Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is alleen maar genant.
Het word genant als het plichtsmatig of afgezaagd is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom is een leuk presentje geven genant? Je schaamt je dan omdat de ander iets extra's doet voor een eerste date? Ik begrijp dat het oncomfortabel kan zijn als de date niet leuk is want je zit dan voor je gevoel misschien direct wat vaster eraan vast om het wel uit te rijden.. maar als de date leuk is is het toch een leuk begin lijkt me?
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste jaquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ja en je weet dus niet of je date leuk zou zijn of niet.
Oftewel, het kan genant/ongemakkelijk zijn, maar ook juist heel erg meevallen. Ik kies dan het zekere voor het onzekere en koop gewoon niks.
Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja
had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Ach ja deze hele reeks is toch een beetje een herhaling uiteindelijk van eerder gegeven onderwerpen en antwoorden. * zit na te denken over een nieuw onderwerp *quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon te moeilijk om in te schatten of ze het leuk gaat vinden of niet, en dan kun je maar beter het risico niet lopen.
Drankjes is wat anders als een presentje en hebben we het laatst ook al over gehad
Even on topicquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Het onderwerp is datingsite-ervaringen
Van bonbons van die chocolaterie ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
Indruk maken op iemand doe je toch echt zelf en niet de chocolaatjes
Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:48 schreef zalkc het volgende:
[..]
Even on topic
paiq bevalt me aardig goed, met name het chatten. Zijn er meer sites die ongeveer zo werken?
was weer niet duidelijk genoeg, het daten staat wel voorop, dat gaat nogal lastig met blurry en chatroulettequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja via paid ook blurrycam. nog wat ofzo. Maar daar kom je ook met jongens in contact dacht ik.. niet zo dat je kan kiezen voor meiden, beetje als chatroulette.
Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xDquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen
Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het warequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:03 schreef Dizorn het volgende:
Je kan prachtige dingen meenemen op een eerste date, als je maar creatief bent. Date je met een vrouw met rammelende eierstokken? Niets maakt ze blijer dan een schattig kindertruitje te kopen! Zou ik gewoon meteen meenemen.
En Vinnie ik weet niet hoor, 5-6 dates zonder zoenen maar wel 'strelen' en slapen.. toch wel heel raar. Vanaf haar kant in ieder geval, ik zou mezelf ook nooit zo lang in kunnen houden, zou echt wel vaker/eerder weer wat proberen
Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij de 2e date schrok ze van mijn zoenpoging vandaar dat ik dat nu wat rustiger aan doe. Voor de rest, tja, ik snap het ook niet echt xD
Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeftquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja sowieso strelen vind ik ook nog weer wat intiemer dan bijvoorbeeld een massage geven wat ik me dan eerder kan voorstellen... van strelen komt eerder meer denk ik omdat het intiemer is en meer een signaal van affectie afgeeft... een massage kan je je oma nog geven als het ware
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Snap dat je rustiger aan doet maar je bent 3-4 dates verder waarbij je gewoon elkaar ligt te spoonen en strelen en alles, als in ze geeft duidelijk aan dat ze je niet vervelend vindt. En de beruchte friendzone is het ook niet lijkt me, dus of ze heeft heel rare zoen-issues of je moet gewoon eens opschieten die tong erin stoppen.
Ja, en wat voor 'n massage.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een beetje afhankelijk van wie er streelt / massage geeft
Ja en dat zegt dus niks hequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Maar zoals gezegd, waarschijnlijk ga ik morgenavond weer naar haar toe
Lijkt me logisch héquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en dat zegt dus niks hega je dan wel doen? thats the question
Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi verwoord
Maar zoals gezegd, waarschijnlijk ga ik morgenavond weer naar haar toe
Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed danquote:
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed dansucces
Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.
Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jemaar goed ik begrijp je en pak je goed aan dan. Go get em
Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.
Thanks, zal mijn best doen
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.
Keep us updatedquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.
Uiteraard.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?
Fappen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nog tips nodig voor tongzoenen ofzo? Geen wasdroger nadoen bijvoorbeeld. En niet te diep erin. Just trying to help
Waarom denk je dat het uit isquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie
Niet om die reden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het uit is
Dit dus. Back ontopic.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?![]()
Veel datingsite-ervaringen trouwens...
Nog mensen die sites kennen (behalve paiq) zonder profielen?quote:
Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?![]()
Veel datingsite-ervaringen trouwens...
Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?
Oke mijn excuses dan aan vinniiee, dat was niet mijn bedoeling. back ontopic sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komen![]()
En nu weer ontopic
Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja
had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook isquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.
Hoe zou een man het dan vinden als de vrouw op de date ineens met een doos bonbons of bos bloemen aan komt zetten?
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelostquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook is
Was geen issuequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelost
1 tip: niet teruglezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef macondo het volgende:
Sil, Bol en Diz ; teruglezend moet ik concluderen:
Vroegah was het hier beter.
Don't know. Ze heeft al wel vaker gezoend, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"maar gewoon zeggen dat je het fijn hebt, maar het gevoel hebt dat zij fysiek een beetje afstand neemt en of daar misschien een reden achter zit.
Arme Spirit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1 tip: niet teruglezen.
Vroeger was idd alles beter. Toen Spiriet nog niet zwanger was enzo.
Bah.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vinden jullie van sex op de eerste date? Vaak gehad?
In principe niet, maar afgelopen vrijdag toch een soort van seks gehad (geen penetratie, wel handelingen om de vraag voor te zijn) na de eerste date. Het is niet dat ik tegen seks op de eerste date ben, maar meestal voel ik er zelf niet zoveel voor. Alleen bij mensen bij wie ik een prettig gevoel heb wil ik dus wel toegevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gadverdamme zeg, doe normaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
De grootste onzin... stelletje sarcasten zitten hier hoor...
Iedereen heeft wel eens sex op de eerste date.
Daarbij komt, definieer dan maar eens wat onder een eerste echte date valt... etc etc...
Ik ben van Hitch.... 3 dates is all I need
pak de rivella fles :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nou, nee. Als je dat meerdere keren te horen hebt gekregen kun je er rustig vanuit gaan dat wat ze zeggen klopt; je bent gewoon niet seksueel aantrekkelijk genoeg. Anders had je alsnog wel actie kunnen verwachten na een paar dates.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nooit, pas na drie maanden vaste verkeringquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat stuurde je: hey vet feel drnken jongenss hier joh!1! echt leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
Note to self; date geen onleesbare dronken berichten sturen
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van sex op een eerste date vind:quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een roos.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie nu de TT.... maar uhm cadeaus op je eerste date?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb volgens mij vaker wel dan géén seks gehad op de eerste date.Niks mis mee dus. En één en ander is nogal afhankelijk van de omstandigheden ook natuurlijk. Al vorkjes prikkend in één of ander etablissement wordt het al een lastiger verhaal.
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.
Heb je een bank?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.Laat ons jou helpen
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:08 schreef Dizorn het volgende:
Sorry, jij hebt in je eentje wederzijdse gevoelens? Date met jezelf, probleem opgelost!
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.
Als het dan wederzijds is heb je wederzijdse gevoelens.
Vanuit daar kan je dus een bericht sturen.
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Take a seat right over here, yes right here
Dat is geen stroopwafelquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Dat snap ik, maar dan nog ...quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijvquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
Best wel vreemd, ik ben zelf al een tijdje lid van badoo.
Ik stuur regelmatig wat berichten, maar krijg vrijwel nooit een reactie terug.
En als ik een bericht terug krijg is het vrijwel altijd kortaf, waardoor ik zelf eigenlijk al geen zin heb om daar op terug te reageren.
Ik heb het ook wel gerelativeerd voor mijzelf, en ik weet dat vrouwen op zn site ongelooflijk veel berichten krijgen. Maar dan nog ....
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:32 schreef Doum het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat vrouwen heel erg veel requesten krijgen op paiq bijvoorbeeld. Zou best wel eens willen zien hoe het is om vrouw te zijn in de online dating wereld. Of hoe de verhouding man/vrouw daar is. Maar om daar nou een fake profiel voor aan te maken?
Ik kan me dat niet voorstellen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50
Nope is het niet, ik weet dondersgoed hoe ik vrouwen moet benaderen op chat sites.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef Doum het volgende:
[..]
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijv
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef eefje801 het volgende:
Hm nou mijn ervaring op badoo is juist dat een aantal mannen daar: nu, nu, nu!!! contact willen en als je dan niet snel genoeg naar hun zin reageert doen ze heel erg gepikeerd. Maar of dit Badoo eigen is weet ik niet, misschien eerder een verschijnsel van het constant online zijn van mensen tegenwoordig.
Dat is het nadeel van dat chatten, heb het nu maar op offline gezet als ik rustig even wil kijken. Maar ik knap daar dus enorm op af, dat soor reacties. Vandaag ook iemand: maar je had al wel het berichtje gelezen en nog niet gereageerd dus toen dacht ik dat je me niet leuk vond! Ik blokkeer dat soort gasten nu gewoon want als je netjes wat terug stuurt hebben ze weer een strohalm. Tip van mij: relax!
Trouwens gister wel een leuk nieuw contact opgedaan op BadooBinnenkort een date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |