quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Ah dat was er dus aan de handquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Samsom is te slim voor die vragen, dat weten hun ook wel.
Denkt het ja, verklaart die rode jurk ookquote:
Ahaha ja! Hij keek heel verbouwereerd haha.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Was dit het? Samsom schrok er zelf ook van.
Echt hè, die had ik nog kunnen beantwoordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor. Hij weigerde gewoon het spelletje verder mee te spelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef marcodej het volgende:
Petra had verwacht dat Samsom 'Nee' zou antwoorden op de vraag. Samsom zei ja, en Petra had geen verdere vragen.quote:
Sympathiequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom dan die piratenpartij UI?
Nopequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
Ik vond dit artikel:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Werd die 1800 bijstand eigenlijk nog weerlegd?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef T3rr0r het volgende:
Wat de fuck. Meende ze dat nou? Die laatste vraag? Meende ze dat nou serieus?!
Ik hoop echt dat zei zo compleet afgebrand wordt dat ze per direct wordt ontslagen. Verschrikkelijk wijf.
Bij het vorige debat hadden ze ook iemand van de VARA uitgenodigd, niet zo zeiken dus over dat RTL niet objectief zou zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Senor__Chang het volgende:
Dat wordt lekker objectief straks met de elsevier en het fd
De tyfus zeg, ik hoop dat Frits Wester die Petra hard in haar reet neukt na de uitzending.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef T3rr0r het volgende:
Kankerdom wijf. Hou je bek toch eens dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |