Ik weet dat je mij het liefste zou neerschieten met een kruisboog. Mja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jammer. Had mijn pijlen namelijk op jou gericht. Maarja, is goed.
Nu kunnen ze zeggen dat veel mensen twitterenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het maatschappelijke nut van Twitter niet zien
Hij heeft het over Van Rossumquote:
Ze heeft antwoord op haar vraag gekregen dus snap niet hoe hij haar de mond snoerde.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij snoerde haar de mond daarmee, en dat was de bedoeling ook
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordtquote:
Kijk naar zijn 1e RTL4 debat en deze, dan zou ik ook een goed gevoel hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Roemer heeft er een goed gevoel over... hij kan het niet echt inschatten dus.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordt. Zo eentje die eigenlijk een enorme kutjeugd heeft gehad omdat zijn knikkers steeds werden gejat
Banen banen en nog eens banenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn zelfs social media experts aangenomen bij de omroepen om twitter te analyseren en te gebruiken in de uitzendingen
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Roemer ziet er een beetje uit als iemand die vaak gepest wordt. Zo eentje die eigenlijk een enorme kutjeugd heeft gehad omdat zijn knikkers steeds werden gejat
Zijn voorkomen en kunnen. Hij blijkt naast zijn basisschool grappen en grollen nog minder inhoud dan Wilders te hebben.quote:
Over het eerste had hij ook een goed gevoel. Zegt hij telkens weer. Maw: hij geeft idd aan dat hij het niet in kan schattenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kijk naar zijn 1e RTL4 debat en deze, dan zou ik ook een goed gevoel hebben.
Dat dat een beroep isquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
er zijn zelfs social media experts aangenomen bij de omroepen om twitter te analyseren en te gebruiken in de uitzendingen
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Angst is er niet echt meer, de SP zal de komende week nog wel verder gaan dalen.
ik denk dat een aantal mensen toch stiekem bang zijn dat de plannen van de SP doorgaan en zij in hun beurs gepakt worden....quote:
Maar er is geen geld om ook maar 1 wetenschapsjournalist aan te nemenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
Uhuquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat dat een beroep isZelfs een klein kind kan dat makkelijk doen.
Agreed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.
Gejat? Heb gehoord dat hij ze allemaal heeft opgegetenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Familie van Pfaff?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef marcodej het volgende:
Martin Visser heeft een blotebillengezicht.
Als iedereen zo denkt, is het niet vreemd dat de PvdA stijgt... Strategisch stemmenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Zolang die zetels maar naar de PvdA gaan vind ik het best, liever de SP maar als dat niet kan dan maar de PvdA.
Je weet wel beter man.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij het liefste zou neerschieten met een kruisboog. Mja.
Hij stond bekend om zijn befaamde naam De Grote Knuffelbeer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef iwantpie het volgende:
Griekenland gaat er uit, Rutte weet het al en hij bereidt het volk vast voor
quote:Rutte: ‘Deze verkiezingen gaan over drie dingen: Mijn baan, mijn baan, mijn baan.’
Eens. Nu komen die gasten klaar over het aantal tweets, terwijl je het stukken nuttiger en dus beter kunt gebruiken. Je hebt tenslotte een directe verbinding met het volk. Iets waar het toch vooral om zou moeten draaien tijdens zo'n debat/verkiezingsgedoequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu kunnen ze zeggen dat veel mensen twitteren
Leuk joh. Op fok kan je tenminste nog discussieren
Ik vind dat Pechtold eruit ziet als een bang ventje die het stiekem fijn vindt om met de zweep geslagen te worden ofzo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Commerciële instelling, in te hurenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Nederlands Debat Instituut. Serieus?
Op de basisschool? Ik weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij stond bekend om zijn befaamde naam De Grote Knuffelbeer.
Ja, ook zoietsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind dat Pechtold eruit ziet als een bang ventje die het stiekem fijn vindt om met de zweep geslagen te worden ofzo.
Middelbare dacht ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de basisschool? Ik weet niet of je daar nou zo blij moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |