Die is al een paar eeuwen dood, dus die was verhinderd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Niet van dat ze Maarten van Rossum uitnodigen daar bij die tafel.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die heeft toch niets constructiefs te melden
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Rutte was heel slecht wat zat die te liegen over de koopkracht van de mensen met een uitkering. Jaarlijks gaan ze er 1 tot 1,5% op achteruit bij de VVD volgens het CPB. Zo opzichtig liegen is erg dom.
Wester is lid van het CDAquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die staat op de PvdA lijst, dus niet echt onafhankelijk. Zou eerder aan een debat moeten meedoen.
Slob was foutloos en kon zijn mening goed verkondigen, behalve dan dat hij het wat moeilijk had bij Petra.quote:
Oh ja, ik hou van ranglijstjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef marcodej het volgende:
Mijn ranglijst:
1. Buma
2. Samsom
3. Slob
4. Rutte
5. Pechtold
6. Sap
7. Wilders
8. Roemer
Nee, hij snoerde haar de mond.. En dat had ze niet verwacht..quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed hij wel, bij de derde of vierde herhaling
Lijkt me aan de lage kant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef pberends het volgende:
52.000........... wow op 2 miljoen kijkers![]()
.
Paul van Liemptquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Paul het volgende:
Hoe heet deze presentator? Is dat die man van BNR nieuwradio?
Nee, hij snoerde haar de mond daarmee, en dat was de bedoeling ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:38 schreef Robus het volgende:
[..]
Zei hij WEL. Kijk maar terug.
Uhh nee.
Maar hij zei toch dat hij liever regeert met de SP dan met de VVD?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij snoerde haar de mond.. En dat had ze niet verwacht..
Of niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Hammerbee het volgende:
De uitlating van Rutte over Griekenland is trouwens een enorme strategische blunder, hij is immers nog premier. Stel dat vannacht bekend wordt dat de Grieken per direct uitstel of extra geld nodig hebben, dan kan hem dit de verkiezingen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |