Wat stuurde je: hey vet feel drnken jongenss hier joh!1! echt leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:49 schreef Cue_ het volgende:
Note to self; date geen onleesbare dronken berichten sturen
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van sex op een eerste date vind:quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vinden jullie van sex op de eerste date? Vaak gehad?
Een roos.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
Ik zie nu de TT.... maar uhm cadeaus op je eerste date?
quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb volgens mij vaker wel dan géén seks gehad op de eerste date.Niks mis mee dus. En één en ander is nogal afhankelijk van de omstandigheden ook natuurlijk. Al vorkjes prikkend in één of ander etablissement wordt het al een lastiger verhaal.
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.
Heb je een bank?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Last van meerdere persoonlijkheden merk ik. De ene is een totale slet en de andere een preutse oma.Laat ons jou helpen
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:08 schreef Dizorn het volgende:
Sorry, jij hebt in je eentje wederzijdse gevoelens? Date met jezelf, probleem opgelost!
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:21 schreef justme1234 het volgende:
[..]
Nee, je kan een Kenningsmakingsspel doen op badoo.
Als het dan wederzijds is heb je wederzijdse gevoelens.
Vanuit daar kan je dus een bericht sturen.
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Take a seat right over here, yes right here
Dat is geen stroopwafelquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Dat snap ik, maar dan nog ...quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, dát dingetje. Ik was al bang dat ik niet langer de enige schizofreen in dit topic was.
Ehrm. Ik zou er niet teveel waarde aan hechten, dat is een zo'n reeks foto's waarbij je snel kunt beoordelen of iemand je aanstaat of niet toch? Mensen klikken wel vaker snel wat af omdat het ander te lang duurt en zijn bij de volgende foto de jouwe alweer vergeten.
[..]
Er plakt een in de vergetelheid geraakte stroopwafel aan de onderkant van het kussen, wist je dat?
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijvquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:01 schreef justme1234 het volgende:
Best wel vreemd, ik ben zelf al een tijdje lid van badoo.
Ik stuur regelmatig wat berichten, maar krijg vrijwel nooit een reactie terug.
En als ik een bericht terug krijg is het vrijwel altijd kortaf, waardoor ik zelf eigenlijk al geen zin heb om daar op terug te reageren.
Ik heb het ook wel gerelativeerd voor mijzelf, en ik weet dat vrouwen op zn site ongelooflijk veel berichten krijgen. Maar dan nog ....
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:32 schreef Doum het volgende:
Ik heb trouwens niet het idee dat vrouwen heel erg veel requesten krijgen op paiq bijvoorbeeld. Zou best wel eens willen zien hoe het is om vrouw te zijn in de online dating wereld. Of hoe de verhouding man/vrouw daar is. Maar om daar nou een fake profiel voor aan te maken?
Ik kan me dat niet voorstellen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Reken maar op 80% mannen en 20% vrouwen. Denk dat je dan aardig in de buurt zit. Het is veel dramatischer dan 50/50
Nope is het niet, ik weet dondersgoed hoe ik vrouwen moet benaderen op chat sites.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef Doum het volgende:
[..]
Probeer een andere site. Of misschien is het zo dat sommigen beter geschikt zijn om irl contacten te maken. Ga op stijldansen bijv
Wees blij dat je niet in de schoenen staat van een man, jij krijgt teminste reacties en berichten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:48 schreef eefje801 het volgende:
Hm nou mijn ervaring op badoo is juist dat een aantal mannen daar: nu, nu, nu!!! contact willen en als je dan niet snel genoeg naar hun zin reageert doen ze heel erg gepikeerd. Maar of dit Badoo eigen is weet ik niet, misschien eerder een verschijnsel van het constant online zijn van mensen tegenwoordig.
Dat is het nadeel van dat chatten, heb het nu maar op offline gezet als ik rustig even wil kijken. Maar ik knap daar dus enorm op af, dat soor reacties. Vandaag ook iemand: maar je had al wel het berichtje gelezen en nog niet gereageerd dus toen dacht ik dat je me niet leuk vond! Ik blokkeer dat soort gasten nu gewoon want als je netjes wat terug stuurt hebben ze weer een strohalm. Tip van mij: relax!
Trouwens gister wel een leuk nieuw contact opgedaan op BadooBinnenkort een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |