Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed danquote:
 succes
 succes

Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Probeer het nog eens dan als het moment er goed voor lijkt.... in dit tempo mag je blij zijn als je na 2 jaar eens erop mag.
 En een goed moment afwachten inderdaad
 En een goed moment afwachten inderdaad  

Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja weet niet hoe logisch het is gezien je al aardig wat dates het niet geprobeert meer hebt dus maar wel goed dansucces

Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.
 maar goed ik begrijp je en pak je goed aan dan. Go get em
 maar goed ik begrijp je en pak je goed aan dan. Go get em  

Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jawel begrijp ik wel. Maar ja hoe moet ik dan weten dat je nu juist deze date het gaat doen snap jemaar goed ik begrijp je en pak je goed aan dan. Go get em

Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik bleef slapen lagen we alleen 's ochtends zo, dus ik wilde "uittesten" of ze het oke vond dat ik nu vanaf het begin dat we in bed lagen al zo konden liggen. Dat lukte dus nu kan ik verder.
Thanks, zal mijn best doen

Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou lijkt me een vrij zekere zaak dan.

Keep us updatedquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, vandaar dat ik nu ook ver ga.

Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar jij begrijpt waarschijnlijk niet dat als ik het 2 dates later doe en ze het nog steeds niet wil, dat alles dan ook poef over kan zijn
Daarnaast is de gemiddelde tijd tussen onze dates 3/4 dagen, en niet een hele week.

Uiteraard.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?

Fappen...quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Stel dat er over twee of drie dates nog niet gezoend, laat staan geneukt is, wat doe je dan?

Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatiequote:Op vrijdag 7 september 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nog tips nodig voor tongzoenen ofzo? Geen wasdroger nadoen bijvoorbeeld. En niet te diep erin. Just trying to help

Waarom denk je dat het uit isquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie

Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook echt nodig na 1,5 jaar relatie

Niet om die reden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het uit is

Dit dus. Back ontopic.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?
Veel datingsite-ervaringen trouwens...

Nog mensen die sites kennen (behalve paiq) zonder profielen?quote:

Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat je niet zo uitlokken, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen toch?
Veel datingsite-ervaringen trouwens...

Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen maar heb niet het idee dat ik uitlok maar gewoon beetje luchtige humor.. daarom ook die icoontjes erbij.. maar goed blijkbaar wordt het wel als serieus/ernstig opgevat?

Oke mijn excuses dan aan vinniiee, dat was niet mijn bedoeling. back ontopic sorryquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan best luchtig bedoeld zijn, maar het kan aardig als een verhoor over komen
En nu weer ontopic

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |