Ja dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ze denkt denk ik van 'al het exotische komt van ver' en dan gaat ze naar het buitenland om extra aantrekkelijk voor jou te zijnzou wel mijn gedachte zijn in ieder geval
Ja nou, dat heb ik dus ook gedaan. Hoewel ik er niet echt tijd voor had omdat we pas de nacht daarvoor af hadden gesproken en ik ook nog eens best laat wakker was. Van wat ik op internet kon vinden moest ik helemaal niet overstappen, wat dus niet bleek te kloppen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zoek je van te voren toch even uit?
Ontopic: Gisteren met date #1 Saw marathon gestartMaar we waren al een uur bezig om het werkend te krijgen
Uiteindelijk Saw I en II gekeken. Daarna naar bed en nog zo'n 1,5 uur liggen kletsen, terwijl we eigenlijk al moesten gaan slapen (vroeg eruit). Vervolgens heerlijk strelend en knuffelend in slaap gevallen
Werden wakker om 4 uur zoals we in slaap waren gevallen, dus hadden het idee dat we niet eens geslapen hadden
Vanmorgen moest zij eerder weg dan ik, dat was wel een beetje apart xD
Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken of waren er wijzigingen, maar anders klopt het vrijwel altijd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja nou, dat heb ik dus ook gedaan. Hoewel ik er niet echt tijd voor had omdat we pas de nacht daarvoor af hadden gesproken en ik ook nog eens best laat wakker was. Van wat ik op internet kon vinden moest ik helemaal niet overstappen, wat dus niet bleek te kloppen.
Maar goed, ook zonder het overstappen was ik te laat geweest dus het was hoe dan ook erg lomp.
Zolang je de serveersters niet date is er niets aan de handquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:00 schreef zalkc het volgende:
Volgende week zondag weer een date, wederom in dezelfde stad. Moet langzamerhand gaan opletten dat ik niet steeds hetzelfde cafe uitkies, anders gaat de serveerster ook zo raar kijken
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je de serveersters niet date is er niets aan de hand
Kon het niet laten, hihiquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date stelde voor zondag een stukje te gaan rijden in m'n Chevrolet (leuk met 2 euro per liter benzineprijs).
Nou ga ik haar verrassen, stop een picknick mandje achterin, lekker een mooi meertje uitzoeken in de mooie Veluwe en eten maar neuken maar
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Kon het niet laten, hihi![]()
Misschien vanavond een date, zin in! Hij komt me van mn werk halen, dus zal een latertje worden. Ben benieuwd iig
En wat ga je haar dan zeggen? Waar zijn jullie nu volgens jou?quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]zou ik geen problemen mee hebben
Waarschijnlijk gaan wij ons gesprek van "waar zijn we nu met onze "relatie" " opnieuw voerenmerkte dat ze er behoefte aan had, maar doe het liever Face to face...
Het is meer dan gewoon daten en een leuke tijd hebben wat mij betreft...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En wat ga je haar dan zeggen? Waar zijn jullie nu volgens jou?
Leuk hoor! Geen andere dates voor jou meer dus...quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is meer dan gewoon daten en een leuke tijd hebben wat mij betreft...
Ik ben wel van: ik zie wel hoe het loopt...
maar ik zou haar wel willen bestempelen als m'n vriendin...
Wat mij betreft niet nee en ik kan me ook alweer uitschrijven van Lexa danquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk hoor! Geen andere dates voor jou meer dus...
Vin... liep ze nou jou te spoonen.... eh... ik weet....niet....quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Danku, zeker zeker.
Komen nog sowieso nog wel een paar dates verwacht ik zo![]()
Toen ik blijkbaar omgedraaid was in mijn slaap merkte ik dat zij zich ook om draaide en achter mij ging liggen en m'n rug ging strelenDat is zegt wel iets denk ik
Nee, ik haar wel. Ze lag iets verder van mij af anders kon ze niet bij mijn rug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vin... liep ze nou jou te spoonen.... eh... ik weet....niet....
Duurt lang he, wachtenquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik haar wel. Ze lag iets verder van mij af anders kon ze niet bij mijn rug.
Maargoed, zaterdag herkansing
En als je haar ziet... hoe begroet je haar dan? Hand geven? 3 kusjes op de wang? Ik vind dit stiekem toch wel een aparte situatie.....quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo zijn we in slaap gevallenIk wilde haar aankijken in haar ogen (ja dat kon, want het was niet pikdonker (woordgrap
)), maar ze keek niet terug. Maar dat kan ook gewoon verlegenheid zijn.
Hmm.......Maar waarschijnlijk blijf ik zaterdag weer slapen
(en nu hopelijk wel meer dan dat
)
Ik besloot pas te gaan zoenen in bedquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En als je haar ziet... hoe begroet je haar dan? Hand geven? 3 kusjes op de wang? Ik vind dit stiekem toch wel een aparte situatie.....
Meestal begint het toch met zoenen en eindigt het in het bed (en meestal ben je dan nog niet eens opgehouden met zoenen). Dus eh... maak er werk van.
Precies, luister naar Spirit. Die weet alles van voorzichtig en rustig aan doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ach kom op jongens. Vinnieee is toch geen RichardPRF of MLIG? Volgens mij wil hij niks verpesten door te snel te gaan met deze meid omdat ze eerder al wat aarzelend over zoenen was. Ik geef hem groot gelijk dat ie voorzichtig doet!
Nee, daar doet ze niet aan (quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En als je haar ziet... hoe begroet je haar dan? Hand geven? 3 kusjes op de wang? Ik vind dit stiekem toch wel een aparte situatie.....
Meestal begint het toch met zoenen en eindigt het in het bed (en meestal ben je dan nog niet eens opgehouden met zoenen). Dus eh... maak er werk van.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daar doet ze niet aan (). 'Gewoon' een knuffel, maar wel langer als een 'hoi ik ben er'-knuffel.
Meestal wel ja, omgekeerde wereld dit. Kreeg net een smsje dat ze het wel heel fijn vond
![]()
Omdat de eerste 2 dates een vluchtige 'hoi ik ben er' en 'doei ik ga weer' knuffels waren. 15-30 seconden t.o.v. 5 seconden.quote:
Ehm, moet ik even denken. Volgens mij 5 of 6e date.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:10 schreef -Splash- het volgende:
Eh.... oke... en hoeveelste date is dit nu? Anders gewoon aanvoelen wat voor jou het juiste moment is en naar die kus toewerken.
Oh ja.... hier vanavond ook een date. Maar niet via inter... nou ja... half... indirect.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |