check boven ff.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Asmodeus. het volgende:
Serieus wat was de laatste vraag van die petra nou?
Gelukkig kunnen we jou als analist natuurlijk wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Al met al wel een goed debat.
De nabeschouwing kunnen we natuurlijk op voorhand al niet serieus nemen met analisten van de Elsevier en het FD.
Wat mij betreft zijn Buma, die het verrassend goed deed en Samsom de winnaars van dit debat.
Rutte en Slob waren veruit het slechtst.
Nee, zat alleen in de eerste debatten + was laatste bij de grillpoging.. Had tussendoor gewoon geen spreektijdquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Buma wel verrassend goed.
Rutte ook goed, maar aan het einde stevig aangepakt.
Samsom aan het begin goed, later wat weggezakt.
WAT EEN GENIALE VRAAG.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Of dat die pa van Maxima aanwezig mag zijn bij een eventuele troonplechtiging ofzo.
Wel mee eens, maar Roemer en Wilders komen niet uit de verf in de debatten. Dat is wel behoorlijk duidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij heeft helemaal niemand gewonnen vanavond.
Sap misschien, maar dat komt omdat ze 3 zetels in de peilingen staat en nu opeens een miljoenenpubliek heeft, dus die kan alleen maar stijgen.
Wat een wereldquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
De nabeschouwing kunnen we natuurlijk op voorhand al niet serieus nemen met analisten van de Elsevier en het FD.
Wat mij betreft zijn Buma, die het verrassend goed deed en Samsom de winnaars van dit debat.
Rutte en Slob waren veruit het slechtst. Benieuwd of dat de VVD nog zetels gaat kosten, maar zal wel niet.
dankjequote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Jongens, weer een applausje voor jezelf. Goed gedaan menson.
Bron: Elsevierquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef Tweek het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)-Netwerk-beweert.htm Jammer alleen dat het artikel niet in te zien is zonder abbo. Maar daar stond ongeveer dezelfde strekking in. Met het slim gebruik maken van toeslagen etc. is er prima rond te komen, sterker nog gaan werken loont niet echt, want op de toeslagen heb je geen recht meer.
Buma was goed dit keer. Roemer viel weer tegen, Sap ook maar die berust al in een nederlaag.quote:
WIL JE OOK EEN BEURT?quote:
nah, die debatten winnen geen kiezers. de zwevende kiezer kiest past in het stemhokje, op gevoel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef sonnyspek het volgende:
Conclusie: 40% van de zwevende kiezers is t ebehalen bij het laatste NOS debat.
Buma begon goed maar zakte in als een pudding in een magnetron in de keukenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef tompsv18 het volgende:
Buma vond ik misschien nog wel de beste
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Ja ik rekende alle toeslagen dan even mee. En dan vind ik 950 nog een grove overschatting eigenlijk (Tis niet mijn eigen strookje waar ik het op baseer dus weet het niet zeker).quote:
Het gaat zo snel dat jij mijn geplaatste goatse op Roemer zijn dikke hoofd gemist hebt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:33 schreef eriksd het volgende:
Vergeet Wilders nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Rutte en Slob waren veruit het slechtst. Benieuwd of dat de VVD nog zetels gaat kosten, maar zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |