Stond niet veel meer in die post dan wat ik net zei hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doen
Gefeliciteerd man!
drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.quote:Op maandag 10 september 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Hopen dat ze van de week 's avonds nog even tijd heeft.
Jup, haar studie is weer begonnen en moet vaak tot laat naar school en dan is het nog een uur terug reizen voor haar.quote:Op maandag 10 september 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.
Er is verschil tussen praten tegen je kat en dom tegen je kat pratenquote:Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en die discussie over katten, ik praat ook tegen m'n kat
Maar da's meer in het niveau van: ETEN! en soms vraag ik: "wil je een snoepje", dan staat ze op en loopt ze richting de keuken, want dan weet ze dondersgoed dat ze een snoepje krijgt
Wat wel grappig was, was dat m'n kat (normaal relatief voorzichtig met andere mensen) gewoon bij m'n date op d'r benen ging slapen
Waardoor ontstonden de frustraties dan?quote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef JoeBravo het volgende:
ben er ook weer ingetrapt: ingeschreven bij lexa.
gaat weer een frustrerende ervaring worden
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik.quote:Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waardoor ontstonden de frustraties dan?
Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe hequote:Op maandag 10 september 2012 10:12 schreef JoeBravo het volgende:
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik.
Nu klinkt dat laatste een stuk negatiever dan ik het bedoel wss.
't is meer geconfronteerd worden met de gebreken van mezelf die ik normaal gesproken wel accepteer, maar voor het succes op zo'n site totaal niet werken.
Daarom had ik mezelf 2 jaar terug voorgenomen om het niet nog eens te doen (friendscout destijds), maar dus toch gezwicht.
stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe. Daar had ik even geen rekening mee gehouden.quote:Op maandag 10 september 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vrees dat met deze (nog steeds) negatieve houding het niet ineens wél succesvol gaat worden.
Enthousiasme is natuurlijk goedquote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperenErvaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is
Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
Daarbij heeft, wonderbaarlijk genoeg, iedereen zijn gebreken. Als jij er geen issue van maakt hoeft de ander dat ook niet te doen, al helemaal niet aan het begin.
PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperenErvaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is
Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk?quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk?
No need to stress, wat kan je nou gebeuren? Ga gewoon lekker wat rondneuzen, stuur een berichtje hier en daar...kijk maar wat het wordt. En als het niets wordt, dan niet. Nu heb je ook niets dus op zich is er weinig verschil.
Vanaf woensdag, dit weekend heel intensief. Hele avonden op msn en gister de hele dag. Dus tja..quote:Op maandag 10 september 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)
Dat is ook weer zoquote:
Cue's advies is wel heel goed, probeer dat niet teveel te laten doorschemeren en gewoon een beetje om je heen kijken welke site of vorm bij je past. En zie het als een avontuur,de kans is over het algemeen niet enorm groot dat je gelijk iemand tegen het lijf loopt met wie het helemaal goed klikt dus probeer van de ervaring te genieten die je opdoet ermee. Verder is het best leuk om verschillende mensen te ontmoeten zo.quote:Op maandag 10 september 2012 10:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
*mompelt 'zie je wel Joe, ff je stress ventileren helpt.'![]()
![]()
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.quote:Op maandag 10 september 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe he
Al eerder bij lexa gezeten? en anders eens andere sites proberen. Of ga speeddaten of wat dan ook
Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.
de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen.
ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is.quote:Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?
voor die eerste ingeving gaan, zeker IRL. altijd weer!quote:Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.
de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen.
Daar ging mijn punt niet omquote:Op maandag 10 september 2012 11:00 schreef JoeBravo het volgende:
ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |