Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).quote:
Weet het, weet het..gelukkig ben jij er nog voor de reality checkquote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ho Stop! Je hebt hem nog nooit gezien...
Snap wel wta je bedoelt. Ze had precies hetzelfde kunnen zeggen zonder de verwijzing naar haar datequote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).
Yes, dat klopt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap wel wta je bedoelt. Ze had precies hetzelfde kunnen zeggen zonder de verwijzing naar haar date
Vorige keer was het mijn date die on-neutraal was. Deze keer beide niet helemaal neutraal en me daar heus wel van bewust. Ga ook bewust vandaag en morgen niet te lang op msn.quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee Cue. Ik bedoel ik zie dat ook wel, maar dit is alweer on_neutraal de date ingaan. Vorige keer wilde ze ook al niet luisteren (weet al niet meer waarover dat ging).
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Date van gisteren was wel leuk, maar foi foi foi
Ik moest daar echt mijn best doen om daar wat uit te krijgen
Als je foi foi foi zegt zou ik ook dichtklappen uit plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Eindelijk een soort van reactie gehad van de date van vorige week zondag, tenminste ik ben nu geblokkeerd![]()
Ik heb na een paar maanden jouw posts lezen toch wel een beetje het idee dat jij snel een iets te positief beeld van iemand hebt en dat het nogal eens tegenvalt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vorige keer was het mijn date die on-neutraal was. Deze keer beide niet helemaal neutraal en me daar heus wel van bewust. Ga ook bewust vandaag en morgen niet te lang op msn.
Met het weer van gisteren had ik sowieso het al leuk gehad op een terras, al was het een zak uien geweestquote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.
Nouja het ligt natuurlijk een beetje aan de persoon. Zo'n zoutzak past niet bij jou, maar misschien wel bij zalkc. En aan z'n positieve commentaar erover ondanks dat er nog geen 200 woorden uit zijn gekomen ..quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk aan? Ik heb ooit 3 uur met iemand in de kroeg gezeten (via datingsite leren kennen) en die snapte geen enkele grap, dus geen humor, en zei niets uit zichzelf. Dat was hel op aarde. Zij wilde heel graag doordaten omdat het zo'n geweldige date was. Dat snap ik dan niet.
Het mocht ook een zak uien zijn, lees ik net.quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja het ligt natuurlijk een beetje aan de persoon. Zo'n zoutzak past niet bij jou, maar misschien wel bij zalkc. En aan z'n positieve commentaar erover ondanks dat er nog geen 200 woorden uit zijn gekomen ..
Al vraag ik me dan weer af of ie niet gewoon blij is met het daten ansich, ongeacht of zij het is of een ander
Enkel bij goed weerquote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het mocht ook een zak uien zijn, lees ik net.
Au.quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef zalkc het volgende:
Eindelijk een soort van reactie gehad van de date van vorige week zondag, tenminste ik ben nu geblokkeerd![]()
Dan zit er binnenkort iemand tot tranen toe geroerd met mooi weer op een terras tegen een zak uien te praten.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon. Klein nuanceverschilquote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zij helemaal het einde is vind ik een slecht begin...quote:Op maandag 10 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon. Klein nuanceverschil
En ja ik kan me al uitstekend vermaken zelfstandig, dat er ook iemand anders bij was maakte het wel interessanter, maar ik heb niet zoiets nu dat zij het einde is
Jij doet regelmatig een zak uien?quote:Op maandag 10 september 2012 16:05 schreef zalkc het volgende:
Met date bedoelde ik meer hetgeen je gaat doen en niet de persoon.
Denk de meesten van ons wel.quote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Kreator het volgende:
...ik had het denk ik gewoon een ernstige faal gevonden als mijn date zo was verlopen.
Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.quote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef eefje801 het volgende:
Natuurlijk valt iemand tegen, dat doe ik ook. Dat is net als een boek lezen en dan de film kijken.
Natuurlijk hoop je dat.. alleen valt het soms wel eens tegenquote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nigga what? Ik mag toch hopen dat iemand IRL wel wat interessanter is dan online.
Och, ik gun iedereen een tweede kans, heb ik ook al mijn hele leven zo gedaan. Als je een beetje door de facade heen kijkt merkte ik wel dat ze absoluut niet wist wat ze moest zeggen. Maar ik vermoed dat het ook een kwestie van gewenning is. Niet iedereen komt direct over als dat hij/zij isquote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk de meesten van ons wel.
Als er niets uitkomt en je krijgt zowat alleen maar eenzijdige interesse dan houdt het snel op. Zou dan echt niet denken aan een vervolgdate. Hoe zenuwachtig iemand misschien ook geweest kon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |