abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116593451
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Sorry, was te druk om terug te lezen, maar dan ga ik dat maar eens doen :D

Gefeliciteerd man!
Stond niet veel meer in die post dan wat ik net zei hoor :P: Datingsite-ervaringen #238: Nemen géén cadeaus meer op de eerste date.

En thanks!
Ik vroeg of ze een idee had wanneer we weer konden afspreken, en toen vertelde ze dat ze komend weekend de hele middag + avond moest werken vanwege een bepaald feest. Vond ze (en ik ook natuurlijk) wel jammer, want nu duurde het 'zo lang' voordat we weer kunnen afspreken -O-. Hopen dat ze van de week 's avonds nog even tijd heeft.
  maandag 10 september 2012 @ 09:50:40 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116593492
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Hopen dat ze van de week 's avonds nog even tijd heeft.
drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.
pi_116593552
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

drukte is idd kut, maar niets aan te doen. Komt vast wel weer.
Jup, haar studie is weer begonnen en moet vaak tot laat naar school en dan is het nog een uur terug reizen voor haar.
Dit weekend kan zij niet, volgend weekend kan ik pas vanaf zaterdagavond misschien, en daarna ga ik een midweek weg.

Maar komt nog wel ja :9
  maandag 10 september 2012 @ 09:52:44 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116593554
Precies :) Komt vanzelf goed ^O^
Ik zie d'r ook pas donderdag weer :(

Oh en die discussie over katten, ik praat ook tegen m'n kat :@
Maar da's meer in het niveau van: ETEN! en soms vraag ik: "wil je een snoepje", dan staat ze op en loopt ze richting de keuken, want dan weet ze dondersgoed dat ze een snoepje krijgt :P

Wat wel grappig was, was dat m'n kat (normaal relatief voorzichtig met andere mensen) gewoon bij m'n date op d'r benen ging slapen :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 10 september 2012 @ 09:54:53 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116593611
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en die discussie over katten, ik praat ook tegen m'n kat :@
Maar da's meer in het niveau van: ETEN! en soms vraag ik: "wil je een snoepje", dan staat ze op en loopt ze richting de keuken, want dan weet ze dondersgoed dat ze een snoepje krijgt :P

Wat wel grappig was, was dat m'n kat (normaal relatief voorzichtig met andere mensen) gewoon bij m'n date op d'r benen ging slapen :D
Er is verschil tussen praten tegen je kat en dom tegen je kat praten ;)

Hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb .. "normaal dit, maar bij jou..." :')
pi_116593639
ben er ook weer ingetrapt: ingeschreven bij lexa.
gaat weer een frustrerende ervaring worden :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  maandag 10 september 2012 @ 10:02:34 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116593755
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef JoeBravo het volgende:
ben er ook weer ingetrapt: ingeschreven bij lexa.
gaat weer een frustrerende ervaring worden :')
Waardoor ontstonden de frustraties dan?
pi_116593934
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waardoor ontstonden de frustraties dan?
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik. :')

Nu klinkt dat laatste een stuk negatiever dan ik het bedoel wss.
't is meer geconfronteerd worden met de gebreken van mezelf die ik normaal gesproken wel accepteer, maar voor het succes op zo'n site totaal niet werken.
Daarom had ik mezelf 2 jaar terug voorgenomen om het niet nog eens te doen (friendscout destijds), maar dus toch gezwicht.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 10 september 2012 @ 10:14:56 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116593984
Ik vrees dat met deze (nog steeds) negatieve houding het niet ineens wél succesvol gaat worden.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 10 september 2012 @ 10:15:24 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116593992
Precies, je moet er neutraal instappen...
Pessimisme kom je niet verder mee (en dat geldt niet alleen voor datingsites)
  maandag 10 september 2012 @ 10:17:50 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116594049
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:12 schreef JoeBravo het volgende:
ow, voornamelijk mezelf. moeite met afwijzing, te hoge verwachtingen, gewoon ik. :')

Nu klinkt dat laatste een stuk negatiever dan ik het bedoel wss.
't is meer geconfronteerd worden met de gebreken van mezelf die ik normaal gesproken wel accepteer, maar voor het succes op zo'n site totaal niet werken.
Daarom had ik mezelf 2 jaar terug voorgenomen om het niet nog eens te doen (friendscout destijds), maar dus toch gezwicht.
Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe he ;)

Al eerder bij lexa gezeten? en anders eens andere sites proberen. Of ga speeddaten of wat dan ook :)
  maandag 10 september 2012 @ 10:18:11 #237
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116594053
Daarbij heeft, wonderbaarlijk genoeg, iedereen zijn gebreken. Als jij er geen issue van maakt hoeft de ander dat ook niet te doen, al helemaal niet aan het begin.

PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperen :P Ervaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is ;)
pi_116594060
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:14 schreef Silenus het volgende:
Ik vrees dat met deze (nog steeds) negatieve houding het niet ineens wél succesvol gaat worden.
stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe. Daar had ik even geen rekening mee gehouden.
ff kut om te merken dat ik in dit opzicht dus nog geen steek ben veranderd.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 10 september 2012 @ 10:19:05 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116594067
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
PS: heb zin in mijn date! En ik moet mijn enthousiasme wat temperen :P Ervaren genoeg inmiddels om te weten dat online maar online is ;)
Enthousiasme is natuurlijk goed :)
  maandag 10 september 2012 @ 10:19:56 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116594082
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef eefje801 het volgende:
Daarbij heeft, wonderbaarlijk genoeg, iedereen zijn gebreken. Als jij er geen issue van maakt hoeft de ander dat ook niet te doen, al helemaal niet aan het begin.

Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)
  maandag 10 september 2012 @ 10:20:58 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116594102
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

stomme is: ik zat lekker in m'n vel toen ik de beslissing nam. maar op het moment dat me had ingeschreven, echt ging zoeken en ging reageren sloeg de stress toe.
Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk? :P

No need to stress, wat kan je nou gebeuren? Ga gewoon lekker wat rondneuzen, stuur een berichtje hier en daar...kijk maar wat het wordt. En als het niets wordt, dan niet. Nu heb je ook niets dus op zich is er weinig verschil. ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_116594123
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou nou nou Joe, waren de vrouwen zo lelijk? :P

No need to stress, wat kan je nou gebeuren? Ga gewoon lekker wat rondneuzen, stuur een berichtje hier en daar...kijk maar wat het wordt. En als het niets wordt, dan niet. Nu heb je ook niets dus op zich is er weinig verschil. ;)
:D
*mompelt 'zie je wel Joe, ff je stress ventileren helpt.' ;)
:P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 10 september 2012 @ 10:23:27 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116594159
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Hoe lang heb je online contact gehad voordat jullie besloten af te spreken? (en hoe intensief?)
Vanaf woensdag, dit weekend heel intensief. Hele avonden op msn en gister de hele dag. Dus tja.. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enthousiasme is natuurlijk goed :)
Dat is ook weer zo :) En hebben beide wel date-ervaring dus weten ook wel dat het tegen kan vallen. Het is gewoon echt wel mijn type, tot zover.
  maandag 10 september 2012 @ 10:35:48 #244
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116594417
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

:D
*mompelt 'zie je wel Joe, ff je stress ventileren helpt.' ;)
:P

Cue's advies is wel heel goed, probeer dat niet teveel te laten doorschemeren en gewoon een beetje om je heen kijken welke site of vorm bij je past. En zie het als een avontuur,de kans is over het algemeen niet enorm groot dat je gelijk iemand tegen het lijf loopt met wie het helemaal goed klikt dus probeer van de ervaring te genieten die je opdoet ermee. Verder is het best leuk om verschillende mensen te ontmoeten zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 10-09-2012 10:36:37 (beetje veel beetjes ;)) ]
pi_116594993
Ik heb van het weekend ook een date! Vorige week via Paiq leren kennen. Niet zo heel intensief contact gehad nog, maar de keren dat we contact hadden was het gezellig. Bij haar afgesproken om een drankje te doen en nader kennis te maken. Zullen wel zien dus! :)
pi_116595004
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja ken je van de SC natuurlijk ook en daarin kom je ook niet altijd even positief over. Snap het allemaal wel, maar zorg er wel voor dat je dat niet door laat komen naar de vrouwen toe he ;)

Al eerder bij lexa gezeten? en anders eens andere sites proberen. Of ga speeddaten of wat dan ook :)
probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.

de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen. :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 10 september 2012 @ 10:58:41 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116595063
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

probleem met contact maken op wat voor manier dan ook is praten: zowel een gesprek starten als een gesprek op gang houden is geen kwaliteit van mij. En forceren werkt nogal averechts.
Ik vraag mezelf voor ik reageer dus voordurend af of ik voor m'n eerste ingeving moet gaan (welke knap raar kan zijn), of er goed over na moet denken, waardoor het mijns inziens heel gemaakt overkomt.

de 'hey muts! (zei ik dit echt?)' van dit weekend nav een grappige foto, werd gelukkig begrepen en niet genadeloos afgestraft. ze kon er om lachen. :P
Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?
pi_116595104
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja ik zou gaan voor wat er in je opkomt, want blijkbaar zit jij soms ietswat vaag in elkaar. Waarom dat niet uiten en op zoek naar iemand die dat kan waarderen / leuk vindt?
ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is. :P :@
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_116595126
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:56 schreef JoeBravo het volgende:

voor die eerste ingeving gaan, zeker IRL. altijd weer!

bij mij floept er soms wat uit waar ik zelf nog van schrik, maar ik merk gewoon dat het veel beter werkt dan dat bedachtzame...

zoals die Hey Muts.... zij kan er om lachen, dus jullie begrijpen elkaar. iemand die daar de humor niet van in zou zien zou toch al snel minder bij je passen ;)
  maandag 10 september 2012 @ 11:01:59 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116595127
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:00 schreef JoeBravo het volgende:

ik vraag me af in hoeverre 'soms' hier van toepassing is. :P :@
Daar ging mijn punt niet om :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: