abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116570762
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond :W

Date was gezellig gisteren en vandaag :Y. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend :9
Goed bezig. Was dit een eerste date?
pi_116570786
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:22 schreef Doum het volgende:

[..]

Goed bezig. Was dit een eerste date?
Nee, 5e of 6e.
pi_116571708
Leuk, ik heb even heel kort contact gehad met een bangig meisje }:|
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 september 2012 @ 19:07:34 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116572089
Hah, volgens mij ga ik badoo date 2 toch op korte termijn zien :P Ik had het verkeerd begrepen. Als in, deze week nog.
  zondag 9 september 2012 @ 19:09:31 #155
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116572165
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond :W

Date was gezellig gisteren en vandaag :Y. Film gekeken en vandaag een beetje muzieksmaken uitgewisseld.
Voor de nieuwsgierigen: ja, we hebben gezoend :9
Dat klinkt goed! Leuk zeg!
  zondag 9 september 2012 @ 19:11:18 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116572224
Nice vinnie :)
pi_116572577
Thank you both *D
pi_116572622
yeeeeeeeey :D
Ik vind het wel bizar om te lezen hoor na paar dates al seks. :o
pi_116572653
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Pvoesss het volgende:
yeeeeeeeey :D
Ik vind het wel bizar om te lezen hoor na paar dates al seks. :o
Da's juist veul!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116572698
Ik heb nog geen seks gehad hoor :o
Wel liggen spoonen en strelen zonder dat we gezoend hadden :D
pi_116572740
Hehehe nee maar ik doelde op het rest van het topic.
Ik heb geen seks voor het een relatie is :)
pi_116572770
Voor mij: seks => relatie.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116572796
Wat saai!
  zondag 9 september 2012 @ 19:27:08 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116572826
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
pi_116572855
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Woensdagmiddag date. Precies in het midden van onze woonplaatsen. K#t ik ben gewoon nerveus, dat is lang geleden.
Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?
  zondag 9 september 2012 @ 19:28:42 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116572886
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat is lang geleden? Dat je gedate hebt toch niet?
Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.
pi_116572910
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef eefje801 het volgende:
Goed teken toch? :D
pi_116572923
quote:
12s.gif Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Dat ik echt nerveus was voor een date.
Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?
pi_116572931
quote:
11s.gif Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat saai!
Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.
pi_116572970
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik vind het zonde om zoiets te doen zonder dat je een beetje weet hoe het verder gaat.
Waarom is dat zonde? Ik mag aannemen dat jij daar toch ook gewoon van geniet?
pi_116573063
Menig relatie gaat kapot juist vanwege het ontbreken van een seksuele klik, en hier denken ze het wiel uitgevonden te hebben. :') Geen seks voor een relatie. Het is geen 1950 meer jongens en meisjes.

Wake up and smell the coffee.
pi_116573067
Ik geniet meer van seks met iemand die er voor mij echt toe doet.
pi_116573095
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ik geniet meer van seks met iemand die er voor mij echt toe doet.
En zonder diepere gevoelens in het geheel niet?
pi_116573150
Ik heb prima seks gehad met iemand waar ik nog geen relatie mee had.
Tjah dat voelt voor mij dan toch niet zo fijn.
En voor mij is een seksuele klik ook belangrijk maar ook weer niet zo belangrijk
pi_116573477
Hm, ik heb mijn vragenuurtje kennelijk. Maar ik hecht er wat meer waarde aan.
  zondag 9 september 2012 @ 19:44:04 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116573539
Ik hecht er zeker wel waarde aan. Maar of het nu op date 1 gebeurd of op date 10. Ik zou het alleen niet zolang uithouden (wachten tot date 10) als het goed klikt :')
pi_116573633
Ik ken daar nog een mooi ondervonden voorbeeld van, dat het seksueel niet klikte, of nu ja, sort of. Het had met een hond te maken maar is nogal een lap tekst geworden. :')
  zondag 9 september 2012 @ 19:47:00 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116573665
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ken daar nog een mooi ondervonden voorbeeld van, dat het seksueel niet klikte, of nu ja, sort of. Het had met een hond te maken maar is nogal een lap tekst geworden. :')
Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakken ;)
pi_116573686
Okay, een waar gebeurde date ervaring uit de oude doosch dan maar:

Ooit een dame leren kennen via relatie.nl (meen ik) waar ik destijds geregeld mee afsprak. Ergens wat drinken, hapje eten, jullie hosselkoningen en hosselkoningwannabe's kennen het klappen van de zweep wel. Het klikte wonderwel en ik mocht haar graag. Op de vierde date (of vijfde, daar wil ik vanaf wezen) kwam ik voor het eerst bij haar thuis over de vloer. Ik wist al dat ze een klein - en nogal luidruchtig - hondje had van het soort wat men ook wel omschrijft als zijnde een kuttenlikkertje. Ze had daar al eerder vol enthousiasme over verteld namelijk. Nu dichtte zij deze hond, Billy genaamd, paranormale gaven toe. Zo zou Billy als een bezetene aanslaan indien deze meende met slecht volk van doen te hebben. En, zo drukte zij me op het hart, het beest zit er zelden naast. Met een broekzak vol condooms en deze gedachte in het achterhoofd belde ik hoopvol aan.

De hond sloeg aan toen ze opendeed. Heel even maar. Daarna verschool hij zich achter zijn bazinnetje terwijl hij me geen seconde uit het oog verloor. Ik vond het best. Een innige omhelzing tussen mij en mijn date volgde, samen met wat gezoen waarna wij ons richting de comfortabele bank begaven. Daar werd, na het nuttigen van een drankje, verder gevoosd terwijl Billy het tafereel op afstand nauwlettend gade sloeg. Eenmaal met mijn hand in haar inmiddels kletsnatte slipje aangekomen fluisterde ze hees in mijn oor of ik mee naar boven wilde, naar haar slaapkamer. ''Schijt een beer in het bos?'' dacht ik nog. Zodoende begaven wij ons op de trap richting slaapkamer, alwaar het me al opviel dat Billy - zijn oren gespitst - zacht grommend op de onderste tree bleef staan.

Eenmaal in de slaapkamer aangekomen gebeurden er twee dingen. Ten eerste viel het me op dat er een hondenmand in de hoek van de kamer stond, hetgeen me mijn wenkbrauwen al even deed fronsen. ''Slaapt dat beest hier?'' :') Ten tweede ontdeden wij elkander al snel van elkaars kleren - wat mijn gedachtengang over het eerste al verrassend snel wist te verdringen trouwens - , gooide ik haar in al haar naakte glorie op haar kingsize bed en, half struikelend over mijn over de enkels gedrapeerde broek die ik als een slangenhuid onhandig af probeerde te schudden, volgde ik al snel. Na wat voorbereidend werk ging er geneukt worden die avond, en niet te zuinig ook, zo grijnsde ik tussen haar dijen.

Eerst dacht ik nog dat zij het was die het geluid voortbracht. Een man kan zich vergissen in de hitte van het moment, nietwaar? Er werd gegromd, gekrabt, gebeten en terwijl mijn heupen zich sneller, ritmischer bewogen en zij haar bekken steeds heviger toestootte deed Billy hetzelfde. Aan de buitenkant van de slaapkamerdeur. Het grommen zwol aan in angstaanjagend volume, het gekras aan de deur ging over in een dreunend gebonk ertegen en ik verkeerde stellig onder de indruk dat het kuttenlikkertje van eerder zich had ontpopt tot een schuim uit de bek spattende, moordlustige weerwolf die bovendien door het dolle heen was en ieder moment door de deur heen kon breken om mij in mijn blote reet aan stukken te scheuren. ''Niet op letten, niet op letten. Dat doet hij vaker. Hij is gewoon jaloers dat er een man hierbinnen is.'' hijgde ze, mijn afleiding bespeurend. Ik vond dat al zo'n rare opmerking op dat moment. Maar een stevig orgasme naderde, mijn verontrusting door het toenemende kabaal van een als door een schare demonen bezeten Billy steeg en de geilheid won het uiteindelijk van mijn natuurlijke, aangeboren drang tot levensbehoud. Billy en ik gromden simultaan. Dat weet ik nog goed. Ik terwijl ik met kracht klaarkwam in de schoot van zijn vrouwtje, hij in een vruchteloze, woedende poging de deur die tussen hem en het voornoemde vrouwtje instond te versplinteren. Zij gilde.

.....

Stilte. Samen bezweet bijkomen. Billy liet nog zachtjes hoorbaar zijn misnoegen blijken vanaf zijn kant van de deur. Mijn date - die ik vanaf dat moment toch wel met heel andere ogen ben gaan bekijken - sommeerde mij richting de badkamer te gaan om me daar op te frissen. Blootsvoets stapte ik van het bed af, het koude linoleum op, en hoorde het grommen weer gestaag aanzwellen terwijl ik de deur naderde. Nu kun je je voorstellen dat ik niet bepaald stond te trappelen van verlangen om hem open te doen. Ik was zo naakt als een pasgeboren baby en had een doembeeld voor mijn geestesoog van een door jaloerse razernij gedreven, zichzelf lancerend mormel die zijn tanden zou zetten daar waar je ze het allerminst wil hebben. Ik aarzelde met mijn hand al op de deurknop. ''Toe maar. Hij doet niks hoor.'' spoorde mijn date mij aan vanaf het bed. ''Juist. weet híj dat ook?'' dacht ik hardop, in een aandachtsafleidende poging om geestig te zijn. Ik werd boos op mezelf. Ik zou me toch godenverdomme niet laten kennen door zo'n frikandel op pootjes!? Hij? Dat mormel? Mijn trots overwon en ik opende de deur, waarbij ik snel een stap opzij zette om Billy in ieder geval niet de kans te bieden een directe aanval in te zetten op mijn inmiddels slap bungelende jongeheer. Maar Billy schonk in het geheel geen aandacht aan mij, stoof door naar het bed waar hij op sprong en zijn vrouwtje overlaadde met een serie likken en gekwijl terwijl ze kirde van genoegen. Opgelucht betrad ik de badkamer, en nu mijn geilheid afgenomen was begon ik me zo stilletjesaan af te vragen waar ik zojuist getuige van was geweest. Bij terugkomst in de slaapkamer lag Billy op de schoot van zijn nog steeds naakte bazinnetje terwijl hij zachtjes door haar gestreeld werd, daarbij mij uitdagend aankijkend. Een zekere blik van voldoening in de hondenogen. Ik verliet de woning niet veel later, daarbij nagestaard vanuit de vensterbank door mijn kwelgeest van eerder die avond.

Overbodig om te zeggen dat Billy en ik nooit de beste maatjes zijn geworden. Hij liet mij niet toe in zijn vrouwtjes-behagende bestaan en ik wilde er sowieso niks mee van doen hebben. Ik zag mijn date nog een paar keer, maar ditmaal wel in het comfort van míjn woning, alhoewel de dingen toch niet meer hetzelfde waren als voorheen. Ik stopte niet lang daarna haar te daten.

Wel heb ik haar nog op facebook, waar ik geregeld haar updates voorbij zie trekken op de timeline. Drie kwart daarvan bestaat uit foto's van Billy of quasi-grappige tekstjes over hem. Gisteren verscheen er een foto van haar liggend in de tuin, innig verstrengeld met de hond. ''The love of my life'' luidde het bijschrift. En al heb ik nooit hard kunnen maken wat ik bevroedde, wat ze zoal met de hond uitvrat in de eenzame, stille uren van de nacht, zuchtte ik en bemerkte dat ik onbewust met mijn vingers naar mijn mond was gegaan als om daar een onzichtbare hondenhaar uit te pulken. Binnensmonds braakte ik een beetje in het besef waar mijn tong zoal was geweest.

Nu ja. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen vóór mijn geest afdwaalde en mijn typevingers Evil Dead-stijl een eigen leven begonnen te leiden; huisdieren kunnen vrij kut zijn.
pi_116573694
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelf ervaren? gewoon even in spoilertje plakken ;)
Dit. Ben wel benieuwd.
  zondag 9 september 2012 @ 19:53:47 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116573904
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest ;)
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, " :') of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he " :')
Nouja verder was ie ook niet leuk, dus het was snel afgelopen daarna :+
pi_116573969
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ooh maar de seks was verder goed, gewoon per ongeluk over die hond heen rijden, het keukenmes net wat onhandig laten vallen en je was er vanaf geweest ;)
Al zou ik zo'n vrouw ook wel vaag vinden denk ik. Ben zelf ooit afgeknapt op een jongen die een kat had, en hij zogenaamd precies wist wat zijn kat wou.
Zat dat beest lekker op de vensterbank van t zonnetje te genieten zegt die gast "ja je wil naar buiten he, ja he, " :') of smorgen toen ik was blijven slapen (enkel slapen!) komt die kat eraan, gewoon tussen ons in liggen, niets geen gedraal of aandachttrekkerij .. "ja je wil wat eten he, je hebt honger he " :')
Niet dat ik ooit iemand gedate heb die zoiets doet, maar gewoon random people die dat doen erger ik me KAPOT aan. Zelfde als mensen die dat bij baby's doen op zo'n raar pieptoontje :')
pi_116573985
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.
  zondag 9 september 2012 @ 19:56:46 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116574024
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik denk dat, mocht die hond ook maar iéts overkomen, ze als een twijgje zou breken geestelijk.
Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangen :')
pi_116574098
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat wil je denk ik ook neit aan je broek hebben hangen :')
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.
  zondag 9 september 2012 @ 19:59:03 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116574124
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom liet ik deze gaan. Ik hoop dat zij en Billy een mooie toekomst tegemoet gaan. Just count me out.
Achja jij hebt weer een andere leuke date nu :)
  zondag 9 september 2012 @ 20:00:52 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116574194
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waarom ben je nu ineens wel nerveus dan?
Nou ja meer dat ik wel gelijk dacht: leuk! En andersom ook. En dat is alleen maar erger geworden en dat maakt het spannend. Ook al is het maar online :)
pi_116574200
Ieder z'n ding, als je je daar niet fijn bij voelt moet je dat niet doen. Er zijn genoeg mannen die dat leuk vinden.

En de ene vind sex belangrijk, de ander geld, of kinderen, of intellectuele diepgang. Whatever works for you.
pi_116574207
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Achja jij hebt weer een andere leuke date nu :)
Dát spreek ik niet tegen.
pi_116574262
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:00 schreef Doum het volgende:
Ieder z'n ding, als je je daar niet fijn bij voelt moet je dat niet doen. Er zijn genoeg mannen die dat leuk vinden.

En de ene vind sex belangrijk, de ander geld, of kinderen, of intellectuele diepgang. Whatever works for you.
Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaal :+
Maar dan wil ik het dus niet doen met iemand die ik nog niet goed genoeg ken en een paar dates mee heb gehad. :D
pi_116574608
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind seks dan wel weer belangrijk, elke dag vind ik ideaal :+
Maar dan wil ik het dus niet doen met iemand die ik nog niet goed genoeg ken en een paar dates mee heb gehad. :D
Zie je wel, langzaam ontpop je tot een ware nimf hier op fok
pi_116574751
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, een waar gebeurde date ervaring uit de oude doosch dan maar:

:D je komt veel 'kleurrijke' mensen tegen online.
  zondag 9 september 2012 @ 20:17:26 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116575031
Volgens mij heeft seks leuk en belangrijk vinden niet zoveel te maken met op welke date je dat doet. Ik heb in ieder geval geen stelregel daarvoor maar meestal is het de tweede of derde date, als het klikt. De date van woensdag weet ik het niet van hoe het normaal zit maar wel tussen de regels door gelezen dat hij graag rustig aan wil doen mocht het klikken. En hebben in een andere stad op een neutrale plek afgesproken.Geen moeite mee, dan.
pi_116575208
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef eefje801 het volgende:
Volgens mij heeft seks leuk en belangrijk vinden niet zoveel te maken met op welke date je dat doet. Ik heb in ieder geval geen stelregel daarvoor maar meestal is het de tweede of derde date, als het klikt. De date van woensdag weet ik het niet van hoe het normaal zit maar wel tussen de regels door gelezen dat hij graag rustig aan wil doen mocht het klikken. En hebben in een andere stad op een neutrale plek afgesproken.Geen moeite mee, dan.
Is het wel echt een jongen? :o
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 9 september 2012 @ 20:21:55 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116575264
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Oh, zeker wel ;)
  zondag 9 september 2012 @ 20:25:01 #196
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_116575432
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef Pvoesss het volgende:
Hehehe nee maar ik doelde op het rest van het topic.
Ik heb geen seks voor het een relatie is :)
Ik heb na 2 of 3 dates al een relatie :P
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_116575735
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?
Van mij hoeft er echt niet direct op de 1e of 2e date ofzo al sex plaats te vinden..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_116575906
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? Dat rustig aan doen?
Van mij hoeft er echt niet direct op de 1e of 2e date ofzo al sex plaats te vinden..
Zeg ik dat dan?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116575984
Soms komt het er dan na een stuk of tien dates van, en dan blijkt daarna dat er nog geen relatie uit groeit...

Daar kan ik dan weer over meepraten. Maar het is nogal off-topic, lijkt me, dus daar zal ik het maar bij laten.
pi_116579439
Hallon :W

Ik ga mij ook weer eens in het land der datenden begeven. Weet alleen nog niet op welke site ik me ga inschrijven. Heb in het verleden Paiq en RP geprobeerd maar dat was niet echt wat :N
pi_116580961
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallon :W

Ik ga mij ook weer eens in het land der datenden begeven. Weet alleen nog niet op welke site ik me ga inschrijven. Heb in het verleden Paiq en RP geprobeerd maar dat was niet echt wat :N
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.

Misschien zou dat dus wel zo zijn, juist omdat jij al zegt dat je twee totaal verschillende sites niets vond. Dus nu vraag ik me af wat jou eraan tegenviel :P
pi_116582622
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.

Misschien zou dat dus wel zo zijn, juist omdat jij al zegt dat je twee totaal verschillende sites niets vond. Dus nu vraag ik me af wat jou eraan tegenviel :P
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.

Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
pi_116584036
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.

Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Ik vond het op zich nog wel meevallen met de tijd dat het duurde voordat de foto's zichtbaar waren. Het was meer het vrijblijvende van het geheel dat me tegenstond. "Ach, ik kom hier gewoon voor de gezelligheid", "Gewoon wat kletsen en dan zien we wel", dat soort dingen. Terwijl het natuurlijk toch een datingsite bleef en de gesprekken dus ergens toch weer een andere lading hadden dan 'gewoon wat kletsen'. Maar dan niet op een prettige manier.

Goed, het laat zich wat moeilijk omschrijven, maar zo heb ik het wel ervaren. En het zou dus zomaar kunnen dat ik dat op andere datingsites ook zou hebben :P
pi_116584551
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116587181
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk. ;(
Vind ik ook niet. Maar dat komt ook omdat veel gesprekken oppervlakkig blijven tot je die foto's ziet.
pi_116587679
Ik heb anders prima ervaringen met Paiq, fotootjes beoordelen, oneliners sturen, zijn bijna altijd vrouwen die enigszins in mijn profiel passen. Ook de automatische matches zijn tegenwoordig gewoon goed. Je moet wel duidelijk aangeven in die beoordelingsvragen waar je naar op zoek bent.

Natuurlijk zijn de gesprekken niet allemaal goed, maar dat is toch juist de hele bedoeling van Paiq?
pi_116588778
Enige jammere vind ik het aantal standaard matches zo laag ligt. Je ziet bovenin die Paiq selectie functie, waarbij je elke dag dus een match krijgt, en daar zie ik bijvoorbeeld vandaag een heel leuk meisje voorbij komen (met ook een hele hoge Paiq-score), maar een gesprek mee voeren kan je daar dus niet mee. Dat vind ik best jammer.
pi_116591795
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Enige jammere vind ik het aantal standaard matches zo laag ligt. Je ziet bovenin die Paiq selectie functie, waarbij je elke dag dus een match krijgt, en daar zie ik bijvoorbeeld vandaag een heel leuk meisje voorbij komen (met ook een hele hoge Paiq-score), maar een gesprek mee voeren kan je daar dus niet mee. Dat vind ik best jammer.
Zo proberen ze je dus over te halen een abonnement te nemen, lijkt me toch logisch? :')

Ik heb ook wel goede ervaringen met Paiq, ook wel wat gedate via die site. Maar het vergt veel investering van je tijd om door alle nutteloze gesprekken met mensen heen te skippen die je toch niet leuk vindt.
pi_116591932
Ik vind het maar irritant van Paiq, dat je niet gelijk ziet met wie je aan het chatten bent.

Verspilde energie.
  maandag 10 september 2012 @ 07:56:46 #210
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116591948
Dan stuur je one-liners. Klaar.
WFPB!
  maandag 10 september 2012 @ 08:19:12 #211
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116592105
Mijn picknick was leuk dit weekend O+
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezellig :Y Leuke mensen :Y
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar :P
Bovendien hebben we ons allebei uitgeschreven van Lexa...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 10 september 2012 @ 08:20:08 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116592115
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezellig :Y Leuke mensen :Y
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar :P
Dat klinkt helemaal super, fijn!
  maandag 10 september 2012 @ 08:21:45 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116592130
Nice Chaos! :)
pi_116592188
quote:
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?
  maandag 10 september 2012 @ 08:54:49 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116592454
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:27 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Was dit een eerste date of een vervolgdate ?
Ik denk de 10e ofzo :9

Ben benieuwd hoe het verder gaat, nu het wat "serieuzer" is :) maar goed, da's altijd afwachten :P
  maandag 10 september 2012 @ 09:03:35 #216
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116592556
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

klinkt niet alsof het je heel erg uitmaakt of er.nog een tweede keer komt..

Dat lijkt dan maar zo... ;)

Wat een beetje tegen viel was dat ze tijdens de date in het casino 6 minuten met een of andere idioot zat te praten die zogenaamd wist welke getallen bij het roulette gingen vallen. Daarna ging hij ze nog opnoemen ook ala char. Ja eh.. 39... of eh... 4 maar het kan ook 6 zijn.. anders 2 of 3.... 5 is ook een optie.

En daar dan 6 minuten naar luisteren terwijl ik zoiets had van.... kom op... date enzo... ;)

Maar ik moet eerlijk zeggen, het was een erg leuke dame. Daarom zou ik een 2e date wel zien zitten , weet alleen nog niet of die interesse er bij haar kant is. Maar die heb ik ook nog niet gepeild.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 10 september 2012 @ 09:06:24 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116592598
Je was een beetje jaloers? :o
  maandag 10 september 2012 @ 09:06:50 #218
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116592604
quote:
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh.... ;)
Dus eigenlijk is het rond, you are officially screwed. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116592619
quote:
Fijn voor jullie :D *O*
  maandag 10 september 2012 @ 09:08:49 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116592641
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef Cue_ het volgende:
Je was een beetje jaloers? :o
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer dat het raar is dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoon :P).

Ik zou het in ieder geval niet doen, minuten met iemand anders gaan praten.
  maandag 10 september 2012 @ 09:10:32 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116592676
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef -Splash- het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer raar dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoon :P).

Ik zou het in ieder geval niet doen, minuten met iemand anders gaan praten.
Waarom niet? Ja ligt natuurlijk beetje aan de context. Maar in jouw situatie vind ik het niet heel raar. Met mijn date stond ik op een gegeven moment ook met iemand anders te praten en toen ik terug kwam van de wc hij met (bleek achteraf) de vrouw van die kerel waarmee ik stond te praten. Ja geen probleem hoor :)

En 6 minuten is echt niet lang :')
  maandag 10 september 2012 @ 09:11:22 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116592688
Dan stel ik mij aan. :P
  maandag 10 september 2012 @ 09:13:35 #223
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116592729
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh.... ;)
Dus eigenlijk is het rond, you are officially screwed. :P
_O- _O- _O-
Nee we zoenen niet :9
Ik heb wel over haar rug gestreeld :')

Sorry Vin, beetje inkoppertje :')
Maar thanks :* is zeker fijn O+
pi_116593174
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Nee we zoenen niet :9
Ik heb wel over haar rug gestreeld :')

Sorry Vin, beetje inkoppertje :')
Maar thanks :* is zeker fijn O+
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebben :+ :9
  maandag 10 september 2012 @ 09:45:20 #225
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116593379
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebben :+ :9
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doen :D

Gefeliciteerd man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')