Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mondquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Robus het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf hij toch antwoord.
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolgingquote:
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mond
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind 1400 of 1500 ook veel te veel eigenlijk
JIJ BENT HELDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolging
Het is berekend per maand. Bedrag /4. 3 kinderen hehquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
En terechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Robus het volgende:
[..]
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.
Nee, 670 (zonder toeslagenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Blijft minder dan 1800, en het getal kwam bij Rutte op in een vergelijking met werkenden, en kinderbijslag krijgt een werkende ook.
Klopt. 3 kinderen. Dus tsjah, dan klopt het weer hé.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |