abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2012 @ 10:47:26 #76
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116529241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
Note to self; date geen onleesbare dronken berichten sturen :N
Wat stuurde je: hey vet feel drnken jongenss hier joh!1! echt leuk!
we dan
pi_116532651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vinden jullie van sex op de eerste date? Vaak gehad?
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van sex op een eerste date vind:

Als ik haar leuk vind en ze heeft geen sex met mij, dan raak ik gefascineerd. Aan de andere kant, als ik 'neutraal' tegen iemand ben, en ze heeft wel sex met me, dan ben ik d'r ook wel eens enorm leuk gaan vinden.

Vroeger in mijn studententijd wel eens sex afgewezen met iemand die ik wel leuk vond omdat ze dronken was. Ik dacht dat komt later wel. Twee dagen later had ze een ander in d'r bed liggen :D .
pi_116532946
Ik zie nu de TT.... maar uhm cadeaus op je eerste date? :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116533053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie nu de TT.... maar uhm cadeaus op je eerste date? :')
Een roos. :D :'( :D
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_116533802
Ik heb volgens mij vaker wel dan géén seks gehad op de eerste date. :@ Niks mis mee dus. En één en ander is nogal afhankelijk van de omstandigheden ook natuurlijk. Al vorkjes prikkend in één of ander etablissement wordt het al een lastiger verhaal.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116534463
Best wel vreemd, ik ben zelf al een tijdje lid van badoo.

Ik stuur regelmatig wat berichten, maar krijg vrijwel nooit een reactie terug.
En als ik een bericht terug krijg is het vrijwel altijd kortaf, waardoor ik zelf eigenlijk al geen zin heb om daar op terug te reageren.

Aan de fotos kan het niet liggen, heb er wel wat leuke fotos van mijzelf opgezet.

Het rare is dat ik vaak wederzijdse gevoelens heb en je zou dan kunnen stellen dat je dan wel een bericht zou terug krijgen. Maar niks is minder waar.

Ik heb ook wel redelijk wat zelfvertrouwen van mijzelf en ben niet verschrikkelijk onzeker.
Maar ik begin me toch aardig geirriteerd te voelen dat het altijd zo enorm moeilijk moet gaan.

Waarom zijn ze dan in vredesnaam lid van badoo? Op zoek naar de prins op het witte paard?

Ik heb het ook wel gerelativeerd voor mijzelf, en ik weet dat vrouwen op zn site ongelooflijk veel berichten krijgen. Maar dan nog ....
pi_116534537
Als ik nou een lelijk eendje was oke, maar dat is dus niet het geval.
Ik zie er verzorgd uit en ik sport daarnaast ook nog veel.

Ben ook vrij modieus gekleed en dat zie je ook terug op de fotos.

En ben verder ook niet echt opzoek, maar gewoon een leuk contact met een spontane meid. thats all.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:08:19 #83
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116534604
Sorry, jij hebt in je eentje wederzijdse gevoelens? Date met jezelf, probleem opgelost!
WFPB!
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:16:39 #84
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116534800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb volgens mij vaker wel dan géén seks gehad op de eerste date. :@ Niks mis mee dus. En één en ander is nogal afhankelijk van de omstandigheden ook natuurlijk. Al vorkjes prikkend in één of ander etablissement wordt het al een lastiger verhaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma. :7 Laat ons jou helpen
we dan
pi_116534853
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma. :7 Laat ons jou helpen
Heb je een bank?
pi_116534909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:08 schreef Dizorn het volgende:
Sorry, jij hebt in je eentje wederzijdse gevoelens? Date met jezelf, probleem opgelost!
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.
Als het dan wederzijds is heb je wederzijdse gevoelens.

Vanuit daar kan je dus een bericht sturen.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:22:31 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116534946
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je een bank?
Take a seat right over here, yes right here :7
we dan
pi_116535046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef justme1234 het volgende:

[..]

Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.
Als het dan wederzijds is heb je wederzijdse gevoelens.

Vanuit daar kan je dus een bericht sturen.
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.

Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Take a seat right over here, yes right here :7
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:29:52 #89
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116535130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.

Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.

[..]

Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?

Dat is geen stroopwafel
we dan
pi_116535300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat doe jij nu weer terug in dit topic ?
pi_116535352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Dat snap ik, maar dan nog ...

Ik spreek ook wel geregeld vrouwen aan die op dat moment online zijn, en krijg ook dan vrijwel nooit een reactie terug. De attitude van vrouwen op dating sites is best wel kotsmakend.

Ik snap het wel, maar toch, het zou een keer lekker zijn als het andersom zou zijn.
Dat een aantal vrouwen mij spontaan een bericht zou sturen.
Wat je natuurlijk zo ie zo op je buik kan schrijven.

Het moet altijd van 1 kant komen en dat begint weleens mateloos irritant te worden.
pi_116535384
.

[ Bericht 99% gewijzigd door justme1234 op 08-09-2012 15:38:48 ]
pi_116536687
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
Best wel vreemd, ik ben zelf al een tijdje lid van badoo.

Ik stuur regelmatig wat berichten, maar krijg vrijwel nooit een reactie terug.
En als ik een bericht terug krijg is het vrijwel altijd kortaf, waardoor ik zelf eigenlijk al geen zin heb om daar op terug te reageren.

Ik heb het ook wel gerelativeerd voor mijzelf, en ik weet dat vrouwen op zn site ongelooflijk veel berichten krijgen. Maar dan nog ....
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijv
pi_116536780
Ik heb trouwens niet het idee dat vrouwen heel erg veel requesten krijgen op paiq bijvoorbeeld. Zou best wel eens willen zien hoe het is om vrouw te zijn in de online dating wereld. Of hoe de verhouding man/vrouw daar is. Maar om daar nou een fake profiel voor aan te maken?
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:47:13 #95
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116537111
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:32 schreef Doum het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat vrouwen heel erg veel requesten krijgen op paiq bijvoorbeeld. Zou best wel eens willen zien hoe het is om vrouw te zijn in de online dating wereld. Of hoe de verhouding man/vrouw daar is. Maar om daar nou een fake profiel voor aan te maken?
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50
we dan
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:48:19 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116537141
Hm nou mijn ervaring op badoo is juist dat een aantal mannen daar: nu, nu, nu!!! contact willen en als je dan niet snel genoeg naar hun zin reageert doen ze heel erg gepikeerd. Maar of dit Badoo eigen is weet ik niet, misschien eerder een verschijnsel van het constant online zijn van mensen tegenwoordig.

Dat is het nadeel van dat chatten, heb het nu maar op offline gezet als ik rustig even wil kijken. Maar ik knap daar dus enorm op af, dat soor reacties. Vandaag ook iemand: maar je had al wel het berichtje gelezen en nog niet gereageerd dus toen dacht ik dat je me niet leuk vond! Ik blokkeer dat soort gasten nu gewoon want als je netjes wat terug stuurt hebben ze weer een strohalm. Tip van mij: relax! ;)

Trouwens gister wel een leuk nieuw contact opgedaan op Badoo :P Binnenkort een date :)
pi_116539596
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50
Ik kan me dat niet voorstellen...
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:50:11 #98
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116540241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:23 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik kan me dat niet voorstellen...
Oke doe jij eens een gokje dan :)
we dan
pi_116540466
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef Doum het volgende:

[..]

Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijv
Nope is het niet, ik weet dondersgoed hoe ik vrouwen moet benaderen op chat sites.
Heb hier genoeg ervaring in, en heb geregeld wel een date gehad in het verleden.

Waar ik me de laatste tijd gewoon gigantisch aan stoor, is het feit dat vrouwen een machts positsie hebben op zulke sites.

Ze kunnen lekker achterover hangen en de berichten en reacties stromen maar binnen.
Waardoor zelfs de middelmatige vrouwen een attitude krijgen.

Ik denk ook dat veel vrouwen op zulke sites staan; hoe ze nog in de markt liggen, en veel kicken ook op vele reacties en berichten. Hiermee polijsten de vrouwen hun onzekerheid weg.
pi_116540555
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef eefje801 het volgende:
Hm nou mijn ervaring op badoo is juist dat een aantal mannen daar: nu, nu, nu!!! contact willen en als je dan niet snel genoeg naar hun zin reageert doen ze heel erg gepikeerd. Maar of dit Badoo eigen is weet ik niet, misschien eerder een verschijnsel van het constant online zijn van mensen tegenwoordig.

Dat is het nadeel van dat chatten, heb het nu maar op offline gezet als ik rustig even wil kijken. Maar ik knap daar dus enorm op af, dat soor reacties. Vandaag ook iemand: maar je had al wel het berichtje gelezen en nog niet gereageerd dus toen dacht ik dat je me niet leuk vond! Ik blokkeer dat soort gasten nu gewoon want als je netjes wat terug stuurt hebben ze weer een strohalm. Tip van mij: relax! ;)

Trouwens gister wel een leuk nieuw contact opgedaan op Badoo :P Binnenkort een date :)
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.
Vrouwen hebben niet de problemen die mannen hebben op het gebied van zulke sites.

Een vrouw kan gewoon mannen weg filteren en gewoon kiezen.
Als man zijnde moet je al in de lucht springen als je een berichtje terugkrijgt.

En je moet altijd maar leuk reageren en belangstelling tonen, ook op dit punt komt het vaak maar van 1 kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')