quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Ah dat was er dus aan de handquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Denkt het ja, verklaart die rode jurk ookquote:
Ahaha ja! Hij keek heel verbouwereerd haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Was dit het? Samsom schrok er zelf ook van.
Echt hè, die had ik nog kunnen beantwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor. Hij weigerde gewoon het spelletje verder mee te spelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Petra had verwacht dat Samsom 'Nee' zou antwoorden op de vraag. Samsom zei ja, en Petra had geen verdere vragen.quote:
Sympathiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan die piratenpartij UI?
Nopequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
Ik vond dit artikel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef T3rr0r het volgende:
Wat de fuck. Meende ze dat nou? Die laatste vraag? Meende ze dat nou serieus?!
Ik hoop echt dat zei zo compleet afgebrand wordt dat ze per direct wordt ontslagen. Verschrikkelijk wijf.
Bij het vorige debat hadden ze ook iemand van de VARA uitgenodigd, niet zo zeiken dus over dat RTL niet objectief zou zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Senor__Chang het volgende:
Dat wordt lekker objectief straks met de elsevier en het fd
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerdom wijf. Hou je bek toch eens dicht.
Echt onbegrijpelijk.quote:
Niet tijdens? Dat zou pas goede TV zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.
TERECHT ontweekquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Robus het volgende:
Haha dat publiek juichen toen hij de vraag keihard ontweek...
Blijft minder dan 1800, en het getal kwam bij Rutte op in een vergelijking met werkenden, en kinderbijslag krijgt een werkende ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
http://www.denhaagtekijk.(...)uro%20overhouden.htm
Kap eens met dat denigrerende gedoe.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.
Ik vind 1400 of 1500 ook veel te veel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
Volgens mij heeft helemaal niemand gewonnen vanavond.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Buma wel verrassend goed.
Rutte ook goed, maar aan het einde stevig aangepakt.
Samsom aan het begin goed, later wat weggezakt.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef iFok. het volgende:
[..]
Petra had verwacht dat Samsom 'Nee' zou antwoorden op de vraag. Samsom zei ja, en Petra had geen verdere vragen.
Slim van Samsom.
Uiteindelijk gaf hij toch antwoord.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TERECHT ontweek![]()
Hij roept al de hele tijd tot hij wacht tot de verkiezingsuitslag voor hij/de PvdA een keus maakt. Mijns inziens heel verstandig
sowieso dat media-gegeil op coalitie-vorming in campagnetijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TERECHT ontweek![]()
Hij roept al de hele tijd tot hij wacht tot de verkiezingsuitslag voor hij/de PvdA een keus maakt. Mijns inziens heel verstandig
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef T3rr0r het volgende:
Wat de fuck. Meende ze dat nou? Die laatste vraag? Meende ze dat nou serieus?!
Ik hoop echt dat zei zo compleet afgebrand wordt dat ze per direct wordt ontslagen. Verschrikkelijk wijf.
Opzouten Sap!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kap eens met dat denigrerende gedoe.
Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mondquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Robus het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf hij toch antwoord.
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond dit artikel:
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolgingquote:
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed hij niet. Hij snoerde haar de mond
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind 1400 of 1500 ook veel te veel eigenlijk
JIJ BENT HELDquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Of de vader van Maxima aanwezig mag zijn bij de troonopvolging
Het is berekend per maand. Bedrag /4. 3 kinderen hehquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
En terechtquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Robus het volgende:
[..]
Zijn voorkeur ging uit naar SP, hij bevestigde dat.
Nee, 670 (zonder toeslagenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij wel allebei alleenstaande ouder. Dat scheelt dan nog iets. Als alleenstaande zonder kinderen zit je op of rond de 950-1000.
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Blijft minder dan 1800, en het getal kwam bij Rutte op in een vergelijking met werkenden, en kinderbijslag krijgt een werkende ook.
Klopt. 3 kinderen. Dus tsjah, dan klopt het weer hé.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kinderbijslag is per kwartaal, niet per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |