Ga voor die eerste ingeving. Mocht het ooit iets worden dan zal ze er ook mee moeten leren leven, nietwaar?quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.
de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen.
toch die nonconformistische profieltekst maar eens schrijven, of zou dat wat al te drastisch zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga voor die eerste ingeving. Mocht het ooit iets worden dan zal ze er ook mee moeten leren leven, nietwaar?
In elk geval geen kritiekloos, nikszeggend middle-of-the-road stukje.quote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toch die nonconformistische profieltekst maar eens schrijven, of zou dat wat al te drastisch zijn?
Haha...tja, dan is het opeens het date-stadium voorbij...maar nog een beetje te inbetween om het een (serieuze) relatie te noemen, niet waar ?quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk de 10e ofzo
Ben benieuwd hoe het verder gaat, nu het wat "serieuzer" ismaar goed, da's altijd afwachten
Precies, vreemde fase vind ik dat altijd, want het kan nog alle kanten opgaan eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 13:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Haha...tja, dan is het opeens het date-stadium voorbij...maar nog een beetje te inbetween om het een (serieuze) relatie te noemen, niet waar ?
We hopen er maar het beste van, niet waarquote:Op maandag 10 september 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, vreemde fase vind ik dat altijd, want het kan nog alle kanten opgaan eigenlijk
Je kan opeens over een maand ofzo denken: pfffffff geen zin meer...
Altijdquote:Op maandag 10 september 2012 13:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
We hopen er maar het beste van, niet waar?
Gaan jullie al samenwonen dan?quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijdmaar het kan natuurlijk ook nog van mijn kant misgaan
dat is waar ik banger voor ben...
Dat ik er opeens achter kom dat ik m'n vrije leventje mis ofzo, ach we zien wel
Probeer er niet bij stil te staan eigenlijk en niet over na te denken
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat doe jij nu weer terug in dit topic ?
En nog niet zwanger?quote:Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijdmaar het kan natuurlijk ook nog van mijn kant misgaan
dat is waar ik banger voor ben...
Dat ik er opeens achter kom dat ik m'n vrije leventje mis ofzo, ach we zien wel
Probeer er niet bij stil te staan eigenlijk en niet over na te denken
Precies en dat hoor ik vrienden in een relatie ook wel eens zeggen. Wel vooral de mannen trouwens.quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie. Je hebt wel je eigen dingen, eigen vrienden en eigen hobbies : maar je gaat dan rekening met elkaar houden. Een andere chick scoren moet je ook niet meer willen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je niet beide kunnen hebben?
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie. Je hebt wel je eigen dingen, eigen vrienden en eigen hobbies : maar je gaat dan rekening met elkaar houden. Een andere chick scoren moet je ook niet meer willen.
Tenzij je elkaar 1x per week ziet misschien - dan doe je nog helemaal je eigen ding (behalve vreemdgaan dan).
Ik denk dat ik het heel vreemd zou vindenquote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.
Dan is mijn relatie geen echte relatiequote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat zoiets niet samen gaat met een echte relatie.
Dat zie je toch maar weinig tegenwoordig, die open relaties. Hij mag gewoon een andere chick scoren van jou? Lekker hele weekend zuipen en als er iets van verplichtingen zijn (een bruiloft bezoeken, een keertje naar jouw ouders) kan hij gewoon bedanken voor de eer en in bed blijven liggen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan is mijn relatie geen echte relatie![]()
Hij is zo vrij als een vogeltje, en kan en mag altijd zijn eigen ding doen.
Net zoals ik het heel raar vond om na jaren weer vrijgezel te zijn was het ook heel onwennig om weer in een relatie te zitten. Maar dat overleggen is maar net hoeveel je nodig vindt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's ook waar, ligt ook wel aan het soort relatie dat je hebt. Als je met iemand echt al een gezamenlijke toekomst ziet (en daar heeft vrienden ontmoeten lang niet altijd mee te maken) dan ben je daar ook minder mee bezig. Maar het is logisch dat je even moet wennen om vrijgezel af te zijn. Zou ik ook vinden, al is het alleen maar om dingen weer te moeten overleggen. Toch even wennen.
Goed nieuws!!quote:Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Nostalgie - een jaar later nog steeds met dezelde mooie vrouw. Wonen samen tegenwoordig.
Nogal ja, na 9 jaar echt vrijgezel te zijn en eigenlijk altijd jezelf prima te redden in je eentje, is dat wel wennen... Had ook niet echt behoefte aan een relatie verder, heb het nooit gemist in m'n leven en redde me prima, dus het is wennen om rekening te houden met iemand. Maar het is het waardquote:Op maandag 10 september 2012 14:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stel hé..stel dat mijn date erg leuk is en het wat wordt. Dan wordt dat noodgedwongen ook veel overleggen, dat weet ik nu al. Maar klopt, is net zo goed wennen om na samenwonen weer opeens alles in je eentje te doen. Ik ben officieel ook alweer vier jaar vrijgezel.quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Net zoals ik het heel raar vond om na jaren weer vrijgezel te zijn was het ook heel onwennig om weer in een relatie te zitten. Maar dat overleggen is maar net hoeveel je nodig vindt.
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Stel hé..stel dat mijn date erg leuk is en het wat wordt. Dan wordt dat noodgedwongen ook veel overleggen, dat weet ik nu al. Maar klopt, is net zo goed wennen om na samenwonen weer opeens alles in je eentje te doen. Ik ben officieel ook alweer vier jaar vrijgezel.
Ik had gister trouwens iemand op Badoo die heel gefrustreerd was over vrouwen op datingsites. Ik heb hem gemeld bij Badoo. Werd gewoon uitgescholden omdat ik niet vlug genoeg naar zijn zin reageerde. Was echt tien min. ofzo. Nou het was
Lastig dat je daar alleen een chat/berichtfunctie hebt. Voor mij werken die chatberichtjes namelijk gewoon als normale berichtjes. Ik beantwoord ze als ik er echt de tijd voor heb.
Vandaar ook de 'stel dat..'quote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |