Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hallon
Ik ga mij ook weer eens in het land der datenden begeven. Weet alleen nog niet op welke site ik me ga inschrijven. Heb in het verleden Paiq en RP geprobeerd maar dat was niet echt wat
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Relatieplanet heb ik nooit geprobeerd, maar je mening over Paiq kan ik wel onderschrijven. Soms vraag ik me af of ik, ondanks dat Paiq toch een heel andere opzet heeft dan andere datingsites, de problemen die ik ermee had niet ook op die andere sites zou hebben.
Misschien zou dat dus wel zo zijn, juist omdat jij al zegt dat je twee totaal verschillende sites niets vond. Dus nu vraag ik me af wat jou eraan tegenviel
Ik vond het op zich nog wel meevallen met de tijd dat het duurde voordat de foto's zichtbaar waren. Het was meer het vrijblijvende van het geheel dat me tegenstond. "Ach, ik kom hier gewoon voor de gezelligheid", "Gewoon wat kletsen en dan zien we wel", dat soort dingen. Terwijl het natuurlijk toch een datingsite bleef en de gesprekken dus ergens toch weer een andere lading hadden dan 'gewoon wat kletsen'. Maar dan niet op een prettige manier.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 22:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou wat me aan Paiq vooral tegenstond is het feit dat je elkaar niet gelijk kunt zien. Eerst een tijdje moet kletsen alvorens de foto;s zichtbaar worden. Meer dan eens vielen de foto's dan enorm tegen nadat je al tijd had geinvesteerd in het gesprek. En dan moet je het dus ook weer afkappen, dat vond ik altijd maar moeilijk.
Relatieplanet was op zich nog wel ok. Alleen lange tijd dezelfde gezichten. Zelfde matches steeds. Weinig nieuwe mannen.
Vind ik ook niet. Maar dat komt ook omdat veel gesprekken oppervlakkig blijven tot je die foto's ziet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wat vond je van de gesprekken dan? Die vond ik namelijk ook nooit echt leuk eigenlijk.
Zo proberen ze je dus over te halen een abonnement te nemen, lijkt me toch logisch?quote:Op zondag 9 september 2012 23:59 schreef TheArt het volgende:
Enige jammere vind ik het aantal standaard matches zo laag ligt. Je ziet bovenin die Paiq selectie functie, waarbij je elke dag dus een match krijgt, en daar zie ik bijvoorbeeld vandaag een heel leuk meisje voorbij komen (met ook een hele hoge Paiq-score), maar een gesprek mee voeren kan je daar dus niet mee. Dat vind ik best jammer.
Dat klinkt helemaal super, fijn!quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn picknick was leuk dit weekend
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Bovendien hebben we ons allebei uitgeschreven van Lexa...
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Tevens zaterdagavond een deel van haar vrienden ontmoet, was erg gezelligLeuke mensen
Zondag dus picknick, was leuk, onze eerste foto samen is op facebook verschenen, dus nu zijn de rapen gaar
Ik denk de 10e ofzoquote:Op maandag 10 september 2012 08:27 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Was dit een eerste date of een vervolgdate ?
Dat lijkt dan maar zo...quote:Op zondag 9 september 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt niet alsof het je heel erg uitmaakt of er.nog een tweede keer komt..
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....quote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Fijn voor julliequote:Op maandag 10 september 2012 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer dat het raar is dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoonquote:
Waarom niet? Ja ligt natuurlijk beetje aan de context. Maar in jouw situatie vind ik het niet heel raar. Met mijn date stond ik op een gegeven moment ook met iemand anders te praten en toen ik terug kwam van de wc hij met (bleek achteraf) de vrouw van die kerel waarmee ik stond te praten. Ja geen probleem hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef -Splash- het volgende:
Op een halve zwerver die komt vertellen dat hij elke dag 6000 euro daar loopt te verdienen. Errug. Het is meer raar dat je op een date zo lang met andere mensen gaat praten, of ligt dan aan mij? Het komt een beetje over of je het niet naar je zin hebt met degene met wie je aan het daten bent (is ok, maar zeg dat dan gewoon).
Ik zou het in ieder geval niet doen, minuten met iemand anders gaan praten.
quote:Op maandag 10 september 2012 09:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goed man! Maar heb je ook gezoend? Offeh....
Dus eigenlijk is het rond, you are officially screwed.
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee we zoenen niet
Ik heb wel over haar rug gestreeld
Sorry Vin, beetje inkoppertje
Maar thanksis zeker fijn
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doenquote:Op maandag 10 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet, en als je had opgelet had, had je gelezen dat we inmiddels wel gezoend hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |