Duidelijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de eerste 2 dates een vluchtige 'hoi ik ben er' en 'doei ik ga weer' knuffels waren. 15-30 seconden t.o.v. 5 seconden.
[..]
Ehm, moet ik even denken. Volgens mij 5 of 6e date.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, luister naar Spirit. Die weet alles van voorzichtig en rustig aan doen.
Misschien doe je niks fout maar tref je gewoon domme meidenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Toch maar weer aangemeld bij Lexa ondanks mijn vorige ervaring daar, omdat ik wanhopig ben.![]()
Ik blijf het een rare website vinden. Ik krijg nu wel af en toe 'interesse' meldingen van mensen die in mijn leeftijdscategorie vallen, echter krijg ik geen reactie terug als ik hun een berichtje verstuur. Wat doe ik fout.
Nog nooit gedaan eigenlijk, vind het ook niet praktisch om iemand met een bos bloemen of zo op te zadelen aan het begin van een datequote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Overmorgen iemand een date, vanavond een date, morgen enzo... iedereen date veel zo lijkt hetKopen jullie ook wel es een presentje voor de eerste date om te geven?
Oke ja ik heb dat zelf ook niet zo gedaan volgens mij maar schoot me te binnen als vraag en leek me wel een leuk onderwerp. Beetje onpraktisch ja maar kan wel beetje een ijsbreker zijn direct als je er niet teveel gewicht aan geeft lijkt me.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:43 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan eigenlijk, vind het ook niet praktisch om iemand met een bos bloemen of zo op te zadelen met een bos bloemen aan het begin van een date
Alhoewel, ik heb weleens een boek meegenomen, aangezien we het erover hebben gehad en dat ze het ook wel wilde lezen. maar dat noem ik geen presentje (was ook uit mijn boekenkast)
Zelfde foto's die ik op RP gebruik en Paiq gebruik en daar krijg ik wel reacties, dus ik neem aan dat het niet daar aan ligt. Verder beantwoord ik die interesse meldingen dan ook gewoon normaal.. vind ik, dus ik zie ook niet hoe het daardoor zou komen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Misschien doe je niks fout maar tref je gewoon domme meidenmaar als je iets fout doet zou ik het zoeken in foto's van jezelf en/of wat je dan stuurt als reactie.. geen idee hoe je dat aanpakt maar ligt eigenlijk altijd daar de 'fout'. Kan ook weinig anders aan liggen.
Je kan ook een andere site proberen als deze niet beviel he.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Toch maar weer aangemeld bij Lexa ondanks mijn vorige ervaring daar, omdat ik wanhopig ben.![]()
Ik blijf het een rare website vinden. Ik krijg nu wel af en toe 'interesse' meldingen van mensen die in mijn leeftijdscategorie vallen, echter krijg ik geen reactie terug als ik hun een berichtje verstuur. Wat doe ik fout.
Bij lexa vermoedde ik dat er niets van klopte, zo kreeg ik elke dag tussen 11 en 12 een interesse melding van steeds een ander persoon terwijl ik die account al zeker een jaar niet gebruikt had. Ik kreeg meer het idee dat dit mij moest pushen te betalen zodat ik kon zien wie het was... Uiteindelijk ook maar verwijderd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nooit. Ouderwets en totaal niet mijn stijl. Als iemand dat van mij verwacht, dan kan ze beter een ander gaan zoeken want dan passen we niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Overmorgen iemand een date, vanavond een date, morgen enzo... iedereen date veel zo lijkt hetKopen jullie ook wel es een presentje voor de eerste date om te geven?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast, wat zou je in godsnaam moeten kopen als je haar nauwelijks kent?
Bonbons!quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Daarnaast, wat zou je in godsnaam moeten kopen als je haar nauwelijks kent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zei toch ook dat ik het niet had gedaan. Ik zeg ook maar wat. Vroeg het me gewoon af. Hoeft niet direct slecht te zijn om iets te kopen lijkt me. Jij betere ideeen dan vinniee?quote:
En ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik zou die Bonbons onderweg zelf opeten.
Cadeaubon van de Jaminquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik zou die Bonbons onderweg zelf opeten.
Ach.. jij hebt je tijd genomen... een collega heeft dat allemaal voor elkaar gekregen in 4 maanden (en ze gaan trouwen).quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Als het niet hoeft, waarom zou je het dan doen?
Nee, dat ik op kom dagen is al leuk genoeg toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, dat ik op kom dagen is al leuk genoeg toch?
Neehoor, dat is alleen maar genant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat sowiesomaar met cadeautje was het misschien super super leuk geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |