Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig om in een kleiner dorp in de omgeving van Rotterdam te gaan zitten? Vaak is het goedkoper.
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het alquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Ik dacht dat ik Hot and spicy pringles had.
Is het Sizzlin' spicy bacon.
Klonten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik besloot vanmorgen dat ik wel weer eens melk kon gaan drinken uit pak. Je raadt het al.
Oké.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ze bij vestia niet.
Baconquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
GOD DAMNED!!!11quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
FFFFFFUUUUUUUUU!
Dat gevoel in je mond dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh.
Ik ben meteen weer genezen.
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gevoel in je mond dan.![]()
Alsof het nooit meer schoon voelt.
Oh dat is echt vies ja, zure melkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was na drie keer poetsen de smaak nog niet kwijt.
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké.
Ik ben niet zo bekend in Rotterdam, maar volgens mij is het in de omgeving van het Erasmus redelijk veilig. Hebben ze geen campus of zo?
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dat is echt vies ja, zure melk![]()
Ik snap mensen die van karnemelk houden ook niet
Jammer. Ga bij Mono inwonenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Welke opleiding ga je volgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen campus waar je kan wonen, zover ik dat weet.
Roommates met Monoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karnemelk vind ik heerlijk. Maar dat is gewoon anders.
[..]
Jammer. Ga bij Mono inwonen.
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is boos omdat ik voor de tweede avond op rij een wijntje pak. En vooral omdat het 20:00 is. Boe-fucking-hoe. Ik ben 18 en het is verdomme 20h geweest én je drinkt zelf iedere avond een wijntje.
Algemene Cultuurwetenschappen. (Combinatie van kunstgeschiedenis, sociologie en bedrijfskunde. Even kort door de bocht.)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je volgen?
Ewa, ik ben bezetquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Drommel
El matador
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Sinji
Mystikvm
Muhahahaha
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Het is wel rosé. Ook nog gezond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, waar je je druk over kan maken. Wijn is gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |