quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Ah dat was er dus aan de handquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Denkt het ja, verklaart die rode jurk ookquote:
Ahaha ja! Hij keek heel verbouwereerd haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Was dit het? Samsom schrok er zelf ook van.
Echt hè, die had ik nog kunnen beantwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor. Hij weigerde gewoon het spelletje verder mee te spelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Petra had verwacht dat Samsom 'Nee' zou antwoorden op de vraag. Samsom zei ja, en Petra had geen verdere vragen.quote:
Sympathiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan die piratenpartij UI?
Nopequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
Ik vond dit artikel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef T3rr0r het volgende:
Wat de fuck. Meende ze dat nou? Die laatste vraag? Meende ze dat nou serieus?!
Ik hoop echt dat zei zo compleet afgebrand wordt dat ze per direct wordt ontslagen. Verschrikkelijk wijf.
Bij het vorige debat hadden ze ook iemand van de VARA uitgenodigd, niet zo zeiken dus over dat RTL niet objectief zou zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Senor__Chang het volgende:
Dat wordt lekker objectief straks met de elsevier en het fd
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerdom wijf. Hou je bek toch eens dicht.
Echt onbegrijpelijk.quote:
Niet tijdens? Dat zou pas goede TV zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.
TERECHT ontweekquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Robus het volgende:
Haha dat publiek juichen toen hij de vraag keihard ontweek...
Blijft minder dan 1800, en het getal kwam bij Rutte op in een vergelijking met werkenden, en kinderbijslag krijgt een werkende ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm
Kap eens met dat denigrerende gedoe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.
Ik vind 1400 of 1500 ook veel te veel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
Volgens mij heeft helemaal niemand gewonnen vanavond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Buma wel verrassend goed.
Rutte ook goed, maar aan het einde stevig aangepakt.
Samsom aan het begin goed, later wat weggezakt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Petra had verwacht dat Samsom 'Nee' zou antwoorden op de vraag. Samsom zei ja, en Petra had geen verdere vragen.
Slim van Samsom.
Uiteindelijk gaf hij toch antwoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TERECHT ontweek![]()
Hij roept al de hele tijd tot hij wacht tot de verkiezingsuitslag voor hij/de PvdA een keus maakt. Mijns inziens heel verstandig
sowieso dat media-gegeil op coalitie-vorming in campagnetijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TERECHT ontweek![]()
Hij roept al de hele tijd tot hij wacht tot de verkiezingsuitslag voor hij/de PvdA een keus maakt. Mijns inziens heel verstandig
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef T3rr0r het volgende:
Wat de fuck. Meende ze dat nou? Die laatste vraag? Meende ze dat nou serieus?!
Ik hoop echt dat zei zo compleet afgebrand wordt dat ze per direct wordt ontslagen. Verschrikkelijk wijf.
Opzouten Sap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kap eens met dat denigrerende gedoe.
Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mondquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Robus het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf hij toch antwoord.
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolgingquote:
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mond
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind 1400 of 1500 ook veel te veel eigenlijk
JIJ BENT HELDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolging
Het is berekend per maand. Bedrag /4. 3 kinderen hehquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
En terechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Robus het volgende:
[..]
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.
Nee, 670 (zonder toeslagenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Blijft minder dan 1800, en het getal kwam bij Rutte op in een vergelijking met werkenden, en kinderbijslag krijgt een werkende ook.
Klopt. 3 kinderen. Dus tsjah, dan klopt het weer hé.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
check boven ff.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Asmodeus. het volgende:
Serieus wat was de laatste vraag van die petra nou?
Gelukkig kunnen we jou als analist natuurlijk wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Al met al wel een goed debat.
De nabeschouwing kunnen we natuurlijk op voorhand al niet serieus nemen met analisten van de Elsevier en het FD.
Wat mij betreft zijn Buma, die het verrassend goed deed en Samsom de winnaars van dit debat.
Rutte en Slob waren veruit het slechtst.
Nee, zat alleen in de eerste debatten + was laatste bij de grillpoging.. Had tussendoor gewoon geen spreektijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Buma wel verrassend goed.
Rutte ook goed, maar aan het einde stevig aangepakt.
Samsom aan het begin goed, later wat weggezakt.
WAT EEN GENIALE VRAAG.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Of dat die pa van Maxima aanwezig mag zijn bij een eventuele troonplechtiging ofzo.
Wel mee eens, maar Roemer en Wilders komen niet uit de verf in de debatten. Dat is wel behoorlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij heeft helemaal niemand gewonnen vanavond.
Sap misschien, maar dat komt omdat ze 3 zetels in de peilingen staat en nu opeens een miljoenenpubliek heeft, dus die kan alleen maar stijgen.
Wat een wereldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
De nabeschouwing kunnen we natuurlijk op voorhand al niet serieus nemen met analisten van de Elsevier en het FD.
Wat mij betreft zijn Buma, die het verrassend goed deed en Samsom de winnaars van dit debat.
Rutte en Slob waren veruit het slechtst. Benieuwd of dat de VVD nog zetels gaat kosten, maar zal wel niet.
dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Jongens, weer een applausje voor jezelf. Goed gedaan menson.
Bron: Elsevierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.
Buma was goed dit keer. Roemer viel weer tegen, Sap ook maar die berust al in een nederlaag.quote:
WIL JE OOK EEN BEURT?quote:
nah, die debatten winnen geen kiezers. de zwevende kiezer kiest past in het stemhokje, op gevoel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef sonnyspek het volgende:
Conclusie: 40% van de zwevende kiezers is t ebehalen bij het laatste NOS debat.
Buma begon goed maar zakte in als een pudding in een magnetron in de keukenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
Buma vond ik misschien nog wel de beste
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Ja ik rekende alle toeslagen dan even mee. En dan vind ik 950 nog een grove overschatting eigenlijk (Tis niet mijn eigen strookje waar ik het op baseer dus weet het niet zeker).quote:
Het gaat zo snel dat jij mijn geplaatste goatse op Roemer zijn dikke hoofd gemist hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Vergeet Wilders nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutte en Slob waren veruit het slechtst. Benieuwd of dat de VVD nog zetels gaat kosten, maar zal wel niet.
Dus de lonen omhoog.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.
Rutte was niet slechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Achterlijke vraag iddquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolging
Ik hoop dat de vragen van te voren worden bedacht en vastgesteld door iemand anders dan Petra, die ze alleen maar stelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bizarre slotvraag aan Samsom. Kennelijk was de vragenstelster van haar apropos door het snelle antwoord van Samsom. Het klok een beetje als een bizarre noodgreep.
Ik heb vanavond geen overduidelijke winnaar gezien; niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit. Ik vond alleen Buma beter in vergelijking met eerdere debatten. Dat was de enige die me in positieve zin heeft verrast.
Tja, wie vond je beter dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Buma begon goed maar zakte in als een pudding in een magnetron in de keuken
Geen verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zou die vader niet aanwezig mogen zijn?inkoppertje
Eens, geen echte winnaar, maar Roemer bleef zwak en dan vooral in het begin.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een bizarre slotvraag aan Samsom. Kennelijk was de vragenstelster van haar apropos door het snelle antwoord van Samsom. Het klok een beetje als een bizarre noodgreep.
Ik heb vanavond geen overduidelijke winnaar gezien; niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit. Ik vond alleen Buma beter in vergelijking met eerdere debatten. Dat was de enige die me in positieve zin heeft verrast.
Huwelijk van die twee gemist?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zou die vader niet aanwezig mogen zijn?inkoppertje
Eens.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Belabor het volgende:
Daarom zeg ik: winnaar: onbeslist, verliezer: Petra.
Frits Wester natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef MrBaas het volgende:
Wat voor een debiel bedenkt die vragen
Wilders is te voorspelbaar. Het is elke keer hetzelfde riedeltje. Geen hond neemt zijn Europa- en AOW-standpunt nog serieus. De AOW-belofte heeft hij al eerder gebroken en wat betreft Europa staat hij alleen. Geen partij, bovendien, die nog met hem wil regeren.quote:
Die laatste vraag was wel Westeresk ja.quote:
Nee, dat deed hij NIET..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Robus het volgende:
[..]
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.
Wilders doet het gewoon prima voor z'n eigen achterban. Veel grootspraak, wordt niet serieus genomen door de meeste kiezers, maar zijn PVV-tokkies gaat die retoriek er als zoete koek in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar Roemer en Wilders komen niet uit de verf in de debatten. Dat is wel behoorlijk duidelijk.
Sap en Pechtold overigens ook niet.
Kom op man, zet die VVD bril af.quote:
Rutte was heel slecht wat zat die te liegen over de koopkracht van de mensen met een uitkering. Jaarlijks gaan ze er 1 tot 1,5% op achteruit bij de VVD volgens het CPB. Zo opzichtig liegen is erg dom.quote:
zekerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent
En toch blijven er mensen stemmen op hem, om welke redenen? Geen, gewoon domme mensen vaak!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is te voorspelbaar. Het is elke keer hetzelfde riedeltje. Geen hond neemt zijn Europa- en AOW-standpunt nog serieus. De AOW-belofte heeft hij al eerder gebroken en wat betreft Europa staat hij alleen. Geen partij, bovendien, die nog met hem wil regeren.
Zelden stond een politicus meer buitenspel.
Roemer deed het beter dan in eerdere debatten. Hij beet nu meer van zich af en wees Rutte een aantal keren goed terecht. Samsom deed het niet slecht, maar helaas wel minder goed dan tijdens de vorige debatten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eens, geen echte winnaar, maar Roemer bleef zwak en dan vooral in het begin.
eensquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Was sowieso in dat gesprekje met Petra veruit de slechtste. Verder was hij ook niet echt overtuigend.quote:
Zei hij WEL. Kijk maar terug.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij NIET..
Was jij er ook zo één die las "De PvdA gaat niet in een regering als Samsom geen premier mag worden" ipv "Samsom (als persoon, niet de PvdA dus) blijft de fractie aanvoeren in de TK terzij hij premier mag worden" soms??
Ik stem niet op de VVDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op man, zet die VVD bril af.
Dat zeg ik dan wel als SP-er, maar vond Roemer ook niet sterk (zoals gewoonlijk).
Rutte was slecht mbt dat Europa / Griekenland standpunt, en was slecht bij het laatste debat mbt die 1000 euro arbeidskorting en populistische Bijstandsargument.
Klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
Radioman die TV doet, is goed te merken.
Die heeft toch niets constructiefs te meldenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Niet van dat ze Maarten van Rossum uitnodigen daar bij die tafel.
Zeker een achterlijke vraag, maar hij werd er wel ongemakkelijk van omdat hij zich hier niet op voor heeft kunnen bereiden. Dit toont aan dat hij tot zich tot in den treure heeft voorbereid op deze debatten maar dat hij wellicht ook een toneelstukje opvoert om zo stemmers bij Roemer weg te lokken. Misschien dat hij dan toch een rol speelt en dat na 12 september die das weer afgaat en we de activist Samsom weer terug krijgen? Dat laatste is nou net wat ons land niet nodig heeft nu.quote:
Doet vrome Ziba uiteraard niet aan. Hey, het was een debat waar ik ontzettend, maar dan ook echt ontzettend veel van heb opgestoken. Ik weet nu meteen waar ik op ga stemmen.quote:
Komt mede doordat menigeen de strategie van Samsom overgenomen heeftquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
Die partijleiders ook niet dus waarom niet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die heeft toch niets constructiefs te melden
Dat zou zo mooi zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Rutte was niet zodanig slecht dat hij er electorale schade door oploopt. Hij deed ook een beetje zijn standaardriedeltje. Kiezers zullen zich zélf grondig in de materie moeten verdiepen om de onzinnigheid daarvan te ontdekken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutte was slecht mbt dat Europa / Griekenland standpunt, en was slecht bij het laatste debat mbt die 1000 euro arbeidskorting en populistische Bijstandsargument.
Waarom Slob zo hoog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn ranglijst:
1. Buma
2. Samsom
3. Slob
4. Rutte
5. Pechtold
6. Sap
7. Wilders
8. Roemer
Gewoon Maarten van Rossum en zijn broer alleen aan 1 tafel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik bedoel als verliezerquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is te voorspelbaar. Het is elke keer hetzelfde riedeltje. Geen hond neemt zijn Europa- en AOW-standpunt nog serieus. De AOW-belofte heeft hij al eerder gebroken en wat betreft Europa staat hij alleen. Geen partij, bovendien, die nog met hem wil regeren.
Zelden stond een politicus meer buitenspel.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Gewoon Maarten van Rossum en zijn broer alleen aan 1 tafel.
Te veel bazen voor een programma op RTL4quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die staat op de PvdA lijst, dus niet echt onafhankelijk. Zou eerder aan een debat moeten meedoen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben niet verkiesbaar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doet vrome Ziba uiteraard niet aan. Hey, het was een debat waar ik ontzettend, maar dan ook echt ontzettend veel van heb opgestoken. Ik weet nu meteen waar ik op ga stemmen.
Maarten in z'n eentje alle tijd geven om te analyseren. Is imo voldoendequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Rustig, genuanceerd, eerlijk evenwichtig verhaal. Wel af en toe wat doof, waardoor misverstanden ontstonden.quote:
Die is al een paar eeuwen dood, dus die was verhinderd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die heeft toch niets constructiefs te melden
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Rutte was heel slecht wat zat die te liegen over de koopkracht van de mensen met een uitkering. Jaarlijks gaan ze er 1 tot 1,5% op achteruit bij de VVD volgens het CPB. Zo opzichtig liegen is erg dom.
Wester is lid van het CDAquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die staat op de PvdA lijst, dus niet echt onafhankelijk. Zou eerder aan een debat moeten meedoen.
Slob was foutloos en kon zijn mening goed verkondigen, behalve dan dat hij het wat moeilijk had bij Petra.quote:
Oh ja, ik hou van ranglijstjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn ranglijst:
1. Buma
2. Samsom
3. Slob
4. Rutte
5. Pechtold
6. Sap
7. Wilders
8. Roemer
Nee, hij snoerde haar de mond.. En dat had ze niet verwacht..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed hij wel, bij de derde of vierde herhaling
Lijkt me aan de lage kant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef pberends het volgende:
52.000........... wow op 2 miljoen kijkers![]()
.
Paul van Liemptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Paul het volgende:
Hoe heet deze presentator? Is dat die man van BNR nieuwradio?
Nee, hij snoerde haar de mond daarmee, en dat was de bedoeling ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Robus het volgende:
[..]
Zei hij WEL. Kijk maar terug.
Uhh nee.
Maar hij zei toch dat hij liever regeert met de SP dan met de VVD?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij snoerde haar de mond.. En dat had ze niet verwacht..
Of niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Hammerbee het volgende:
De uitlating van Rutte over Griekenland is trouwens een enorme strategische blunder, hij is immers nog premier. Stel dat vannacht bekend wordt dat de Grieken per direct uitstel of extra geld nodig hebben, dan kan hem dit de verkiezingen kosten.
Rutte tekent ALTIJD bij het Duitse kruisje, dus Rutte moet niet stoer doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Hammerbee het volgende:
De uitlating van Rutte over Griekenland is trouwens een enorme strategische blunder, hij is immers nog premier. Stel dat vannacht bekend wordt dat de Grieken per direct uitstel of extra geld nodig hebben, dan kan hem dit de verkiezingen kosten.
Ik ben het ook eens met Wilders (benoemen van fouten); nu nog het vinden van oplossingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
toch blijft wilders sterk op 18 zetels. Blijkt dus dat veel mensen het wel met hem eens zijn (kunnen niet alleen tokkies zijn). Hij kan goed debatteren en men is dus opzoek naar een leider
Oost-Indisch doof?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij snoerde haar de mond daarmee, en dat was de bedoeling ook
Ik keekquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Rutte en Samsom hebben elkaar gevonden
Hij gedraagt zich alleen af en toe als een clown, maar het programma van de PVV is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
toch blijft wilders sterk op 18 zetels. Blijkt dus dat veel mensen het wel met hem eens zijn (kunnen niet alleen tokkies zijn). Hij kan goed debatteren en men is dus opzoek naar een leider
dat dus. maarja het is nieuw en 'hot' dus doet de traditionele media er vrolijk aan mee. Fuck die shit...quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom is dat toch, tweets voorlezen van compleet onbekende mensenwho gives a fuck
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rutte was niet zodanig slecht dat hij er electorale schade door oploopt. Hij deed ook een beetje zijn standaardriedeltje. Kiezers zullen zich zélf grondig in de materie moeten verdiepen om de onzinnigheid daarvan te ontdekken.
Ben benieuwd of we die onzin over 5 jaar nog hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat dus. maarja het is nieuw en 'hot' dus doet de traditionele media er vrolijk aan mee. Fuck die shit...
Idd , Zelfs het tweede scherm is beterquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom is dat toch, tweets voorlezen van compleet onbekende mensenwho gives a fuck
Dit is Petra nietquote:
Hij zal goed scoren bij mensen die de politiek verder niet echt volgen inderdaad en weinig kennis van zaken hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rutte was niet zodanig slecht dat hij er electorale schade door oploopt. Hij deed ook een beetje zijn standaardriedeltje. Kiezers zullen zich zélf grondig in de materie moeten verdiepen om de onzinnigheid daarvan te ontdekken.
Oneliners roepen is niet direct gelijk aan debatterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
Het maatschappelijke nut van Twitter niet zienquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heb je nou aan twitter, alsof je wat toevoegt met 1000 berichten per minuut
Denk je echt dat hij de zooi laat klappen om zo het Nederlandse electoraat voor zich te krijgen? Ik stem zelf ook op Rutte maar dit is totale onzin laten we eerlijk zijn.quote:
Ik weet dat je mij het liefste zou neerschieten met een kruisboog. Mja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jammer. Had mijn pijlen namelijk op jou gericht. Maarja, is goed.
Nu kunnen ze zeggen dat veel mensen twitterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maatschappelijke nut van Twitter niet zien
Hij heeft het over Van Rossumquote:
Ze heeft antwoord op haar vraag gekregen dus snap niet hoe hij haar de mond snoerde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij snoerde haar de mond daarmee, en dat was de bedoeling ook
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordtquote:
Kijk naar zijn 1e RTL4 debat en deze, dan zou ik ook een goed gevoel hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer heeft er een goed gevoel over... hij kan het niet echt inschatten dus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordt. Zo eentje die eigenlijk een enorme kutjeugd heeft gehad omdat zijn knikkers steeds werden gejat
Banen banen en nog eens banenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn zelfs social media experts aangenomen bij de omroepen om twitter te analyseren en te gebruiken in de uitzendingen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordt. Zo eentje die eigenlijk een enorme kutjeugd heeft gehad omdat zijn knikkers steeds werden gejat
Zijn voorkomen en kunnen. Hij blijkt naast zijn basisschool grappen en grollen nog minder inhoud dan Wilders te hebben.quote:
Over het eerste had hij ook een goed gevoel. Zegt hij telkens weer. Maw: hij geeft idd aan dat hij het niet in kan schattenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kijk naar zijn 1e RTL4 debat en deze, dan zou ik ook een goed gevoel hebben.
Dat dat een beroep isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn zelfs social media experts aangenomen bij de omroepen om twitter te analyseren en te gebruiken in de uitzendingen
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Angst is er niet echt meer, de SP zal de komende week nog wel verder gaan dalen.
ik denk dat een aantal mensen toch stiekem bang zijn dat de plannen van de SP doorgaan en zij in hun beurs gepakt worden....quote:
Maar er is geen geld om ook maar 1 wetenschapsjournalist aan te nemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Uhuquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat dat een beroep isZelfs een klein kind kan dat makkelijk doen.
Agreed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.
Gejat? Heb gehoord dat hij ze allemaal heeft opgegetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Familie van Pfaff?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Martin Visser heeft een blotebillengezicht.
Als iedereen zo denkt, is het niet vreemd dat de PvdA stijgt... Strategisch stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.
Je weet wel beter man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij het liefste zou neerschieten met een kruisboog. Mja.
Hij stond bekend om zijn befaamde naam De Grote Knuffelbeer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef iwantpie het volgende:
Griekenland gaat er uit, Rutte weet het al en hij bereidt het volk vast voor
quote:Rutte: ‘Deze verkiezingen gaan over drie dingen: Mijn baan, mijn baan, mijn baan.’
Eens. Nu komen die gasten klaar over het aantal tweets, terwijl je het stukken nuttiger en dus beter kunt gebruiken. Je hebt tenslotte een directe verbinding met het volk. Iets waar het toch vooral om zou moeten draaien tijdens zo'n debat/verkiezingsgedoequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu kunnen ze zeggen dat veel mensen twitteren
Leuk joh. Op fok kan je tenminste nog discussieren
Ik vind dat Pechtold eruit ziet als een bang ventje die het stiekem fijn vindt om met de zweep geslagen te worden ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Commerciële instelling, in te hurenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Nederlands Debat Instituut. Serieus?
Op de basisschool? Ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij stond bekend om zijn befaamde naam De Grote Knuffelbeer.
Ja, ook zoietsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat Pechtold eruit ziet als een bang ventje die het stiekem fijn vindt om met de zweep geslagen te worden ofzo.
Middelbare dacht ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de basisschool? Ik weet niet of je daar nou zo blij moet zijn
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de basisschool? Ik weet niet of je daar nou zo blij moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |