doet, maar gewoon random people die dat doen erger ik me KAPOT aan. Zelfde als mensen die dat bij baby's doen op zo'n raar pieptoontjequote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, "of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he "
![]()
Nouja verder was ie ook niet leuk, dus het was snel afgelopen daarna
Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, "of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he "
![]()
Nouja verder was ie ook niet leuk, dus het was snel afgelopen daarna
Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangenquote:Op zondag 9 september 2012 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.quote:Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangen
Achja jij hebt weer een andere leuke date nuquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.
Nou ja meer dat ik wel gelijk dacht: leuk! En andersom ook. En dat is alleen maar erger geworden en dat maakt het spannend. Ook al is het maar onlinequote:Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?
Dát spreek ik niet tegen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja jij hebt weer een andere leuke date nu
Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaalquote:Op zondag 9 september 2012 20:00 schreef Doum het volgende:
Ieder z'n ding, als je je daar niet fijn bij voelt moet je dat niet doen. Er zijn genoeg mannen die dat leuk vinden.
En de ene vind sex belangrijk, de ander geld, of kinderen, of intellectuele diepgang. Whatever works for you.
Zie je wel, langzaam ontpop je tot een ware nimf hier op fokquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaal![]()
Maar dan wil ik het dus niet doen met iemand die ik nog niet goed genoeg ken en een paar dates mee heb gehad.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, een waar gebeurde date ervaring uit de oude doosch dan maar:
Is het wel echt een jongen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij heeft seks leuk en belangrijk vinden niet zoveel te maken met op welke date je dat doet. Ik heb in ieder geval geen stelregel daarvoor maar meestal is het de tweede of derde date, als het klikt. De date van woensdag weet ik het niet van hoe het normaal zit maar wel tussen de regels door gelezen dat hij graag rustig aan wil doen mocht het klikken. En hebben in een andere stad op een neutrale plek afgesproken.Geen moeite mee, dan.
Ik heb na 2 of 3 dates al een relatiequote:Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe nee maar ik doelde op het rest van het topic.
Ik heb geen seks voor het een relatie is
Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?
Van mij hoeft er echt niet direct op de 1e of 2e date ofzo al sex plaats te vinden..
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallon
Ik ga mij ook weer eens in het land der datenden begeven. Weet alleen nog niet op welke site ik me ga inschrijven. Heb in het verleden Paiq en RP geprobeerd maar dat was niet echt wat
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.
Misschien zou dat dus wel zo zijn, juist omdat jij al zegt dat je twee totaal verschillende sites niets vond. Dus nu vraag ik me af wat jou eraan tegenviel
Ik vond het op zich nog wel meevallen met de tijd dat het duurde voordat de foto's zichtbaar waren. Het was meer het vrijblijvende van het geheel dat me tegenstond. "Ach, ik kom hier gewoon voor de gezelligheid", "Gewoon wat kletsen en dan zien we wel", dat soort dingen. Terwijl het natuurlijk toch een datingsite bleef en de gesprekken dus ergens toch weer een andere lading hadden dan 'gewoon wat kletsen'. Maar dan niet op een prettige manier.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Vind ik ook niet. Maar dat komt ook omdat veel gesprekken oppervlakkig blijven tot je die foto's ziet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.
Zo proberen ze je dus over te halen een abonnement te nemen, lijkt me toch logisch?quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Enige jammere vind ik het aantal standaard matches zo laag ligt. Je ziet bovenin die Paiq selectie functie, waarbij je elke dag dus een match krijgt, en daar zie ik bijvoorbeeld vandaag een heel leuk meisje voorbij komen (met ook een hele hoge Paiq-score), maar een gesprek mee voeren kan je daar dus niet mee. Dat vind ik best jammer.
Dat klinkt helemaal super, fijn!quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn picknick was leuk dit weekend
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Bovendien hebben we ons allebei uitgeschreven van Lexa...
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Ik denk de 10e ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 08:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?
Dat lijkt dan maar zo...quote:Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt niet alsof het je heel erg uitmaakt of er.nog een tweede keer komt..
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn voor julliequote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer dat het raar is dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoonquote:
Waarom niet? Ja ligt natuurlijk beetje aan de context. Maar in jouw situatie vind ik het niet heel raar. Met mijn date stond ik op een gegeven moment ook met iemand anders te praten en toen ik terug kwam van de wc hij met (bleek achteraf) de vrouw van die kerel waarmee ik stond te praten. Ja geen probleem hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef -Splash- het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer raar dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoon).
Ik zou het in ieder geval niet doen, minuten met iemand anders gaan praten.
quote:Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....
Dus eigenlijk is het rond, you are officially screwed.
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee we zoenen niet
Ik heb wel over haar rug gestreeld
Sorry Vin, beetje inkoppertje
Maar thanksis zeker fijn
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doenquote:Op maandag 10 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |