Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke ik koop dus ook niks hoor. Behalve drankjes enzo. Maar ja is wel het veiligste ja
had trouwens niet verwacht dat echt iedereen gewoon een presentje geven dan verkeerd zou vinden
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook isquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, vraag het een willekeurige vrouw en ze wil het liever niet. Misschien inderdaad de binding, weet ik het, maar ik vind het not done. Op een date bij haar thuis een fles wijn meenemen is dan wel weer attent, maar dan doet zij ook moeite voor jou dus dan klopt het weer.
Hoe zou een man het dan vinden als de vrouw op de date ineens met een doos bonbons of bos bloemen aan komt zetten?
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelostquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ikzelf zou het ervaren alsof ze direct al een toekomstbeeld heeft en een beetje veromanticeert heeft al van tevoren.. niet direct ideaal nee, te snel te opdringerig, hoe goedbedoeld het ook is
Was geen issuequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, en dat vinden vrouwen dus ook. Issue opgelost
1 tip: niet teruglezen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:13 schreef macondo het volgende:
Sil, Bol en Diz ; teruglezend moet ik concluderen:
Vroegah was het hier beter.
Don't know. Ze heeft al wel vaker gezoend, dat weet ik wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het haar niet gewoon? Ze vindt je duidelijk leuk, anders zou ze niet blijven afspreken. Misschien heeft dat kind nog nooit gezoend en is ze ontzettend zenuwachtig, weet jij veel. En nu natuurlijk niet vragen "mag ik je zoenen?"maar gewoon zeggen dat je het fijn hebt, maar het gevoel hebt dat zij fysiek een beetje afstand neemt en of daar misschien een reden achter zit.
Arme Spirit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1 tip: niet teruglezen.
Vroeger was idd alles beter. Toen Spiriet nog niet zwanger was enzo.
Bah.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vinden jullie van sex op de eerste date? Vaak gehad?
In principe niet, maar afgelopen vrijdag toch een soort van seks gehad (geen penetratie, wel handelingen om de vraag voor te zijn) na de eerste date. Het is niet dat ik tegen seks op de eerste date ben, maar meestal voel ik er zelf niet zoveel voor. Alleen bij mensen bij wie ik een prettig gevoel heb wil ik dus wel toegevenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gadverdamme zeg, doe normaal.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat zou ik dus echt nooit doen. Walgelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
De grootste onzin... stelletje sarcasten zitten hier hoor...
Iedereen heeft wel eens sex op de eerste date.
Daarbij komt, definieer dan maar eens wat onder een eerste echte date valt... etc etc...
Ik ben van Hitch.... 3 dates is all I need
pak de rivella fles :pquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nou, nee. Als je dat meerdere keren te horen hebt gekregen kun je er rustig vanuit gaan dat wat ze zeggen klopt; je bent gewoon niet seksueel aantrekkelijk genoeg. Anders had je alsnog wel actie kunnen verwachten na een paar dates.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:33 schreef Rivellafles het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de soort meiden waar ik mee date, maar als ik op date 3 nog geen sex heb gehad dan word ik gewoon keihard gefriend-zoned. Als ik naar de reden vraag krijg ik dingen te horen als: "Je bent lief, maar je bent niet sexueel aantrekkelijk genoeg. blablabla ik wil wel graag vrienden blijven." Heb het gevoel dat heel wat meiden tegenwoordig gewoon verwachten dat je je move al redelijk snel maakt. Weet zelf niet of ik dat nou heel erg prettig vind. Ik heb geen probleem met sex, maar vind het toch prettiger om eerst wat vertrouwen op te bouwen. Maar misschien ben ik daar te preuts in :/
Nooit, pas na drie maanden vaste verkeringquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |