Sorryquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil niet in mijn lijstje![]()
Das nog veel erger
Als je van mijn reet maar af blijftquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
whehe zullen we de mannelijke single fokkers raten?
Wou je anders dondersgraag toen je mn trui wou jattenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van mijn reet maar af blijft
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je van mijn reet maar af blijft
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister christelijke en kerstmuziek
Vandaag nog een beetje over gefilosofeerd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?
Heul niet waar!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou je anders dondersgraag toen je mn trui wou jatten
Mijn wat van de watte??quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet jij de dempingskarakteristieken van jouw kont?
Hij ging vreemd ook nog eensquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Brad heeft Angelina getemd![]()
Ik haat hem
Hehehequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
whehe zullen we de mannelijke single fokkers raten?
Het lijstje van de gave auto'squote:
kerst... is een beetje vroeg hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik luister christelijke en kerstmuziek
Ow ik had een ander lijstje gehooptquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij ging vreemd ook nog eens
[..]
Hehehe
[..]
Het lijstje van de gave auto's
ik denk dat jouw sinus niet uitdooftquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet waar!
[..]
Mijn wat van de watte??![]()
Mijn tangus werkt anders nog prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ik denk dat jouw sinus niet uitdooft
Voor uitleg verwijs ik je door naar WTquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heul niet waar!
[..]
Mijn wat van de watte??![]()
Tangens.quote:
WT... geef eens uitlegquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor uitleg verwijs ik je door naar WT
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?quote:
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.quote:
Nee!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze vraagt of ik een dikke reet heb
Ow snarf, talk dirty to me.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?
Gewoon het testlampje van je studioflitser aanzetten, perfecte lampquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik zie niks in het donker. Moet echt snel mn lampen opgehangen zien krijgen!
Liever niet.. sommige beelden zijn niet bepaald prettig voor het oogquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag ik dan even uitwijden over mijn co-sinus....?
Jij was de huilie van vanmorgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
DankDat hullie van vanmorgen het wou verbeteren
Heb jij alleen Oker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.
En nu zijn ze mijn guilty pleasure.Ik heb ook Oker, hun beste cd, al jaaaaaaaaaren.
Nederlands is over het algemeen een foute keuze om liefdesliedjes in te zingen, maar zij kunnen het.
Ah so, een chips-reet noem ik datquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!!
De dempingsdingus heeft te maken met hoe vaak je bipsvel en vet nagolven als je er een tik op geeft.
Wat erg dat ik het kenquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als klein stokje was ik al helemaal weg van Clouseau.
En nu zijn ze mijn guilty pleasure.Ik heb ook Oker, hun beste cd, al jaaaaaaaaaren.
Nederlands is over het algemeen een foute keuze om liefdesliedjes in te zingen, maar zij kunnen het.
Que?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon het testlampje van je studioflitser aanzetten, perfecte lamp
quote:
nu raak ik in de war....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever niet.. sommige beelden zijn niet bepaald prettig voor het oog
Ken jij Alan Jackson?quote:
WT !! Met stip op 1quote:
Ik durf geen anderen te kopen.quote:
Moet je eerst een index maken met single fokkers.quote:
Gaan we op de volgende meet samen dansen op Clouseau?quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT !! Met stip op 1![]()
Faxie een goede tweede
hm... dat zou best nog eens waar kunnen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou je kont mooi meteen de verkeerde kant op zwieberen als je erop zou slaan
Online bestellen en naar je ouders adres laten versturen of naar je postbus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf geen anderen te kopen.De mensen bij de cd winkel lachen me altijd uit.
[..]
Moet je eerst een index maken met single fokkers.
[..]
Gaan we op de volgende meet samen dansen op Clouseau?
ik zou die ramen mooi geluidsdicht dicht willen hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken jij Alan Jackson?Alleen ultieme opperbazen zingen deze muziek hard mee in een auto met ramen open, en jij hoort hier gewoon ook bij
Dat zag ik, maar ik vestig graag de aandacht weer op jou.quote:
ik weet niet hoe wt eruit zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT !! Met stip op 1![]()
Faxie een goede tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi laten we hopen van nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... dat zou best nog eens waar kunnen zijn
grrrr jammer dat je nu niet naast me staatquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zag ik, maar ik vestig graag de aandacht weer op jou.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe wt eruit ziet
Faxie is ook leuk iddGossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was nog geruime tijd top listener van de wereld van zowel Alan Jackson én Mark Chesnutt en ik ben daar trots op ja, niets om ramen dicht te houden. Het zijn geen Crocs ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:33 schreef Evie het volgende:
[..]
ik zou die ramen mooi geluidsdicht dicht willen hebben
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe wt eruit ziet
Faxie is ook leuk iddNoooooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:35 schreef Evie het volgende:
grrrr jammer dat je nu niet naast me staat
crocs bestaan niet la la la la laquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was nog geruime tijd top listener van de wereld van zowel Alan Jackson én Mark Chesnutt en ik ben daar trots op ja, niets om ramen dicht te houden. Het zijn geen Crocs ofzo.
ooooh wat is eruit gekomen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
We hadden een stem iets, voor het nieuwe jaar
Er was een hele tijd geleden nog een hele verkiezingquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef Evie het volgende:
zullen we gewoon een lijst maken van fokkers die meedoen aan de wedstrijd? En dan cijfers toedelen.. maar dat willen we natuurlijk wel een beetje anoniem doen zucht
moeten we dan een cijfer geven voor uiterlijk en 1 voor leukste/gezelligste/karakter fokker...? of totaal plaatje> weet niet hoe goed we dit gaan uitpluizzen..?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:36 schreef Evie het volgende:
zullen we gewoon een lijst maken van fokkers die meedoen aan de wedstrijd? En dan cijfers toedelen.. maar dat willen we natuurlijk wel een beetje anoniem doen zucht
Wie heeft het toen gemaakt? Het is tijd voor nieuwe verkiezingen hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was een hele tijd geleden nog een hele verkiezing![]()
Iemand had een vote programmatje geschreven en zo kon iedereen stemmen
En alleen mannen raten natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeten we dan een cijfer geven voor uiterlijk en 1 voor leukste/gezelligste/karakter fokker...? of totaal plaatje> weet niet hoe goed we dit gaan uitpluizzen..?
Weet ik niet meer...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie heeft het toen gemaakt? Het is tijd voor nieuwe verkiezingen haha
Stefanhaan. Maar die is een beetje persona non grata geworden sindsdien.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Wie heeft het toen gemaakt? Het is tijd voor nieuwe verkiezingen haha
Twi en Mur zijn niet echt single, he?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
wie hebben we allemaal
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Twi
WT
Murdera
Ehm
*zo slecht in namen is
Niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi en Mur zijn niet echt single, he?
ik weet ook niet hoe iedereen eruit ziet...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
wie hebben we allemaal
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Twi
WT
Murdera
Ehm
*zo slecht in namen is
Je hebt Faxie, Twi, Mur, WT en mij iig ontmoet. Ons nu al vergeten? '(quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe iedereen eruit ziet...
nee, maar er zijn toch wel meer single mannen in dit topic...?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Faxie, Twi, Mur, WT en mij iig ontmoet. Ons nu al vergeten? '(
en twi en mur zijn geen single, dus kan ik maar uit 3 mensen kiezen... das oneerlijke concurentiequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt Faxie, Twi, Mur, WT en mij iig ontmoet. Ons nu al vergeten? '(
Muhahaha. Sneez. STING.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, maar er zijn toch wel meer single mannen in dit topic...?
spit fobo door...quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Mystikvm
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Sinji, El Matador, Sneez.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Mystikvm
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Barbie, twi en mur zijn geen single tochquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Mystikvm
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Pssst, ik ben niet single, weet je nogquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:45 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Mystikvm
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Dan mogen ze ook niet meedoen ofwel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie, twi en mur zijn geen single toch
Dat was toch opzettelijk gedaan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vergeten we nou helemaal Drommel!
en capstan... dara zat ik gister mee te kletsen, die is ook single (tenzij hij vannacht iets geregeld heeft)quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vergeten we nou helemaal Drommel!
Jij bent geen man. Althans dat zeg je altijdquote:
Nee barbie had volgens mij een mooie kok aan de haak geslagen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie, twi en mur zijn geen single toch
Hmm. Morgen romantisch naar de Mac?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken alleen bartje goed dus die krijgt mijn stem
Tijd voor een meet!
Neej pasta bij julia'squote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Morgen romantisch naar de Mac?
Ook bestquote:
Ik kan dat wel zacht bevestigen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Althans dat zeg je altijd
Flips wil ook bij het rijtje single mannen geloof ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:49 schreef Evie het volgende:
Faxie
Kaneelstokje
Bartholomeus
Barbusse
Dawg
Drommel
El matador
Twi
WT
Murdera
peu rac
debeterebob
X friend x
Sting
Sinji
Mystikvm
Muhahahaha
Royco
Rafeiro
Euh en nog veel meer?
Hoezo kan je dat niet hard bevestigen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat wel zacht bevestigen.
Ik zwijg wel even okquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan dat wel zacht bevestigen.
Oh het gaat om mannen maar goed dat steven niet meeleest.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Althans dat zeg je altijd
Daarvoor moet je eerst een paspoort openvouwen (of wat anders natuurlijk) en ik heb geleerd dat aannames erg gevaarlijk kunnen zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet hard bevestigen?
Mensen in ONZ zeiden vuige dingen over je. Ik heb je eer verdedigd.quote:
Dus dan besluit je maar om hem even te roepen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh het gaat om mannen maar goed dat steven niet meeleest.
Ah de internet whiteknightquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen in ONZ zeiden vuige dingen over je. Ik heb je eer verdedigd.
Betekend dit dat jij nu altijd onderop gaat?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Overigens kan ik niet voor man doorgaan want mijn vriendin en ik hebben vandaag besloten dat ik de vrouw en zij de man in onze relatie is.
Lief van je.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen in ONZ zeiden vuige dingen over je. Ik heb je eer verdedigd.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:54 schreef Flippiee het volgende:
Overigens kan ik niet voor man doorgaan want mijn vriendin en ik hebben vandaag besloten dat ik de vrouw en zij de man in onze relatie is.
Bij jou gaan vrouwen alleen maar op hun rug liggen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekend dit dat jij nu altijd onderop gaat?
Zou je dat prettig vinden?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekend dit dat jij nu altijd onderop gaat?
Zelfs dat niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij jou gaan vrouwen alleen maar op hun rug liggen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Bij mij liggen ze meestal op hun buik, nadat ze zijn gevallen bij het wegrennen.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Bij mij liggen ze meestal op hun buik, nadat ze zijn gevallen bij het wegrennen.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij jou gaan vrouwen alleen maar op hun rug liggen?
hahaquote:
AZ thuis en Europese wedstrijden gaan vaak goed, gemotiveerde team en ze staan achter. Ik denk winst.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:57 schreef TBakkert het volgende:
Flips, wat denk jij dat AZ tegen Anzhi gaat doen?
en jij werkt niet bij Eredivisie Live?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
haha
[..]
AZ thuis en Europese wedstrijden gaan vaak goed, gemotiveerde team en ze staan achter. Ik denk winst.
quote:
Nee hoezo?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en jij werkt niet bij Eredivisie Live?
Mijn stem heb jequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Zet mij maar op het lijstje meest begeerde niet-single man. Bovenaan, uiteraard.
betere analyse dan die van Jan-Joost of Aadquote:
Bedankt huppel maar dat ze de link doorstuurde van dit topicquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh het gaat om mannen maar goed dat steven niet meeleest.
Ik ben er een tijdje niet en ik mis goed nieuws?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef twi het volgende:
Zet mij maar op het lijstje meest begeerde niet-single man. Bovenaan, uiteraard.
Over 3 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er een tijdje niet en ik mis goed nieuws?
Wanneer ga je trouwen?
Ja of jij bent te vrouwelijk net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedankt huppel maar dat ze de link doorstuurde van dit topic
Maar je bent mannelijker dan dat ik ben
hehehe, het is dat ze geen vrouwen in dat wereldje accepteren maar anders.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
betere analyse dan die van Jan-Joost of Aad
Jij hebt meer haar op je borst dan dat ik op mijn hoofd hebquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja of jij bent te vrouwelijk net hoe je het bekijkt.
[..]
hehehe, het is dat ze geen vrouwen in dat wereldje accepteren maar anders.
jij bent dan ook volledig kaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt meer haar op je borst dan dat ik op mijn hoofd heb
Ehh neequote:
jij had een keer een filmpje laten zien van een relletje bij Ajax of zo, waarin jij in beeld wasquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee
En verder weet jij dat helemaal niet
Tja dat was nog in de tijd van tondeuses en scheermesjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij had een keer een filmpje laten zien van een relletje bij Ajax of zo, waarin jij in beeld was
die man was duidelijk kaal
okee, je WAS dus kaalquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja dat was nog in de tijd van tondeuses en scheermesjes
Nee, ik scheer het helemaal erafquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ik scheer het helemaal eraf
Let nou eens op
Dude.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt meer haar op je borst dan dat ik op mijn hoofd heb
Ach, je vind zo weer een anderquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dude.
Al mijn lust voor Flips, zo bij het vuilnis.
Van die haartjes die de borsten tangentieel volgen, best mooi hoor, optisch vergrotend.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dude.
Al mijn lust voor Flips, zo bij het vuilnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |