Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mn winkelwagentjes al gevuld, ik blijf toch telkens wel kijken en zoeken. Nu alleen gewoon niet bestellen.
Dan sta je daar straks op Schiphol "Heeft u iets in te klaren mevrouw?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
Als ik toch ooit in Amerika kom, dan is de Victoria's Secret store echt helemaal leeg en mee naar NL.
Halloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Goed dat ik hier nog steeds genegeerd word.
Dus, hoe is het hier?
Goeie vraag. Ik ben ook weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reagerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Dus, hoe is het hier?
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit een klein beetje in de stress omdat er blijkbaar van me verwacht wordt dat ik binnen een halve minuut op iemand moet reageren
Ik was nog ongeveer halverwege je post, toen ik je volgende zag verschijnen. Anders had ik wel op je gereageerd hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Ik moest sparen voor vakantie, maar dat heb ik nu overleefd, dus als de winkels weer vol herstkleding is en ik weer helemaal weet wat ik wil, ga ik weer los. Denk ik. Zul je zien dat ik met 2 dingen thuiskom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel tof.1 keer per maand en maar 2 dingen, ik zou het niet kunnen, dan heb je wel een setje verdiend. Maar ik ga nu proberen een hele maand niets te kopen.
willekeur denk ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het gebeurt elke keer als ik hier kom. Niet zo'n probleem, maar dan ben ik wel benieuwd of ik iets fout heb gedaan of het gewoon willekeur is.
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vorige week na 4 maanden amper shoppen (dus telkens niet meer dan 2 dingen kopen, en dat hooguit 1 keer per maand) getrakteerd op een heeeeul mooi setje van de hunkemoller. Voor het eerst in mijn leven was ik blij met mijn tieten. Goedkope BH's!
Ik zei wel tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je het hebben over piemels en borsten. Dan is iedereen ineens actief.
Met wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maak mij anders ook even blij.
Waarom niet? Kleine tieten zijn ook tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou reageren maar dacht "Neh..toch maar niet!"
Zijn die van haar zo klein dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Kleine tieten zijn ook tieten.
Ik was bezig met real life...denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koffie! Sinds wanneer leef jij weer?
Wel flink gelunched met pizza oid hoop ik'?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef vencodark het volgende:
Avondeten: 500 gram witte druiven en de laatste (niet zo lekkere) aardbeien.![]()
Geen zin om moeite te doen voor iets.
Gewoon niet zo groot, maar groot genoegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn die van haar zo klein dan?
airbags, anticlines, baby's drankkast, ballonnen, balkon, batsen, bep en toos, bloemkolen, bobbies, boebels, boezem, bollie en billie, boordkanonnen, bos hout voor de deur, bumpers, charmes, contragewichten, doppen, dubbel d (of dd), fare's (koplampen), gemoed, harry's, Himalaya Gebergten, jetsers, joekels, jopen, juinen, klabatsers, kneppers, kokosnoten, koplampen, kwalitieten, lellen, loenzen, (grote) longen, majoefels, meisjes, melkbussen, melkkannen, melkzwabbers, meloenen, memmen, muggesteken, noten, pappen, peren over de schutting, (2 grote) pluspunten, pompelmoezen, pompoenen, potten, prammen, schutsen, sjemoezen, stevig in het jak (zitten), sympathieke uitstraling (hebben), talenten, tetten, tet'n, teuten, tieten, titten, titt'n (Gronings), toeters, tweeling, uiers, vanvoren, veel volk in de statie, voorgevel, [flink] voorkomen, voorziening, vruchten, weapons of mass distractionquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nouja, wat is dit voor een antwoord?
Real life.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was bezig met real life...denk ik
Hoe ist met jou kaneel? Nog naar je zin gehad daar in het oosten?
Zolang je ze maar hebt en niet zo plat als een plank bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon niet zo groot, maar groot genoeg
Dit verklaart.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-en-vrolijker.dhtml
Tsja, ik was bezig met andere dingen, al deed ik niet echt wat bijzonders of zo. Wel moet ik zeggen dat het op het moment best goed met me gaat.quote:
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar wellicht een volgende meet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oosten? Bij Roy bedoel je?
Dat was wel chill. Gelukkig hoefde ik niet te rijden dit keer en konden we blijven slapen.
Hoera voor tieten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je ze maar hebt en niet zo plat als een plank bent
Goed om te horen. Nog punten waar het mis gaat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik was bezig met andere dingen, al deed ik niet echt wat bijzonders of zo. Wel moet ik zeggen dat het op het moment best goed met me gaat.
[..]
Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar wellicht een volgende meet?
Nou...niet echt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Nog punten waar het mis gaat?
Ja, is goed man. Altijd gezellig jullie meetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er een volgende meet komt, moet je gewoon komen ja.
Overal toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Weet jij, of iemand anders hiero, waar je vooral niet moet wonen in Rotterdam?
Overal in Rotterdamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Centrum, kei duur.. Of bedoelde je qua veiligheid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Thinkgeek. Daar wil ik kei graag wat dingetjes bestellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:36 schreef Murdera het volgende:
Myr!
http://www.thinkgeek.com/
http://www.zazzle.nl/
Welke school ga je naartoe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
9 maanden? En dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik zag deze zo niet aankomen. Noem eens een betere optie voor iemand die in Rotterdam gaat studeren?
Ik weet dat ik vroeg ben met deze onzin, maar het is thuis weer al te gezellig en ik wil even wegdromen. Nog 9 maanden en dan is er licht aan het einde van de tunnel
Je kan beter niet de zuid kant op gaan, dat is niet echt Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
Myr nog hier?
Qua veiligheid. Ik wil wel 's avonds gewoon kunnen fietsen (Ik ben en blijf een boerinneke) of nog even snel naar de supermarkt zonder me onveilig te voelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Centrum, kei duur.. Of bedoelde je qua veiligheid?
Je kan het best kijken waar je school zit en daar iets in de buurt zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ach, ik dacht dat je iets anders bedoeldequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan zijn mijn examens voorbij en kan ik weg uit dit godvergeten gebied.
Hoe is het, magnetronkoffie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een zeer goeden avond Sammers
Uiteraard deerne. Ik kom met de auto naar je toe als ondersteuning!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij, mijn beste, gaat me wel helpen met verhuizen he?
Ook goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat lekker z'n gangetje hiero. En hoe is het daaro?
Het enige bloed wat eraan te pas komt, is het bloed van de bloed, zweet en tranen van mijn examens halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij juist veel bloed en vlees dan aan het einde van de tunnel, of komt er iets anders uit?
Jeej!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uiteraard deerne. Ik kom met de auto naar je toe als ondersteuning!
Muziekie op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ook goedGewerkt vandaag, dus nu even relaxen..
Fuck, das aan de noord-oost kant.. Dan kun je het beste kijken in de omgeving van 't Excelsior stadion..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Erasmus, dichtsbijzijnde metrohalte is Kralingen (oid)
RTL4quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bewegend behang
Wat kijk je?
Ik moet ook huiswerk doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfft, ik moet nog 1 les maken. Ik heb totaal geen fut meer.
Ik kan niet helpenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh en Pinda, tevens kan ik ook wel helpen hoor
Misschien is het verstandig om in een kleiner dorp in de omgeving van Rotterdam te gaan zitten? Vaak is het goedkoper.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef arachide. het volgende:
Spaghetti!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef dawg het volgende:
[..]
roerbakmie met een paar gebakken eitjes.
jij?
Oh mijn godquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op morgen. Heb meelij. ;'(
Geen toetje gehad.. jij?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
slurpslurp.
en het toetje? of heb je nog geen toetje gehad?
Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om in een kleiner dorp in de omgeving van Rotterdam te gaan zitten? Vaak is het goedkoper.
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het alquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Ik dacht dat ik Hot and spicy pringles had.
Is het Sizzlin' spicy bacon.
Klonten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het al.
Oké.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.
Baconquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
GOD DAMNED!!!11quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Dat gevoel in je mond dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh.
Ik ben meteen weer genezen.
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gevoel in je mond dan.![]()
Alsof het nooit meer schoon voelt.
Oh dat is echt vies ja, zure melkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben niet zo bekend in Rotterdam, maar volgens mij is het in de omgeving van het Erasmus redelijk veilig. Hebben ze geen campus of zo?
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat is echt vies ja, zure melk![]()
Ik snap mensen die van karnemelk houden ook niet
Jammer. Ga bij Mono inwonenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Welke opleiding ga je volgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Roommates met Monoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.
[..]
Jammer. Ga bij Mono inwonen.
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is boos omdat ik voor de tweede avond op rij een wijntje pak. En vooral omdat het 20:00 is. Boe-fucking-hoe. Ik ben 18 en het is verdomme 20h geweest én je drinkt zelf iedere avond een wijntje.
Algemene Cultuurwetenschappen. (Combinatie van kunstgeschiedenis, sociologie en bedrijfskunde. Even kort door de bocht.)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je volgen?
Ewa, ik ben bezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Drommel
El matador
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Sinji
Mystikvm
Muhahahaha
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Het is wel rosé. Ook nog gezond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.
Geen flauw idee. Rosé is lekker. Als je binnenkort eens deze kant op komt zal ik je een lekkere prosecco rosé meegeven, echt damnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel rosé. Ook nog gezond?
Wat is dat voor lijstquote:
Okido!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Rosé is lekker. Als je binnenkort eens deze kant op komt zal ik je een lekkere prosecco rosé meegeven, echt damn.
[..]
Wat is dat voor lijst?
Rosé is gewoon rode wijn waar de vellen niet zo lang bij hebben gelegen. Geen idee of daar alle goede meuk in zit overigens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is wel rosé. Ook nog gezond?
Kijk deze boi zijn kippetjes eens op stok zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen wel wat van de prijs afhalen in ruil voor wat activiteiten
Monopoly spelen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol mijn beste maat!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk deze boi zijn kippetjes eens op stok zetten.
WT'tje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rosé is gewoon rode wijn waar de vellen niet zo lang bij hebben gelegen. Geen idee of daar alle goede meuk in zit overigens.
Ik ben nog steeds bezetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh en je bent nog steeds onder de duim, tochquote:
Ik onder de duim?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh en je bent nog steeds onder de duim, toch?
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?quote:
En toen vroegen we allemaal in koor:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef arachide. het volgende:
WT'tje!
Ik weet trouwens eindelijk waar het mysterieuze knopje op mijn camera voor is!
Wie gaat er nou naar een meet als je vriend/vriendin net terug komt van een vakantie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?
Of je durfde gewoon Groningen niet uit, dat kan ook.
Ik verwachtte eigenlijk het volgende:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef twi het volgende:
[..]
En toen vroegen we allemaal in koor:
"Waaaaaaaaar oh waaaaaaaaaar dient het ro...."
Oh nee, het interesseert me geen reet.
quote:Op dinsdag 28 augustus, vlak na arachide's reachtie schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik allang!
Kan je niet maken als ze 4,5 week op vakantie is geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging niet naar de meet omdat je vriendin terug kwam van vakantie die dag en ze het niet leuk zou vinden als je er niet zou zijn. Toch?
Of je durfde gewoon Groningen niet uit, dat kan ook.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar een meet als je vriend/vriendin net terug komt van een vakantie.
Dat moet je toch zelf weten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je niet maken als ze 4,5 week op vakantie is geweest
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.quote:
Het is niet alleen maar vernederen toch? Beetje afwisseling enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
De clitoris.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer over welk mysterieus knopje je het hebt.
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schuifdingetje om het rode puntje aan de rechterkant van het scherm
En daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar stiekem is Drommeldarisje wel een lief jongetje die van lieve dingetjes voor zijn vriendin doen houdt.
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dan gaat 'ie naar Liveview ja. Had mijn D70s ook niet. Maar mijn D7000 heeft 'm ook!
Toen je het vroeg wist ik het niet. Alleen omdat ik nu een camera heb met ook zo'n kek hip leuk draaiertje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
IK WIST WEL DAT JE HET WIST OMG OMG OMG !!!!111!!!
Nog leuk lopen klikken op vakantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
U kijkt zo lief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog leuk lopen klikken op vakantie?
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
ik vond groothoek altijd de spectaculairste foto's maken, maffe perspectieven enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Groothoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag een nieuwe lens. Ik twijfel tussen groothoek en tele.
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...quote:
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb natuurlijk al een lekkere zoom op mijn huidige lens. Maar ik zou meer zoom niet erg vinden...
Ik heb nu een 55-200.
Nee, daar was ik niet bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je de 14-jarige meisjes die heloef besprongen nog op de foto gezet?
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het deel van 18 tot 55 niet mist dan . . .
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
beter minder zoom en meer lichtsterkte, maar dat ben ik. is ook (veel) duurder vaak.
Maar 530?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar 530 foto'sAlleen maar snapshots. En ik had mijn eigen camera niet mee.
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt eigenlijk... Het is met aquaria fotograferen wel leuk, zo'n lens. Maar ik fotografeer veel dieren van grote afstand vaak.
[..]
Ja, meer lichtsterkte is wel leuk en aardig, maar met photoshop en lighthouse kun je ook heel veel, ik weet niet of ik dat het extra geld waard vind.
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog wel één van de andere aanrandpoginigen meegemaakt?
670 in een uur of 20 is niet slecht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op die meet had ik toen opeens 666 foto's op dat ding staan ja.
Jammer wel, van wie moeten we die verhalen dan horen als heloef ze niet vertelt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer vroeg gaan slapen en 1 keer onvrijwillig vroeg in slaap gedonderd.
Mij zal het nooit lukken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
670 in een uur of 20 is niet slecht?
Weet ik. Ik weet alleen niet of ik dat het geld waard vind. Het is maar hobby, he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooie bokeh is moeilijk te imiteren met fotowinkel of vuurtoren. Ook in het donker heb je profijt van een lens die ver open kan staan (snellere autofocus).
Weet ik, maar in photoshop en ligthouse kan je veel met het licht doen, zodoende vraag ik mij af of die optie mij dat extra geld waard is... Die lenzen zijn gewoon niet goedkoop en het is een hobby, niet m'n vak of zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
meer lichtsterkte is daar niet voor natuurlijk.
een groter diafragma is om meer licht door te laten, waardoor je zelfs met een groothoek dof (depth of field) kunt krijgen, en je hebt gewoon veel minder licht nodig dus ben je veel flexibeler. photoshop is geen fotografie heh.
/fotovakschool.
Ik kan hem gelukkig ook inhouden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon 670 keer het knopje indrukken. Dat kan in 20 minuten ook wel.
elke 30 seconden een foto makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn record is 350 in zegmaar 3 uur. Dit was 530 in 3 weken.
Geoefende vingers hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
elke 30 seconden een foto maken
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.quote:
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ah, f-mount. dan zou ik ook eens tweedehands kijken, nikkor/nikon heeft al jaren de f-mount, en er zijn in het verleden heel wat mooie lenzen uitgebracht door nikkor.
Is je goed rechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
Op een of andere manier heb ik wat tegen 2e hands techniek...
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben al wel op zoek geweest. Ik heb nu ook een nikkor lens, maar dat had je vast al geraden.
lenzen slijten niet snel hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo bang te zijn voor het tweedehands gedeelte, maar wel voor de oude techniek die fysiek wel past op je camera maar er niet mee "communiceert" (jouw body heeft geen focusmotor bijvoorbeeld). Dan loop je alleen maar te oetelen met manueel focussen en de belichting zelf te bepalen.
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
[..]
lenzen slijten niet snel hoor.beetje goed zoeken.
aangezien je al een 55-200 hebt kun je jezelf ook uitdagen en een prime nemen, vast brandpuntsafstand. lopen als je wilt zoomen, more or less.
50/1.8 is nieuw bijvoorbeeld helemaal niet zo duur.
Ik zou niet zo goed weten wat ik hier nog op kan "opbouwen". Je zou misschien kunnen pietlutten over dat de linkerbovenhoek niet eenzelfde mate van vignettering heeft als de rechter, maar ja. Ik denk dat je wel het maximale eruit hebt gehaald. Je zou je hoofd lukken fixeren met een flitser die je twee keer laat afgaan. (zal je wel handmatig moeten doen, kan misschien ook met een lamp, of misschien dat je met een zaklamp nog veel meer crooked effecten kan maken.)quote:
Aan de ene kant is ie tof, maar aan de andere kant ook vreemdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef arachide. het volgende:
WTtje, mag ik even een mening
[ afbeelding ]
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Monopoly die gaat weer de DJ uithangenLive over 1 minuut
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?quote:
Jim Beanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jim Beam for breakfast, shotting down with Miller Lite. Corn whiskey on a heartache is burning me alive?
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is eigenlijk meer wat ik bedoel met 2e hands. Het is vaak, lang niet altijd hoor, toch ouder spul.
En ik vind het altijd lastig omdat je niet weet wat ermee gebeurd is.
[..]
Aangezien ik veel paarden fotografeer, denk ik dat een telelens makkelijker is in dit geval. Het is behoorlijk lastig een paard dat langs je draaft op de foto te zetten als je lopend moet zoomen.
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat geval zou ik inderdaad ook een telezoom kiezen, liefst een snelle, maar dat is duur (hoge lichtsterkte). wel zou ik je willen adviseren om te kijken of je een af-s variant kunt vinden, die heeft een eigen zoommotortje en kan dus snel bewegende objecten makkelijker volgen.
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, alleen kan je wel merken dat hij wat ouder wordt en het allemaal niet meer zo makkelijk snel scherp wordt.
De lens is ook al zo'n 7 jaar oud, inmiddels.
Kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik gok dat de lens ook niet zo heel lichtsterk is, waardoor hij ook moeite kan hebben met focussen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het dan toch verstandig om ook naar lichtsterkte te kijken.
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
We wachten op jouw aanrandverhalen + foto's, maar Faye had er geen genomen.
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen in verband met een lopende aangifte.
Als je jezelf nu teveel involved heb je de popo aan de deur staan man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
De rechter heeft al uitspraak gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Een lopende aangifte? Van jou? Wat? Godverdomme, vragen heeft geen zin hè?
Interessant dit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
De rechter heeft al uitspraak gedaan.
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Ah, de ontoerekeningsvatbaar verklaring. Gotta love it.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal ontoerekeningsvatbaar verklaard en blijken alle 6 last te hebben van oogafwijkingen in combinatie met een hoge dosis alcohol.
Ze konder er niks aan.
Er komt een gedragsdeskundige bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
hello!!
misschien al besproken maar eh samzz, hoe is het afgelopen vandaag../
ok dus ze gaat hem "beoordelen" en dan advies geven of jullie over angst/onzekerheid heenzetten?quote:
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok dus ze gaat hem "beoordelen" en dan advies geven of jullie over angst/onzekerheid heenzetten?
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze konder er niks aan.
Het is nu vooral mijn ma die dwars ligt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. super fijn dat je pa het toch nog een kans geeft! ben echt blij voor je!
Ik ben blij voor je!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij niet, ik heb niks tegen de hond, heb nog steeds vertrouwen in hem. Ze gaat eerst Sjaak eens beoordelen hoe hij zo in de omgang is qua gedrag en dergelijke. Dan gaan we kijken wat we kunnen verbeteren naar hem toe.
Die mooie brede, soepele gespierde rug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik vouch voor jou zoon. Ik ben je vader, ik heb je rug!
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die mooie brede, soepele gespierde rug.
He mono, hoe is het met je penis?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb qua rug niets te klagen inderdaad
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He mono, hoe is het met je penis?
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter word je nog eens aangerand op een meet waar wij bij zijn.
Eerst maar eens afwachten. Mijn ma is nu helemaal over de zeik. Echt... Ik weet niet van wie ik het nuchtere geërfd heb, maar het is niet van m'n ouders.quote:
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja goed, laatst nog kunnen gebruiken op een sexuele manier
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen behoefte om nog vaker aangerand te worden.
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof man. Met degene waarvan ik het vermoed?
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Vrouwen op vakantie, het is een schande.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Je plant het niet, het overkomt je.
Ze zouden ze aan een ketting moeten leggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen op vakantie, het is een schande.
Mwah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef twi het volgende:
Waren ze ook niet een beetje lekker, ongeacht leeftijd?
Met voldoende alcohol.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je had minimaal één ervan dus wel kunnen raken?
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nog iemand geraakt de laatste anderhalve week?
Je zou niks over ons vertellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou niks over ons vertellenOh zo, excuus broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is rustig geweest er na![]()
Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh zo, excuus broeder
Nee, het is rustig geweest er na
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jongquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, zijn er geen bijzondere dingen voorgevallen in Lelystad?
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Wij hebben de tafel nog niet durven aanraken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, zondagavond in de nachtelijke uurtjes van de meet bij jullie
Mag ik dan ook langskomen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Tegenvaller wel, volgende keer alleen single dames uitnodigen.
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?quote:
Niet op die manier slimmerik.quote:
Ik heb geen vers blik meer liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je niet nog ergens eens single smatje liggen voor me?
Daar heb je bij mij anders schijt aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, het was één grote worstenparty. Te weinig vrouwen. De vrouwen die er waren, bezet of te jong
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je er wel gelijk eentje uitkiezen en een tafel uitzoeken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou niet ontmaagd worden in een tent, maar die tent klinkt best goed als het op tafel moet gebeuren.
Nou, meid tochquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb geen vers blik meer liggenAlle blikken zijn al open getrokken (letterlijk en figuurlijk)
![]()
Gohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat was een grapje, jij medelander.
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt wel een beetje aan de hoogte van de tafel.
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereldquote:
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in het bos doen. Kun je daarna elkaar onderzoeken op teken.
Was die zo laag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy zijn tafel was perfect voor mij en CA.
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij wil niet eens meer langskomen voor gewoon relaxte goede sex, waar gaat het heen met de wereld
Klopt. Aanrechthoogte is moeilijker dan keukentafel. En salontafel is niet te doen. Gok ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik prefereer een bed, desnoods een bank, bij hoge uitzondering een stoel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Mono pener ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
quote:
En dan wordt ze beroofd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan laat ik haar daarna achter bij een nasmeulend kampvuur.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik voorlopig niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb relaxte goede seks hier in Enschede, waarom zou ik dan helemaal naar Rotterdam gaan?
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog wel een keer seks in een tent.
De afgelopen paar maanden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks in Rotterdam is best goed de afgelopen paar weken.
Geef je tent maar de schuld.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er voor dat het een fatsoenlijke tent is.
In mijn tent viel niet te neuken.
Dat zou lachen zijn.quote:
Moneyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Als je maar wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft die ramp gezien, het had er niet in gekund.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geef je tent maar de schuld.
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook, succes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo´n mini uitgooi tentje.
Dan weet twi alles van jouw krikskills. Goede zaak zou het zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou lachen zijn.
Al hoop ik wel dat ze twi achteraf niet belt.
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
Ik paste niet helemaal in mijn tent, ik sliep in foetushouding.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn tent was kapot. Dat leverde ook geen spontaan celibaat op.
Zenuwachtig. Moet over 7 uur opstaan en dan 5 uur lesgeven.quote:
Ik was jaloers op jouw neukpaleisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye heeft die ramp gezien, het had er niet in gekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |